edisac.be/nlBeoordelingen

: 1.206Uitstekend

Details
Contact
Contact
REFLEX BLUE SAS
Allée des Prêles
59270 Bailleul
Frankrijk
Handelsregister
Tribunal de Commerce de DUNKERQUE 522 043 348
Gevolmachtigde
Arnaud DESCHILDER

Beoordelingen voor edisac.be/nl

4.74/5.00
Uitstekend
Hoe wordt de score berekend?

613 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

81 %
15 %
2 %
1 %
1 %
1.206 beoordelingen in totaal

Wat andere klanten zeggen over edisac.be/nl

Filter 
6 maanden geleden
De levering gebeurde 3 dagen later dan verwacht. De schoenen vertonen een roze/rode schijn alsof iemand ze in de was hebben heeft gedaan bij rode kleren. Ze zijn ook veel minder stevig dan verwacht. Aangezien ik het te veel gedoe vond om ze terug te sturen heb ik ze gehouden maar ik bestel nooit meer iets via Edisac.
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van edisac.be/nl
6 maanden geleden
Beste klant, onze welgemeende excuses voor dit ongemak. U kunt ons zeker contacteren in verband met dit probleem. Wij zullen u een gratis retourbon opsturen, dan hoeft u enkel het pakje terugbrengen naar het dichtsbijzijnde postkantoor.
6 maanden geleden
schoenen bestellen en men moet onmiddellijk betalen na aantal dagen krijg je een mail sorry het door u bestelde item is niet meer beschikbaar dan geven ze u een korting van 15 op een andere aankoop dit was dan ook de 2x dat mij dit overkomt en dan maar uitkijken wanneer je uw centen terug krijgt helaas mijn vertrouwen helemaal weg
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van edisac.be/nl
6 maanden geleden
Beste klant, Wij delen onze voorraad met onze winkels. Zo kan het soms voorvallen dat een artikel na het bestellen online uitverkocht blijkt te zijn omdat het net werd aangekocht in één van onze winkels. Dit valt niet te voorkomen. Echter maken wij er een punt van om het zo snel mogelijk terug te betalen en te laten weten aan onze klanten zodat ze eventueel een ander artikel kunnen uitkiezen.
8 maanden geleden
Ik krijg niet mijn bestelling maar ze zetten het wel in solden
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van edisac.be/nl
8 maanden geleden
Beste klant, Wij delen onze voorraad met onze winkels. Zo kan het soms voorvallen dat een artikel na het bestellen online uitverkocht blijkt te zijn omdat het net werd aangekocht in één van onze winkels. Dit valt niet te voorkomen. Ik zie dat het artikel dat u wenst niet in solden is, enkel het kleur groen.
9 maanden geleden
Op de website stond dat het product nog op voorraad was. Jammer genoeg kreeg ik na de laatste leverdatum een mail dat het toch niet op voorraad was. Achteraf gelukkig wel mijn geld teruggekregen.
 Wordt beoordeeld|
10 maanden geleden
't is moeilijk een beoordeling te geven als je je bestelling niet krijgt (besteld op 6 oktober). Als jullie niet kunnen leveren zou de beste service een terugbetaling zijn maar daarin zijn jullie al even snel als de levering. Triestig.
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van edisac.be/nl
10 maanden geleden
Beste klant, in naam van Bpost wensen wij ons nogmaals te verontschuldigen dat uw pakje is zoekgeraakt. Het bedrag van uw bestelling werd deze morgen terugbetaald.
10 maanden geleden
Dinsdag besteld, vrijdag nog niets ontvangen - bestelling dan geannuleerd Jammer dat ik niet proactief op de hoogte werd gebracht d
 Geverifieerde beoordeling|
1 jaar geleden
In mandje kon ik sneakers bestellen paar dagen bericht gekregen ze zijn er niet meer eerst eens nazien en dan reclame maken Spijtig
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van edisac.be/nl
1 jaar geleden
Beste klant, Het spijt ons ten zeerste dat wij uw bestelling niet konden versturen. Soms kan een fout in de stock voorvallen of kan het zijn dat een artikel net verkocht was maar de voorraad online nog niet werd aangepast. Onze oprechte excuses hiervoor. Wij werken elke dag aan de verbetering van onze werking en hopen dat dit voorval uw vertrouwen in ons niet heeft geschonden. Tot binnenkort