aboutyou.be- Logo - Beoordelingen

aboutyou.be
Beoordelingen:

1.113 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.765 beoordelingen in totaal  

4,45
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 9 apr 2018
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
aboutyou.be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

6 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik kreeg wat ik bestelde heb wel een truitje moeten terugsturen (was te klein en doorzichtig-was niet duidelijk op de foto-) ben benieuwd of de terugbetaling ook zo vlot verloopt
AC
annie c.
koersel

de meest kritische beoordeling

31 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Klantendienst heeft heel veel opportuniteiten voor verbetering. Ik heb 3 weken moeten wachten voor oplossen van een probleem met een cadeaubon. Uiteindelijk heb ik mijn bestelling moeten betalen omdat ik items nodig had. Na oplossen van het probleem kon men mij het bedrag van de cadeaubon niet overmaken en moest ik een nieuwe bestelling plaatsen om het tegoed van de bon alsnog te kunnen recupereren. Dit is niet wat ik wilde. Na Na meerdere malen telefonisch contact werd mijn telefoon zelfs niet meer beantwoord en kon ik enkel via mail contact houden. Telkens verschillende personen bij klantendienst die van niets wisten over het probleem.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor aboutyou.be

Filter
 Sorteren  
Relevantie
31 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Als je een broek besteld van maat 34 dan wil je geen broek ontvangen van maat (Fabrieksmaat) 44 , en dat leer je pas na de email, en onmogelijk te annuleren, ofwel weigeren aan de deur of zelf onnodig tijd investeren om terug te sturen
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
2 apr 2024
Hey Yusuf, bedankt voor je beoordeling en review. Ik snap dat het wat verwarrend is wat er qua maat bij de broek staat aangegeven. We werken voor sommige items met 2 verschillende maten, inches en leveranciersmaten/fabrieksmaat. Ook voor schoenen hebben we soms EU-maten en US-maten waar je uit kunt kiezen. Bij het selecteren van de maat moet je dus goed opletten welke je selecteert. Je kunt de broek alvast in de juiste maat bestellen, zodat deze snel geleverd wordt. Je kunt daarna de andere broek gratis retourneren en dan zul je je geld natuurlijk terug krijgen. Ik hoop dat ik je bij deze voldoende heb geinformeerd en wens je nog een fijne dag vandaag! Hopelijk zien we je nog eens terug in onze webshop. Met vriendelijke groet, Jonas van ABOUTYOU
26 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heel spijtig ,ik was nieuwe klant doch niets van verwelkoming?..
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
27 mrt 2024
Hey Anny, Bedankt voor je beoordeling en recensie. Indien je je als nieuwe klant voor onze nieuwsbrief aanmeld, krijg je een 30% kortingscode. Daarnaast werken wij met persoonlijke coupons. Dit betekent dat voor elke klant we andere aanbiedingen hebben, die in je account automatisch worden toegevoegd en je kunt inzetten als je dit graag wilt. Hier zitten ook onze welkomstcadeaus tussen! Hetzelfde geldt voor als je onze app download, dan krijg je een 15% Welkomstcoupon voor nieuwe klanten, die je in de app kunt inzetten. Hopelijk ben je verder met onze service, je bestelde item en onze levering tevreden. Ik hoop je zo voldoende te hebben geinformeerd en we hopen dat we je nog eens terug zien in onze webshop. Ik wens je alvast een heel fijn Paasweekend toe! Met vriendelijke groeten, Daniela van ABOUTYOU
SM
STEFAAN M.
WOLVERTEM
22 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling
artikel 2 maal besteld door oeps er ging iets fout
Beoordeling melden
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
bestelling nog steeds niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
8 dagen geleden
Hey Patrick, Bedankt voor je beoordeling en review. In je verzendmail kun je zien dat er een verwachte leveringsdatum staat vermeld. Dit is in jouw geval 10 or 11 april. Als je echter op de tracking link klinkt, zie je dat bpost aangeeft dat op 12 april je pakketje geleverd zal worden. Ik hoop dat ik je voldoende heb geinformeerd en dat je blij zult zijn met je bestelde items. Met vriendelijke groet, Tessa van ABOUTYOU
CC
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
8 dagen geleden
Hey Charlotte, Bedankt voor je beoordeling. Voor de volgende keer zou het ons erg helpen als je wat meer informatie toe zou kunnen voegen bij je beoordeling, zodat we ons kunnen blijven verbeteren. We hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Met vriendelijke groet, Nina van ABOUTYOU
LP
Lydia P.
Zonhoven
28 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

NOT HAPPY !

Bestelling staat aangemeld sinds 21 december maar is tot op heden 28 december nog steeds niet onderweg naar mijn adres.
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
28 dec 2023
Hey Lydia, Bedankt voor je review. Vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent met onze service. Zodra je een bestelling bij ons wilt plaatsen, zie je in het winkelmandje de verwachte levertermijn per item. Daarna ontvang je een orderbevestiging, ook daar staat een verwachte levertermijn in (in geval van jouw bestelling tussen 2 en 5 januari). Vervolgens ontvang je een verzendbevestiging, wederom met een verwachte levertermijn en een track & trace link. Het klopt dat de link nog niet is geupdate, dit ligt in de handen van onze leveringspartners. Je kunt eventueel contact opnemen met onze klantenservice, zij kunnen een meer gedetailleerde status opvragen. Je kunt onze klantenservice bereiken via klantenservice@aboutyou.be . Ik hoop natuurlijk dat je bestelling binnenkort geleverd wordt en dat je tevreden bent met je bestelde items. We hopen je nog eens te zien in onze webshop. Met vriendelijke groet, Karsten van ABOUTYOU
ML
maes l.
turnhout
7 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
de laatste tijd altijd de verkeerde maat op kaartje goed maar . niet in het kleeding stuk zelf
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
8 jan 2024
Hey Lea, Bedankt voor je recensie. Het klopt natuurlijk niet dat de maten van je bestelling en de maat in het item zelf niet overeenkomen. Graag verzoek ik je dit aan onze klantenservice te melden. Zij kunnen dit melden aan onze magazijnen en dan kunnen we uitzoeken waar precies het probleem zit. Zodoende kunnen we dit dan ook oplossen en zorgen dat dit in de toekomst niet nog eens gebeurt. Je kunt een mail sturen naar klantenservice@aboutyou.be met daarin je bestelnummer, het item wat je besteld hebt en in welke maat je het besteld hebt, een foto van het betreffende item en het label er in waar de maat op staat, zodat goed zichtbaar is dat het hetzelfde item is van de bestelling, maar de verkeerde maat is. Het zou ons erg helpen als je dit kunt doen! We hopen je nog eens terug te zien in onze webshop en ik wens je nog een fijne dag vandaag. Met vriendelijke groet, Ole van ABOUTYOU
9 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling

Snellere afhandeling terugbetaling

Een snellere afhandeling wanneer er betaald werd zonder dat de bestelling is doorgekomen. Meer dan een week geleden heb ik twee maal een bestelling proberen te plaatsen waarbij de betaling werd uitgevoerd maar er geen bestelbevestiging volgde. Ik heb per direct contact opgenomen met de klantendienst. Een hele reeks aan mails volgde waarbij ik betaalbewijzen diende op te sturen, mijn gegevens diende door te geven en ga zo maar verder. Tot op heden heb ik niets meer vernomen en nog steeds geen terugbetaling ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
9 mei 2023
Hey Hanne, Bedankt voor je beoordeling en recensie. Helaas hebben we inderdaad problemen gehad met 2 van onze betaalmogelijkheden, waardoor het in ons systeem leek alsof de betaling nog niet was voldaan. Daardoor is de bevestiging daarna niet verzonden. Helaas heeft dit voor velen veel gedoe (en heen en weer gestuur van mailtjes of veel telefoontjes) opgeleverd. Omdat er meerdere mensen door dit probleem getroffen zijn, zijn we opzoek naar een oplossing die we voor iedereen in 1x kunnen implementeren. Hierdoor kan het dus even duren voordat je reactie krijgt van de klantenservice of je terugbetaling ontvangt. We doen ons uiterste best dit probleem z.s.m. op te lossen en netjes af te handelen. Ik kan helaas niet meer doen dan te vragen om je geduld. Mocht je meer informatie willen hebben over de status van de afhandeling, raad ik je aan om telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice, omdat je dan sneller iemand te spreken krijgt dan als je antwoord op je mail moet afwachten. Ik hoop je bij deze voldoende te hebben geinformeerd en wens je nog een fijne dag toe vandaag! Met vriendelijke groet, Jan van ABOUTYOU
23 apr 2023
 Geverifieerde beoordeling
De producten zijn goed, maar de maten komen soms niet overeen. Bovendien duurt het versturen heel erg lang. Tussen het plaatsen van de bestelling en het ontvangen van mijn pakket zit minstens 8 dagen, soms nog meer. Dit zou echt wel sneller mogen!
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
26 apr 2023
Hey Julie, Dankjewel voor je recensie. Ik zie dat je vandaag je bestelling hebt opgehaald. Ik hoop dat je tevreden bent met je bestelde items! Je hebt inderdaad helaas lang moeten wachten op je bestelling. Er is in ons warenhuis een achterstand geweest, die as we speak wordt weggewerkt. Ik vrees dat jouw pakketje hier tussen zat. Ik geef het door aan de betreffende afdeling, zodat zij kunnen kijken waar het probleem precies zat en om zo'n lange levering in de toekomst te voorkomen. We hopen je nog eens terug te zien in onze webshop en ik wens je nog een fijne dag vandaag! Met vriendelijke groet, Julia van ABOUTYOU
27 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb slippers gekocht van Gabor,na 1 dag dragen begonnen ze pijn te doen één bovenaan mijn voet,na nazicht bleek dat de bovenste rimen met nieten aan elkaar bevestigd waren! Gemeld,maar géén anwoord,ik vind dat niet kunnen,zijn dure slippers!
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
28 jun 2023
Beste Karine, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback te delen. Het is zeker niet de bedoeling dat de schoenen pijn gaan doen. Ik begrijp dat je al contact hebt opgenomen met onze klantenservice. Hoewel het ons streven is om zo snel mogelijk op alle berichten te antwoorden, is dit niet altijd haalbaar in drukke periodes. Daarom zou ik je willen vragen of nog even geduld te hebben. De klantenservice zal je dan helpen om te kijken hoe dit probleem opgelost kan worden. Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en wens je nog een fijne dag. Met vriendelijke groet, Joris van About You
EP
Emy P.
Antwerpen
27 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
jullie vragen mij om een beoordeling te geven voor een bestelling die ik nog niet heb ontvangen, ik heb gisteren ook de nieuwsbrief van aboutyou willen annuleren omdat ik veel te veel mailtjes ontvang van dit bedrijf
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
28 nov 2023
Hey Emy, bedankt voor je review. Vervelend om te lezen dat je vindt dat je te veel nieuwsbrieven van ons krijgt. Gelukkig kun je je gemakkelijk afmelden. Ik zie dat in de verzendingsmail staat dat je bestelling waarschijnlijk morgen of donderdag geleverd zal worden. De vraag voor een beoordeling wordt automatisch na een aantal verstuurd, omdat normaal gesproken dan de bestelling al geleverd is. Ivm onze Black Friday campagne duurt alles helaas wat langer. Mocht je verder nog vragen hebben, raad ik je aan contact op te nemen met onze klantenservice (klantenservice@aboutyou.be). We hopen je nog eens terug te zien in onze webshop en ik wens je nog een fijne avond! Met vriendelijke groet, Mirte van ABOUTYOU
30 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Hallo,ik had jas besteld maat large en kreeg XXL toegestuurd Dan maar terug gestuurd was veeeel te groot Heb nieuwe bestel XL en maat valt nu perfect Jammer om twee maal te betalen grt . .
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
6 dec 2023
Hallo Heidi, bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je een te grote jas opgestuurd kreeg. Gelukkig heb je nu de juiste maat en wens ik je veel plezier met je nieuwe jas! Zodra de geretourneerde jas in ons magazijn aangekomen en geregistreerd is, duurt het nog +- 14 werkdagen totdat het geld via de door jou gekozen betaalmethode wordt teruggestort. Ik hoop je voldoende te hebben geinformeerd en wens je nog een fijne dag vandaag! Met vriendelijke groet, Luca van ABOUTYOU
EP
Emy P.
Antwerpen
19 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
ik heb het vorige keer al beantwoord, ik heb dit product nog niet ontvangen, de verzending duurt wel erg lang, u hoeft me ook niet bij elke bestelling om een beoordeling te vragen aub
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
20 nov 2023
Hey Emy, Bedankt voor je recensie en beoordeling. Door onze Pre Black Friday campagne is het momenteel erg druk in onze magazijnen en bij onze leveranciers. Hierdoor kunnen bestellingen wat vertraging opleveren. In de track & trace link van onze verzendmail kun je zien dat je bestelling vandaag geleverd zal worden door bpost. Ik hoop dat je veel plezier hebt van je bestelde item! We hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Met vriendelijke groet, Tess van ABOUTYOU
8 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Rends meer dan een week geleden besteld. Nog steeds niets ontvangen. Donderdag vertrekken we op reis. Voor de zekerheid toch maar elders ook bestellen denk ik....
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
9 okt 2023
Hey Mieke, Bedankt voor je review & beoordeling. Vervelend om te lezen dat je zo lang op je bestelling moet wachten. Ik raad je aan om contact op te nemen met onze klantenservice, omdat de track & trace link ook niet duidelijk laat zien waar je bestelling zich op dit moment bevindt. Zij kunnen contact opnemen met onze leveringspartner en meer informatie opvragen. Ik hoop je bij deze voldoende te hebben geinformeerd en ik wens je alvast een fijne vakantie! Met vriendelijke groet, Myrte van ABOUTYOU
25 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
bestellingen en leveringen steeds in orde, maar kan al 2 jaar niets meer bestellen en achteraf betalen, zeer vervelend! Daarom bestel ik vaak elders.
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
28 aug 2023
Hey Martine, Bedankt voor je beoordeling en review. Fijn om te horen dat je tevreden bent met de geleverde items en de leveringen. Echter is het natuurlijk vervelend dat het achteraf betalen niet naar behoren functioneert. Omdat er geen problemen bekend zijn bij ons, raad ik je aan hierover contact op te nemen bij Klarna. Hoogstwaarschijnlijk kunnen zij je beter helpen om dit probleem om te lossen. Ik hoop je voldoende te hebben geinformeerd en we zien je graag weer eens terug in onze webshop. Met vriendelijke groet, Nina van ABOUTYOU
HS
helene S.
Maaseik
23 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
kreeg niet de hele bestelling ,en ook geen terugbetaling !men vreg om 10& PERCENT TEUG BETALING IK GING NIET AKOORD 8
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
24 nov 2023
Hey Helene, bedankt voor je beoordeling en recensie. Wat vervelend om te lezen dat je niet je gehele bestelling hebt ontvangen. In ons systeem kan ik zien dat er 1 item geretourneerd is en daarvan ook een terugbetaling is gedaan op 8 november 2023. Indien dit niet klopt, raad ik je aan contact op te nemen met onze klantenservice, ook m.b.t. de terugbetaling waar je over schrijft. Ik hoop dat ik je voldoende heb geinformeerd en wens je alvast een fijn weekend. Met vriendelijke groet, Jonas van ABOUTYOU
28 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Geeft geen besteldatum bij betaling. Levering te laat toegekomen voor event. Spijtig...
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
30 mei 2023
Hey Anny, Bedankt voor je recensie. Wat jammer dat het item te laat is gekomen voor het event waar je naar toe bent geweest. Ik hoop dat toch dat je er veel plezier van hebt voor een eventueel volgend event! Ik snap niet zo goed wat je bedoelt met 'geen besteldatum bij betaling'? Indien je bedoelt dat dit niet bij je bankafschriften staat, dan ligt dit aan de bank. Indien je een item in het weekend bestelt, wordt het geld vaak pas de eerste werkdag erna afgeschreven worden door de bank. Maar in je bestelbevestiging of verzendmail kun je altijd terugzien op welke datum je je bestelling hebt geplaatst, indien je die informatie nodig hebt. Ik hoop dat ik je bij deze voldoende heb geinformeerd en dat we je nog eens terug zien in onze webshop. Ik wens je nog een fijne dag vandaag! Met vriendelijke groet, Luen van ABOUTYOU
1 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Very slooooow shipping. Its been a week and my product hasnt even shipped yet
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
2 mei 2023
Hey Orges, Thank you for your review. I'm so sorry to hear you have to wait long for your order. Our system says it has already been delivered, but the tracking link from bpost says it's still in preparation. This is of course odd.. Maybe you can already check if your parcel is there? If it's not there, please contact our customer service (klantenservice@aboutyou.be). They can contact our delivery partner to find out what is going on and where your order is located. I hope I informed you well and you can enjoy your ordered items soon! I wish you a nice day today. Sincerely, Jay from ABOUTYOU
KH
karla H.
belgie
28 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik zit nog steeds te wachten op mijn pakketje , besteld op 21/8
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
29 aug 2023
Hey Karla, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je nog steeds op je bestelling wacht. Via de track & trace link in de verzendingsmail kun je zien waar je pakketje zich bevindt. Het lijkt er op dat bpost vandaag de bestelling in hun magazijn heeft verwerkt en zal dan snel opweg zijn naar jou. Mocht je eind van deze week nog steeds geen levering hebben ontvangen, raad ik je aan om contact op te nemen met onze klantenservice (klantenservice@aboutyou.be). Ik hoop dat je snel van je bestelde items kunt genieten en wens je er alvast veel plezier mee! We hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Met vriendelijke groet, Tessa van ABOUTYOU
30 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Pakje al 3 dagen te laat en nog steeds niet ontvangen… Jammer!
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
30 jun 2023
Beste Manuela, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback te delen. Ik heb even gekeken en ik zie dat je pakketje op het postkantoor klaarligt om opgehaald te worden. Je kunt overigens ook altijd zelf inzien waar je pakketje zich bevindt door op de traceringscode in de verzendbevestiging of in je account te klikken. Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Ik wens je alvast een fijn weekend en hoop je nog eens terug te zien in onze webshop. Met vriendelijke groet, Enna van ABOUTYOU