pabo.beReviews

: 522Goed

4,44

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 6/4/2021
Laatst gewijzigd op: 1/7/2022
pabo.be is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webwinkel
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij pabo.be kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 2.500 beschermd. Lees meer


Gecertificeerd sinds: 6/4/2021
Laatst gewijzigd op: 1/7/2022
pabo.be is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webwinkel
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij pabo.be kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 2.500 beschermd. Lees meer

Beoordelingen voor pabo.be

446 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

522 beoordelingen in totaal
Zo zorgen we ervoor dat beoordelingen van echte klanten komen.

de meest positieve beoordeling


8 maanden geleden
Wij kopen veel bij pabo, omdat we over de aangekochte producten zeer tevreden zijn .En als er dan iets niet werkt van de aangekochte product, dan doet men daar ook niet moeilijk over en stuurt men gewoon het zelfde product opnieuw op. Onze aangekochte speeltjes zijn van goede kwaliteit .Ik zou het zeker aanraden aan vrienden en mensen die mijn review lezen.
Beoordeling melden

Alle positieve beoordelingen weergeven

de meest kritische beoordeling


5 maanden geleden
Niets van zuigkracht of voldoet aan wat men beweerd. Dient enkel als versiering en doet zeker niet wat de anderen beweren. Ergste vanal is dat het in de Kruidvat nu al aan de helft van de prijs van pabo staat. Geen kwaliteit dus!
Beoordeling melden

Alle kritische beoordelingen weergeven

Beoordelingen voor pabo.be

Filter 
 Sorteren Relevantie 
(10)
 Geverifieerde beoordeling
1 maand geleden
Betalen om volgende dag geleverd te zijn en dan nog 2 dagen wachten. Niet beloven wat niet kan!
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.be
1 maand geleden
Goedemorgen, Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat het pakket later is bezorgd. De levertijd voor een zending naar België is 1-2 werkdagen. Helaas is er een vertraging ontstaan bij PostNL waardoor het pakket een dag later is bezorgd. Helaas hebben wij geen invloed op het pakket als deze in handen van PostNL is. Met vriendelijke groet, Klantenservice
 Geverifieerde beoordeling
3 maanden geleden
Er is geen verschil van voor dus moeilijk om een analyse te maken.
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.be
3 maanden geleden
Goedendag, hartelijk dank voor uw feedback/review. Het effect van een dergelijk product verschilt per persoon. De ene persoon reageert sterker op de gebruikte ingrediënten dan een ander. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u altijd contact opnemen, mijn collega's of ik helpen u graag. Met vriendelijke groet, Adrien Klantenservice
 Geverifieerde beoordeling
4 maanden geleden
Er stond dat het de dag nadien zou geleverd worden, dat was 2 dagen. Voor de rest prima service
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.be
4 maanden geleden
Goedendag, hartelijk dank voor uw feedback/review. Het spijt me te horen dat de levering van uw pakket een dag later is geweest dan u had verwacht. Voor onze Belgische klanten kan de levering inderdaad 1 dag langer duren. Een fijne dag! Met vriendelijke groet, Adriën Klantenservice
 Geverifieerde beoordeling
4 maanden geleden
Wacht al 10 dagen op bestelling
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.be
4 maanden geleden
Goedendag, hartelijk dank voor uw feedback/review. Het spijt me te horen dat de aflevering van uw pakketje langer heeft geduurd dan gebruikelijk. Ik zie dat u het pakketje inmiddels heeft ontvangen. Excuses voor de vertraging! Met vriendelijke groet, Adriën Klantenservice
 Geverifieerde beoordeling
8 maanden geleden
I was supposed to receive order the next day! In finale I received after 4 days, in addition, end this product not work
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.be
8 maanden geleden
Good day, Thanks for your review. I'm sorry to hear that the delivery was delayed. Delivery to Belgium takes 1-2 working days. When PostNL couldn't deliver the package, they brought it to a PostNL location. We'll send you an email about the working of the ordered goods. I hope I informed you sufficiently. Claudia - Pabo.be Customer Service
 Geverifieerde beoordeling
5 maanden geleden
Je pensais être livre en 24h et cela a pas été le cas . Du coup la st Valentin était passé.
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.be
5 maanden geleden
Bonne journée, Merci beaucoup pour votre commentaire/révision. Je suis désolé d'apprendre que votre colis n'est pas arrivé à temps pour la Saint-Valentin. Je vois que vous avez commandé tard dans la nuit et que nous avons expédié le colis à temps. Toutefois, le délai de livraison pour les clients belges est de 1 à 2 jours ouvrables. PostNL est également très occupée pendant les vacances, et nous n'avons donc malheureusement pas été en mesure de livrer dans les 24 heures. Meilleures salutations, Adrien
 Geverifieerde beoordeling
9 maanden geleden
De site geeft geen maten aan en op foto was dit niet zo dik.Verloren geld.
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.be
9 maanden geleden
Goedendag, bedankt voor de review. Vervelend om te horen dat de bestelde producten niet helemaal naar wens zijn. Deze review betreft een beoordeling over ons als shop. We hopen dat u tevreden bent met de levering, informatie en eventueel contact dat u met ons heeft gehad. Claudia - Klantenservice Pabo
 Geverifieerde beoordeling
5 maanden geleden
Duurt heel lang. Nog steeds niets ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.be
5 maanden geleden
Goedendag, hartelijk dank voor uw feedback/review. Het spijt me te horen dat u langer op uw pakketje heeft moeten wachten dan gebruikelijk. Ik zie dat het pakketje vandaag wordt aangeboden en dat we u op de hoogte hebben gehouden van de vertraging. Excuses voor deze vertraging en het ongemak! Met vriendelijke groet, Adriën Klantenservice
 Geverifieerde beoordeling
9 maanden geleden
Première commande et je suis déjà déçue.
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.be
9 maanden geleden
Bonjour, Merci pour votre message. Nous sommes désolés d'apprendre que vous êtes déçu. Pouvez-vous nous contacter et nous dire pourquoi vous êtes déçu ? Merci d'avance de nous informer. Claudia - Service Client Pabo
 Geverifieerde beoordeling
9 maanden geleden
Product werkt niet
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.be
9 maanden geleden
Goedendag, hartelijk dank voor uw feedback. Vervelend om te horen dat de bestelde producten niet functioneert. We zullen contact met u opnemen. Deze review betreft een beoordeling over ons als shop. We hopen dat u tevreden bent met de levering, informatie en eventueel contact dat u met ons heeft gehad. Claudia - Klantenservice Pabo