aboutyou.be- Logo - Beoordelingen

aboutyou.be
Beoordelingen:

1.113 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.678 beoordelingen in totaal  

4,46
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 9 apr 2018
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
aboutyou.be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

11 apr 2023
 Geverifieerde beoordeling
Blij met mijn muiltjes maar helaas was een ketting boven één van de muiltjes los. Heb het zelf maar hersteld. Het valt me op dat de deksels van de schoendozen aan de hoeken kapot zijn en geplakt met plakband. Met mijn muiltjes zag ik dat ze al eens gedragen waren wat ik teleurstellend vind van About You. Als raad wil ik meegeven,items wat retour komen beter na te kijken. Blijf trouwe klant van About You
ST

de meest kritische beoordeling

31 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Klantendienst heeft heel veel opportuniteiten voor verbetering. Ik heb 3 weken moeten wachten voor oplossen van een probleem met een cadeaubon. Uiteindelijk heb ik mijn bestelling moeten betalen omdat ik items nodig had. Na oplossen van het probleem kon men mij het bedrag van de cadeaubon niet overmaken en moest ik een nieuwe bestelling plaatsen om het tegoed van de bon alsnog te kunnen recupereren. Dit is niet wat ik wilde. Na Na meerdere malen telefonisch contact werd mijn telefoon zelfs niet meer beantwoord en kon ik enkel via mail contact houden. Telkens verschillende personen bij klantendienst die van niets wisten over het probleem.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor aboutyou.be

Filter
 Sorteren  
Relevantie
2 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Te lange leveringstermijn in verhouding tot andere online verkopers van kleding, nieuwnieuw, nederland, die leveren de volgende dag, Post NL is beter dan Bpost. Verder vind ik persoonlijk dat het matensysteem niet altijd klopt, laatste bestelling 2 stuks, en zal ze moeten terugsturen, dank U.
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
4 mrt 2024
Hey Henri, Bedankt voor je beoordeling & review. Ik vind het vervelend om te lezen dat je ontevreden bent met onze levering en Size Finder. Doordat we met magazijnen door heel Europa werken, duurt het inderdaad even voordat de items uberhaupt in Belgie zijn aangekomen. Dan wordt het overgedragen aan Bpost en zal je pakketje worden afgeleverd. Dit duurt meestal rond de 3-4 werkdagen. Indien we net een campagne hebben gehad, zien we dat de leveringen vaak wat langer duren i.v.m. de drukte bij onze sorteercentra. We doen ons uiterste best om dit zo soepel mogelijk te laten lopen, maar kunnen dit door verschillende omstandigheden niet altijd garanderen. Wat betreft de Size Finder raad ik je aan dit te melden bij onze klantenservice (klantenservice@aboutyou.be). Indien er meerdere meldingen over 1 item binnen komen, kunnen zij een onderzoek starten of er misschien iets fout gaat bij het sorteren van de maten van dit item. We nemen je feedback namelijk erg serieus en willen ons graag blijven verbeteren! Ik hoop dat ik je bij deze voldoende heb geinformeerd en we hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Met vriendelijke groet, Nina van ABOUTYOU
2 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
De levering was OK maar ik ben niet zeker dat het geen "namaak" is......de doos is geen "originele" doos .......en geen officiéle kaartje (maat, productieland, enz...) van de fabrikant.
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
4 mrt 2024
Hey Jean-Claude, bedankt voor je beoordeling & recensie. Fijn om te lezen dat je tevreden was over de levering van je bestelling. Jammer dat je onzeker bent over de echtheid van je product. Wij werken alleen samen met de merken zelf. Voor adidas geldt dat wij de bestelgegevens aan ze doorgeven en zij zelf de items opsturen naar de klant. Het zou ons helpen in de communicatie met onze partners als je dit wilt melden aan onze klantenservice. Indien dit vaker gemeld wordt, kunnen ze actie ondernemen zodat dit opgelost wordt voor de toekomst, zodat onze klanten zich niet meer onzeker hoeven te voelen hierover. Ik hoop je voldoende te hebben geinformeerd en we hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Ik wens je een fijne week! Met vriendelijke groet, Melle van ABOUTYOU
RV
Ricanne V.
Maarkedal
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Trage bijwerking retourzendingen.
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
10 dagen geleden
Hey Gerda, Bedankt voor je beoordeling en recensie. Wat vervelend om te lezen dat de tracking van je retourzending zo traag was. Dit is niet onze bedoeling. De tracking updates worden gesynchroniseerd met de scans op onze verschillende locaties (zodra je het pakket afgeeft, als het bij de locatie wordt opgehaald, als het in ons retourencentrum is aangekomen, als je items zijn gescand). Je krijgt echter alleen een mail van ons, zodra minstens 1 item van je bestelling is geretourneerd. Per item wat bij ons is binnen gekomen en gescand, krijg je een retourbevestiging van dat we je geretourneerde item hebben ontvangen. Tussen het moment van afgifte en het moment dat het 1e item van een retourzending wordt gescand, kan soms redelijk wat tijd zitten iv.m. verschillende transporten waarmee je pakketje naar ons terug wordt gestuurd. Vanaf het moment dat dit item is gescand, kan het tot 14 werkdagen duren tot je je geld terug krijgt. We doen ons best, samen met onze leveranciers, om dit altijd zo snel mogelijk te doen. Maar soms gaat er in het proces wel eens iets fout of traag. Onze excuses daarvoor! Indien het wel erg lang duurt voordat je uberhaupt iets hoort over je retourzending, kun je altijd onze klantenservice voor meer informatie benaderen: klantenservice@aboutyou.be . Ik hoop je bij deze voldoende te hebben geinformeerd en wens je nog een fijne dinsdag! Met vriendelijke groet, Nina van ABOUTYOU
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Snellere levering!
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
7 dagen geleden
Hey Luc, Bedankt voor je beoordeling. We proberen bestellingen altijd zo snel mogelijk te verzenden. Soms komen er onverwachte problemen op het pad, waardoor een bestelling vertraging oploopt. Het kan zijn dat de voorraad op de website nog niet helemaal bijgewerkt is en er dan dus langer gezocht moet worden naar jouw bestelde item, of dat er door een grote hoeveelheid bestellingen vertraging ontstaat doordat onze systemen 'vollopen'. Echter is het natuurlijk vervelend dat je zo lang op je bestelling hebt moeten wachten en we doen ons best dit in de toekomst te verbeteren! Ik hoop je voldoende te hebben geinformeerd. Mocht je nog vragen hebben over onze levertijden, kun je altijd een kijkje nemen in onze FAQ's op de webshop of contact opnemen met onze klantenservice: klantenservice@aboutyou.be We hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Alvast een fijn weekend gewenst! Met vriendelijke groet, Patrick van ABOUTYOU
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
2 dagen geleden
Hey Liliane, Bedankt voor je beoordeling. Voor een volgende keer zou het voor ons zeer behulpzaam zijn als je wat uitleg toevoegt aan je beoordeling, zodat we beter weten waar we ons in kunnen verbeteren. Ik hoop dat we je nog eens terug zien in onze webshop en ik wens je alvast fijne Paasdagen! Met vriendelijke groeten, Julius van ABOUTYOU
ML
Mario L.
Wuustŵezel
21 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bestelling onvolledig….

Als de klant een bikini besteld en uiteindelijk enkel het bovenstuk geleverd krijgt…. kan je als klant niet tevreden zijn lijkt mij…
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
23 feb 2024
Hey Mario, Bedankt voor je recensie. Wat vervelend dat je bestelling niet compleet is geleverd, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik raad je dan ook aan contact op te nemen met onze klantenservice (klantenservice@aboutyou.be). Zij kunnen evt. contact opnemen met de leveringspartner of het magazijn om te kijken waar het mis is gegaan. Daarnaast zullen ze je adviseren wat nu het meest handige is om te doen. Ik hoop dat je desondanks tevreden bent met onze levering en we hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Alvast een fijn weekend! Met vriendelijke groet, Nina van ABOUTYOU
21 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Plots kan ik niet meer met achteraf betalen bestellen. Zeer jammer. Nochtans betaal ik steeds op tijd.
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
23 feb 2024
Hey Isabelle, Bedankt voor je review. Wat vervelend! Hopelijk lukt het om met een andere betaalmethode te betalen. Indien meerdere facturen bij Klarna (nog) niet betaald zijn, blokkeert Klarna automatisch de mogelijkheid om achteraf te betalen. Mogelijk is dit de oorzaak voor je probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met de klantenservice van Klarna. Mocht dit niet het probleem zijn, kun je natuurlijk altijd contact opnemen met onze klantenservice (klantenservice@aboutyou.be) om te kijken of zij de oorzaak van het probleem kunnen vinden. Ik hoop dat je desondanks tevreden bent met onze service en producten en dat we je nog eens terug zien in onze webhsop. Met vriendelijke groet, Jay van ABOUTYOU
5 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
beter beschrijven welke maten de modellen dragen komt bijna nooit overeen met de originele maat
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
6 feb 2024
Hey Julienne, Bedankt voor je review en beoordeling. Vervelend om te lezen dat de maten niet accuraat lijken. Helaas is het soms erg ingewikkeld om het juiste maatadvies te geven, omdat elk merk z'n eigen maattabellen heeft en elk figuur natuurlijk ook anders is. Je kunt in je account je maten invullen en dan wordt er per item aangegeven wat waarschijnlijk de beste match is voor jou. Echter kan het natuurlijk zijn dat jij liever een wat lossere of juist strakkere fit wilt en dat kan onze 'Fit Finder' niet weten. De merken leveren ons hun foto's en informatie en daarbij zit soms een uitgebreide beschrijving van de maat die het model draagt, maar soms helaas ook niet. We nemen je tip mee en wie weet kunnen we onze partners overtuigen om deze informatie met ons te delen, zodat jouw winkel ervaring beter wordt! Je kunt eventueel twee verschillende maten bestellen als je niet helemaal zeker bent van welke maat de beste voor jou is en dan retourneer je (gratis) het item wat niet naar wens is. Ik hoop je voldoende te hebben geinformeerd en we hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Met vriendelijke groet, Jonas van ABOUTYOU
9 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Kleedtje besteld op 2 januari en na 8dagen nog Niet geleverd vind ik min punt jammer genoeg Dan nog verstuurd met B Post ja 👏 .
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
10 jan 2024
Hey Heidi, Bedankt voor je review. Vervelend dat je lang op je bestelling hebt moeten wachten. Ik zie gelukkig dat vanochtend je pakketje afgeleverd is! Tijdens het bestelproces kun je in je winkelmandje al zien wat de verwachte leverdatum per item is. Indien je dit niet bevalt, kun je er natuurlijk voor kiezen om de bestelling niet te plaatsen en het item in een fysieke winkel te kopen, zodat je zeker weet dat je het op tijd hebt. In zowel de bestelbevestiging als de verzendmail kun je wederom een verwachte levertermijn vinden. In de verzendmail voegen we altijd een track & trace link toe en kun je, in jouw geval, via Bpost in de gaten houden waar je pakketje zich bevindt. I.v.m. het hoge aantal bestellingen momenteel, zien we helaas dat het vaak langer duurt voordat pakketjes geleverd worden. Dit is natuurlijk niet de ervaring die we onze klanten willen geven en we doen ons best om dit op te lossen. We hopen je toch nog eens terug te zien in onze webshop! Ik wens je een fijne dag vandaag een veel plezier met je bestelde items. Met vriendelijke groet, Jonas van ABOUTYOU
DB
Danny B.
Gentbrugge
12 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Ontgoocheld

Ongeveer acht dagen moeten wachten op een zending. Dit vind ik toch wat te lang.
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
16 jan 2024
Hey Danny, Bedankt voor je beoordeling & recensie. Vervelend dat je lang op je bestelling hebt moeten wachten. Dit is niet de ervaring die we onze klanten willen geven. Tijdens het bestelproces kun je in je winkelmandje al zien wat de verwachte leverdatum per item is. Indien je dit niet bevalt, kun je er natuurlijk voor kiezen om de bestelling niet te plaatsen en het item in een fysieke winkel te kopen, zodat je zeker weet dat je het op tijd hebt. In zowel de bestelbevestiging als de verzendmail kun je wederom een verwachte levertermijn vinden. In de verzendmail voegen we altijd een track & trace link toe en kun je, in jouw geval, via Bpost in de gaten houden waar je pakketje zich bevindt. I.v.m. het hoge aantal bestellingen momenteel, zien we helaas dat het vaak langer duurt voordat pakketjes geleverd worden. Dit is natuurlijk niet de ervaring die we onze klanten willen geven en we doen ons best om dit op te lossen. We hopen je toch nog eens terug te zien in onze webshop! Ik wens je een fijne dag vandaag een veel plezier met je bestelde items. Met vriendelijke groet, Daniela van ABOUTYOU
13 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Ik kan mijn bestellingen niet zien op mijn account, dus ik kan niets volgen.

Ik kan mijn bestellingen niet zien op
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
16 jan 2024
Hey Katty, Bedankt voor je recensie. Wat vervelend dat je je bestellingen in je account niet kunt zien! Dat hoort niet zo te zijn. Hopelijk ontvang je wel onze mails, waardoor je enigszins op de hoogte wordt gehouden van je bestellingen? Ik raad je aan om contact op te nemen met onze klantenservice (klantenservice@aboutyou.be). Zij kunnen, samen met jouw hulp, het probleem achterhalen en ze zullen natuurlijk hun best doen het zo snel en goed mogelijk op te lossen. Ik wens je in ieder geval veel plezier met je bestelde items en we hopen je nog eens terug te zien in de webshop. Met vriendelijke groet, Hanna van ABOUTYOU
13 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
De leveringstermijn inkorten. Ook de terugbetaling duurt altijd veel te lang. Hun prijzen zijn over het algemeen wel schappelijk.
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
18 dec 2023
Hey Emmy, bedankt voor je review. Vervelend om te lezen dat je lang op je pakketje hebt moeten wachten. Ik zie dat je afgelopen donderdag gelukkig je bestelling hebt ontvangen. Hopelijk heb je veel plezier van je bestelde items! Indien je iets retourneert, duurt het inderdaad even voordat het bedrag terug betaald wordt. Pas vanaf het moment dat alle geretourneerde items van je bestelling in ons magazijn zijn geregistreerd, kan de terugbetaling in gang worden gezet. Afhankelijk van de door jou gekozen betaalmethode kan dit tot 14 dagen duren. Ik hoop je bij deze voldoende te hebben geinformeerd en we hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Ik wens je alvast fijne feestdagen! Met vriendelijke groet, Tessa van ABOUTYOU
1 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Nu duurt het lang voor ik de bestelling krijg
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
6 dec 2023
Hey Johan, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je lang moest wachten op je bestelling. Door onze Black Friday campagne, waar veel bestellingen geplaatst zijn, hebben onze magazijnen en leveringspartners het extra druk. Daarnaast is er in sommige delen van de landen waar de bestellingen vandaan komen, problemen met sneeuwoverlast. Hierdoor hebben bestellingen mogelijk vertraging opgelopen. Gelukkig kan ik zien in ons systeem dat gisteren je bestelling afgeleverd zou moeten zijn. Hopelijk heb je er veel plezier van! Ik hoop dat ik je voldoende heb geinformeerd en we hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Ik wens je nog een fijne dag vandaag! Met vriendelijke groet, Tessa van ABOUTYOU
1 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Nu duurt het lang voor de bestelling komt
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
6 dec 2023
Hey Johan, Bedankt ook voor deze recensie. Door het hoge aantal bestellingen rondom de Black Friday campagne en problemen met de sneeuw bij onze leveranciers, hebben meerdere bestellingen vertraging opgelopen. Ik zie gelukkig in ons systeem dat je je bestelling al ontvangen hebt. Ik wens je er veel plezier mee! We hopen je nog eens terug te zien in onze webshop en ik wens je nog een fijne dag vandaag. Met vriendelijke groet, Jonas van ABOUTYOU
1 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
6 dec 2023
Hey Nancy, Bedankt voor je review. Voor een volgende keer zou het ons erg helpen als je wat meer informatie kunt geven over waarom je wel/niet tevreden bent met onze services. Ik wens je nog een fijne dag vandaag en we hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Met vriendelijke groet, Robert van ABOUTYOU
24 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Website , zou kunnen verbeteren.

Website geeft verkeerde info ivm maten, bv je besteld xl en het blijkt uiteindelijk maat 42 te zijn. Het ingeven van een retour is ook niet evident,zeker verbetering mogelijk. Wel heel vlotte info ivm met verzending en levering is super snel!
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
24 nov 2023
Hey Martine, dankjewel voor je recensie. Ik vind het vervelend om te lezen dat je niet de juiste maat toegestuurd hebt gekregen. Je kunt het artikel dan gerust retour sturen en dan zul je je geld terug krijgen. Je kunt tegelijkertijd het betreffende artikel opnieuw bestellen. Mocht het dan wederom in de verkeerde maat zijn, raad ik je aan om dit te melden aan onze klantenservice (klantenservice@aboutyou.be). Zij kunnen de oorzaak dan intern opzoeken en proberen op te lossen. Fijn dat je verder tevreden was met de informatie rondom de verzending en dat je je bestelling zo snel hebt ontvangen! We hopen je nog eens terug te zien in onze webshop en ik wens je alvast een fijn weekend. Met vriendelijke groet, Henk van ABOUTYOU
22 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
De levering van About You verliep correct. Bij Bpost liep het in het honderd. Ik had aangegeven om af te leveren in een ophaalpunt, wat ook per mail werd bevestigd door Bpost. Het pakje werd zonder verder bericht geleverd in het postkantoor… gelukkig ontdekte ik dat tijdig, zo niet zou het pakje worden teruggestuurd. Graag bij Bpost navragen wat mis liep en wat naar de toekomst verbeterd wordt…
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
27 okt 2023
Hey Hans, Bedankt voor je review. In de track & trace link kan ik zien dat Bpost deze netjes heeft geupdate op de juiste data. Echter zou je inderdaad nog bericht moeten krijgen van Bpost indien je pakketje ergens klaar ligt om opgehaald te worden. Bedankt dat je dit gemeld hebt, we gaan er achteraan om de oorzaak van dit probleem te vinden! Ik hoop dat je verder tevreden bent met je bestelde items en ik wens je alvast een fijn weekend. Met vriendelijke groet, Steven van ABOUTYOU
LS
lucrece s.
roeselare
16 apr 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik had een bestelling gedaan , had hen beter gehouden had 18 euros betaalt voor retour en ik ktreg nog een rekening van about you van 15 euros versta het helemaal niet meer , ze geven niet correct van uitleg het kan beter
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
17 apr 2023
Hey Lucrece, Bedankt voor je beoordeling en recensie. Ik weet niet precies over welke bestelling je het hebt, want als ik het bestelnummer van je recensie invul staat daar een ander bedrag dan wat jij nu noemt. Ik raad je dan ook aan om contact op te nemen met onze klantenservice, die kunnen je helpen om meer duidelijkheid te geven rondom de facturen. Je kunt een mail sturen naar klantenservice@aboutyou.be of bellen naar: 0800 / 778 71. Ik hoop je voldoende te hebben geinformeerd en we hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Heb een fijne dag vandaag! Met vriendelijke groet, Willemijn van ABOUTYOU
16 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Maten kloppen niet altijd, je voert bepaalde maat in bv maat 48, bij de bevestiging zie je opeens fabrieksmatig 38 staan….dus weet je al dat je een verkeerde maat gaat ontvangen en kan je er niets meer aandoen
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
17 jul 2023
Beste Delphine, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback te delen. Het is zeker niet de bedoeling dat je een andere maat ontvangt dan je gekozen hebt. Je kunt in dit geval het beste contact opnemen met onze klantenservice. Zij kunnen je verder helpen en kijken waar het mis is gegaan. Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en wens je nog een fijne dag. Met vriendelijke groet, Marja van ABOUTYOU
AM
Ann M.
OOSTENDE
9 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Vaak kortingen! Minder is dat de maat bij broeken niet duidelijk is en meer bepaald de lengte. Zou fijn zijn als de binnenpijplengte vermeld staat. Er zouden zeker veel minder retouren zijn!
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
11 jul 2023
Beste Ann, Bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat je blij bent met onze deals. Wat jammer om te lezen dat de maattabellen niet duidelijk waren voor de items die je hebt besteld. De maattabellen worden overgenomen van de betreffende merken. Afhankelijk van hoe het merk hun tabel heeft gemaakt, staat het op onze webshop. In beginsel kunnen wij deze tabellen dus niet zelf aanpassen. Wij zullen je feedback echter meenemen om onze service continue te verbeteren. Ik hoop je bij deze voldoende te hebben geïnformeerd en wens je een fijne dag! Met vriendelijke groet, Marja van ABOUTYOU