Fiyo.be- Logo - Beoordelingen

Fiyo.be
Beoordelingen:

1.356 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.627 beoordelingen in totaal  

4,72
Uitstekend
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

2 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bij jullie hebben we het gezochte onderdeel heel gemakkelijke gevonden. Zonder hopen codes en types te moeten te moeten doorzoeken en dan nog niets te vinden. Gewoon ingeven wat we zochten en klaar was kees. Wij zullen jullie dan ook zeker aanbevelen. En dan de snelheid van versturen. Eerst zou op Maandag geleverd worden maar op Zaterdagnamiddag was ons pakketje al hier. Het onderdeel paste perfect, niet eens 5 minuten werk. Dank jullie van harte doe zo zeker voort.

de meest kritische beoordeling

12 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
De bestelling 1100227805 heb ik teruggestuurd omdat er slechts één scharnier in het pakje zat, en ik had beide koelkastscharnieren nodig. Daarom heb ik een nieuwe bestelling, 1100227894, geplaatst. Dit maal een setje van twee scharnieren, die inmiddels perfect gemonteerd zijn. Goede service. Misschien een extra opmerking plaatsen dat het over slechts één scharnier gaat. Ik wacht geduldig op te terugbetaling van mijn eerste order.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Fiyo.be

Filter
 Sorteren  
Relevantie
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
omslagtig om een return ticket te krijgen vervolgens error 500 en geen gkregen opnieuw moeten melden
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.be
7 dagen geleden
Beste, bedankt voor je review en feedback. Wat jammer om te horen dat jij niet tevreden bent over onze procedure wat betreft het retourneren van een onderdeel. Ik biedt je mijn excuses aan voor het ongemak dat het retourbeleid heeft veroorzaakt. Fiyo heeft bepaalde regels ingesteld en die dragen bij aan een soepele werking van de retouren. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
28 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.be
29 mrt 2024
Goedemorgen, wat vervelend dat je jouw bestelling niet hebt ontvangen. Wij hebben eerder vanochtend jouw mail ook beantwoord. Wij sturen kosteloos een nieuw pakket toe. Mocht je de originele zending alsnog ontvangen, zou je die dan willen weigeren? Nogmaals excuses voor het ongemak. Fijn Paasweekend gewenst! Vriendelijke groet, Susan klantenservice Fiyo
7 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Pakje werd geleverd in Vlakveld duffel in plaats van in Veldstraat Duffel.Pas na enkele dagen hebben bewoners Vlakveld het bij ons in de Veldstraat gebracht. Bracht veel stress met zich mee.
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.be
7 mrt 2024
Beste Michel, bedankt voor je review. Wij begrijpen dat dit voor jouw stressvol was en bieden onze excuses aan voor het ongemak. Het spijt ons dat jouw pakje verkeerd werd geleverd. We hadden dit beter moeten doen. We hebben contact opgenomen met de vervoerder om deze vergissing in de toekomst te vermijden. We waarderen uw geduld en begrip. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit met ons te delen. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
10 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het pakketje terug opsturen, gezien hey nooit toegekomen is! Geld wordt zogezegd terug gestort, ik zie niets...
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.be
11 mrt 2024
Beste Astrid bedankt voor je review. Wat vervelend dat jij niet tevreden bent. We begrijpen dat het niet ontvangen van het pakket frustrerend is. Onze excuses voor het ongemak. We zullen dit onderzoeken en ervoor zorgen dat het geld correct wordt teruggestort. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
14 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ander postorderbedrijf nemen die wel op het correcte adres leveren en niet in een of ander afhaalpunt op een afstand dat ik het ook bij jullie had kunnen ophalen.
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.be
16 feb 2024
Beste Stany, bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat jij niet tevreden bent over de vervoerder. Onze excuses hier voor. Inderdaad is jouw pakket afgeleverd naar een PostNL punt omdat bij de eerste poging om jouw pakket af te leveren niet gelukt is. Natuurlijk niet fijn als dat punt niet in de buurt is. Je kunt je pakket afhalen tot 19-02. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
1 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Artikel pas niet op mijn aansluiting. Deze zou ik moeten terugsturen naar jullie. Maar ik vind nergens hoe dit werkt.
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.be
1 feb 2024
Beste Tim, bedankt voor je review. Wat jammer dat het onderdeel niet past. Ik heb een retourformulier naar je gemaild met verdere retourinstructies. Het retourproces staat aangegeven op de website, zie link.https://www.fiyo.be/klantendienst/ruilen-retouren. Onze excuses voor de onduidelijkheid. Je kunt nog een mail sturen naar info@fiyo.be met je type/modelnummer van jouw hogedrukreiniger, dan kan ik proberen om de juiste onderdeel voor je te vinden. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
26 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Niets gekregen maar de post zegt dat het is geleeverd, en daarvoor heb ik ook geen handtekeing voor het ontvangst gezet.
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.be
26 jan 2024
Hallo Henry, bedankt voor je review. Wat vervelend dat jij jouw bestelling niet hebt ontvangen. Ik zie dat de vervoerder aangeeft dat het verzendadres niet klopt en daarom komt jouw bestelling retour naar Fiyo. Wanneer jouw bestelling retour is gekomen zullen wij de aankoopsom terugstorten. Wil je alsnog het produkt ontvangen zal je een nieuwe bestelling moeten plaatsen. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
LL
Luc L.
Ichtegem
7 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
sorry doch is de verkeerde schakelaar past niet op een 720 MX
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.be
8 feb 2024
Hallo Luc, bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat het onderdeel niet past. Ik wil je vragen om een mail te sturen naar info@fiyo.be met een foto van het type/modelnummer van jouw apparaat en dan kan ik proberen om de juiste voor je te vinden. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
22 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Ondanks belofte van snelle levering op de website, na 1 week nog steeds niets ontvangen

Verzenden met een betrouwbare koerierdienst zodat pakketjes terechtkomen bij diegene die bestelde en ervoor betaalde (ik betaalde €34,99 + €6,99 verzendkosten, maar ontving tot op vandaag geen pakket, er is een week verstreken sinds ik bestelde. Van webshops die gratis verzenden komt altijd alles netjes binnen de vooropgestelde leveringstermijn aan!).
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.be
24 jan 2024
Hoi Leen, bedankt voor je review. Jammer dat je zo ontevreden bent. Helaas duurt een onderzoek bij de vervoerder wel een aantal dagen naar waar jouw pakket is. Onze excuses hier voor. Zodra ik iets hoor van de vervoerder zal ik je op de hoogte brengen. Groetjes Dimitri klanten service Fiyo.
15 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het geleverde onderdeel is niet geschikt voor de machine ondanks de vermelding op de website
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.be
16 jan 2024
Beste Willy, bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat jij zo ontevreden bent. Ik heb even voor je gekeken en inderdaad geven wij aan dat het produkt volgens de fabrikant de juiste is. In onderdelen zijn er ook updates in de loop van jaren en dan is het mogelijk dat een onderdeel van nu niet meer past op een oudere model. Ik snap je frustratie. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
10 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Zelf ons pakje moeten halen bij bereidwillig mensen op 5 km van hier
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.be
10 jan 2024
Beste Marc, bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat jij je pakket zo ver moest ophalen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Onze excuses hier voor. Ter gemoedkoming zal ik de verzendkosten terugstorten. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
4 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
pakket niet aangekomen en nergens terug te vinden
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.be
5 jan 2024
Hallo Hilde, bedankt voor je review. Wat vervelend dat jij je pakket niet hebt ontvangen. Ik zie op de track&trace dat jouw pakket op 30-12 afgeleverd is op het afleveradres. Ik zal je een mail sturen hoe verder. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
22 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn pakket nog altijd niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.be
24 jan 2024
Hoi Vincent, bedankt voor je review. Wat vervelend dat jij jouw bestelling nog niet ontvangen hebt, Helaas kan een onderzoek bij de vervoerder omtrent waar je pakket is, zeker 5 werkdagen duren. Onze excuses hier voor. Zodra wij antwoord hebben gekregen zal ik je op de hoogte brengen. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
8 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
ik heb niets ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.be
9 jan 2024
Hallo Marc, bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat jij jouw bestelling nog niet hebt ontvangen. Ik heb even voor je gekeken maar volgens de vervoerder is je bestelling al op 03-01 geleverd op het afleveradres. Omdat jij aangeeft dat je niks ontvangen hebt zal ik een onderzoek aanvragen bij de vervoerder omtrent jouw bestelling. zo een onderzoek kan 5 dagen duren voor er uitsluitsel kan komen. Wanneer ik meer weet zal ik je via de mail op de hoogte brengen. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
1 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Zeer onduidelijke beschrijving vh verkochte object. Afgaande op de beschrijving en de fotos ging ik er van uit dat het hier de VOLLEDIGE scheerkop betrof, en niet enkel de mesjes. Wat ik toegestuurd kreeg past zelfs niet op mn huidige scheerkop. Teleurstellend...Ik heb nu iets gekocht waar ik niks mee kan aanvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.be
1 aug 2023
Hoi Raf, bedankt voor je review. Vervelend dat je nu een produkt hebt waar je niks aan hebt. Ik zal je een mail sturen en proberen om het voor je goed op te lossen. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
7 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
betere service na verkoop. Pakket is na een week nog steeds niet aangekomen en ik hoor niets meer van jullie waar het pakket zich ook maar zou kunnen bevinden. OP zijn minste toch graag wat betere communicatie of wat snellere actie om misschien toch het pakket opnieuw te verzenden.
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.be
8 dec 2023
Beste Bert, bedankt voor je review. Wat spijtig om te horen dat jij je bestelling nog niet hebt mogen ontvangen en daarom zo ontevreden bent. Onze excuses daar voor. Ik zie dat wij al een onderzoek hebben aangevraagd bij de vervoerder. Helaas hebben wij daar nog geen uitsluitsel over gekregen. Zodra ik meer weet zal ik je op de hoogte brengen via de mail. Ik moet dit onderzoek afwachten voor dat ik een nieuwe bestelling opstuur. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
AV
Anne v.
Emblem
21 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Voorlopig kan ik nog niet tevreden zijn, ik heb het verkeerde product ontvangen door een fout bij jullie ( juiste artikelnummer op het verkeerde artikel) en hoop dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost.
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.be
22 jun 2023
Hoi Anne, bedankt voor je review. Wat vervelend dat jij een verkeerde artikel hebt ontvangen. Dit gaan we zo snel mogelijk voor je oplossen. Als je een mail stuurt naar info@fiyo.be zal een collega het oppakken en oplossen voor je. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
20 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Verkeerde filters ontvangen voor mijn stofzuiger, de referenties zijn blijkbaar verkeerd op jullie site!! Wat nu??
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.be
21 aug 2023
Hoi Bruno, bedankt voor je review. Wat vervelend dat de filters niet passen. Je mag de filters altijd retourneren. Mail ons via info@fiyo.be voor een retouraanvraag en meldt daarin jouw typenummer van jouw apparaat en dan kunnen wij de juiste voor je zoeken. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
13 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling

Foute aandrijfriem

Ik heb niet het juiste onderdeel mogen ontvangen ivm mijn elu schaafmachine 🫣
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.be
14 sep 2023
Hoi Kristof, bedankt voor je review. Wat vervelend dat jij een verkeerd onderdeel hebt ontvangen. Ik wil je vragen om een mail te sturen naar info@fiyo.be met als het kan een foto van het artikel dat jij ontvangen hebt en van het typeplaatje van jouw apparaat. Dan kunnen wij kijken voor een oplossing. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes Dimitri.
11 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Levering op postkantoor (ipv aangeduid adres) zonder enige waarschuwing.
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.be
13 nov 2023
Beste Xavier, bedankt voor je review. Wat vervelend dat de bestelling is afgeleverd op een ophaalpunt zonder bericht. Onze excuses hier voor. Wij zullen het opnemen met de vervoerder waarom er ook geen bericht is achtergelaten. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.