aboutyou.beBeoordelingen

: 2.627GoedGecertificeerd

Details
Contact
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen

Categorieën

aboutyou.be - Kleding, Schoenen & Accessoires

ABOUT YOU is de nieuwe online shop waar u fashion zonder verzendkosten kunt bestellen. Het jonge bedrijf heeft als belangrijkste doel dat u zich thuis voelt en de beste service ontvangt. U staat bij ABOUT YOU in de spotlight en we laten u altijd de stijlen zien die bij u passen. Zo kunt u optimaal van uw shopervaring genieten.
Contact
ABOUT YOU GmbH
Domstraße 10
20095 Hamburg
Duitsland
Handelsregister
Amtsgericht Hamburg HRB 120869
Gevolmachtigde
Tarek Müller, Sebastian Betz, Hannes Wiese

Beoordelingen voor aboutyou.be

4.47/5.00
Goed
Hoe wordt de score berekend?

1.300 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

67 %
23 %
3 %
3 %
4 %
2.627 beoordelingen in totaal

de meest positieve beoordeling


Alle positieve beoordelingen weergeven
2 maanden geleden
Op About you is het voor mij persoonlijk heel fijn shoppen. Samen met Zalando zijn dit mijn twee favoriete sites om te shoppen. Het systeem om nadien te betalen is zeker een pluspunt. Maten kunnen wel per merk toch wel wat verschillen, dus het blijft toch nog steeds een kleine gek, wat je met een fysieke winkel niet hebt. Maar een gratis omruiling maakt het dan terug goed. Natuurlijk als je dringend een bepaalt stuk nodig hebt is het een minpuntje. Leveringen duren wel iets langer daar deze, als ik mij niet vergis, van Duitsland moeten komen. Zowel van bij de bestelling tot bij de levering heb ik nog nooit enig probleem meegemaakt. Hopelijk blijven ze dezelfde trend aanhouden. Ook met deze tijden waar Corona onze maatschappij sterk aan het beïnvloeden is, is het gemakkelijk om rustig een artikel te bekijken en om deze eventueel te bestellen. Dus ruime keuze, achteraf betalen, gratis verzending, gratis retour zijn toch wel sterke punten van deze firma.
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van aboutyou.be
2 maanden geleden
Hoi Ronny, super bedankt voor het delen van je ervaring! We waarderen je mening enorm :) We wensen je veel plezier met je aankoop en graag tot de volgende keer :) Groetjes, Anna van ABOUT YOU
Verder lezen

de meest kritische beoordeling


Alle kritische beoordelingen weergeven
3 maanden geleden
aboutyou vindt mijn teruggestuurde zending niet. bestelling is toegekomen ZONDER RETOURLABEL. op 28/4 gemaild hiervoor. retourlabel ontvangen op op 9/5. zelf afgegeven aan de post. nooit geen bevestiging van retour ontvangen per mail. van aboutyou. ik verklaar op eer en geweten dat ik zelf dit pakje heb afgegeven in de week van 11/5 - 14/5. postbediende kent mij persoonlijk. op 26/6 krijg ik nog steeds rappels hiervoor. ik heb ondertussen al elvendertig keer hiervoor gemaild
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van aboutyou.be
3 maanden geleden
Beste Kathleen, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt. Onze excuses hiervoor. Ik wil je vragen om het retourbewijsje naar onze klantendienst te sturen. Dan kunnen ze het vermiste pakketje sneller vinden. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en ik hoop dat je ons nog een tweede kans kunt geven. Met vriendelijke groet, Anna van ABOUT YOU
Verder lezen

Lees de meest positieve of kritische beoordeling

Positief
Kritisch
Alle positieve beoordelingen weergeven
2 maanden geleden
Op About you is het voor mij persoonlijk heel fijn shoppen. Samen met Zalando zijn dit mijn twee favoriete sites om te shoppen. Het systeem om nadien te betalen is zeker een pluspunt. Maten kunnen wel per merk toch wel wat verschillen, dus het blijft toch nog steeds een kleine gek, wat je met een fysieke winkel niet hebt. Maar een gratis omruiling maakt het dan terug goed. Natuurlijk als je dringend een bepaalt stuk nodig hebt is het een minpuntje. Leveringen duren wel iets langer daar deze, als ik mij niet vergis, van Duitsland moeten komen. Zowel van bij de bestelling tot bij de levering heb ik nog nooit enig probleem meegemaakt. Hopelijk blijven ze dezelfde trend aanhouden. Ook met deze tijden waar Corona onze maatschappij sterk aan het beïnvloeden is, is het gemakkelijk om rustig een artikel te bekijken en om deze eventueel te bestellen. Dus ruime keuze, achteraf betalen, gratis verzending, gratis retour zijn toch wel sterke punten van deze firma.
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van aboutyou.be
2 maanden geleden
Hoi Ronny, super bedankt voor het delen van je ervaring! We waarderen je mening enorm :) We wensen je veel plezier met je aankoop en graag tot de volgende keer :) Groetjes, Anna van ABOUT YOU
Verder lezen
Alle kritische beoordelingen weergeven
3 maanden geleden
aboutyou vindt mijn teruggestuurde zending niet. bestelling is toegekomen ZONDER RETOURLABEL. op 28/4 gemaild hiervoor. retourlabel ontvangen op op 9/5. zelf afgegeven aan de post. nooit geen bevestiging van retour ontvangen per mail. van aboutyou. ik verklaar op eer en geweten dat ik zelf dit pakje heb afgegeven in de week van 11/5 - 14/5. postbediende kent mij persoonlijk. op 26/6 krijg ik nog steeds rappels hiervoor. ik heb ondertussen al elvendertig keer hiervoor gemaild
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van aboutyou.be
3 maanden geleden
Beste Kathleen, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt. Onze excuses hiervoor. Ik wil je vragen om het retourbewijsje naar onze klantendienst te sturen. Dan kunnen ze het vermiste pakketje sneller vinden. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en ik hoop dat je ons nog een tweede kans kunt geven. Met vriendelijke groet, Anna van ABOUT YOU
Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over aboutyou.be

Filter 
 Sorteren relevantie 
(34)
1 maand geleden
Wacht al 6 dagen op mijn dieselriem en zal nog enkele dagen moeten wachten En dat met DHL spijtig
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van aboutyou.be
21 dagen geleden
Hi! Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat het leverprocess wat langer duurt dan normaal. Af en toe kan de levering inderdaad iets langer duren dan verwacht. Ik hoop dat de riem nu binnen is. Onze excuses voor het ongemak. Ik hoop dat je ons nog een tweede kans kunt geven. Met vriendelijke groet, Britt van ABOUT YOU
2 maanden geleden
Afterpay blijft me herinneringen sturen om te betalen terwijl ik een deel betaalde en de rest teruggestuurd heb. Afteroay zegt hiervan niks ontvangen te hebben van Aboutyou.
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van aboutyou.be
2 maanden geleden
Beste Ellen, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je nog steeds betaalherinneringen ontvangt terwijl je al betaald hebt. Ik wil je vragen om contact met onze klantendienst op te nemen zodat zij dit terug kunnen koppelen. Groetjes, Anna van ABOUT YOU
1 maand geleden
Artikel teruggestuurd, maar aan de kleine kant, dus past niet.
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van aboutyou.be
1 maand geleden
Hi Sawau, Bedankt voor je review. Wat jammer dat het artikel niet passte. Ik hoop dat je ons nog een tweede kans kunt geven. Met vriendelijke groet, Anna van ABOUT YOU
1 maand geleden
Ik wacht nog steeds op mijn bestelling.
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van aboutyou.be
1 maand geleden
Beste Anja, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je bestelling nog niet is geleverd. Onze excuses hiervoor. Ik wil je vragen om contact met onze klantendienst op te nemen, zij kunnen je hierbij verder helpen. Ik hoop dat je je bestelling snel mag ontvangen! Met vriendelijke groet, Anna van ABOUT YOU
2 maanden geleden
De maskers zijn te klein
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van aboutyou.be
2 maanden geleden
Hi, bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat de maskers te klein zijn. Onze excuses hiervoor. Mocht je nog vragen/opmerkingen hebben mag je altijd een berichtje aan onze klantendienst schrijven. Met vriendelijke groet, Anna van ABOUT YOU
3 maanden geleden
De leverings tijd is veel te lang
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van aboutyou.be
3 maanden geleden
Beste Louise, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat de levering te lang duurt. Onze excuses hiervoor. Mocht je je bestelling nog niet hebben ontvangen, wil ik je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice. Zij helpen je graag verder. Met vriendelijke groet, Anna van ABOUT YOU
5 maanden geleden
wacht reeds geruime tijd op 2 bestellingen besteld op3/4/20 zijn verzonden op 9/4/20 nu 24/4/2020 nog steeds niets ontvangen . Op de klantendienst geraak ik niet verder vriendelijk maar daar blijft het bij geen oplossing telkens nog een weekje geduld en we gaan het onderzoeken gelieve nog een weekje te wachten. Stuur men dan een bericht dat de zending te volgen is op Bpost tracking ben ik vet mee de status blijft ongewijzigd en geen pakjes.
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van aboutyou.be
5 maanden geleden
Beste Werner, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat jij jouw pakketje nog steeds niet hebt gekregen, onze oprechte excuses hiervoor. Ik kan je het best adviseren om nog een keer naar de klantendienst te mailen om te vragen wanneer je bestelling wordt afgeleverd. Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Julia van ABOUT YOU
7 maanden geleden
Levering zonder probleem, MAAR: Broek was US maat d.w.z. één maat kleiner dan Europese maat, maat 36 US is maat 52 EU, dit stond niet bij het artikel vermeld dus te klein, ruilen niet mogelijk en maat groter niet meer beschikbaar, Hemdje besteld in mijn normale maat XL, maar was drie maten te klein ??? kreeg het gewoon nog niet toegeknoopt, dus retour :-( niet tevreden over deze bestelling...
 Geverifieerde beoordeling|
1 jaar geleden
Beste, Hierbij heb ik vorige week zondag mijn bestelling geplaatst. Al na 2 dagen een herinnering mogen ontvangen betreft betaling. Einde van de week nog niets mogen ontvangen maar wel al een 2de herinnering. Volgens mij geen logische volgorde. Ondertussen zijn we een week verder en heb ik mijn pakket nog niet mogen ontvangen. Mvg
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van aboutyou.be
1 jaar geleden
Beste, Hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben uw account bekeken en zien dat het pakket aan het post order bedrijf is overhandigt. Wij zullen Afterpay contacteren over het factuur. U hoeft zich geen zorgen om te maken.Met vriendelijke groet, Het ABOUT YOU Service Team
1 jaar geleden
1 week wachten op levering is in vergelijking met andere webshops,te lang. De link naar track&trace in de mail werkte niet,de code dan ingegeven bij bpost en was niet gekend,bij DHL ook niet... De beschrijving van de artikelen mag uitgebreider alsook meer zoek filters zou handig zijn. 4 artikelen besteld waarvan 3 retour,helaas.
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van aboutyou.be
1 jaar geleden
Beste, Hartelijk dank voor u opmerking. Excuses dat u lang heeft moeten wachten op uw levering. U pakket was op 15.10 verzonden uit het warenhuis in Duitsland maar helaas heeft het vetraging moeten oplopen bij het post-order bedrijf. Wij zullen uw opmerking zeker doorgeven.Met vriendelijke groet,Het ABOUT YOU Service Team
9 maanden geleden
Geen goede ervaring, je kan niet alles oplossen met een kortingbon. De dienst na verkoop werkt nog niet klachtgericht genoeg. Ik heb de indruk dat de processen verre van optimaal verlopen. Voor mij dus de laatste bestelling bij about you, ondanks dat ze mooie artikelen aanbieden.
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van aboutyou.be
9 maanden geleden
We vinden het heel jammer dat je een slechte ervaring hebt gehad. Weet dat we continue bezig zijn onze diensten te optimaliseren. Met name goede klantenservice vinden we heel belangrijk, daarom geef ik jouw feedback door aan onze klantendienst. Vriendelijke groet, Emma van ABOUT YOU
6 maanden geleden
Ik heb mijn bestelling nooit gekregen,na telefonisch contact gisteren krijg ik tevoren dat mijn 2 bestellingen in Keulen terug gestuurd zijn naar Depp ABOUT You.Ze hadden me wel een mail kunnen sturen.Gelukkig heb ik mijn bestellingen nog niet betaal.Patricia
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van aboutyou.be
5 maanden geleden
Beste Patricia, Bedankt voor je bericht. Wat een vervelende situatie, onze welgemeende excuses hiervoor. Wij nemen onze afdelingen uiterst serieus en zullen dit dan ook zeker terugkoppelen naar de desbetreffende afdeling. Nogmaals onze excuses. Met vriendelijke groet, Julia van ABOUT YOU
1 jaar geleden
Bestelling van zaterdag 5 oktober is op maandag 14 oktober nog niet afgeleverd, mail gestuurd maar geen respons, alleen een automatisch antwoord gekregen en een mail met vraag naar gegevens ivm bestelling die ik reeds doorgegeven had in mijn eerste mail.
 Geverifieerde beoordeling|
1 jaar geleden
Een jeans broek besteld van Vero Moda,,was niet nieuw,,er hingen geen labels niet meer aan,,blijkbaar ook al gewassen geweest aan de stof te zien,,,en in de achterzak een SNOEP PAPIERTJE,,,begrijp ik niet hoor,,,is ondertussen terug gestuurt,,,,
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van aboutyou.be
1 jaar geleden
Beste, Hartelijk dank voor u opmerking.Wij vinden het erg jammer en bieden onze oprechte excuses aan dat wij u bestelling niet op de juiste conditie hebben kunnen leveren. Wij zullen u vandaag een mail sturen hierover. Bij vragen kunt u ons altijd contacteren.Met vriendelijke groet,Het ABOUT YOU Service Team
1 jaar geleden
Het duurt te lang vooraleer het pakje aankomt, en ik heb telefonisch mijn e mail adres moeten aanpassen, on line gaat dat niet, en NOG krijg ik de mails NIET op het juiste adres, maar wel op mijn werkadres, WAT NIET MAG VAN DE DIRECTIE
 Geverifieerde beoordeling|
10 maanden geleden
Op de website staat dit gecatalogeerd als pyama. Volgens mij is dit een T-shirt. Weliswaar een mooie T-shirt maar dit was niet de bedoeling Vandaar mijn matige score omdat ik denk dat de categorie-indeling op de website niet klopt.
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van aboutyou.be
10 maanden geleden
Hallo Rik, Dankjewel voor je feedback. Fijn dat je laat weten dat de categorizering van het t-shirt niet lijkt te kloppen. Ik geef dit door aan de verantwoordelijke afdeling zodat we dit aan kunnen passen. Vriendelijke groet, Emma van ABOUT YOU
7 maanden geleden
3 weken en 3 bestellingen en betalingen later eindelijk de sneakers ongeschonden en in de juiste maat ontvangen. Te veel rompslomp, weinig handig. Maakt het internetshoppen weinig aantrekkelijk. Dat wordt dus zeker geen gewoonte.
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van aboutyou.be
7 maanden geleden
Het spijt mij ontzettend dat dit drie keer is gebeurd. Soms wordt een verkeerd artikel in het magazijn gepakt, daarom voeren we controles uit. Dit is natuurlijk zeker geen goede reden en daarom biedt ik ook mijn oprechte excuses hiervoor aan.Ik hoop dat we jou desondanks deze ervaring nog eens mogen verwelkomen op onze webshop. Vriendelijke groet, Emma van ABOUT YOU
6 maanden geleden
héél lang wachten op pakketjes. Ik wacht nu al 12 dagen op pakketjes. Begrip voor de omstandigheden zijn er, maar 12 dagen ... track trace code werkt niet. Pakketjes van Zalando zijn er binnen drie dagen.
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van aboutyou.be
5 maanden geleden
Beste klant, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat jij jouw pakketje nog steeds niet hebt gekregen. Ik kan je het best adviseren om naar de klantenservice te mailen om te vragen wanneer je bestelling wordt afgeleverd. Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Julia van ABOUT YOU
11 maanden geleden
Een order wordt geannuleerd vanwege zogezegd geen voorraad terwijl een dag later de voorraad alweer is aangevuld. Laat mijn order dan toch gewoon staan en verwittig mij dat de levering is uitgesteld.
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van aboutyou.be
11 maanden geleden
Beste, Hartelijk dank voor uw feedback. Wij werken met verschillende warenhuizen die diverse artikelen maar ook dezelfde artikelen verkopen. Helaas is dit bij u het geval geweest. Bij een niet leverbaare zending kunnen wij het niet laten staan. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet,Het ABOUT YOU Service Team
11 maanden geleden
had moeilijkheden met het inbrengen van de kortingscode die mij was verleend en vond de communicatie daarover nogal verwarrend, reden waarom ik de zending bij aanbieding heb geweigerd.
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van aboutyou.be
11 maanden geleden
Beste, Hartelijk dank voor uw bericht. Wat jammer dat bestellen niet vlot is verlopen ivm een kortingscode.Bij vragen kunt u ons altijd contacteren. Met vriendelijke groet,Het ABOUT YOU Service Team