Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
25 jun 2023
Geverifieerde beoordeling
Op zich ben ik heel tevreden over de manier waarop de bestelling werd geleverd.
Het moet me wel van het hart dat de bezorger heel wat problemen ondervond met het nieuwe (?) systeem van registratie van het afleveren van de pakketten. De bezorger heeft duidelijk niet voldoende opleiding gehad om met dit systeem te werken waardoor hij op tal van plaatsen moeilijkheden ondervond en pakjes verkeerd afleverde en daarna moest rechtzetten waardoor hij veel vertraging ondervond. Hij kon daar zelf echt niks aan doen wellicht omwille van kinderziekten van dat systeem.
Voici la raison de mon avis extrêmement négatif :
1. ma commande é été réalisée en français et vous me répondez en flamand !
2. sur le site, il était indiqué "Commandé avant 18 heures en semaine, livré le lendemain". J'ai commandé en milieu de journée le lundi ! La commande est arrivée le mercredi dans l'après-midi. OR J'en avais besoin le mercredi matin à la première heure ! Aucun avertissement de votre part ni de mot d'excuses !(BPost que vous avez choisi n'y est pour rien, vous leur avez livré ma commande en retard.)
3. Résultat : j'ai dû trouver en catastrophe cà-et-là ce que je cherchais (sans aucune unicité dans les solutions trouvées). Résultat : 173,40 € dépensés le lundi pour rien et 5 heures de travail perdues (à 100 €/heures = 500€ perdus !)
Votre "Dat is jammer" est un peu court et cavalier en de telles circonstances.
Merci pour votre réponse.
Sans réponse de votre part, cet avis sera posté sur les réseaux sociaux
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.