aboutyou.beBeoordelingen

: 2.382GoedGecertificeerd

Details
Contact
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen

Categorieën

aboutyou.be - Kleding, Schoenen & Accessoires

ABOUT YOU is de nieuwe online shop waar u fashion zonder verzendkosten kunt bestellen. Het jonge bedrijf heeft als belangrijkste doel dat u zich thuis voelt en de beste service ontvangt. U staat bij ABOUT YOU in de spotlight en we laten u altijd de stijlen zien die bij u passen. Zo kunt u optimaal van uw shopervaring genieten.
Contact
ABOUT YOU GmbH
Domstraße 10
20095 Hamburg
Duitsland
Handelsregister
Amtsgericht Hamburg HRB 120869
Gevolmachtigde
Tarek Müller, Sebastian Betz, Hannes Wiese

Beoordelingen voor aboutyou.be

4.47/5.00
Goed
Hoe wordt de score berekend?

1.262 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

65 %
25 %
4 %
2 %
3 %
2.382 beoordelingen in totaal

de meest positieve beoordeling


1 jaar geleden
Een levering ontbreekt nog, maar de rest houdt echt van de koopwaar en kopen. Het is een van de beste winkels van olaine, maar mijn goederen zijn erg laat 126,60 € 30/07/2019 Ik zou graag zien dat je veel uitleg krijgt over de vertraging, dus ik reken op hun samenwerking om me op de hoogte te houden waarom zoveel dank en welterusten .
Verder lezen

de meest kritische beoordeling


14 dagen geleden
aboutyou vindt mijn teruggestuurde zending niet. bestelling is toegekomen ZONDER RETOURLABEL. op 28/4 gemaild hiervoor. retourlabel ontvangen op op 9/5. zelf afgegeven aan de post. nooit geen bevestiging van retour ontvangen per mail. van aboutyou. ik verklaar op eer en geweten dat ik zelf dit pakje heb afgegeven in de week van 11/5 - 14/5. postbediende kent mij persoonlijk. op 26/6 krijg ik nog steeds rappels hiervoor. ik heb ondertussen al elvendertig keer hiervoor gemaild
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van aboutyou.be
11 dagen geleden
Beste Kathleen, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt. Onze excuses hiervoor. Ik wil je vragen om het retourbewijsje naar onze klantendienst te sturen. Dan kunnen ze het vermiste pakketje sneller vinden. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en ik hoop dat je ons nog een tweede kans kunt geven. Met vriendelijke groet, Anna van ABOUT YOU
Verder lezen

Lees de meest positieve of kritische beoordeling

Positief
Kritisch
1 jaar geleden
Een levering ontbreekt nog, maar de rest houdt echt van de koopwaar en kopen. Het is een van de beste winkels van olaine, maar mijn goederen zijn erg laat 126,60 € 30/07/2019 Ik zou graag zien dat je veel uitleg krijgt over de vertraging, dus ik reken op hun samenwerking om me op de hoogte te houden waarom zoveel dank en welterusten .
Verder lezen
14 dagen geleden
aboutyou vindt mijn teruggestuurde zending niet. bestelling is toegekomen ZONDER RETOURLABEL. op 28/4 gemaild hiervoor. retourlabel ontvangen op op 9/5. zelf afgegeven aan de post. nooit geen bevestiging van retour ontvangen per mail. van aboutyou. ik verklaar op eer en geweten dat ik zelf dit pakje heb afgegeven in de week van 11/5 - 14/5. postbediende kent mij persoonlijk. op 26/6 krijg ik nog steeds rappels hiervoor. ik heb ondertussen al elvendertig keer hiervoor gemaild
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van aboutyou.be
11 dagen geleden
Beste Kathleen, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt. Onze excuses hiervoor. Ik wil je vragen om het retourbewijsje naar onze klantendienst te sturen. Dan kunnen ze het vermiste pakketje sneller vinden. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en ik hoop dat je ons nog een tweede kans kunt geven. Met vriendelijke groet, Anna van ABOUT YOU
Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over aboutyou.be

 Sorteren relevantie 
1 maand geleden
Heb nog maar de helft ontvangen
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van aboutyou.be
24 dagen geleden
Hi Gina, bedankt voor je review. Wat vervelend dat je nog maar de helft van je bestelling hebt ontvangen. Ik wil je aanraden om contact op te nemen met onze klantenservice. Zij helpen je graag! Ik hoop je voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Anna van ABOUT YOU
3 maanden geleden
het eerste deel van mijn bestelling mooi na 2 dagen geleverd het tweede deel heb ik nog steeds niet ontvangen
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van aboutyou.be
3 maanden geleden
Beste Kris, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat jij jouw tweede pakketje nog steeds niet hebt gekregen. Ik kan je het best adviseren om naar de klantenservice te mailen om te vragen wanneer je bestelling wordt afgeleverd. Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Julia van ABOUT YOU
7 maanden geleden
de levering duurde meer dan een week, de produkten waren op het oog ok , maar als men XL en XLL besteld verwacht men zich toch aan groote maten en dat viel wel tegen, de maten waren eerder M en L ? Jammer nu heb ik alles moeten terug sturen wegens veel te klein
 Geverifieerde beoordeling|
6 maanden geleden
Levering was snel maar is zomaar achtergelaten in de hal van het appartementsgebouw. Iedereen had het pakket kunnen meenemen. Handig zou zijn dat de pakketten kunnen geleverd worden in een pick up punt of in een Cubee-automaat van BPost.
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van aboutyou.be
6 maanden geleden
Wat vervelend dat het pakje in de hal stond, daar schrik ik wel van. Weet dat je in zo'n geval een klacht in kan dienen bij Bpost, maar dat is natuurlijk aan jou. Ophaalautomaten hebben we nog niet, maar we werken hard aan verbetering Mocht je ons nog een kans geven: je kan je bezorgvoorkeuren wel instellen via de Bpost-traceringslink of app. Bedankt voor je feedback Emma van ABOUT YOU
9 maanden geleden
De opvolging van het pakket kan beter. De voorgestelde leveringsdatum klopt niet en als je gaat kijken wanneer je het dan wel kan verwachten blijf dit staan op aanwezig depot en opeens zit het 4 dagen later in de bus.
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van aboutyou.be
9 maanden geleden
Beste, Hartelijk dank voor uw opmerking. Wij zullen dit doorgeven aan onze logistieke afdeling. Wij hopen dit te verbeteren in de toekomst. Met vriendelijke groet,Het ABOUT YOU Service Team
8 maanden geleden
terugbetaling verloopt heel traag en verschillende keren via mail en telefonisch contact moeten opnemen voor ik mijn geld terug had, bevestiging van ontvangst gehad op 22 oktober, geld pas terug op 6 november
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van aboutyou.be
8 maanden geleden
Beste, Hartelijk dank voor u bericht.Wij willlen onze oprechte excuses aanbieden voor deze vertraging. Helaas hebben wij een technische storing gehad ivm met terugbetalingen. Wij doen ons uiterste best om dit zsm op te lossen. Bij vragen kunt u ons altijd contacteren.Met vriendelijke groet,Het ABOUT YOU Service Team
8 maanden geleden
Kreeg aanmaning ter betaling maar heb betaald wat ik gehouden heb, teruggezonden wat ik niet wenste en daarvan bevestiging gekregen maar om een bizarre reden is dit niet verrekend met elkaar.
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van aboutyou.be
8 maanden geleden
Beste, Hartelijk dank voor u opmerking. Wij hebben uw account gecontroleerd en zien dat er bij afterpay iets fout gaat. Wij zullen per direct contact opnemen met hun zodat uw aanmaning kwijtgescholden wordt en geen bedrag meer openstaat. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet,Het ABOUT YOU Service Team
9 maanden geleden
Niet leuk als je product de volgende dag 40 procent goedkoper is Jullie zending kan niet in een cubee geleverd worden, en het postkantoor is niet altijd open, dus vertraagde aanlevering
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van aboutyou.be
9 maanden geleden
Beste, Hartelijk dank voor uw opmerking. Wij werken met dynamic pricing dit houdt in dat artikelen door warenhuizen qua prijzen dagelijks kunnen schelen.Helaas kunnen wij hierin geen verandering in brengen.U bent natuurlijk van hart welkom om het artikel kosteloos te retourneren en het opnieuw te bestellen.Excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Het ABOUT YOU Service Team
5 maanden geleden
3 leveringen voor 2 bestellingen - bpost zet het in de hal van het appartementencomplex als je er er niet bent - PostNL laat aftekenen, Bpost niet 1 xl-shirt leek wel een xxxl maat
 Geverifieerde beoordeling|
7 maanden geleden
Heb lang moeten wachten achter mijn pakket en heb dan iets terug gestuurd en heb dan weer lang moeten wachten achter mij geld. De 1ste keer is alles veel vlotter gegaan ;
 Geverifieerde beoordeling|
6 maanden geleden
Product lijkt gedragen en originele etiketten ontbreken. Kleur komt niet overeen met de foto (is donkerder). Levering (in soldenperiode) duurt ongeveer een week.
 Geverifieerde beoordeling|
5 maanden geleden
levering met post niet goed pakje achter gelaten in inkom hall apartements blok waar ieder een aan kan post nl is veel beter bellen aan Mvg Wilfried
 Geverifieerde beoordeling|
7 maanden geleden
ik vind de kwaliteit van de producten wat minder en de late terugbetaling bij retour waardoor ik langer moet wachten om opnieuw te bestellen
 Geverifieerde beoordeling|
1 jaar geleden
Kan mij niet uitspreken over het product, daar ik wegens een fout van mij het diende te weigeren. Wat betreft de klantenservice : 10 op 10 .
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van aboutyou.be
1 jaar geleden
Beste, Hartelijk dank voor u bericht. Zodra het artikel als retour verwerkt is zal u factuur van zelf vervallen. Bij vragen/opmerkingen kunt u ons altijd bereiken. Met vriendelijke groet,Het ABOUT YOU Service Team
6 maanden geleden
De levering ( 1 week) vind ik wat te lang. De producten zijn top. Goede kwaliteit en mooi van pasvorm. Ben er blij mee
 Geverifieerde beoordeling|
8 maanden geleden
Mijn pakketje wordt op een afhaalpunt afgeleverd. Maar dit wordt niet altijd met een duidelijke mail gecommuniceerd.
 Geverifieerde beoordeling|
1 jaar geleden
Bestelling geplaatst een artikel niet gekregen. Moet er toch voor betalen nooit meer
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van aboutyou.be
1 jaar geleden
Beste, Hartelijk dank voor u bericht. Wij hebben uw bestelling bekeken en willen onze excuses aanbieden voor het misverstand. Wij hebben vandaag het artikel gecrediteerd en u een email gestuurd hierover. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Het ABOUT YOU Service Team
8 maanden geleden
Levering gebeurt vrij snel, maar de afhandeling van een retour duurt veel te lang.
 Geverifieerde beoordeling|
1 jaar geleden
Foto's niet duidelijk op website, dus producten zagen er anders uit bij ontvangst.
 Geverifieerde beoordeling|
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
aboutyou.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van aboutyou.be
1 jaar geleden
Beste, Bedankt voor uw feedback. Wat jammer dat de artikelen u verwachtingen niet hebben voldaan.Kunt u ons een mailtje sturen over de artikelen wat niet correct was zodat wij dit kunnen doorgeven aan onze marketing.Alvast bedankt, Met vriendelijke groet,Het ABOUT YOU Service Team
11 maanden geleden
spijtig dat er geen track and trace is maar de produkten waren wel goed ingepakt.
 Geverifieerde beoordeling|