Fiyo.be- Logo - Beoordelingen

Fiyo.be
Beoordelingen:

1.351 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.611 beoordelingen in totaal  

4,73
Uitstekend
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

2 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bij jullie hebben we het gezochte onderdeel heel gemakkelijke gevonden. Zonder hopen codes en types te moeten te moeten doorzoeken en dan nog niets te vinden. Gewoon ingeven wat we zochten en klaar was kees. Wij zullen jullie dan ook zeker aanbevelen. En dan de snelheid van versturen. Eerst zou op Maandag geleverd worden maar op Zaterdagnamiddag was ons pakketje al hier. Het onderdeel paste perfect, niet eens 5 minuten werk. Dank jullie van harte doe zo zeker voort.

de meest kritische beoordeling

12 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
De bestelling 1100227805 heb ik teruggestuurd omdat er slechts één scharnier in het pakje zat, en ik had beide koelkastscharnieren nodig. Daarom heb ik een nieuwe bestelling, 1100227894, geplaatst. Dit maal een setje van twee scharnieren, die inmiddels perfect gemonteerd zijn. Goede service. Misschien een extra opmerking plaatsen dat het over slechts één scharnier gaat. Ik wacht geduldig op te terugbetaling van mijn eerste order.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Fiyo.be

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(19)
(10)
(32)
Resetten
4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
We hebben het product nog niet ontvangen, voor 22.00u besteld volgende dag ontvangen, ons product was op voorraad na bijna 1 week nog niet ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.be
4 apr 2024
Hallo Sven, bedankt voor je review. Het spijt ons zeer dat u het product nog niet hebt ontvangen. Door het Paasweekend hebben de vervoerders wat langer tijd nodig om alles te leveren. Ik begrijp dat dit voor jou vervelend is. Ik zie dat jouw bestelling vandaag wordt geleverd. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
omslagtig om een return ticket te krijgen vervolgens error 500 en geen gkregen opnieuw moeten melden
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.be
2 dagen geleden
Beste, bedankt voor je review en feedback. Wat jammer om te horen dat jij niet tevreden bent over onze procedure wat betreft het retourneren van een onderdeel. Ik biedt je mijn excuses aan voor het ongemak dat het retourbeleid heeft veroorzaakt. Fiyo heeft bepaalde regels ingesteld en die dragen bij aan een soepele werking van de retouren. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
28 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.be
29 mrt 2024
Goedemorgen, wat vervelend dat je jouw bestelling niet hebt ontvangen. Wij hebben eerder vanochtend jouw mail ook beantwoord. Wij sturen kosteloos een nieuw pakket toe. Mocht je de originele zending alsnog ontvangen, zou je die dan willen weigeren? Nogmaals excuses voor het ongemak. Fijn Paasweekend gewenst! Vriendelijke groet, Susan klantenservice Fiyo
7 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

100% Compatibiliteit van onderdelen moeilijk vast te stellen op basis info Fiyo

De ontvangen pomp voor stoomgenerator (Calor) met toebehoren was niet compatibel. De pomp op zich wel. Dus de pomp werd door mezelf uitgebouwd uit het ontvangen geheel en ingebouwd in het bestaande geheel van kunststofonderdelen. Het stoomstrijkijzer functioneert terug naar behoren.
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.be
7 mrt 2024
Beste Erik, bedankt voor je review. Nogmaals bedankt voor het delen van je ervaring met de Calor stoomgenerator. Het lijkt erop dat je een creatieve oplossing hebt gevonden om de niet-compatibele pomp te laten werken. Het is goed om te horen dat het stoomstrijkijzer nu weer naar behoren functioneert! We nemen jouw opmerkingen serieus en zullen ons best doen om ervoor te zorgen dat toekomstige bestellingen beter aansluiten bij de behoeften van onze klanten. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
7 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Pakje werd geleverd in Vlakveld duffel in plaats van in Veldstraat Duffel.Pas na enkele dagen hebben bewoners Vlakveld het bij ons in de Veldstraat gebracht. Bracht veel stress met zich mee.
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.be
7 mrt 2024
Beste Michel, bedankt voor je review. Wij begrijpen dat dit voor jouw stressvol was en bieden onze excuses aan voor het ongemak. Het spijt ons dat jouw pakje verkeerd werd geleverd. We hadden dit beter moeten doen. We hebben contact opgenomen met de vervoerder om deze vergissing in de toekomst te vermijden. We waarderen uw geduld en begrip. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit met ons te delen. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
10 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het pakketje terug opsturen, gezien hey nooit toegekomen is! Geld wordt zogezegd terug gestort, ik zie niets...
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.be
11 mrt 2024
Beste Astrid bedankt voor je review. Wat vervelend dat jij niet tevreden bent. We begrijpen dat het niet ontvangen van het pakket frustrerend is. Onze excuses voor het ongemak. We zullen dit onderzoeken en ervoor zorgen dat het geld correct wordt teruggestort. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
20 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

goede service

Goede service maar nogal aan de prijzige kant.
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.be
20 feb 2024
Beste Marc, bedankt voor je review. Het spijt me dat de prijs wat hoog lijkt. We streven ernaar om een uitstekende service te bieden, maar begrijpen ook dat prijs een belangrijke factor is. We zullen uw opmerking zeker in overweging nemen en proberen onze prijzen zo eerlijk mogelijk te houden. Als u nog andere vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
22 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Ondanks belofte van snelle levering op de website, na 1 week nog steeds niets ontvangen

Verzenden met een betrouwbare koerierdienst zodat pakketjes terechtkomen bij diegene die bestelde en ervoor betaalde (ik betaalde €34,99 + €6,99 verzendkosten, maar ontving tot op vandaag geen pakket, er is een week verstreken sinds ik bestelde. Van webshops die gratis verzenden komt altijd alles netjes binnen de vooropgestelde leveringstermijn aan!).
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.be
24 jan 2024
Hoi Leen, bedankt voor je review. Jammer dat je zo ontevreden bent. Helaas duurt een onderzoek bij de vervoerder wel een aantal dagen naar waar jouw pakket is. Onze excuses hier voor. Zodra ik iets hoor van de vervoerder zal ik je op de hoogte brengen. Groetjes Dimitri klanten service Fiyo.
1 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Snelle levering maar...

Het pakket werd binnen de 24 u geleverd, super. Maar werd het niet aan de deur bezorgd omdat we zogezegd niet thuis waren. Niet waar en enkel uren later kregen we een mail dat we het pakje zelf konden afhalen in een schop een paar kilometer verder.
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.be
1 feb 2024
Beste Alex, bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat jij niet helemaal tevreden bent met de vervoerder. Onze excuses hier voor. Ik ben bang dat jij het niet getroffen hebt met de chauffeur. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en wij zullen dan ook de vervoerder hier over aanspreken. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
14 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ander postorderbedrijf nemen die wel op het correcte adres leveren en niet in een of ander afhaalpunt op een afstand dat ik het ook bij jullie had kunnen ophalen.
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.be
16 feb 2024
Beste Stany, bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat jij niet tevreden bent over de vervoerder. Onze excuses hier voor. Inderdaad is jouw pakket afgeleverd naar een PostNL punt omdat bij de eerste poging om jouw pakket af te leveren niet gelukt is. Natuurlijk niet fijn als dat punt niet in de buurt is. Je kunt je pakket afhalen tot 19-02. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
1 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Artikel pas niet op mijn aansluiting. Deze zou ik moeten terugsturen naar jullie. Maar ik vind nergens hoe dit werkt.
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.be
1 feb 2024
Beste Tim, bedankt voor je review. Wat jammer dat het onderdeel niet past. Ik heb een retourformulier naar je gemaild met verdere retourinstructies. Het retourproces staat aangegeven op de website, zie link.https://www.fiyo.be/klantendienst/ruilen-retouren. Onze excuses voor de onduidelijkheid. Je kunt nog een mail sturen naar info@fiyo.be met je type/modelnummer van jouw hogedrukreiniger, dan kan ik proberen om de juiste onderdeel voor je te vinden. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
26 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Niets gekregen maar de post zegt dat het is geleeverd, en daarvoor heb ik ook geen handtekeing voor het ontvangst gezet.
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.be
26 jan 2024
Hallo Henry, bedankt voor je review. Wat vervelend dat jij jouw bestelling niet hebt ontvangen. Ik zie dat de vervoerder aangeeft dat het verzendadres niet klopt en daarom komt jouw bestelling retour naar Fiyo. Wanneer jouw bestelling retour is gekomen zullen wij de aankoopsom terugstorten. Wil je alsnog het produkt ontvangen zal je een nieuwe bestelling moeten plaatsen. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
BF
13 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
rekening gehouden merk en de maten van het origineel stuk ,en het past niet naar behoren
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.be
13 feb 2024
Beste Freddy, bedankt voor je bericht. Wat jammer dat de bestekmand niet past. Ik heb voor je een retourformulier gemaild. Als je een mail wilt sturen naar info@fiyo.be met het type/modelnummer van de vaatwasser, dan gaan wij proberen om de juiste voor je te vinden. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
22 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
eerste levering niet aangekomen, en daarna heeeeel lang geduurd voor echte reactie
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.be
24 jan 2024
Hallo Hilde, bedankt voor je review. Wat vervelend dat het niet helemaal goed verlopen is met je bestelling. Onze excuses daar voor. Inderdaad was je bestelling zoek geraakt en zo een onderzoek van de vervoerder waar je pakket is kan vrij lang duren. Gelukkig door een nieuw bestelling van ons uit heb je toch je onderdelen gekregen. Groetjes Dimitri klanten service Fiyo.
17 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Produkt omschrijving klopt niet.

Produkt past niet goed en moest aanpassen om te doen werken.
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.be
19 feb 2024
Beste Ann, bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat jij niet tevreden bent over het produkt. Onze excuses hier voor. Wat goed van jou dat je het toch passend hebt gekregen. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
LL
Luc L.
Ichtegem
7 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
sorry doch is de verkeerde schakelaar past niet op een 720 MX
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.be
8 feb 2024
Hallo Luc, bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat het onderdeel niet past. Ik wil je vragen om een mail te sturen naar info@fiyo.be met een foto van het type/modelnummer van jouw apparaat en dan kan ik proberen om de juiste voor je te vinden. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
29 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Artikel was niet helemaal zoals de originele
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.be
30 jan 2024
Beste Saniye, bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat jij niet helemaal tevreden bent over jouw produkt.Je hebt inderdaad niet gekozen voor een origineel Miele produkt maar voor een alternatief produkt van een externe fabrikant. Daar kan inderdaad wat verschil in zitten. Als het niet goed past mag je het artkel altijd retour sturen. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes Dimitri klanten service Fiyo.
22 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn pakket nog altijd niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.be
24 jan 2024
Hoi Vincent, bedankt voor je review. Wat vervelend dat jij jouw bestelling nog niet ontvangen hebt, Helaas kan een onderzoek bij de vervoerder omtrent waar je pakket is, zeker 5 werkdagen duren. Onze excuses hier voor. Zodra wij antwoord hebben gekregen zal ik je op de hoogte brengen. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
15 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het geleverde onderdeel is niet geschikt voor de machine ondanks de vermelding op de website
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.be
16 jan 2024
Beste Willy, bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat jij zo ontevreden bent. Ik heb even voor je gekeken en inderdaad geven wij aan dat het produkt volgens de fabrikant de juiste is. In onderdelen zijn er ook updates in de loop van jaren en dan is het mogelijk dat een onderdeel van nu niet meer past op een oudere model. Ik snap je frustratie. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
14 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Geen beschrijving i.v.m. vervangen onderdeel

Er ontbreekt een beschrijving i.v.m. het vervangen van het bedieningspaneel.
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.be
15 jan 2024
Beste Eddy, bedankt voor je review. Helaas hebben wij geen instructieboekje over het installeren van het bedieningspaneel. Je kunt dit beter informeren bij de fabrikant of op YouTube opzoeken. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.