ava.be
Beoordelingen:

674 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.680 beoordelingen in totaal  

4,70
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 10 aug 2022
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
ava.be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

25 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Op zich ben ik heel tevreden over de manier waarop de bestelling werd geleverd. Het moet me wel van het hart dat de bezorger heel wat problemen ondervond met het nieuwe (?) systeem van registratie van het afleveren van de pakketten. De bezorger heeft duidelijk niet voldoende opleiding gehad om met dit systeem te werken waardoor hij op tal van plaatsen moeilijkheden ondervond en pakjes verkeerd afleverde en daarna moest rechtzetten waardoor hij veel vertraging ondervond. Hij kon daar zelf echt niks aan doen wellicht omwille van kinderziekten van dat systeem.

de meest kritische beoordeling

26 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Op jullie website staat 'Voor 18u00 besteld op werkdagen, morgen in huis'. Ik had dringend een aantal zaken nodig voor afgelopen zaterdag. Ik bestelde deze vorige woensdag voor 18u met de bedoeling ze donderdag aangeleverd te krijgen maar kreeg ze donderdag niet aan. De goederen kwamen pas zaterdag aan (vrijdag was een feestdag) waardoor ik op zaterdagochtend zelf nog naar de winkel moest om dezelfde goederen daar te gaan kopen, ze nogmaals moest betalen en nu het te laat geleverde pakket ook nog moet terugsturen. Ik hoop dat jullie begrijpen dat jullie claim op de website misleidend (en misschien zelfs bedrieglijk) is voor klanten, en dat dit vele nutteloze extra kilometers en moeite betekent voor klanten en bestellers, wellicht ook extra werk voor jullie personeel. Vriendelijke groeten, Sophie Dekesel
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor ava.be

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(15)
(4)
(17)
Resetten
24 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Goede producten, valse belofte

Het is jammer dat ze beloven dat iets de volgende dag geleverd wordt, maar het pas die dag verzenden. De levering en de producten waren wel in orde.
Beoordeling melden
Antwoord van ava.be
25 mrt 2024
Bedankt dat u de tijd genomen heeft uw feedback te geven. We proberen die belofte om de volgende dag te leveren uiteraard altijd waar te maken. Jammer genoeg heeft de verwerking van uw pakje een beetje vertraging opgelopen, waardoor u het een dag later heeft ontvangen. Het spijt ons dat het in dit geval niet lukte om tijdig te leveren.
27 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Als je iets nieuws koopt voor de volle prijs dan ontvang je niet een gieter die helemaal onder het stof en te vies om beet te pakken
Beoordeling melden
Antwoord van ava.be
2 apr 2024
Dag Nathalie, Dank voor uw bestelling 178910965 en voor uw review hieromtrent.  Uw bemerking omtrent de levering van een bestofte gieter is geheel terecht.  Wij hebben hierover onmiddellijk contact opgenomen met de verantwoordelijke van ons magazijn die de orderpickers hierop heeft aangesproken.  Onze oprechte excuses in elk geval.  Wij sturen u een aparte mail om concreet af te spreken hoe wij u best tegemoet komen.  Fijne groet van het AVA team
31 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Misleidende foto’s + weinig informatie waardoor kaartjes verkeerd gedrukt werden. Weinig begrip van de klantendienst
Beoordeling melden
Antwoord van ava.be
3 apr 2024
Zoals op onze website staat aangegeven verloopt deze productie via een geautomatiseerd proces en ontvangt u uw bestelling dan ook zoals u ze upload. Wanneer u een staand kaartje heeft ontworpen op een liggend model is er duidelijk verwarring ontstaan over de printrichting.  Hoewel we het zeer jammer vinden dat u hierdoor niet het kaartje ontving waar u op hoopte, was de productie wel correct verlopen. We raden aan het kaartje te bestellen, ontworpen op het juiste staande model om dergelijke vergissingen te vermijden. Het AVA-team
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Heb een zending niet gehad wel betaald en dat is blijkbaar pech
Beoordeling melden
Antwoord van ava.be
2 dagen geleden
We willen u bedanken dat u de tijd genomen heeft deze review te schrijven. De inhoud verwondert ons echter wel, aangezien we mailverkeer van 7 en 8 februari hebben gevonden tussen u en onze klandendienst over het verloren colis. Om het dossier verder te kunnen opvolgen en een passende oplossing voor te stellen, vroegen we u om een verklaring voor een niet ontvangen pakje ingevuld terug te sturen. Jammer genoeg mochten we dit document niet ontvangen en konden we dus ook geen verdere stappen zetten. Ik contacteer u graag persoonlijk om de opvolging met u te bekijken. Het AVA-team
19 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Fijne borden , alleen krijg je geen folder met promoties , zelfs niet online . Je moet dan maar de winkel gaan maar je gaat niet elke week naar een winkel die minstens 20 km van je thuis ligt
Beoordeling melden
Antwoord van ava.be
19 mrt 2024
Beste Magda, dank voor uw review. U vindt onze promo"s terug onder Promo op onze webpagina.  Hebt u verder nog vragen? Neem dan gerust contact op met onze klantendienst op het telefoonnummer  0032 3 710 52 99 of via info@ava.be.  Groeten van het AVA-team
ED
Eddy D.
Zwijnaarde
29 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb A3 copieer papier besteld het verpakkingpapier rond de 500bladeren was reeds gescheurd.Wat goed was is de snelle levering!
Beoordeling melden
JV
jean v.
Ekeren
2 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
24 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
4 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
De verzendkosten zijn in verhouding veel te hoog en de levertijd ook. Bij bol.com kan ik hetzelfde artikel bestellen voor dezelfde prijs met gratis verzenden en de volgende werkd ag in huis.
Beoordeling melden
Antwoord van ava.be
8 jan 2024
Beste Wolter, Dank voor uw review.  Wij verwijzen graag naar onze eerdere uitgebreide informatie per e-mail die wij u hieromtrent gestuurd hebben op 29 december 2023. Wanneer u bij een Belgische retailer een  bestelling plaatst  voor verzending naar Nederland is het geheel logisch dat dit postpakket meerdere dagen onderweg is. Zeker tijdens de drukke kerstperiode, waarin de postdiensten overladen zijn met te bedelen pakjes.  Zelf hebben wij geen enkele controle over deze levertermijn.  Onze Nederlandse klanten genieten een gratis levering van elk weborder vanaf € 50,00.  De verzendkost is een reële kost die ook de retailer dient te betalen aan de pakjesdiensten.  Deze kosten worden duidelijk vermeld in onze webshop.  U als klant kan op voorhand de kosten-baten afweging maken en dan een weloverwogen keuze maken.  Groeten van team AVA! 
12 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Slechte klantenservice en trage verzending naar EIGEN winkel
Beoordeling melden
26 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Op jullie website staat 'Voor 18u00 besteld op werkdagen, morgen in huis'. Ik had dringend een aantal zaken nodig voor afgelopen zaterdag. Ik bestelde deze vorige woensdag voor 18u met de bedoeling ze donderdag aangeleverd te krijgen maar kreeg ze donderdag niet aan. De goederen kwamen pas zaterdag aan (vrijdag was een feestdag) waardoor ik op zaterdagochtend zelf nog naar de winkel moest om dezelfde goederen daar te gaan kopen, ze nogmaals moest betalen en nu het te laat geleverde pakket ook nog moet terugsturen. Ik hoop dat jullie begrijpen dat jullie claim op de website misleidend (en misschien zelfs bedrieglijk) is voor klanten, en dat dit vele nutteloze extra kilometers en moeite betekent voor klanten en bestellers, wellicht ook extra werk voor jullie personeel. Vriendelijke groeten, Sophie Dekesel
Beoordeling melden
Antwoord van ava.be
26 jul 2023
Beste Sophie Dank voor uw review. Het spijt ons te lezen dat uw pakket niet de volgende dag werd geleverd. Ondanks tijdige verzending op de dag van uw bestelling, werden uw goederen inderdaad met een dag vertraging thuisbezorgd.  Dit moet te wijten zijn aan vertragingen bij de pakjesdienst, waar wij -jammer genoeg- geen enkele vat op hebben.  U mag er op rekenen dat wij dit meenemen in onze evaluaties van de pakjesdienst, want de afspraak is wel degelijk dat er "s anderendaags dient geleverd te worden. Groeten van het AVA team
16 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling

Foto op de website klopt niet.

Ik heb een woordenboek besteld maar kreeg een ander woordenboek thuis dan het boek dat op de foto stond. Ik heb dan contact genomen met de klantendienst, heel vriendelijk, het woordenboek werd onmiddellijk opnieuw verzonden en ik kreeg via mail een retourlabel om het foute woordenboek terug te sturen. Het tweede woordenboek is terug hetzelfde foute boek. Nu heb ik geen tijd meer om hier verder mee te gaan, aangezien mijn dochter het boek nodig heeft voor haar examens. Ik ben dus echt niet tevreden.
Beoordeling melden
6 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
laat de levering niet meer gebeuren door Bpost; dit is de allerslechtste pakjesdienst: het is erg onduidelijk wanneer er geleverd wordt, de range die men opgeeft wanneer de levering gebeurt is veel te lang (je moet een ganse dag thuisblijven) en tot overmaat van ramp klopte het huisnummer niet helemaal in de track and trace (hoewel correct op de verpakking), waardoor ze Bpost bij de buur aanbelde. Het product zelf was tiptop in orde.
Beoordeling melden
24 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

stock op site klopt niet.

Wanneer een artikel nog beschikbaar staat op de website dan er ook voor zorgen dat deze nog kunnen geleverd worden. Voor bedrijven in het niet praktisch om spullen bij jullie te bestellen die wij urgent nodig hebben en dan na betaling en wanneer we de levering verwachten een mail terug krijgen met melding dat een artikel geannuleerd werd omwille dat deze plots niet meer op stock is.
Beoordeling melden
Antwoord van ava.be
24 aug 2023
Goedemiddag, we begrijpen dat dit vervelend voor u is. Helaas gebeurt het dat de stock op het moment van picking van uw order niet meer voorradig.  Onze excuses voor het ongemak. 
28 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Kapotte doos

De verzendingsdoos was helemaal opengescheurd. De postbode heeft enorm z'n best gedaan om het pak te leveren. Gelukkig papieren draagtassen en ze waren niet stuk. Maar de doos kon het gewicht van de papierendragtassen niet aan en was helemaal gescheurd. De zakken zijn niet stuk maar hebben wel wat vocht opgenomen.
Beoordeling melden
4 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Emballage médiocre (papier craft),... Les sapins étaient entremêlé entre eux. J'ai du les réparer moi même sinon je ne les auraient pas reçu a temps pour mon marché artisanal. La livraison à été j+2 contrairement à ce qui est annoncé sur le site. Bref je ne recommande pas
Beoordeling melden
Antwoord van ava.be
5 dec 2023
Bonjour, Merci pour votre avis. Dommage que les sapins n"étaient pas bien emballé.  Nous vous enverrons e-mail personnel avec une compensation. Nos sincères excuses. Bien à  vous,
14 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling geplaatst, betaald, geen track and trace ontvangen. Na 5 dagen contact op genomen met klantendienst ( zeer behulpzaam en snelle reactie!!) blijkbaar was pakket al afgeleverd, ik wacht op verdere info ( klantendienst ging contact opnemen met DPD)
Beoordeling melden
2 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
De bestelling was verkeerd. Natuurlijk had ik dat dringend nodig voor mijn winkel. Het enige pluspunt was dat de vriendelijke mevrouw aan de telefoon het bedrag heeft teruggestort zonder dat ik het moest retourneren. Waarvoor dank.
Beoordeling melden
3 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Leveren wat je hebt besteld en betaald en achteraf niet sturen dat de vloertrekker wel kan geleverd worden maar de steel niet wat ben ik met een vloertrekker zonder steel en die heb ik na een week nog altijd niet
Beoordeling melden
Antwoord van ava.be
3 jul 2023
We vinden het zeer vervelend dat u uw volledige bestelling nog niet heeft ontvangen. Nochtans werden beide pakketten door onze logistieke dienst gelijktijdig klaargemaakt voor verzending en overgedragen aan B-post. Omwille van de stakingen bij B-post heeft de levering van één pakje vertraging opgelopen. Jammer genoeg hebben we een dergelijke situatie niet in de hand. De pakjesdiens doet er alles aan om de door de stakingen opgelopen achterstand weg te werken en u zou uw pakket binnenkort moeten ontvangen. U kan de klantendienst bij verdere vragen altijd contacteren via info@ava.be of telefonisch op het nummer 0800 1 77 99.
HV
Heidi V.
Lommel
4 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Als men in de winkel vraagt of iets nog online te verkrijgen is ook juist info te krijgen zou top zijn . Ik kreeg antwoord neen maar toen ik ging kijken zag ik dat het wel online te krijgen was .
Beoordeling melden
Antwoord van ava.be
5 jul 2023
Beste, Wij hebben uw schrijven goed ontvangen en dit aandachtig gelezen. Kwaliteit en klantenservice dragen wij bij AVA hoog in het vaandel en wij vinden het dan ook belangrijk dat onze klanten ons op de hoogte brengen als ze dit niet zo ervaren. Zo kunnen wij, indien nodig, de nodige acties ondernemen. Wij zullen uw klacht opnemen met de Regiomanager en met de Shopmanager. Wij wensen U in elk geval onze excuses aan te bieden voor het ongemak dat U geleden heeft door het gedrag van ons personeel, dit is niet de boodschap die AVA wil uitdragen. Wij hopen u in de toekomst toch nog te overtuigen van onze klantenservice en hopen alleszins nog van uw vertrouwen te kunnen genieten en U nog steeds als klant in onze winkels te mogen begroeten.