Fiyo.be- Logo - Beoordelingen

Fiyo.be
Beoordelingen:

1.352 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.636 beoordelingen in totaal  

4,72
Uitstekend
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

2 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bij jullie hebben we het gezochte onderdeel heel gemakkelijke gevonden. Zonder hopen codes en types te moeten te moeten doorzoeken en dan nog niets te vinden. Gewoon ingeven wat we zochten en klaar was kees. Wij zullen jullie dan ook zeker aanbevelen. En dan de snelheid van versturen. Eerst zou op Maandag geleverd worden maar op Zaterdagnamiddag was ons pakketje al hier. Het onderdeel paste perfect, niet eens 5 minuten werk. Dank jullie van harte doe zo zeker voort.

de meest kritische beoordeling

12 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
De bestelling 1100227805 heb ik teruggestuurd omdat er slechts één scharnier in het pakje zat, en ik had beide koelkastscharnieren nodig. Daarom heb ik een nieuwe bestelling, 1100227894, geplaatst. Dit maal een setje van twee scharnieren, die inmiddels perfect gemonteerd zijn. Goede service. Misschien een extra opmerking plaatsen dat het over slechts één scharnier gaat. Ik wacht geduldig op te terugbetaling van mijn eerste order.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Fiyo.be

Filter
 Sorteren  
Relevantie
7 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

100% Compatibiliteit van onderdelen moeilijk vast te stellen op basis info Fiyo

De ontvangen pomp voor stoomgenerator (Calor) met toebehoren was niet compatibel. De pomp op zich wel. Dus de pomp werd door mezelf uitgebouwd uit het ontvangen geheel en ingebouwd in het bestaande geheel van kunststofonderdelen. Het stoomstrijkijzer functioneert terug naar behoren.
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.be
7 mrt 2024
Beste Erik, bedankt voor je review. Nogmaals bedankt voor het delen van je ervaring met de Calor stoomgenerator. Het lijkt erop dat je een creatieve oplossing hebt gevonden om de niet-compatibele pomp te laten werken. Het is goed om te horen dat het stoomstrijkijzer nu weer naar behoren functioneert! We nemen jouw opmerkingen serieus en zullen ons best doen om ervoor te zorgen dat toekomstige bestellingen beter aansluiten bij de behoeften van onze klanten. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
1 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Snelle levering maar...

Het pakket werd binnen de 24 u geleverd, super. Maar werd het niet aan de deur bezorgd omdat we zogezegd niet thuis waren. Niet waar en enkel uren later kregen we een mail dat we het pakje zelf konden afhalen in een schop een paar kilometer verder.
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.be
1 feb 2024
Beste Alex, bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat jij niet helemaal tevreden bent met de vervoerder. Onze excuses hier voor. Ik ben bang dat jij het niet getroffen hebt met de chauffeur. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en wij zullen dan ook de vervoerder hier over aanspreken. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
BF
13 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
rekening gehouden merk en de maten van het origineel stuk ,en het past niet naar behoren
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.be
13 feb 2024
Beste Freddy, bedankt voor je bericht. Wat jammer dat de bestekmand niet past. Ik heb voor je een retourformulier gemaild. Als je een mail wilt sturen naar info@fiyo.be met het type/modelnummer van de vaatwasser, dan gaan wij proberen om de juiste voor je te vinden. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
17 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Produkt omschrijving klopt niet.

Produkt past niet goed en moest aanpassen om te doen werken.
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.be
19 feb 2024
Beste Ann, bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat jij niet tevreden bent over het produkt. Onze excuses hier voor. Wat goed van jou dat je het toch passend hebt gekregen. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
20 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

goede service

Goede service maar nogal aan de prijzige kant.
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.be
20 feb 2024
Beste Marc, bedankt voor je review. Het spijt me dat de prijs wat hoog lijkt. We streven ernaar om een uitstekende service te bieden, maar begrijpen ook dat prijs een belangrijke factor is. We zullen uw opmerking zeker in overweging nemen en proberen onze prijzen zo eerlijk mogelijk te houden. Als u nog andere vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
29 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Artikel was niet helemaal zoals de originele
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.be
30 jan 2024
Beste Saniye, bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat jij niet helemaal tevreden bent over jouw produkt.Je hebt inderdaad niet gekozen voor een origineel Miele produkt maar voor een alternatief produkt van een externe fabrikant. Daar kan inderdaad wat verschil in zitten. Als het niet goed past mag je het artkel altijd retour sturen. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes Dimitri klanten service Fiyo.
22 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
eerste levering niet aangekomen, en daarna heeeeel lang geduurd voor echte reactie
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.be
24 jan 2024
Hallo Hilde, bedankt voor je review. Wat vervelend dat het niet helemaal goed verlopen is met je bestelling. Onze excuses daar voor. Inderdaad was je bestelling zoek geraakt en zo een onderzoek van de vervoerder waar je pakket is kan vrij lang duren. Gelukkig door een nieuw bestelling van ons uit heb je toch je onderdelen gekregen. Groetjes Dimitri klanten service Fiyo.
12 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

order 1100227805

De bestelling 1100227805 heb ik teruggestuurd omdat er slechts één scharnier in het pakje zat, en ik had beide koelkastscharnieren nodig. Daarom heb ik een nieuwe bestelling, 1100227894, geplaatst. Dit maal een setje van twee scharnieren, die inmiddels perfect gemonteerd zijn. Goede service. Misschien een extra opmerking plaatsen dat het over slechts één scharnier gaat. Ik wacht geduldig op te terugbetaling van mijn eerste order.
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.be
14 dec 2023
Beste Paul, bedankt voor je review. Wat jammer dat jij niet helemaal tevreden bent. Ik heb even voor je gekeken maar in de titel en bij inhoud verpakking staat 1 stuks. Zodra wij jouw retour ontvangen hebben dan zullen wij de aankoopsom terugstorten. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
LM
11 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling

Levering een echte ramp !

De produkten op zich zijn ok. De levering daarentegen een echte RAMP! Na driemaal uitstel werd er dan alsnog geleverd zonder berichtgeving. Men bestelt deze produkten wanneer men ze dringend nodig heeft, wanneer een bedrijf dan ook nog een belooft om de volgende dag te leveren dan is dit een meevaller. Wanneer die belofte echter niet nagekomen wordt dan ruikt dit naar bedrog en is men er enkel op uit op snel te verkopen !
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.be
11 jul 2023
Hoi Rite, bedankt voor je review. Wat jammer dat jij niet tevreden bent over de bezorging. Helaas had de vervoerder een drukke periode en konden wij helaas niet waarmaken om je pakket op tijd te verzenden. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
24 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
product is oke maar bestelling niet. is door postnl niet geleverd op gevraagd adres (hoogstraat 14 2870 puurs) maar 6 km verder op postnl afhaalpunt. ze hebben zelfs de moeite niet gedaan om naar het gevraagde adres te gaan met gevolg dat ik heen en terug 12 km extra moeten omrijden heb
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.be
29 nov 2023
Goedemiddag, bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat je 12km extra moest omrijden! Het adres wat je opgegeven had als afleveradres is een Bpost-filiaal en daar bezorgen ze van PostNL niet. Daar is het helaas misgegaan. Onze collega's in het magazijn hebben geen foutmelding op het ingeven van het adres gekregen omdat het wel een geldig en bestaand adres is. Zij konden aan de hand van de adresgegevens niet zien dat het om een Bpost-filiaal ging. Excuses voor het eventuele ongemak. Vriendelijke groet, Susan Klantenservice Fiyo
10 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Dat ik toch geholpen ben met de levering. Blijkbaar is men niet op de hoogte wat er nog van de producten in voorraad is. Ik kreeg eerst de melding dat, de borstels niet meer verkrijgbaar waren ook al stonden ze in promotie op de site van Rowenta!!!!
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.be
11 dec 2023
Hallo Julienne, bedankt voor je review. Jammer om te horen dat jij niet helemaal tevreden bent. Ik kan helaas niet verklaren waarom jij eerst een bericht krijgt dat het produkt niet op voorraad is en je dan toch nog de volgende dag jouw bestelling ontvangt. Wij bieden onze excuses aan voor de verwarring. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
17 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
het pakket is heel vlug toe gekomen,alleen motor was beschadigd aan de kool geleiders voor het verpakt werd gelukkig heb ik het kunnen herstellen,en de nilfisk stofzuiger werk prima zoals nieuw!
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.be
20 jun 2023
Hoi Jean-Marie, bedankt voor je review. Wat erg dat jij een beschadigd produkt hebt gekregen. Fijn dat jij het opgelost hebt. Mochten er toch mankementen op treden dan heb je natuurlijk nog garantie. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
14 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

lamp op gehangen

dag ik heb die lamp op gehangen ,maar de sensor gaat door de muur en deur van de kamer nu gaat die altijd aan als we er langs lopen .heb de sensor op 50% gezet maar helpt niet echt veel .
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.be
14 nov 2023
Beste Guido, bedankt voor je review. Ik heb even gekeken naar jouw bestelling maar dat gaat over een Kenwood motor voor een keukenmachine. Ik denk dat jij je vergist in de firma, wij zijn Fiyo. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
27 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Goed bedoeld, maar spijtig fout.

Klantvriendelijke behandeling, maar 2x onnauwkeurig handelen door 2x het foute product te leveren dat niet paste om mijn keukenmachine, terwijl ik meerdere foto's had meegestuurd.
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.be
29 nov 2023
Bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat het 2x mis is gegaan bij het versturen van het juiste artikel. Wij hebben op 22 november de retourinstructies toegestuurd, zoals je per e-mail gevraagd had. Zodra de retourzending bij ons binnen is gekomen sturen we een ontvangstbevestiging en zullen we overgaan tot terugbetaling van het aankoopbedrag. Nogmaals excuses voor het ongemak. Vriendelijke groet, Susan klantenservice Fiyo
3 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

snelle lvering , factuur nooit ontvangen

snelle , efficiente levering , echter de factuur heb ik nooit ontvangen en wel nodig voor mijn boekhouding. via de website kan ik ze niet terug vinden.
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.be
3 aug 2023
Hoi jan, bedankt voor je review. Vreemd dat jij geen factuur hebt gekregen. Ik zal via de mail een factuur sturen. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
8 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beste 1 van de 2 zekeringen werkte niet Gelukkig waren het er 2 zodat onze machine terug ingang schoot
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.be
8 aug 2023
Hoi Nathalie, bedankt voor je review. Wat vervelend dat er al 1 kapot is. Gelukkig dat de inhoud 2 stuks zijn. Ik zal je een mail sturen en dan gaan we even kijken wat wij voor je kunnen doen. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
30 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Product is prima verzending te lang

Product is prima, de verzending duurt wel lang
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.be
31 aug 2023
Goedemiddag, bedankt voor je bericht. Fijn dat je tevreden ben over het product wat speciaal besteld was, doordat het product niet voorradig was heb je iets langer moeten wachten op je bestelling. Fijne dag! Vriendelijke groet, Susan klantenservice Fiyo
11 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Alles was OK behalve de levering
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.be
11 jul 2023
Hoi Christiaan, bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat jij niet tevreden bent over de levering. Helaas had onze vervoerder een drukke periode met het bezorgen, en daarom had jouw bestelling wat vertraging. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes Dimitri klantenservice Fito.
9 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.be
10 nov 2023
Goedemorgen, wat vervelend dat je bestelling moeilijk te bevestigen blijkt. Ik kijk graag met je mee om te zien of ik je hierin kan begeleiden. Ik zal daarom dan ook een e-mail naar jou sturen om wat meer informatie in te winnen, zodat ik je beter kan helpen. Vriendelijke groet, Dimitri klantenservice Fiyo