pabo.beReviews

: 522Goed

4,44

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 6/4/2021
Laatst gewijzigd op: 1/7/2022
pabo.be is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webwinkel
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij pabo.be kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 2.500 beschermd. Lees meer


Gecertificeerd sinds: 6/4/2021
Laatst gewijzigd op: 1/7/2022
pabo.be is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webwinkel
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij pabo.be kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 2.500 beschermd. Lees meer

Beoordelingen voor pabo.be

446 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

522 beoordelingen in totaal
Zo zorgen we ervoor dat beoordelingen van echte klanten komen.

de meest positieve beoordeling


8 maanden geleden
Wij kopen veel bij pabo, omdat we over de aangekochte producten zeer tevreden zijn .En als er dan iets niet werkt van de aangekochte product, dan doet men daar ook niet moeilijk over en stuurt men gewoon het zelfde product opnieuw op. Onze aangekochte speeltjes zijn van goede kwaliteit .Ik zou het zeker aanraden aan vrienden en mensen die mijn review lezen.
Beoordeling melden

Alle positieve beoordelingen weergeven

de meest kritische beoordeling


5 maanden geleden
Niets van zuigkracht of voldoet aan wat men beweerd. Dient enkel als versiering en doet zeker niet wat de anderen beweren. Ergste vanal is dat het in de Kruidvat nu al aan de helft van de prijs van pabo staat. Geen kwaliteit dus!
Beoordeling melden

Alle kritische beoordelingen weergeven

Beoordelingen voor pabo.be

Filter 
 Sorteren Relevantie 
(20)
 Geverifieerde beoordeling
23 dagen geleden
Ik heb mijn pakketje nog steeds niet gehad en krijg er ook geen extra info over
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.be
23 dagen geleden
Goedendag, hartelijk dank voor uw feedback/review. Het spijt me te horen dat u het pakketje nog niet heeft ontvangen. U heeft op de dag dat u de bestelling heeft geplaatst een email van ons ontvangen, helaas bleek een artikel niet voorradig te zijn. Inmiddels hebben we het weer op voorraad en wordt het zo snel mogelijk verzonden. Excuses voor de vertraging en het ongemak! Met vriendelijke groet, Adriën Klantenservice
 Geverifieerde beoordeling
3 dagen geleden
Pakket retour wegens fout adres wat WEL correct was
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.be
2 dagen geleden
Goedendag, hartelijk dank voor uw feedback/review. Het spijt me te horen dat het pakket retour is gekomen. Volgens PostNL gaat het om een niet bestaande afhaallocatie, helaas kunnen wij dat niet aanpassen. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Adriën Klantenservice
 Geverifieerde beoordeling
1 maand geleden
Nog steeds geen pakketje is ondertussen al een week
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.be
1 maand geleden
Goedendag, hartelijk dank voor uw feedback/review. Het spijt me te horen dat u uw pakket nog niet heeft ontvangen. We nemen per mail contact met u op voor een oplossing. Excuses voor de vertraging en het ongemak! Met vriendelijke groet, Adriën Klantenservice
 Geverifieerde beoordeling
1 maand geleden
Heb mijn bestelling nooit gekregen!!!!!!!
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.be
1 maand geleden
Goedendag, hartelijk dank voor uw feedback/review. Het spijt me te horen dat u uw pakketje niet ontvangen heeft. We hebben het pakket 5 dagen nadat u de order heeft geplaatst retour ontvangen. Het aankoopbedrag is toen direct teruggestort en dit is per mail aan u bevestigd. Misschien is deze mail in de SPAM terechtgekomen. Met vriendelijke groet, Adriën Klantenservice
 Geverifieerde beoordeling
16 dagen geleden
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.be
15 dagen geleden
Goedemiddag, Wij hebben een review van u ontvangen. Graag vernemen wij per mail waarop deze is gebaseerd. Met vriendelijke groet, Klantenservice
 Geverifieerde beoordeling
4 maanden geleden
Mijn pakje was bij de buren afgeleverd en open gedaan! Ni echt discreet!
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.be
4 maanden geleden
Goedendag, hartelijk dank voor uw feedback/review. Het spijt me te horen dat u niet tevreden bent met de discrete verzending. Echter in België mogen de pakketjes bij buren worden afgeleverd. We verzenden in neutrale verpakking zonder shopnaam om de discretie te waarborgen. Met vriendelijke groet, Adriën Klantenservice
 Geverifieerde beoordeling
4 maanden geleden
verkeerde produkt gekregen
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.be
4 maanden geleden
Goedendag, hartelijk dank voor uw feedback/review. Het spijt me te horen dat u niet het juiste artikel heeft ontvangen. U kunt hiervoor altijd contact opnemen met onze klantenservice voor een oplossing. Met vriendelijke groet, Adriën Klantenservice
 Geverifieerde beoordeling
5 maanden geleden
Niets van zuigkracht of voldoet aan wat men beweerd. Dient enkel als versiering en doet zeker niet wat de anderen beweren. Ergste vanal is dat het in de Kruidvat nu al aan de helft van de prijs van pabo staat. Geen kwaliteit dus!
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.be
5 maanden geleden
Goedendag, hartelijk dank voor uw feedback/review. Het spijt me te horen dat het artikel u niet bevalt. Bij klachten over artikelen kunt u dagelijks contact opnemen met onze klantenservice. Mocht het artikel defect zijn kunnen we het voor u vervangen. We helpen u graag verder! Met vriendelijke groet, Adriën Klantenservice
 Geverifieerde beoordeling
7 maanden geleden
Ik heb mijn eerste order geplaatst. Toestel is defect, er wordt le een ander toegestuurd en is ook defect. Bij het laatste was het zelfs zo dat ik de batterijen er in stak en het gewoon warm werd en begon te smeulen.
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.be
7 maanden geleden
Goedendag, Hartelijk dank voor uw feedback/review. Het spijt me te horen dat het artikel van uw eerste bestelling defect is. Gelukkig zie ik dat het inmiddels met u is opgelost. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Adriën Klantenservice
 Geverifieerde beoordeling
6 maanden geleden
Al meer dan 1 week besteld maar mijn zending is nog altijd niet toegekomen!! Een echte schande! Ik bestel er nooit niks meer
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.be
6 maanden geleden
Bedankt voor uw bericht. Helaas is er van uw bestelling een artikel niet op tijd geleverd vanuit de leverancier die tijdens de feestdagen lang gesloten is geweest. Gelukkig is uw bestelling inmiddels compleet en wordt vandaag verzonden. Excuses voor de vertraging het ongemak. Met vriendelijke groet, Adriën, Klantenservice
 Geverifieerde beoordeling
6 maanden geleden
Toestel defect ontvangen dan geruild en blijkt opnieuw een defect toestel en nu al maand ant wachten op vervanging of refund
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.be
6 maanden geleden
Goedemorgen, Excuses voor het ongemak. Wij hebben de refund inmiddels verwerkt. Met vriendelijke groet, Klantenservice EDC
 Geverifieerde beoordeling
5 maanden geleden
Ik mag zaken kopen, die niet op vooraad zijn, ongelofelijk En ik heb mijn geld niet teruggekregen Heel slechte ervaring
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.be
5 maanden geleden
Goedendag, hartelijk dank voor uw feedback/review. Het spijt me te horen dat uw bestelling geannuleerd moest worden. Helaas bleek de levertijd van het artikel later dan verwacht. Het geld is gelijk teruggestort en zou u binnen moeten hebben. Mocht u het nog niet binnen hebben neemt u dan even contact met ons op? Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Adriën Klantenservice
 Geverifieerde beoordeling
7 maanden geleden
Niets ontvangen dus kan ook moeilijk een beoordeling schrijven...
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.be
7 maanden geleden
Goedendag, hartelijk dank voor uw feedback/review. Wat vervelend om te horen dat uw pakketje wat later is bezorgd. In verband met de Black Friday drukte zijn er helaas een aantal pakketjes wat later bezorgd. Gelukkig zie ik dat het pakket inmiddels is afgeleverd. Met vriendelijke groet, Adriën Klantenservice
 Geverifieerde beoordeling
9 maanden geleden
Ik heb betaald en niets ovangen allens licht nu in onder zoek
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.be
9 maanden geleden
Goedendag, Hartelijk dank voor uw feedback/review. Wat vervelend! PostNL geeft aan dat u het pakketje vorige week heeft afgehaald bij de afhaallocatie. Mocht dat niet zo zijn neemt u dan alstublieft contact op met ons op voor een oplossing? Met vriendelijke groet, Adriën Klantenservice
 Geverifieerde beoordeling
5 maanden geleden
Ik heb het pakje nog altijd niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.be
5 maanden geleden
Goedendag, hartelijk dank voor uw feedback/review. Het spijt me te horen dat u uw pakketje nog niet ontvangen heeft. Helaas was het artikel tijdelijk niet voorradig waardoor u langer op uw bestelling heeft moeten wachten dan gebruikelijk. Uw pakketje wordt vandaag verzonden, de mail met de track&trace code om het pakketje te kunnen volgen volgt nog later op de dag. Excuses voor de vertraging en het ongemak! Met vriendelijke groet, Adriën Klantenservice
 Geverifieerde beoordeling
7 maanden geleden
Ik heb de bestelling nog niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.be
7 maanden geleden
Hartelijk dank voor uw bericht. Helaas is door de enorme drukte (in verband met Black Friday) de levering van uw bestelling vertraagd. Ik vind dit bijzonder vervelend en bied mijn excuses aan voor het ongemak. De postbedrijven hebben te maken met een enorme toename van de hoeveelheid pakketten die zij moeten verwerken, hierdoor treden er helaas vertragingen op. Ook pakketten die al aangeleverd zijn bij PostNL worden later verwerkt door drukte in de distributiecentra. Via e-mail heeft u Track & Trace-informatie ontvangen, deze Track&Trace bevat de meest recente informatie met betrekking tot de levering van uw bestelling. Mocht u de Track&Trace nog niet ontvangen hebben, dan verwacht ik dat u deze vandaag zult ontvangen. Toont de Track&Trace nog geen informatie? Wacht dan nog even af, ook dat kan langer duren. Helaas heb ik geen extra informatie. De postbedrijven doen hun uiterste best om uw bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u altijd contact opnemen, mijn collega's of ik helpen u graag. Met vriendelijke groet, Adrien
 Geverifieerde beoordeling
5 maanden geleden
Nog steeds geen pakketje ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.be
5 maanden geleden
Goedendag, Hartelijk dank voor uw feedback/review. Het spijt me te horen dat u uw pakketje later in uw bezig heeft gekregen dan geplanned. Ik zie dat uit het onderzoek van PostNL is gebleken dat uw pakketje bij de buren was afgeleverd. In België mogen de postbezorgers onze pakketjes bij de buren afleveren. Helaas worden er geen briefjes meer in de bus achtergelaten bij niet thuis zijn. We raden daarom bij vermissing altijd aan eerst even navraag bij buren te doen. Excuses voor het ongemak en nog een mooie dag! Met vriendelijke groet, Adriën Klantenservice
 Geverifieerde beoordeling
5 maanden geleden
Pakje is nooit aangekomen
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.be
5 maanden geleden
Goedendag, hartelijk dank voor uw feedback/review. Het spijt me te horen dat u uw pakketje niet ontvangen heeft. Het pakketje is bij ons retour gekomen omdat het adres niet juist zou zijn. In overleg met u is besloten de bestelling te annuleren. Het geld is naar u teruggestort. Met vriendelijke groet, Adriën Klantenservice
 Geverifieerde beoordeling
8 maanden geleden
niks Ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.be
8 maanden geleden
Goedendag, Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u uw pakket nog niet heeft mogen ontvangen. Op 11 november jl. hebben wij een onderzoek opgestart bij PostNL. Zodra wij meer informatie hebben, zullen we via de email contact met u opnemen. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Claudia - Pabo.be klantenservice
 Geverifieerde beoordeling
8 maanden geleden
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.be
8 maanden geleden
Goedendag, bedankt voor uw review. Graag vernemen wij van u wat wij kunnen verbeteren aan onze dienstverlening, service en levering. U kan hiervoor altijd contact opnemen via de email: klantenservice@beate-uhse-group.nl. Met vriendelijke groet, Claudia - Pabo.be klantenservice