Wij kopen veel bij pabo, omdat we over de aangekochte producten zeer tevreden zijn .En
als er dan iets niet werkt van de aangekochte product, dan doet men daar ook niet moeilijk over en stuurt men gewoon het zelfde product opnieuw op. Onze aangekochte speeltjes zijn van goede kwaliteit .Ik zou het zeker aanraden aan vrienden en mensen die mijn review lezen.
Verder lezen
Beoordeling melden
Alle positieve beoordelingen weergeven
de meest kritische beoordeling
5 maanden geleden
Niets van zuigkracht of voldoet aan wat men beweerd. Dient enkel als versiering en doet zeker niet wat de anderen beweren. Ergste vanal is dat het in de Kruidvat nu al aan de helft van de prijs van pabo staat. Geen kwaliteit dus!
Verder lezen
Beoordeling melden
Alle kritische beoordelingen weergeven
Beoordelingen voor pabo.be
Filter
SorterenRelevantie
(19)
Geverifieerde beoordeling
12 dagen geleden
het laatste product welke ik kocht is niet goed, de vibrator looptna10 minuten warm
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
1 maand geleden
ik heb een produkt gekocht dat niet werkt en weet niet hoe die terug te sturen
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
3 maanden geleden
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
4 maanden geleden
het duurde te lang om het krijgen van bestelde en betaalde produkten
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
4 maanden geleden
Achterblijvend artikel : geef feedback hierover
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
4 maanden geleden
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
8 maanden geleden
Er word reclame gemaakt voor 23u besteld dag er na geleverd gebeurd niet maakt mij op zich niet uit maar zet dit dan zeker niet in de belangstelling.
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
10 maanden geleden
1 van de producten was direct kapot
Geen verdere uitleg bij het product voor een eerste gebruik
bestelling niet ontvangen maar in orde gemaakt door de klantendienst van pabo
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.be
7 maanden geleden
Goedendag,
hartelijk dank voor uw feedback/review.
Wat vervelend om te horen dat uw pakketje niet op tijd is afgeleverd. Ik zie dat er contact is geweest en we een onderzoek bij PostNL zijn gestart. Het duurt een aantal dagen voor de daar een terugkoppeling op krijgen. Zodra we deze ontvangen van PostNL nemen we direct weer contact met u op.
Namens PostNL excuses voor de vertraging en het ongemak!
Met vriendelijke groet, Adriën Klantenservice
Geverifieerde beoordeling
6 maanden geleden
producten goed ,bezorging via postNl waardeloos qua timing
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen:
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.