pabo.beReviews

: 522Goed

4,44

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 6/4/2021
Laatst gewijzigd op: 1/7/2022
pabo.be is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webwinkel
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij pabo.be kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 2.500 beschermd. Lees meer


Gecertificeerd sinds: 6/4/2021
Laatst gewijzigd op: 1/7/2022
pabo.be is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webwinkel
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij pabo.be kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 2.500 beschermd. Lees meer

Beoordelingen voor pabo.be

446 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

522 beoordelingen in totaal
Zo zorgen we ervoor dat beoordelingen van echte klanten komen.

de meest positieve beoordeling


8 maanden geleden
Wij kopen veel bij pabo, omdat we over de aangekochte producten zeer tevreden zijn .En als er dan iets niet werkt van de aangekochte product, dan doet men daar ook niet moeilijk over en stuurt men gewoon het zelfde product opnieuw op. Onze aangekochte speeltjes zijn van goede kwaliteit .Ik zou het zeker aanraden aan vrienden en mensen die mijn review lezen.
Beoordeling melden

Alle positieve beoordelingen weergeven

de meest kritische beoordeling


5 maanden geleden
Niets van zuigkracht of voldoet aan wat men beweerd. Dient enkel als versiering en doet zeker niet wat de anderen beweren. Ergste vanal is dat het in de Kruidvat nu al aan de helft van de prijs van pabo staat. Geen kwaliteit dus!
Beoordeling melden

Alle kritische beoordelingen weergeven

Beoordelingen voor pabo.be

Filter 
 Sorteren Relevantie 
 Geverifieerde beoordeling
8 maanden geleden 
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
8 maanden geleden
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
8 maanden geleden 
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
8 maanden geleden
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
8 maanden geleden
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
8 maanden geleden
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
8 maanden geleden
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
5 maanden geleden
Niets van zuigkracht of voldoet aan wat men beweerd. Dient enkel als versiering en doet zeker niet wat de anderen beweren. Ergste vanal is dat het in de Kruidvat nu al aan de helft van de prijs van pabo staat. Geen kwaliteit dus!
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.be
5 maanden geleden
Goedendag, hartelijk dank voor uw feedback/review. Het spijt me te horen dat het artikel u niet bevalt. Bij klachten over artikelen kunt u dagelijks contact opnemen met onze klantenservice. Mocht het artikel defect zijn kunnen we het voor u vervangen. We helpen u graag verder! Met vriendelijke groet, Adriën Klantenservice
 Geverifieerde beoordeling
7 maanden geleden
Ik heb mijn eerste order geplaatst. Toestel is defect, er wordt le een ander toegestuurd en is ook defect. Bij het laatste was het zelfs zo dat ik de batterijen er in stak en het gewoon warm werd en begon te smeulen.
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.be
7 maanden geleden
Goedendag, Hartelijk dank voor uw feedback/review. Het spijt me te horen dat het artikel van uw eerste bestelling defect is. Gelukkig zie ik dat het inmiddels met u is opgelost. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Adriën Klantenservice
 Geverifieerde beoordeling
6 maanden geleden
Al meer dan 1 week besteld maar mijn zending is nog altijd niet toegekomen!! Een echte schande! Ik bestel er nooit niks meer
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.be
6 maanden geleden
Bedankt voor uw bericht. Helaas is er van uw bestelling een artikel niet op tijd geleverd vanuit de leverancier die tijdens de feestdagen lang gesloten is geweest. Gelukkig is uw bestelling inmiddels compleet en wordt vandaag verzonden. Excuses voor de vertraging het ongemak. Met vriendelijke groet, Adriën, Klantenservice
 Geverifieerde beoordeling
6 maanden geleden
Toestel defect ontvangen dan geruild en blijkt opnieuw een defect toestel en nu al maand ant wachten op vervanging of refund
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.be
6 maanden geleden
Goedemorgen, Excuses voor het ongemak. Wij hebben de refund inmiddels verwerkt. Met vriendelijke groet, Klantenservice EDC
 Geverifieerde beoordeling
5 maanden geleden
Ik mag zaken kopen, die niet op vooraad zijn, ongelofelijk En ik heb mijn geld niet teruggekregen Heel slechte ervaring
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.be
5 maanden geleden
Goedendag, hartelijk dank voor uw feedback/review. Het spijt me te horen dat uw bestelling geannuleerd moest worden. Helaas bleek de levertijd van het artikel later dan verwacht. Het geld is gelijk teruggestort en zou u binnen moeten hebben. Mocht u het nog niet binnen hebben neemt u dan even contact met ons op? Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Adriën Klantenservice
 Geverifieerde beoordeling
8 maanden geleden
I was supposed to receive order the next day! In finale I received after 4 days, in addition, end this product not work
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.be
8 maanden geleden
Good day, Thanks for your review. I'm sorry to hear that the delivery was delayed. Delivery to Belgium takes 1-2 working days. When PostNL couldn't deliver the package, they brought it to a PostNL location. We'll send you an email about the working of the ordered goods. I hope I informed you sufficiently. Claudia - Pabo.be Customer Service
 Geverifieerde beoordeling
5 maanden geleden
Je pensais être livre en 24h et cela a pas été le cas . Du coup la st Valentin était passé.
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.be
5 maanden geleden
Bonne journée, Merci beaucoup pour votre commentaire/révision. Je suis désolé d'apprendre que votre colis n'est pas arrivé à temps pour la Saint-Valentin. Je vois que vous avez commandé tard dans la nuit et que nous avons expédié le colis à temps. Toutefois, le délai de livraison pour les clients belges est de 1 à 2 jours ouvrables. PostNL est également très occupée pendant les vacances, et nous n'avons donc malheureusement pas été en mesure de livrer dans les 24 heures. Meilleures salutations, Adrien
 Geverifieerde beoordeling
9 maanden geleden
De site geeft geen maten aan en op foto was dit niet zo dik.Verloren geld.
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.be
9 maanden geleden
Goedendag, bedankt voor de review. Vervelend om te horen dat de bestelde producten niet helemaal naar wens zijn. Deze review betreft een beoordeling over ons als shop. We hopen dat u tevreden bent met de levering, informatie en eventueel contact dat u met ons heeft gehad. Claudia - Klantenservice Pabo
 Geverifieerde beoordeling
7 maanden geleden
Niets ontvangen dus kan ook moeilijk een beoordeling schrijven...
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.be
7 maanden geleden
Goedendag, hartelijk dank voor uw feedback/review. Wat vervelend om te horen dat uw pakketje wat later is bezorgd. In verband met de Black Friday drukte zijn er helaas een aantal pakketjes wat later bezorgd. Gelukkig zie ik dat het pakket inmiddels is afgeleverd. Met vriendelijke groet, Adriën Klantenservice
 Geverifieerde beoordeling
9 maanden geleden
Ik heb betaald en niets ovangen allens licht nu in onder zoek
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.be
9 maanden geleden
Goedendag, Hartelijk dank voor uw feedback/review. Wat vervelend! PostNL geeft aan dat u het pakketje vorige week heeft afgehaald bij de afhaallocatie. Mocht dat niet zo zijn neemt u dan alstublieft contact op met ons op voor een oplossing? Met vriendelijke groet, Adriën Klantenservice
 Geverifieerde beoordeling
5 maanden geleden
Duurt heel lang. Nog steeds niets ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.be
5 maanden geleden
Goedendag, hartelijk dank voor uw feedback/review. Het spijt me te horen dat u langer op uw pakketje heeft moeten wachten dan gebruikelijk. Ik zie dat het pakketje vandaag wordt aangeboden en dat we u op de hoogte hebben gehouden van de vertraging. Excuses voor deze vertraging en het ongemak! Met vriendelijke groet, Adriën Klantenservice
 Geverifieerde beoordeling
5 maanden geleden
Ik heb het pakje nog altijd niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.be
5 maanden geleden
Goedendag, hartelijk dank voor uw feedback/review. Het spijt me te horen dat u uw pakketje nog niet ontvangen heeft. Helaas was het artikel tijdelijk niet voorradig waardoor u langer op uw bestelling heeft moeten wachten dan gebruikelijk. Uw pakketje wordt vandaag verzonden, de mail met de track&trace code om het pakketje te kunnen volgen volgt nog later op de dag. Excuses voor de vertraging en het ongemak! Met vriendelijke groet, Adriën Klantenservice
 Geverifieerde beoordeling
9 maanden geleden
Première commande et je suis déjà déçue.
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.be
9 maanden geleden
Bonjour, Merci pour votre message. Nous sommes désolés d'apprendre que vous êtes déçu. Pouvez-vous nous contacter et nous dire pourquoi vous êtes déçu ? Merci d'avance de nous informer. Claudia - Service Client Pabo