aboutyou.beBeoordelingen

: 2.980UitstekendGecertificeerd

Details
Contact
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen

Categorieën

aboutyou.be - Kleding, Schoenen & Accessoires

ABOUT YOU is de nieuwe online shop waar u fashion zonder verzendkosten kunt bestellen. Het jonge bedrijf heeft als belangrijkste doel dat u zich thuis voelt en de beste service ontvangt. U staat bij ABOUT YOU in de spotlight en we laten u altijd de stijlen zien die bij u passen. Zo kunt u optimaal van uw shopervaring genieten.
Contact
ABOUT YOU GmbH
Domstraße 10
20095 Hamburg
Duitsland
Handelsregister
Amtsgericht Hamburg HRB 120869
Gevolmachtigde
Tarek Müller, Sebastian Betz, Hannes Wiese

Beoordelingen voor aboutyou.be

4.51/5.00
Uitstekend
Hoe wordt de score berekend?

1.089 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

70 %
21 %
3 %
2 %
4 %
2.980 beoordelingen in totaal

de meest positieve beoordeling


6 maanden geleden
Op About you is het voor mij persoonlijk heel fijn shoppen. Samen met Zalando zijn dit mijn twee favoriete sites om te shoppen. Het systeem om nadien te betalen is zeker een pluspunt. Maten kunnen wel per merk toch wel wat verschillen, dus het blijft toch nog steeds een kleine gek, wat je met een fysieke winkel niet hebt. Maar een gratis omruiling maakt het dan terug goed. Natuurlijk als je dringend een bepaalt stuk nodig hebt is het een minpuntje. Leveringen duren wel iets langer daar deze, als ik mij niet vergis, van Duitsland moeten komen. Zowel van bij de bestelling tot bij de levering heb ik nog nooit enig probleem meegemaakt. Hopelijk blijven ze dezelfde trend aanhouden. Ook met deze tijden waar Corona onze maatschappij sterk aan het beïnvloeden is, is het gemakkelijk om rustig een artikel te bekijken en om deze eventueel te bestellen. Dus ruime keuze, achteraf betalen, gratis verzending, gratis retour zijn toch wel sterke punten van deze firma.
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
Antwoord van aboutyou.be
6 maanden geleden
Hoi Ronny, super bedankt voor het delen van je ervaring! We waarderen je mening enorm :) We wensen je veel plezier met je aankoop en graag tot de volgende keer :) Groetjes, Anna van ABOUT YOU
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

de meest kritische beoordeling


3 maanden geleden
Ik wou een aantal leuke boxershorts bestellen bij About You. "Gelukkig was mijn maat Medium niet voorhanden". Ze stonden een 25€ het stuk. Kijk ik naar de site van Calvin Klein zelf, zie ik dezelfde boxers staan voor 16€ het stuk. Dus 9€ minder dan bij About You. Als je er 10 besteld heb je reeds 90€ kunnen besparen. Alsook andere zaken die ik nu opeens steeds van prijzen zie veranderen. De ene week koop ik ze bijvoorbeeld aan 50€ de week nadien staan ze aan 30€. Dus nu let ik toch wat meer op, wat ik vroeger niet deed.
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
Antwoord van aboutyou.be
3 maanden geleden
Hi Ronny, bedankt voor je bericht. Wat vervelend om dit te horen. Dit is zeker niet de bedoeling bij ons en ik bied dan ook onze welgemeende excuses hiervoor aan. Daarnaast zal ik dit dan ook nu meteen doorgeven aan de gerelateerde departments om te kijken hoe dit kon gebeuren en hoe we dit kunnen verbeteren. Groet, Britt van ABOUT YOU
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Lees de meest positieve of kritische beoordeling

Positief
Kritisch
6 maanden geleden
Op About you is het voor mij persoonlijk heel fijn shoppen. Samen met Zalando zijn dit mijn twee favoriete sites om te shoppen. Het systeem om nadien te betalen is zeker een pluspunt. Maten kunnen wel per merk toch wel wat verschillen, dus het blijft toch nog steeds een kleine gek, wat je met een fysieke winkel niet hebt. Maar een gratis omruiling maakt het dan terug goed. Natuurlijk als je dringend een bepaalt stuk nodig hebt is het een minpuntje. Leveringen duren wel iets langer daar deze, als ik mij niet vergis, van Duitsland moeten komen. Zowel van bij de bestelling tot bij de levering heb ik nog nooit enig probleem meegemaakt. Hopelijk blijven ze dezelfde trend aanhouden. Ook met deze tijden waar Corona onze maatschappij sterk aan het beïnvloeden is, is het gemakkelijk om rustig een artikel te bekijken en om deze eventueel te bestellen. Dus ruime keuze, achteraf betalen, gratis verzending, gratis retour zijn toch wel sterke punten van deze firma.
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
Antwoord van aboutyou.be
6 maanden geleden
Hoi Ronny, super bedankt voor het delen van je ervaring! We waarderen je mening enorm :) We wensen je veel plezier met je aankoop en graag tot de volgende keer :) Groetjes, Anna van ABOUT YOU
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
3 maanden geleden
Ik wou een aantal leuke boxershorts bestellen bij About You. "Gelukkig was mijn maat Medium niet voorhanden". Ze stonden een 25€ het stuk. Kijk ik naar de site van Calvin Klein zelf, zie ik dezelfde boxers staan voor 16€ het stuk. Dus 9€ minder dan bij About You. Als je er 10 besteld heb je reeds 90€ kunnen besparen. Alsook andere zaken die ik nu opeens steeds van prijzen zie veranderen. De ene week koop ik ze bijvoorbeeld aan 50€ de week nadien staan ze aan 30€. Dus nu let ik toch wat meer op, wat ik vroeger niet deed.
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
Antwoord van aboutyou.be
3 maanden geleden
Hi Ronny, bedankt voor je bericht. Wat vervelend om dit te horen. Dit is zeker niet de bedoeling bij ons en ik bied dan ook onze welgemeende excuses hiervoor aan. Daarnaast zal ik dit dan ook nu meteen doorgeven aan de gerelateerde departments om te kijken hoe dit kon gebeuren en hoe we dit kunnen verbeteren. Groet, Britt van ABOUT YOU
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over aboutyou.be

Filter  Sorteren Relevantie 
(27)
12 dagen geleden
Bestelling nog niet ontvangen
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
Antwoord van aboutyou.be
12 dagen geleden
Hi Eddy, bedankt voor je bericht. Wat vervelend om dit te horen en we willen graag kijken wat er aan de hand is en dit oplossen. Daarom wil ik je vragen om even contact op te nemen met onze klantendienst. Hun zullen dan samen met jou kijken wat er aan de hand is! Groet, Britt van ABOUT YOU
 nuttig 
17 dagen geleden
Trage verzending
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
Antwoord van aboutyou.be
17 dagen geleden
Hi Sarah, bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat de levering van je pakketje wat langer duurde dan normaal. Door de huidige maatregelen rond om COVID-19 en de drukte bij onze logistieke partners duurt de levering van sommige pakketjes helaas wat langer dan normaal. Onze welgemeende excuses hiervoor! Groet, Britt van ABOUT YOU
 nuttig 
16 dagen geleden
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
Antwoord van aboutyou.be
14 dagen geleden
Hi Petra, bedankt voor je bericht. Ik kan het commentaar niet zien bij de twee sterren, maar als je vragen of een probleem hebt, mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Groet, Britt van ABOUT YOU
 nuttig 
2 maanden geleden
Ondanks hun slogan dat je vooraf niet moet betalen dankzij Klarna wordt dit telkens weer uitgesloten voor mij bij een bestelling. Omdat je dus vooraf moet betalen heb ik sterk de neiging om zo min mogelijk aan te kopen en koop ik liever bij Zalando waar ik vooraf niets moet betalen.
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
Antwoord van aboutyou.be
2 maanden geleden
Hi Cathy, bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat Klarna niet werkt bij jou. We willen graag samen met jou kijken of we erachter kunnen komen hoe dit komt. Daarom wil ik je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice, 0800 / 778 71*. Groet, Britt van ABOUT YOU
 nuttig 
1 maand geleden
Nog steeds niets ontvangen. Als ik de track and tracé volg van mijn pakket lijkt het erop dat het vastzit in DUITSLAND (vanwaar het komt).
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
Antwoord van aboutyou.be
1 maand geleden
Hi Francis, bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je nog steeds je pakketje niet hebt mogen ontvangen. Door de huidige drukte met Corona hebben sommige pakketjes wat vertraging opgelopen. Wel wil ik je als nog vragen om contact op te nemen met onze klantendienst. Hun kunnen dan samen met jou kijken hoe het ervoor staat met jouw pakketje. Groet, Britt van ABOUT YOU
 nuttig 
3 maanden geleden
Ik wou een aantal leuke boxershorts bestellen bij About You. "Gelukkig was mijn maat Medium niet voorhanden". Ze stonden een 25€ het stuk. Kijk ik naar de site van Calvin Klein zelf, zie ik dezelfde boxers staan voor 16€ het stuk. Dus 9€ minder dan bij About You. Als je er 10 besteld heb je reeds 90€ kunnen besparen. Alsook andere zaken die ik nu opeens steeds van prijzen zie veranderen. De ene week koop ik ze bijvoorbeeld aan 50€ de week nadien staan ze aan 30€. Dus nu let ik toch wat meer op, wat ik vroeger niet deed.
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
Antwoord van aboutyou.be
3 maanden geleden
Hi Ronny, bedankt voor je bericht. Wat vervelend om dit te horen. Dit is zeker niet de bedoeling bij ons en ik bied dan ook onze welgemeende excuses hiervoor aan. Daarnaast zal ik dit dan ook nu meteen doorgeven aan de gerelateerde departments om te kijken hoe dit kon gebeuren en hoe we dit kunnen verbeteren. Groet, Britt van ABOUT YOU
 nuttig 
4 maanden geleden
Mijn pakket was voorzien om thuisbrengen leveren maar ik was op het moment nog niet thuis van werken en de buurvrouw ook niet. Er zat een briefje in de brievenbus om het op te halen op de post in herk-de-stad maar kreeg ook een mail dat mijn pakket op te halen was in Beringen bij het Esso station. De afstand Beringen tot Herk is drie kwartier rijden dus ik was niet content met deze regeling en daarbij waren ze niet juist van maat voor mij dus moet ik ze terug sturen.
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
Antwoord van aboutyou.be
4 maanden geleden
Hi Nadia, bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat het pakket zo ver was geleverd en dat je ook nog de verkeerde maat kreeg toegestuurd. Ik begrijp je frustratie en daarom bied ik hierbij onze oprechte excuses hiervoor aan. Ik ga dit dan ook zeker doorgeven aan alle relevante afdelingen om dit in de toekomst te voorkomen en te verbeteren. Ik hoop dat je ons nog een twee kans kan geven! Groet, Britt van ABOUT YOU
 nuttig 
4 maanden geleden
ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
Antwoord van aboutyou.be
4 maanden geleden
Hi Kris, bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je jouw pakket nog niet hebt mogen ontvangen. Ik wil je adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice. Hun zullen samen met jou kijken wat er precies aan de hand is. Groet, Britt van ABOUT YOU
 nuttig 
4 maanden geleden
ROZE JAS
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
Antwoord van aboutyou.be
4 maanden geleden
Hi, bedankt voor je review. Groet, Britt van ABOUT YOU
 nuttig 
4 maanden geleden
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
Antwoord van aboutyou.be
4 maanden geleden
Hi Elke, bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te zien dat je niet tevreden bent over ABOUT YOU. Hopelijk kun je ons nog een tweede kans geven. Groet, Britt van ABOUT YOU
 nuttig 
10 maanden geleden
wacht reeds geruime tijd op 2 bestellingen besteld op3/4/20 zijn verzonden op 9/4/20 nu 24/4/2020 nog steeds niets ontvangen . Op de klantendienst geraak ik niet verder vriendelijk maar daar blijft het bij geen oplossing telkens nog een weekje geduld en we gaan het onderzoeken gelieve nog een weekje te wachten. Stuur men dan een bericht dat de zending te volgen is op Bpost tracking ben ik vet mee de status blijft ongewijzigd en geen pakjes.
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
Antwoord van aboutyou.be
9 maanden geleden
Beste Werner, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat jij jouw pakketje nog steeds niet hebt gekregen, onze oprechte excuses hiervoor. Ik kan je het best adviseren om nog een keer naar de klantendienst te mailen om te vragen wanneer je bestelling wordt afgeleverd. Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Julia van ABOUT YOU
 nuttig 
11 maanden geleden
Levering zonder probleem, MAAR: Broek was US maat d.w.z. één maat kleiner dan Europese maat, maat 36 US is maat 52 EU, dit stond niet bij het artikel vermeld dus te klein, ruilen niet mogelijk en maat groter niet meer beschikbaar, Hemdje besteld in mijn normale maat XL, maar was drie maten te klein ??? kreeg het gewoon nog niet toegeknoopt, dus retour :-( niet tevreden over deze bestelling...
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
10 maanden geleden
Ik heb mijn bestelling nooit gekregen,na telefonisch contact gisteren krijg ik tevoren dat mijn 2 bestellingen in Keulen terug gestuurd zijn naar Depp ABOUT You.Ze hadden me wel een mail kunnen sturen.Gelukkig heb ik mijn bestellingen nog niet betaal.Patricia
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
Antwoord van aboutyou.be
9 maanden geleden
Beste Patricia, Bedankt voor je bericht. Wat een vervelende situatie, onze welgemeende excuses hiervoor. Wij nemen onze afdelingen uiterst serieus en zullen dit dan ook zeker terugkoppelen naar de desbetreffende afdeling. Nogmaals onze excuses. Met vriendelijke groet, Julia van ABOUT YOU
 nuttig 
1 jaar geleden
3 weken en 3 bestellingen en betalingen later eindelijk de sneakers ongeschonden en in de juiste maat ontvangen. Te veel rompslomp, weinig handig. Maakt het internetshoppen weinig aantrekkelijk. Dat wordt dus zeker geen gewoonte.
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
Antwoord van aboutyou.be
1 jaar geleden
Het spijt mij ontzettend dat dit drie keer is gebeurd. Soms wordt een verkeerd artikel in het magazijn gepakt, daarom voeren we controles uit. Dit is natuurlijk zeker geen goede reden en daarom biedt ik ook mijn oprechte excuses hiervoor aan.Ik hoop dat we jou desondanks deze ervaring nog eens mogen verwelkomen op onze webshop. Vriendelijke groet, Emma van ABOUT YOU
 nuttig 
10 maanden geleden
héél lang wachten op pakketjes. Ik wacht nu al 12 dagen op pakketjes. Begrip voor de omstandigheden zijn er, maar 12 dagen ... track trace code werkt niet. Pakketjes van Zalando zijn er binnen drie dagen.
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
Antwoord van aboutyou.be
9 maanden geleden
Beste klant, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat jij jouw pakketje nog steeds niet hebt gekregen. Ik kan je het best adviseren om naar de klantenservice te mailen om te vragen wanneer je bestelling wordt afgeleverd. Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Julia van ABOUT YOU
 nuttig 
6 maanden geleden
Afterpay blijft me herinneringen sturen om te betalen terwijl ik een deel betaalde en de rest teruggestuurd heb. Afteroay zegt hiervan niks ontvangen te hebben van Aboutyou.
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
Antwoord van aboutyou.be
6 maanden geleden
Beste Ellen, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je nog steeds betaalherinneringen ontvangt terwijl je al betaald hebt. Ik wil je vragen om contact met onze klantendienst op te nemen zodat zij dit terug kunnen koppelen. Groetjes, Anna van ABOUT YOU
 nuttig 
10 maanden geleden
bestelling van 3/4/2020 nog steeds niet geleverd op 23/4/2020 Contact met klanten dienst steeds vriendelijk maar bied geen oplossing
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
10 maanden geleden
bestelling van 3/4/2020 nog steeds niet geleverd op 23/4/2020 Contact met klanten dienst steeds vriendelijk maar bied geen oplossing
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
10 maanden geleden
Doorlooptijd van bestelling tot levering is zeer lang in vergelijking met andere leveranciers én in coranatijden.
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
Antwoord van aboutyou.be
9 maanden geleden
Beste Marleen, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat jouw bestelling langer duurde dan verwacht door Covid-19. Hierdoor komt het soms voor dat de track & trace in de war raakt. Mocht je je bestelling deze week nog niet ontvangen hebben, vraag ik je om opnieuw contact met onze klantenservice op te nemen. Nogmaals onze excuses ^^ Julia van About You
 nuttig 
5 maanden geleden
Wacht al 6 dagen op mijn dieselriem en zal nog enkele dagen moeten wachten En dat met DHL spijtig
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
Antwoord van aboutyou.be
5 maanden geleden
Hi! Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat het leverprocess wat langer duurt dan normaal. Af en toe kan de levering inderdaad iets langer duren dan verwacht. Ik hoop dat de riem nu binnen is. Onze excuses voor het ongemak. Ik hoop dat je ons nog een tweede kans kunt geven. Met vriendelijke groet, Britt van ABOUT YOU
 nuttig