Wij kopen veel bij pabo, omdat we over de aangekochte producten zeer tevreden zijn .En
als er dan iets niet werkt van de aangekochte product, dan doet men daar ook niet moeilijk over en stuurt men gewoon het zelfde product opnieuw op. Onze aangekochte speeltjes zijn van goede kwaliteit .Ik zou het zeker aanraden aan vrienden en mensen die mijn review lezen.
Verder lezen
Beoordeling melden
Alle positieve beoordelingen weergeven
de meest kritische beoordeling
5 maanden geleden
Niets van zuigkracht of voldoet aan wat men beweerd. Dient enkel als versiering en doet zeker niet wat de anderen beweren. Ergste vanal is dat het in de Kruidvat nu al aan de helft van de prijs van pabo staat. Geen kwaliteit dus!
Verder lezen
Beoordeling melden
Alle kritische beoordelingen weergeven
Beoordelingen voor pabo.be
Filter
SorterenRelevantie
(19)
(10)
(20)
Geverifieerde beoordeling
12 dagen geleden
het laatste product welke ik kocht is niet goed, de vibrator looptna10 minuten warm
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
23 dagen geleden
Ik heb mijn pakketje nog steeds niet gehad en krijg er ook geen extra info over
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.be
23 dagen geleden
Goedendag,
hartelijk dank voor uw feedback/review.
Het spijt me te horen dat u het pakketje nog niet heeft ontvangen. U heeft op de dag dat u de bestelling heeft geplaatst een email van ons ontvangen, helaas bleek een artikel niet voorradig te zijn. Inmiddels hebben we het weer op voorraad en wordt het zo snel mogelijk verzonden.
Excuses voor de vertraging en het ongemak!
Met vriendelijke groet, Adriën Klantenservice
Geverifieerde beoordeling
3 dagen geleden
Pakket retour wegens fout adres wat WEL correct was
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.be
2 dagen geleden
Goedendag,
hartelijk dank voor uw feedback/review.
Het spijt me te horen dat het pakket retour is gekomen.
Volgens PostNL gaat het om een niet bestaande afhaallocatie, helaas kunnen wij dat niet aanpassen.
Excuses voor het ongemak!
Met vriendelijke groet, Adriën Klantenservice
Geverifieerde beoordeling
1 maand geleden
Nog steeds geen pakketje is ondertussen al een week
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.be
1 maand geleden
Goedendag,
hartelijk dank voor uw feedback/review.
Het spijt me te horen dat u uw pakket nog niet heeft ontvangen. We nemen per mail contact met u op voor een oplossing.
Excuses voor de vertraging en het ongemak!
Met vriendelijke groet, Adriën Klantenservice
Geverifieerde beoordeling
1 maand geleden
Heb mijn bestelling nooit gekregen!!!!!!!
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.be
1 maand geleden
Goedendag,
hartelijk dank voor uw feedback/review.
Het spijt me te horen dat u uw pakketje niet ontvangen heeft. We hebben het pakket 5 dagen nadat u de order heeft geplaatst retour ontvangen. Het aankoopbedrag is toen direct teruggestort en dit is per mail aan u bevestigd. Misschien is deze mail in de SPAM terechtgekomen.
Met vriendelijke groet, Adriën Klantenservice
Geverifieerde beoordeling
16 dagen geleden
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.be
15 dagen geleden
Goedemiddag,
Wij hebben een review van u ontvangen.
Graag vernemen wij per mail waarop deze is gebaseerd.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
Geverifieerde beoordeling
1 maand geleden
ik heb een produkt gekocht dat niet werkt en weet niet hoe die terug te sturen
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
1 maand geleden
Betalen om volgende dag geleverd te zijn en dan nog 2 dagen wachten. Niet beloven wat niet kan!
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.be
1 maand geleden
Goedemorgen,
Bedankt voor uw bericht.
Vervelend om te horen dat het pakket later is bezorgd.
De levertijd voor een zending naar België is 1-2 werkdagen.
Helaas is er een vertraging ontstaan bij PostNL waardoor het pakket een dag later is bezorgd.
Helaas hebben wij geen invloed op het pakket als deze in handen van PostNL is.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
Geverifieerde beoordeling
3 maanden geleden
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
3 maanden geleden
Er is geen verschil van voor dus moeilijk om een analyse te maken.
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.be
3 maanden geleden
Goedendag,
hartelijk dank voor uw feedback/review.
Het effect van een dergelijk product verschilt per persoon. De ene persoon reageert sterker op de gebruikte ingrediënten dan een ander. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u altijd contact opnemen, mijn collega's of ik helpen u graag.
Met vriendelijke groet,
Adrien
Klantenservice
Geverifieerde beoordeling
4 maanden geleden
het duurde te lang om het krijgen van bestelde en betaalde produkten
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
4 maanden geleden
Achterblijvend artikel : geef feedback hierover
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
4 maanden geleden
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
4 maanden geleden
Er stond dat het de dag nadien zou geleverd worden, dat was 2 dagen.
Voor de rest prima service
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.be
4 maanden geleden
Goedendag,
hartelijk dank voor uw feedback/review.
Het spijt me te horen dat de levering van uw pakket een dag later is geweest dan u had verwacht. Voor onze Belgische klanten kan de levering inderdaad 1 dag langer duren.
Een fijne dag!
Met vriendelijke groet, Adriën Klantenservice
Geverifieerde beoordeling
4 maanden geleden
Mijn pakje was bij de buren afgeleverd en open gedaan! Ni echt discreet!
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.be
4 maanden geleden
Goedendag,
hartelijk dank voor uw feedback/review.
Het spijt me te horen dat u niet tevreden bent met de discrete verzending. Echter in België mogen de pakketjes bij buren worden afgeleverd. We verzenden in neutrale verpakking zonder shopnaam om de discretie te waarborgen.
Met vriendelijke groet, Adriën Klantenservice
Geverifieerde beoordeling
4 maanden geleden
Wacht al 10 dagen op bestelling
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.be
4 maanden geleden
Goedendag,
hartelijk dank voor uw feedback/review.
Het spijt me te horen dat de aflevering van uw pakketje langer heeft geduurd dan gebruikelijk.
Ik zie dat u het pakketje inmiddels heeft ontvangen.
Excuses voor de vertraging!
Met vriendelijke groet, Adriën Klantenservice
Geverifieerde beoordeling
4 maanden geleden
verkeerde produkt gekregen
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.be
4 maanden geleden
Goedendag,
hartelijk dank voor uw feedback/review.
Het spijt me te horen dat u niet het juiste artikel heeft ontvangen. U kunt hiervoor altijd contact opnemen met onze klantenservice voor een oplossing.
Met vriendelijke groet, Adriën Klantenservice
Geverifieerde beoordeling
8 maanden geleden
Er word reclame gemaakt voor 23u besteld dag er na geleverd gebeurd niet maakt mij op zich niet uit maar zet dit dan zeker niet in de belangstelling.
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
10 maanden geleden
1 van de producten was direct kapot
Geen verdere uitleg bij het product voor een eerste gebruik
bestelling niet ontvangen maar in orde gemaakt door de klantendienst van pabo
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.be
7 maanden geleden
Goedendag,
hartelijk dank voor uw feedback/review.
Wat vervelend om te horen dat uw pakketje niet op tijd is afgeleverd. Ik zie dat er contact is geweest en we een onderzoek bij PostNL zijn gestart. Het duurt een aantal dagen voor de daar een terugkoppeling op krijgen. Zodra we deze ontvangen van PostNL nemen we direct weer contact met u op.
Namens PostNL excuses voor de vertraging en het ongemak!
Met vriendelijke groet, Adriën Klantenservice
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen:
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.