aboutyou.be- Logo - Beoordelingen

aboutyou.be
Beoordelingen:

1.113 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.678 beoordelingen in totaal  

4,46
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 9 apr 2018
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
aboutyou.be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

11 apr 2023
 Geverifieerde beoordeling
Blij met mijn muiltjes maar helaas was een ketting boven één van de muiltjes los. Heb het zelf maar hersteld. Het valt me op dat de deksels van de schoendozen aan de hoeken kapot zijn en geplakt met plakband. Met mijn muiltjes zag ik dat ze al eens gedragen waren wat ik teleurstellend vind van About You. Als raad wil ik meegeven,items wat retour komen beter na te kijken. Blijf trouwe klant van About You
ST

de meest kritische beoordeling

31 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Klantendienst heeft heel veel opportuniteiten voor verbetering. Ik heb 3 weken moeten wachten voor oplossen van een probleem met een cadeaubon. Uiteindelijk heb ik mijn bestelling moeten betalen omdat ik items nodig had. Na oplossen van het probleem kon men mij het bedrag van de cadeaubon niet overmaken en moest ik een nieuwe bestelling plaatsen om het tegoed van de bon alsnog te kunnen recupereren. Dit is niet wat ik wilde. Na Na meerdere malen telefonisch contact werd mijn telefoon zelfs niet meer beantwoord en kon ik enkel via mail contact houden. Telkens verschillende personen bij klantendienst die van niets wisten over het probleem.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor aboutyou.be

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
2 dagen geleden
Hey Liliane, Bedankt voor je beoordeling. Voor een volgende keer zou het voor ons zeer behulpzaam zijn als je wat uitleg toevoegt aan je beoordeling, zodat we beter weten waar we ons in kunnen verbeteren. Ik hoop dat we je nog eens terug zien in onze webshop en ik wens je alvast fijne Paasdagen! Met vriendelijke groeten, Julius van ABOUTYOU
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Snellere levering!
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
7 dagen geleden
Hey Luc, Bedankt voor je beoordeling. We proberen bestellingen altijd zo snel mogelijk te verzenden. Soms komen er onverwachte problemen op het pad, waardoor een bestelling vertraging oploopt. Het kan zijn dat de voorraad op de website nog niet helemaal bijgewerkt is en er dan dus langer gezocht moet worden naar jouw bestelde item, of dat er door een grote hoeveelheid bestellingen vertraging ontstaat doordat onze systemen 'vollopen'. Echter is het natuurlijk vervelend dat je zo lang op je bestelling hebt moeten wachten en we doen ons best dit in de toekomst te verbeteren! Ik hoop je voldoende te hebben geinformeerd. Mocht je nog vragen hebben over onze levertijden, kun je altijd een kijkje nemen in onze FAQ's op de webshop of contact opnemen met onze klantenservice: klantenservice@aboutyou.be We hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Alvast een fijn weekend gewenst! Met vriendelijke groet, Patrick van ABOUTYOU
RV
Ricanne V.
Maarkedal
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Trage bijwerking retourzendingen.
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
10 dagen geleden
Hey Gerda, Bedankt voor je beoordeling en recensie. Wat vervelend om te lezen dat de tracking van je retourzending zo traag was. Dit is niet onze bedoeling. De tracking updates worden gesynchroniseerd met de scans op onze verschillende locaties (zodra je het pakket afgeeft, als het bij de locatie wordt opgehaald, als het in ons retourencentrum is aangekomen, als je items zijn gescand). Je krijgt echter alleen een mail van ons, zodra minstens 1 item van je bestelling is geretourneerd. Per item wat bij ons is binnen gekomen en gescand, krijg je een retourbevestiging van dat we je geretourneerde item hebben ontvangen. Tussen het moment van afgifte en het moment dat het 1e item van een retourzending wordt gescand, kan soms redelijk wat tijd zitten iv.m. verschillende transporten waarmee je pakketje naar ons terug wordt gestuurd. Vanaf het moment dat dit item is gescand, kan het tot 14 werkdagen duren tot je je geld terug krijgt. We doen ons best, samen met onze leveranciers, om dit altijd zo snel mogelijk te doen. Maar soms gaat er in het proces wel eens iets fout of traag. Onze excuses daarvoor! Indien het wel erg lang duurt voordat je uberhaupt iets hoort over je retourzending, kun je altijd onze klantenservice voor meer informatie benaderen: klantenservice@aboutyou.be . Ik hoop je bij deze voldoende te hebben geinformeerd en wens je nog een fijne dinsdag! Met vriendelijke groet, Nina van ABOUTYOU
2 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
De levering was OK maar ik ben niet zeker dat het geen "namaak" is......de doos is geen "originele" doos .......en geen officiéle kaartje (maat, productieland, enz...) van de fabrikant.
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
4 mrt 2024
Hey Jean-Claude, bedankt voor je beoordeling & recensie. Fijn om te lezen dat je tevreden was over de levering van je bestelling. Jammer dat je onzeker bent over de echtheid van je product. Wij werken alleen samen met de merken zelf. Voor adidas geldt dat wij de bestelgegevens aan ze doorgeven en zij zelf de items opsturen naar de klant. Het zou ons helpen in de communicatie met onze partners als je dit wilt melden aan onze klantenservice. Indien dit vaker gemeld wordt, kunnen ze actie ondernemen zodat dit opgelost wordt voor de toekomst, zodat onze klanten zich niet meer onzeker hoeven te voelen hierover. Ik hoop je voldoende te hebben geinformeerd en we hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Ik wens je een fijne week! Met vriendelijke groet, Melle van ABOUTYOU
2 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Te lange leveringstermijn in verhouding tot andere online verkopers van kleding, nieuwnieuw, nederland, die leveren de volgende dag, Post NL is beter dan Bpost. Verder vind ik persoonlijk dat het matensysteem niet altijd klopt, laatste bestelling 2 stuks, en zal ze moeten terugsturen, dank U.
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
4 mrt 2024
Hey Henri, Bedankt voor je beoordeling & review. Ik vind het vervelend om te lezen dat je ontevreden bent met onze levering en Size Finder. Doordat we met magazijnen door heel Europa werken, duurt het inderdaad even voordat de items uberhaupt in Belgie zijn aangekomen. Dan wordt het overgedragen aan Bpost en zal je pakketje worden afgeleverd. Dit duurt meestal rond de 3-4 werkdagen. Indien we net een campagne hebben gehad, zien we dat de leveringen vaak wat langer duren i.v.m. de drukte bij onze sorteercentra. We doen ons uiterste best om dit zo soepel mogelijk te laten lopen, maar kunnen dit door verschillende omstandigheden niet altijd garanderen. Wat betreft de Size Finder raad ik je aan dit te melden bij onze klantenservice (klantenservice@aboutyou.be). Indien er meerdere meldingen over 1 item binnen komen, kunnen zij een onderzoek starten of er misschien iets fout gaat bij het sorteren van de maten van dit item. We nemen je feedback namelijk erg serieus en willen ons graag blijven verbeteren! Ik hoop dat ik je bij deze voldoende heb geinformeerd en we hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Met vriendelijke groet, Nina van ABOUTYOU
ML
Mario L.
Wuustŵezel
21 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bestelling onvolledig….

Als de klant een bikini besteld en uiteindelijk enkel het bovenstuk geleverd krijgt…. kan je als klant niet tevreden zijn lijkt mij…
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
23 feb 2024
Hey Mario, Bedankt voor je recensie. Wat vervelend dat je bestelling niet compleet is geleverd, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik raad je dan ook aan contact op te nemen met onze klantenservice (klantenservice@aboutyou.be). Zij kunnen evt. contact opnemen met de leveringspartner of het magazijn om te kijken waar het mis is gegaan. Daarnaast zullen ze je adviseren wat nu het meest handige is om te doen. Ik hoop dat je desondanks tevreden bent met onze levering en we hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Alvast een fijn weekend! Met vriendelijke groet, Nina van ABOUTYOU
21 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Plots kan ik niet meer met achteraf betalen bestellen. Zeer jammer. Nochtans betaal ik steeds op tijd.
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
23 feb 2024
Hey Isabelle, Bedankt voor je review. Wat vervelend! Hopelijk lukt het om met een andere betaalmethode te betalen. Indien meerdere facturen bij Klarna (nog) niet betaald zijn, blokkeert Klarna automatisch de mogelijkheid om achteraf te betalen. Mogelijk is dit de oorzaak voor je probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met de klantenservice van Klarna. Mocht dit niet het probleem zijn, kun je natuurlijk altijd contact opnemen met onze klantenservice (klantenservice@aboutyou.be) om te kijken of zij de oorzaak van het probleem kunnen vinden. Ik hoop dat je desondanks tevreden bent met onze service en producten en dat we je nog eens terug zien in onze webhsop. Met vriendelijke groet, Jay van ABOUTYOU
5 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
beter beschrijven welke maten de modellen dragen komt bijna nooit overeen met de originele maat
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
6 feb 2024
Hey Julienne, Bedankt voor je review en beoordeling. Vervelend om te lezen dat de maten niet accuraat lijken. Helaas is het soms erg ingewikkeld om het juiste maatadvies te geven, omdat elk merk z'n eigen maattabellen heeft en elk figuur natuurlijk ook anders is. Je kunt in je account je maten invullen en dan wordt er per item aangegeven wat waarschijnlijk de beste match is voor jou. Echter kan het natuurlijk zijn dat jij liever een wat lossere of juist strakkere fit wilt en dat kan onze 'Fit Finder' niet weten. De merken leveren ons hun foto's en informatie en daarbij zit soms een uitgebreide beschrijving van de maat die het model draagt, maar soms helaas ook niet. We nemen je tip mee en wie weet kunnen we onze partners overtuigen om deze informatie met ons te delen, zodat jouw winkel ervaring beter wordt! Je kunt eventueel twee verschillende maten bestellen als je niet helemaal zeker bent van welke maat de beste voor jou is en dan retourneer je (gratis) het item wat niet naar wens is. Ik hoop je voldoende te hebben geinformeerd en we hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Met vriendelijke groet, Jonas van ABOUTYOU
13 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Ik kan mijn bestellingen niet zien op mijn account, dus ik kan niets volgen.

Ik kan mijn bestellingen niet zien op
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
16 jan 2024
Hey Katty, Bedankt voor je recensie. Wat vervelend dat je je bestellingen in je account niet kunt zien! Dat hoort niet zo te zijn. Hopelijk ontvang je wel onze mails, waardoor je enigszins op de hoogte wordt gehouden van je bestellingen? Ik raad je aan om contact op te nemen met onze klantenservice (klantenservice@aboutyou.be). Zij kunnen, samen met jouw hulp, het probleem achterhalen en ze zullen natuurlijk hun best doen het zo snel en goed mogelijk op te lossen. Ik wens je in ieder geval veel plezier met je bestelde items en we hopen je nog eens terug te zien in de webshop. Met vriendelijke groet, Hanna van ABOUTYOU
DB
Danny B.
Gentbrugge
12 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Ontgoocheld

Ongeveer acht dagen moeten wachten op een zending. Dit vind ik toch wat te lang.
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
16 jan 2024
Hey Danny, Bedankt voor je beoordeling & recensie. Vervelend dat je lang op je bestelling hebt moeten wachten. Dit is niet de ervaring die we onze klanten willen geven. Tijdens het bestelproces kun je in je winkelmandje al zien wat de verwachte leverdatum per item is. Indien je dit niet bevalt, kun je er natuurlijk voor kiezen om de bestelling niet te plaatsen en het item in een fysieke winkel te kopen, zodat je zeker weet dat je het op tijd hebt. In zowel de bestelbevestiging als de verzendmail kun je wederom een verwachte levertermijn vinden. In de verzendmail voegen we altijd een track & trace link toe en kun je, in jouw geval, via Bpost in de gaten houden waar je pakketje zich bevindt. I.v.m. het hoge aantal bestellingen momenteel, zien we helaas dat het vaak langer duurt voordat pakketjes geleverd worden. Dit is natuurlijk niet de ervaring die we onze klanten willen geven en we doen ons best om dit op te lossen. We hopen je toch nog eens terug te zien in onze webshop! Ik wens je een fijne dag vandaag een veel plezier met je bestelde items. Met vriendelijke groet, Daniela van ABOUTYOU
9 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Kleedtje besteld op 2 januari en na 8dagen nog Niet geleverd vind ik min punt jammer genoeg Dan nog verstuurd met B Post ja 👏 .
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
10 jan 2024
Hey Heidi, Bedankt voor je review. Vervelend dat je lang op je bestelling hebt moeten wachten. Ik zie gelukkig dat vanochtend je pakketje afgeleverd is! Tijdens het bestelproces kun je in je winkelmandje al zien wat de verwachte leverdatum per item is. Indien je dit niet bevalt, kun je er natuurlijk voor kiezen om de bestelling niet te plaatsen en het item in een fysieke winkel te kopen, zodat je zeker weet dat je het op tijd hebt. In zowel de bestelbevestiging als de verzendmail kun je wederom een verwachte levertermijn vinden. In de verzendmail voegen we altijd een track & trace link toe en kun je, in jouw geval, via Bpost in de gaten houden waar je pakketje zich bevindt. I.v.m. het hoge aantal bestellingen momenteel, zien we helaas dat het vaak langer duurt voordat pakketjes geleverd worden. Dit is natuurlijk niet de ervaring die we onze klanten willen geven en we doen ons best om dit op te lossen. We hopen je toch nog eens terug te zien in onze webshop! Ik wens je een fijne dag vandaag een veel plezier met je bestelde items. Met vriendelijke groet, Jonas van ABOUTYOU
13 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
De leveringstermijn inkorten. Ook de terugbetaling duurt altijd veel te lang. Hun prijzen zijn over het algemeen wel schappelijk.
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
18 dec 2023
Hey Emmy, bedankt voor je review. Vervelend om te lezen dat je lang op je pakketje hebt moeten wachten. Ik zie dat je afgelopen donderdag gelukkig je bestelling hebt ontvangen. Hopelijk heb je veel plezier van je bestelde items! Indien je iets retourneert, duurt het inderdaad even voordat het bedrag terug betaald wordt. Pas vanaf het moment dat alle geretourneerde items van je bestelling in ons magazijn zijn geregistreerd, kan de terugbetaling in gang worden gezet. Afhankelijk van de door jou gekozen betaalmethode kan dit tot 14 dagen duren. Ik hoop je bij deze voldoende te hebben geinformeerd en we hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Ik wens je alvast fijne feestdagen! Met vriendelijke groet, Tessa van ABOUTYOU
1 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Nu duurt het lang voor de bestelling komt
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
6 dec 2023
Hey Johan, Bedankt ook voor deze recensie. Door het hoge aantal bestellingen rondom de Black Friday campagne en problemen met de sneeuw bij onze leveranciers, hebben meerdere bestellingen vertraging opgelopen. Ik zie gelukkig in ons systeem dat je je bestelling al ontvangen hebt. Ik wens je er veel plezier mee! We hopen je nog eens terug te zien in onze webshop en ik wens je nog een fijne dag vandaag. Met vriendelijke groet, Jonas van ABOUTYOU
1 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Nu duurt het lang voor ik de bestelling krijg
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
6 dec 2023
Hey Johan, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je lang moest wachten op je bestelling. Door onze Black Friday campagne, waar veel bestellingen geplaatst zijn, hebben onze magazijnen en leveringspartners het extra druk. Daarnaast is er in sommige delen van de landen waar de bestellingen vandaan komen, problemen met sneeuwoverlast. Hierdoor hebben bestellingen mogelijk vertraging opgelopen. Gelukkig kan ik zien in ons systeem dat gisteren je bestelling afgeleverd zou moeten zijn. Hopelijk heb je er veel plezier van! Ik hoop dat ik je voldoende heb geinformeerd en we hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Ik wens je nog een fijne dag vandaag! Met vriendelijke groet, Tessa van ABOUTYOU
1 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
6 dec 2023
Hey Nancy, Bedankt voor je review. Voor een volgende keer zou het ons erg helpen als je wat meer informatie kunt geven over waarom je wel/niet tevreden bent met onze services. Ik wens je nog een fijne dag vandaag en we hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Met vriendelijke groet, Robert van ABOUTYOU
28 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

beschikbaar artikel is niet in voorraad

Ik kocht het laatste beschikbare artikel aan een stuntprijs en kreeg 3 dagen later het bericht dat mijn bestelling werd geannuleerd omdat de voorraad op was.
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
28 nov 2023
Hey Matthieu, dankjewel voor je recensie. Wat vervelend om te lezen dat je bestelde artikel toch niet leverbaar bleek te zijn. Onze excuses hiervoor! Zeker tijdens drukke campagnes kan het wel eens voorkomen dat het systeem achter de webshop nog niet helemaal geupdate is (dit duurt slechts 30 seconden, maar toch kan er in die tijd weer een item verkocht worden) en dat een aantal artikelen dus nog als beschikbaar aangegeven staan, terwijl er net iemand is geweest die het laatste item heeft gekocht. Zo kan het dus zijn dat je je bestelling hebt geplaatst en later bleek dat het item toch niet meer op voorraad was. We hopen je toch nog weer eens terug te zien in onze webshop en ik wens je nog een fijne avond! Met vriendelijke groet, Jonas van ABOUTYOU
24 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Website , zou kunnen verbeteren.

Website geeft verkeerde info ivm maten, bv je besteld xl en het blijkt uiteindelijk maat 42 te zijn. Het ingeven van een retour is ook niet evident,zeker verbetering mogelijk. Wel heel vlotte info ivm met verzending en levering is super snel!
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
24 nov 2023
Hey Martine, dankjewel voor je recensie. Ik vind het vervelend om te lezen dat je niet de juiste maat toegestuurd hebt gekregen. Je kunt het artikel dan gerust retour sturen en dan zul je je geld terug krijgen. Je kunt tegelijkertijd het betreffende artikel opnieuw bestellen. Mocht het dan wederom in de verkeerde maat zijn, raad ik je aan om dit te melden aan onze klantenservice (klantenservice@aboutyou.be). Zij kunnen de oorzaak dan intern opzoeken en proberen op te lossen. Fijn dat je verder tevreden was met de informatie rondom de verzending en dat je je bestelling zo snel hebt ontvangen! We hopen je nog eens terug te zien in onze webshop en ik wens je alvast een fijn weekend. Met vriendelijke groet, Henk van ABOUTYOU
15 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Verkeerd artikel geleverd 1x betaald en geen order gekregen geld is nog niet teruggestort
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
15 nov 2023
Hey Hilde, Bedankt voor je recensie. Wat vervelend om te lezen dat er een verkeerd artikel geleverd is. Ik raad je aan dit artikel terug te sturen, je zult dan je geld terugkrijgen. Je kunt het juiste artikel dan nog eens bestellen. Ik begrijp niet zo goed wat je bedoelt met je 2e zin? Indien je iets geretourneerd hebt, krijg je een bevestigingsmail dat we je retour hebben ontvangen, zodra het in ons magazijn is aangekomen. Dit kan tot 14 dagen duren. Daarna zul je je geld terug gestort krijgen via de door jou gekozen betaalmethode. Ik hoop je bij deze voldoende te hebben geinformeerd en we hopen je nog eens terug te zien in onze webshop! Met vriendelijke groet, Ruud van ABOUTYOU
EP
Emy P.
Antwerpen
8 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
heb bestelling nog steeds niet ontvangen, al 8 dagen geleden, net iets te lang - kortingen wisselvallig en beperkt geldig
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
13 nov 2023
Hey Emy, Bedankt voor je review & beoordeling. Ik zie in ons systeem dat je inmiddels je bestelling ontvangen zou moeten hebben. Desondanks is 8 dagen inderdaad veel te lang en dit is niet de ervaring die we onze klanten willen geven. Excuses daarvoor! Sinds een aantal maanden zijn we druk bezig om een 3e magazijn te openen en dit gaat helaas niet zonder slag of stoot. Meerdere bestellingen lopen hierdoor enorme vertraging op en we doen ons best om deze problemen zo snel mogelijk en zo goed mogelijk te verhelpen. Helaas lukt dit niet altijd. We hopen op je begrip. Doordat sommige merken hun eigen kortingen bepalen in onze shop, kunnen wij dit niet altijd sturen. Het kan dus inderdaad zijn dat een korting op 1 bepaald item slechts een dag of zelfs een paar uur geldig is. Indien je dit item dan graag wilt hebben, moet je inderdaad snel zijn, voordat het weg is! Ik wens je fijne start van deze nieuwe week en we hopen je nog eens terug te zien in onze webshop! Met vriendelijke groet, Tessa van ABOUTYOU
2 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb maar 1 stuk gekregen van mijn levering, had maat 42 besteld en kreeg maat 32 🫣. Wanneer de rest komt blijft een vraag, dit wordt mij niet mee gedeeld.
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
2 nov 2023
Hey Carine, Bedankt voor je review. Als het goed is heb je 2 keer een verzendingsmail van ons gekregen, waarin een track & trace link staat voor de verzending van je bestelling. Je bestelling is namelijk opgedeeld in 2 delen, omdat het uit 2 verschillende magazijnen komt. Eergisteren heb je de 2e verzendmail ontvangen en daar vind je de track & trace link voor de 2e helft van je bestelling. Wat betreft de verkeerde maat die geleverd is, raad ik je aan het item te retourneren en opnieuw in de juiste maat te bestellen. Het zou super zijn als je dit ook bij onze klantenservice kunt melden. Mochten er meerdere klachten binnen komen over dit betreffende item, dan kunnen zij op onderzoek uit waar de fout in ons systeem precies zit. Ik hoop je voldoende te hebben geinformeerd en we hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Met vriendelijke groet, Stefan van ABOUTYOU