ava.be
Beoordelingen:

672 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.693 beoordelingen in totaal  

4,71
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 10 aug 2022
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
ava.be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
In het mate van het mogelijke toch even melden dat er vertraging kan zijn op de levering (los van de leverwijze) tijdens drukke periodes. Ik heb dinsdag een bestelling gedaan en is pas woensdagnacht verzonden om donderdag geleverd te worden. Terwijl er op de website staat voor 18u besteld is dezelfde dag verzonden wat in mijn geval ook gebeurd is. Na contact met de klantendienst is het wel goed gekomen (vertraging bij hun logistieke dienst). Reeds meerdere keren besteld bij AVA en nog nooit problemen gehad was de 1ste keer. Producten zijn van goede kwaliteit.

de meest kritische beoordeling

26 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Op jullie website staat 'Voor 18u00 besteld op werkdagen, morgen in huis'. Ik had dringend een aantal zaken nodig voor afgelopen zaterdag. Ik bestelde deze vorige woensdag voor 18u met de bedoeling ze donderdag aangeleverd te krijgen maar kreeg ze donderdag niet aan. De goederen kwamen pas zaterdag aan (vrijdag was een feestdag) waardoor ik op zaterdagochtend zelf nog naar de winkel moest om dezelfde goederen daar te gaan kopen, ze nogmaals moest betalen en nu het te laat geleverde pakket ook nog moet terugsturen. Ik hoop dat jullie begrijpen dat jullie claim op de website misleidend (en misschien zelfs bedrieglijk) is voor klanten, en dat dit vele nutteloze extra kilometers en moeite betekent voor klanten en bestellers, wellicht ook extra werk voor jullie personeel. Vriendelijke groeten, Sophie Dekesel
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor ava.be

Filter
 Sorteren  
Relevantie
27 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Als je iets nieuws koopt voor de volle prijs dan ontvang je niet een gieter die helemaal onder het stof en te vies om beet te pakken
Beoordeling melden
Antwoord van ava.be
2 apr 2024
Dag Nathalie, Dank voor uw bestelling 178910965 en voor uw review hieromtrent.  Uw bemerking omtrent de levering van een bestofte gieter is geheel terecht.  Wij hebben hierover onmiddellijk contact opgenomen met de verantwoordelijke van ons magazijn die de orderpickers hierop heeft aangesproken.  Onze oprechte excuses in elk geval.  Wij sturen u een aparte mail om concreet af te spreken hoe wij u best tegemoet komen.  Fijne groet van het AVA team
31 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Misleidende foto’s + weinig informatie waardoor kaartjes verkeerd gedrukt werden. Weinig begrip van de klantendienst
Beoordeling melden
Antwoord van ava.be
3 apr 2024
Zoals op onze website staat aangegeven verloopt deze productie via een geautomatiseerd proces en ontvangt u uw bestelling dan ook zoals u ze upload. Wanneer u een staand kaartje heeft ontworpen op een liggend model is er duidelijk verwarring ontstaan over de printrichting.  Hoewel we het zeer jammer vinden dat u hierdoor niet het kaartje ontving waar u op hoopte, was de productie wel correct verlopen. We raden aan het kaartje te bestellen, ontworpen op het juiste staande model om dergelijke vergissingen te vermijden. Het AVA-team
4 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
De verzendkosten zijn in verhouding veel te hoog en de levertijd ook. Bij bol.com kan ik hetzelfde artikel bestellen voor dezelfde prijs met gratis verzenden en de volgende werkd ag in huis.
Beoordeling melden
Antwoord van ava.be
8 jan 2024
Beste Wolter, Dank voor uw review.  Wij verwijzen graag naar onze eerdere uitgebreide informatie per e-mail die wij u hieromtrent gestuurd hebben op 29 december 2023. Wanneer u bij een Belgische retailer een  bestelling plaatst  voor verzending naar Nederland is het geheel logisch dat dit postpakket meerdere dagen onderweg is. Zeker tijdens de drukke kerstperiode, waarin de postdiensten overladen zijn met te bedelen pakjes.  Zelf hebben wij geen enkele controle over deze levertermijn.  Onze Nederlandse klanten genieten een gratis levering van elk weborder vanaf € 50,00.  De verzendkost is een reële kost die ook de retailer dient te betalen aan de pakjesdiensten.  Deze kosten worden duidelijk vermeld in onze webshop.  U als klant kan op voorhand de kosten-baten afweging maken en dan een weloverwogen keuze maken.  Groeten van team AVA! 
12 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Slechte klantenservice en trage verzending naar EIGEN winkel
Beoordeling melden
26 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Op jullie website staat 'Voor 18u00 besteld op werkdagen, morgen in huis'. Ik had dringend een aantal zaken nodig voor afgelopen zaterdag. Ik bestelde deze vorige woensdag voor 18u met de bedoeling ze donderdag aangeleverd te krijgen maar kreeg ze donderdag niet aan. De goederen kwamen pas zaterdag aan (vrijdag was een feestdag) waardoor ik op zaterdagochtend zelf nog naar de winkel moest om dezelfde goederen daar te gaan kopen, ze nogmaals moest betalen en nu het te laat geleverde pakket ook nog moet terugsturen. Ik hoop dat jullie begrijpen dat jullie claim op de website misleidend (en misschien zelfs bedrieglijk) is voor klanten, en dat dit vele nutteloze extra kilometers en moeite betekent voor klanten en bestellers, wellicht ook extra werk voor jullie personeel. Vriendelijke groeten, Sophie Dekesel
Beoordeling melden
Antwoord van ava.be
26 jul 2023
Beste Sophie Dank voor uw review. Het spijt ons te lezen dat uw pakket niet de volgende dag werd geleverd. Ondanks tijdige verzending op de dag van uw bestelling, werden uw goederen inderdaad met een dag vertraging thuisbezorgd.  Dit moet te wijten zijn aan vertragingen bij de pakjesdienst, waar wij -jammer genoeg- geen enkele vat op hebben.  U mag er op rekenen dat wij dit meenemen in onze evaluaties van de pakjesdienst, want de afspraak is wel degelijk dat er "s anderendaags dient geleverd te worden. Groeten van het AVA team
16 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling

Foto op de website klopt niet.

Ik heb een woordenboek besteld maar kreeg een ander woordenboek thuis dan het boek dat op de foto stond. Ik heb dan contact genomen met de klantendienst, heel vriendelijk, het woordenboek werd onmiddellijk opnieuw verzonden en ik kreeg via mail een retourlabel om het foute woordenboek terug te sturen. Het tweede woordenboek is terug hetzelfde foute boek. Nu heb ik geen tijd meer om hier verder mee te gaan, aangezien mijn dochter het boek nodig heeft voor haar examens. Ik ben dus echt niet tevreden.
Beoordeling melden
28 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Kapotte doos

De verzendingsdoos was helemaal opengescheurd. De postbode heeft enorm z'n best gedaan om het pak te leveren. Gelukkig papieren draagtassen en ze waren niet stuk. Maar de doos kon het gewicht van de papierendragtassen niet aan en was helemaal gescheurd. De zakken zijn niet stuk maar hebben wel wat vocht opgenomen.
Beoordeling melden
4 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Emballage médiocre (papier craft),... Les sapins étaient entremêlé entre eux. J'ai du les réparer moi même sinon je ne les auraient pas reçu a temps pour mon marché artisanal. La livraison à été j+2 contrairement à ce qui est annoncé sur le site. Bref je ne recommande pas
Beoordeling melden
Antwoord van ava.be
5 dec 2023
Bonjour, Merci pour votre avis. Dommage que les sapins n"étaient pas bien emballé.  Nous vous enverrons e-mail personnel avec une compensation. Nos sincères excuses. Bien à  vous,
14 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling geplaatst, betaald, geen track and trace ontvangen. Na 5 dagen contact op genomen met klantendienst ( zeer behulpzaam en snelle reactie!!) blijkbaar was pakket al afgeleverd, ik wacht op verdere info ( klantendienst ging contact opnemen met DPD)
Beoordeling melden
2 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
De bestelling was verkeerd. Natuurlijk had ik dat dringend nodig voor mijn winkel. Het enige pluspunt was dat de vriendelijke mevrouw aan de telefoon het bedrag heeft teruggestort zonder dat ik het moest retourneren. Waarvoor dank.
Beoordeling melden
3 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Leveren wat je hebt besteld en betaald en achteraf niet sturen dat de vloertrekker wel kan geleverd worden maar de steel niet wat ben ik met een vloertrekker zonder steel en die heb ik na een week nog altijd niet
Beoordeling melden
Antwoord van ava.be
3 jul 2023
We vinden het zeer vervelend dat u uw volledige bestelling nog niet heeft ontvangen. Nochtans werden beide pakketten door onze logistieke dienst gelijktijdig klaargemaakt voor verzending en overgedragen aan B-post. Omwille van de stakingen bij B-post heeft de levering van één pakje vertraging opgelopen. Jammer genoeg hebben we een dergelijke situatie niet in de hand. De pakjesdiens doet er alles aan om de door de stakingen opgelopen achterstand weg te werken en u zou uw pakket binnenkort moeten ontvangen. U kan de klantendienst bij verdere vragen altijd contacteren via info@ava.be of telefonisch op het nummer 0800 1 77 99.
15 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
een glazen kerstbal verpakken in een plastiek zakje tussen agenda's en dozen , kan nooit heel aankomen.
Beoordeling melden
Antwoord van ava.be
15 nov 2023
Beste Laura, Dank voor jouw review. Ik stuur jouw terechte bemerking meteen door naar onze logistieke dienst. Bovendien stuur ik jou een mailtje om wat meer info over het gebroken artikel te bekomen.  Wij betalen  dan meteen terug. groeten van het AVA Team
23 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Livraison tardive or que c'était prévue pour le lendemain très déçu première commande et dernière
Beoordeling melden
Antwoord van ava.be
26 jun 2023
Bonjour,  Nous sommes désolé que votre commande n"est pas été livrée à temps. Nous avons traitée et envoyée le jour même votre commande, mais le retard s"est effectué au centre de triage de Bpost.
1 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van ava.be
1 jul 2023
Bedankt voor uw review en uw bestelling. We vinden het zeer vervelend dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Nochtans werd het pakket op maandag 26/6 door onze logistieke dienst klaargemaakt voor verzending en overgedragen aan B-post. Omwille van de stakingen bij B-post heeft de levering vertraging opgelopen. Jammer genoeg hebben we een dergelijke situatie niet in de hand. U kan altijd de klantendienst contacteren via info@ava.be of telefonisch via 0800 1 77 99 voor bijkomende informatie.
3 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
pakje is nog steeds niet toegekomen!
Beoordeling melden
Antwoord van ava.be
4 dec 2023
Beste, Bedankt voor uw bericht. Ik heb uw order even nagekeken en dit zou 28/11 rond 10u15 geleverd zijn. Is het mogelijk dat een huisgenoot/buur uw pakket heeft aangenomen?  Of heeft de postbode het misschien op een veilige plek gelegd? Kan u dit even navragen aub? Indien het niet het geval is, dienen wij een procedure via Bpost op te starten.
6 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Pakje nog steeds niet aangekomen.
Beoordeling melden
Antwoord van ava.be
6 jul 2023
Beste Steve, Jammer te moeten vernemen dat uw pakket niet tijdig werd geleverd. Graag zoek ik voor u uit waar het is fout gelopen. Gelieve ons uw ordernummer door te sturen via sales@ava.be. Met vriendelijke groeten, Het AVA Team!