aboutyou.be- Logo - Beoordelingen

aboutyou.be
Beoordelingen:

1.113 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.765 beoordelingen in totaal  

4,45
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 9 apr 2018
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
aboutyou.be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

6 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik kreeg wat ik bestelde heb wel een truitje moeten terugsturen (was te klein en doorzichtig-was niet duidelijk op de foto-) ben benieuwd of de terugbetaling ook zo vlot verloopt
AC
annie c.
koersel

de meest kritische beoordeling

31 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Klantendienst heeft heel veel opportuniteiten voor verbetering. Ik heb 3 weken moeten wachten voor oplossen van een probleem met een cadeaubon. Uiteindelijk heb ik mijn bestelling moeten betalen omdat ik items nodig had. Na oplossen van het probleem kon men mij het bedrag van de cadeaubon niet overmaken en moest ik een nieuwe bestelling plaatsen om het tegoed van de bon alsnog te kunnen recupereren. Dit is niet wat ik wilde. Na Na meerdere malen telefonisch contact werd mijn telefoon zelfs niet meer beantwoord en kon ik enkel via mail contact houden. Telkens verschillende personen bij klantendienst die van niets wisten over het probleem.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor aboutyou.be

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(54)
(31)
Resetten
31 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Pakje nog altijd niet aangekomen normaal dinsdag . Veel rapper leveren
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
2 apr 2024
Hey Nancy, Bedankt voor je beoordeling en recensie. Ik zie dat de verwachte leverdatum van Bpost 29.03-04.04 was. Dit staat al aangegeven als je de items in je winkelmandje doet. Je kunt dus bij het afrekenen al bekijken wat de verwachte leverdatum is en dan kun je beslissen of dit voor jou goed is of niet. Ik zie in de track & trace dat het pakketje vandaag is afgeleverd, dus netjes binnen de verwachte leveringstermijn. Ik ben het helemaal met je eens dat 8 dagen tussen bestellen en levering erg lang is, maar via de track & trace was je bestelling gelukkig wel goed te volgen. Ik hoop dat je verder tevreden bent met je bestelde items! We hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Met vriendelijke groet, Robert van ABOUTYOU
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
de maten van de kleding kloppen niet
Beoordeling melden
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
de maten kloppen niet van de kleding
Beoordeling melden
5 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Was verkeerde kleur geleverd
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
9 dagen geleden
Hey Ron, Bedankt voor je review. Vervelend om te lezen dat je de verkeerde kleur hebt ontvangen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik raad je aan dit bij onze klantenservice te melden. Momenteel zijn er meerdere problemen met verkeerd verstuurde items en zo kan onze klantenservice de gegevens bij de juiste afdeling neerleggen en kunnen we beter monitoren om welke items dit gaat. Je kunt je item gratis retourneren en dan zul je je geld natuurlijk terug krijgen. Je kunt het item dan opnieuw bestellen. Ik hoop je bij deze voldoende te hebben geinformeerd en we hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Met vriendelijke groet, Karin van ABOUTYOU
21 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Snellere levering!
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
22 mrt 2024
Hey Luc, Bedankt voor je beoordeling. We proberen bestellingen altijd zo snel mogelijk te verzenden. Soms komen er onverwachte problemen op het pad, waardoor een bestelling vertraging oploopt. Het kan zijn dat de voorraad op de website nog niet helemaal bijgewerkt is en er dan dus langer gezocht moet worden naar jouw bestelde item, of dat er door een grote hoeveelheid bestellingen vertraging ontstaat doordat onze systemen 'vollopen'. Echter is het natuurlijk vervelend dat je zo lang op je bestelling hebt moeten wachten en we doen ons best dit in de toekomst te verbeteren! Ik hoop je voldoende te hebben geinformeerd. Mocht je nog vragen hebben over onze levertijden, kun je altijd een kijkje nemen in onze FAQ's op de webshop of contact opnemen met onze klantenservice: klantenservice@aboutyou.be We hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Alvast een fijn weekend gewenst! Met vriendelijke groet, Patrick van ABOUTYOU
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
5 dagen geleden
"Lieber Kunde / Liebe Kundin, vielen lieben Dank, dass Du Deine wertvolle Zeit genutzt hast, um unseren Shop ehrlich zu bewerten. Vielleicht findest Du bei einer Deiner nächsten Bewertungen ein paar Worte oder direkte Kritikpunkte, an denen wir direkt arbeiten können. Wir haben das Ziel, alle unsere Kunden zufrieden zu stimmen. Kritik hilft uns dabei sehr. Liebe Grüße Dein About You Service Team"
25 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
27 mrt 2024
Hey Liliane, Bedankt voor je beoordeling. Voor een volgende keer zou het voor ons zeer behulpzaam zijn als je wat uitleg toevoegt aan je beoordeling, zodat we beter weten waar we ons in kunnen verbeteren. Ik hoop dat we je nog eens terug zien in onze webshop en ik wens je alvast fijne Paasdagen! Met vriendelijke groeten, Julius van ABOUTYOU
31 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Als je een broek besteld van maat 34 dan wil je geen broek ontvangen van maat (Fabrieksmaat) 44 , en dat leer je pas na de email, en onmogelijk te annuleren, ofwel weigeren aan de deur of zelf onnodig tijd investeren om terug te sturen
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
2 apr 2024
Hey Yusuf, bedankt voor je beoordeling en review. Ik snap dat het wat verwarrend is wat er qua maat bij de broek staat aangegeven. We werken voor sommige items met 2 verschillende maten, inches en leveranciersmaten/fabrieksmaat. Ook voor schoenen hebben we soms EU-maten en US-maten waar je uit kunt kiezen. Bij het selecteren van de maat moet je dus goed opletten welke je selecteert. Je kunt de broek alvast in de juiste maat bestellen, zodat deze snel geleverd wordt. Je kunt daarna de andere broek gratis retourneren en dan zul je je geld natuurlijk terug krijgen. Ik hoop dat ik je bij deze voldoende heb geinformeerd en wens je nog een fijne dag vandaag! Hopelijk zien we je nog eens terug in onze webshop. Met vriendelijke groet, Jonas van ABOUTYOU
26 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heel spijtig ,ik was nieuwe klant doch niets van verwelkoming?..
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
27 mrt 2024
Hey Anny, Bedankt voor je beoordeling en recensie. Indien je je als nieuwe klant voor onze nieuwsbrief aanmeld, krijg je een 30% kortingscode. Daarnaast werken wij met persoonlijke coupons. Dit betekent dat voor elke klant we andere aanbiedingen hebben, die in je account automatisch worden toegevoegd en je kunt inzetten als je dit graag wilt. Hier zitten ook onze welkomstcadeaus tussen! Hetzelfde geldt voor als je onze app download, dan krijg je een 15% Welkomstcoupon voor nieuwe klanten, die je in de app kunt inzetten. Hopelijk ben je verder met onze service, je bestelde item en onze levering tevreden. Ik hoop je zo voldoende te hebben geinformeerd en we hopen dat we je nog eens terug zien in onze webshop. Ik wens je alvast een heel fijn Paasweekend toe! Met vriendelijke groeten, Daniela van ABOUTYOU
SM
STEFAAN M.
WOLVERTEM
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
artikel 2 maal besteld door oeps er ging iets fout
Beoordeling melden
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
bestelling nog steeds niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
9 dagen geleden
Hey Patrick, Bedankt voor je beoordeling en review. In je verzendmail kun je zien dat er een verwachte leveringsdatum staat vermeld. Dit is in jouw geval 10 or 11 april. Als je echter op de tracking link klinkt, zie je dat bpost aangeeft dat op 12 april je pakketje geleverd zal worden. Ik hoop dat ik je voldoende heb geinformeerd en dat je blij zult zijn met je bestelde items. Met vriendelijke groet, Tessa van ABOUTYOU
CC
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
9 dagen geleden
Hey Charlotte, Bedankt voor je beoordeling. Voor de volgende keer zou het ons erg helpen als je wat meer informatie toe zou kunnen voegen bij je beoordeling, zodat we ons kunnen blijven verbeteren. We hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Met vriendelijke groet, Nina van ABOUTYOU
2 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Te lange leveringstermijn in verhouding tot andere online verkopers van kleding, nieuwnieuw, nederland, die leveren de volgende dag, Post NL is beter dan Bpost. Verder vind ik persoonlijk dat het matensysteem niet altijd klopt, laatste bestelling 2 stuks, en zal ze moeten terugsturen, dank U.
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
4 mrt 2024
Hey Henri, Bedankt voor je beoordeling & review. Ik vind het vervelend om te lezen dat je ontevreden bent met onze levering en Size Finder. Doordat we met magazijnen door heel Europa werken, duurt het inderdaad even voordat de items uberhaupt in Belgie zijn aangekomen. Dan wordt het overgedragen aan Bpost en zal je pakketje worden afgeleverd. Dit duurt meestal rond de 3-4 werkdagen. Indien we net een campagne hebben gehad, zien we dat de leveringen vaak wat langer duren i.v.m. de drukte bij onze sorteercentra. We doen ons uiterste best om dit zo soepel mogelijk te laten lopen, maar kunnen dit door verschillende omstandigheden niet altijd garanderen. Wat betreft de Size Finder raad ik je aan dit te melden bij onze klantenservice (klantenservice@aboutyou.be). Indien er meerdere meldingen over 1 item binnen komen, kunnen zij een onderzoek starten of er misschien iets fout gaat bij het sorteren van de maten van dit item. We nemen je feedback namelijk erg serieus en willen ons graag blijven verbeteren! Ik hoop dat ik je bij deze voldoende heb geinformeerd en we hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Met vriendelijke groet, Nina van ABOUTYOU
2 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
De levering was OK maar ik ben niet zeker dat het geen "namaak" is......de doos is geen "originele" doos .......en geen officiéle kaartje (maat, productieland, enz...) van de fabrikant.
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
4 mrt 2024
Hey Jean-Claude, bedankt voor je beoordeling & recensie. Fijn om te lezen dat je tevreden was over de levering van je bestelling. Jammer dat je onzeker bent over de echtheid van je product. Wij werken alleen samen met de merken zelf. Voor adidas geldt dat wij de bestelgegevens aan ze doorgeven en zij zelf de items opsturen naar de klant. Het zou ons helpen in de communicatie met onze partners als je dit wilt melden aan onze klantenservice. Indien dit vaker gemeld wordt, kunnen ze actie ondernemen zodat dit opgelost wordt voor de toekomst, zodat onze klanten zich niet meer onzeker hoeven te voelen hierover. Ik hoop je voldoende te hebben geinformeerd en we hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Ik wens je een fijne week! Met vriendelijke groet, Melle van ABOUTYOU
ML
Mario L.
Wuustŵezel
21 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bestelling onvolledig….

Als de klant een bikini besteld en uiteindelijk enkel het bovenstuk geleverd krijgt…. kan je als klant niet tevreden zijn lijkt mij…
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
23 feb 2024
Hey Mario, Bedankt voor je recensie. Wat vervelend dat je bestelling niet compleet is geleverd, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik raad je dan ook aan contact op te nemen met onze klantenservice (klantenservice@aboutyou.be). Zij kunnen evt. contact opnemen met de leveringspartner of het magazijn om te kijken waar het mis is gegaan. Daarnaast zullen ze je adviseren wat nu het meest handige is om te doen. Ik hoop dat je desondanks tevreden bent met onze levering en we hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Alvast een fijn weekend! Met vriendelijke groet, Nina van ABOUTYOU
21 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Plots kan ik niet meer met achteraf betalen bestellen. Zeer jammer. Nochtans betaal ik steeds op tijd.
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
23 feb 2024
Hey Isabelle, Bedankt voor je review. Wat vervelend! Hopelijk lukt het om met een andere betaalmethode te betalen. Indien meerdere facturen bij Klarna (nog) niet betaald zijn, blokkeert Klarna automatisch de mogelijkheid om achteraf te betalen. Mogelijk is dit de oorzaak voor je probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met de klantenservice van Klarna. Mocht dit niet het probleem zijn, kun je natuurlijk altijd contact opnemen met onze klantenservice (klantenservice@aboutyou.be) om te kijken of zij de oorzaak van het probleem kunnen vinden. Ik hoop dat je desondanks tevreden bent met onze service en producten en dat we je nog eens terug zien in onze webhsop. Met vriendelijke groet, Jay van ABOUTYOU
RV
Ricanne V.
Maarkedal
19 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Trage bijwerking retourzendingen.
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
19 mrt 2024
Hey Gerda, Bedankt voor je beoordeling en recensie. Wat vervelend om te lezen dat de tracking van je retourzending zo traag was. Dit is niet onze bedoeling. De tracking updates worden gesynchroniseerd met de scans op onze verschillende locaties (zodra je het pakket afgeeft, als het bij de locatie wordt opgehaald, als het in ons retourencentrum is aangekomen, als je items zijn gescand). Je krijgt echter alleen een mail van ons, zodra minstens 1 item van je bestelling is geretourneerd. Per item wat bij ons is binnen gekomen en gescand, krijg je een retourbevestiging van dat we je geretourneerde item hebben ontvangen. Tussen het moment van afgifte en het moment dat het 1e item van een retourzending wordt gescand, kan soms redelijk wat tijd zitten iv.m. verschillende transporten waarmee je pakketje naar ons terug wordt gestuurd. Vanaf het moment dat dit item is gescand, kan het tot 14 werkdagen duren tot je je geld terug krijgt. We doen ons best, samen met onze leveranciers, om dit altijd zo snel mogelijk te doen. Maar soms gaat er in het proces wel eens iets fout of traag. Onze excuses daarvoor! Indien het wel erg lang duurt voordat je uberhaupt iets hoort over je retourzending, kun je altijd onze klantenservice voor meer informatie benaderen: klantenservice@aboutyou.be . Ik hoop je bij deze voldoende te hebben geinformeerd en wens je nog een fijne dinsdag! Met vriendelijke groet, Nina van ABOUTYOU
5 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
beter beschrijven welke maten de modellen dragen komt bijna nooit overeen met de originele maat
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
6 feb 2024
Hey Julienne, Bedankt voor je review en beoordeling. Vervelend om te lezen dat de maten niet accuraat lijken. Helaas is het soms erg ingewikkeld om het juiste maatadvies te geven, omdat elk merk z'n eigen maattabellen heeft en elk figuur natuurlijk ook anders is. Je kunt in je account je maten invullen en dan wordt er per item aangegeven wat waarschijnlijk de beste match is voor jou. Echter kan het natuurlijk zijn dat jij liever een wat lossere of juist strakkere fit wilt en dat kan onze 'Fit Finder' niet weten. De merken leveren ons hun foto's en informatie en daarbij zit soms een uitgebreide beschrijving van de maat die het model draagt, maar soms helaas ook niet. We nemen je tip mee en wie weet kunnen we onze partners overtuigen om deze informatie met ons te delen, zodat jouw winkel ervaring beter wordt! Je kunt eventueel twee verschillende maten bestellen als je niet helemaal zeker bent van welke maat de beste voor jou is en dan retourneer je (gratis) het item wat niet naar wens is. Ik hoop je voldoende te hebben geinformeerd en we hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Met vriendelijke groet, Jonas van ABOUTYOU
9 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Kleedtje besteld op 2 januari en na 8dagen nog Niet geleverd vind ik min punt jammer genoeg Dan nog verstuurd met B Post ja 👏 .
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
10 jan 2024
Hey Heidi, Bedankt voor je review. Vervelend dat je lang op je bestelling hebt moeten wachten. Ik zie gelukkig dat vanochtend je pakketje afgeleverd is! Tijdens het bestelproces kun je in je winkelmandje al zien wat de verwachte leverdatum per item is. Indien je dit niet bevalt, kun je er natuurlijk voor kiezen om de bestelling niet te plaatsen en het item in een fysieke winkel te kopen, zodat je zeker weet dat je het op tijd hebt. In zowel de bestelbevestiging als de verzendmail kun je wederom een verwachte levertermijn vinden. In de verzendmail voegen we altijd een track & trace link toe en kun je, in jouw geval, via Bpost in de gaten houden waar je pakketje zich bevindt. I.v.m. het hoge aantal bestellingen momenteel, zien we helaas dat het vaak langer duurt voordat pakketjes geleverd worden. Dit is natuurlijk niet de ervaring die we onze klanten willen geven en we doen ons best om dit op te lossen. We hopen je toch nog eens terug te zien in onze webshop! Ik wens je een fijne dag vandaag een veel plezier met je bestelde items. Met vriendelijke groet, Jonas van ABOUTYOU
DB
Danny B.
Gentbrugge
12 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Ontgoocheld

Ongeveer acht dagen moeten wachten op een zending. Dit vind ik toch wat te lang.
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
16 jan 2024
Hey Danny, Bedankt voor je beoordeling & recensie. Vervelend dat je lang op je bestelling hebt moeten wachten. Dit is niet de ervaring die we onze klanten willen geven. Tijdens het bestelproces kun je in je winkelmandje al zien wat de verwachte leverdatum per item is. Indien je dit niet bevalt, kun je er natuurlijk voor kiezen om de bestelling niet te plaatsen en het item in een fysieke winkel te kopen, zodat je zeker weet dat je het op tijd hebt. In zowel de bestelbevestiging als de verzendmail kun je wederom een verwachte levertermijn vinden. In de verzendmail voegen we altijd een track & trace link toe en kun je, in jouw geval, via Bpost in de gaten houden waar je pakketje zich bevindt. I.v.m. het hoge aantal bestellingen momenteel, zien we helaas dat het vaak langer duurt voordat pakketjes geleverd worden. Dit is natuurlijk niet de ervaring die we onze klanten willen geven en we doen ons best om dit op te lossen. We hopen je toch nog eens terug te zien in onze webshop! Ik wens je een fijne dag vandaag een veel plezier met je bestelde items. Met vriendelijke groet, Daniela van ABOUTYOU