edisac.be/nlBeoordelingen

: 1.206Uitstekend

Details
Contact
Contact
REFLEX BLUE SAS
Allée des Prêles
59270 Bailleul
Frankrijk
Handelsregister
Tribunal de Commerce de DUNKERQUE 522 043 348
Gevolmachtigde
Arnaud DESCHILDER

Beoordelingen voor edisac.be/nl

4.74/5.00
Uitstekend
Hoe wordt de score berekend?

613 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

81 %
15 %
2 %
1 %
1 %
1.206 beoordelingen in totaal

Wat andere klanten zeggen over edisac.be/nl

Filter 
2 maanden geleden
Kwaliteit ondermaats tov de verwachting, goedkoop ogende dure boekentas
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van edisac.be/nl
2 maanden geleden
Beste klant, het spijt ons te lezen dat het artikel niet aan uw verwachtingen voldeed. Indien u een klacht wilt melden of een retour wilt uitvoeren kan u ons steeds bereiken via onze website onder de rubriek "contacteer ons" of via het nummer: 078 38 00 31. Onze dienst-na-verkoop zal op die manier een oplossing zoeken voor uw probleem. Tot binnenkort
6 maanden geleden
Pakje kon niet in Cubee worden afgeleverd. Onduidelijk of het te groot was of Cubee te vol. Toen het pakje daarna zoek was, diende vooral ikzelf de situatie op te volgen en stelde Edisac enkel terugbetaling voor en geen nieuwe verzending.
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van edisac.be/nl
6 maanden geleden
Beste klant, wij wensen ons nogmaals te excuseren voor dit ongemak. We hebben dit probleem iedere dag opgevolgd via Bpost en een onderzoek opgestart. Wij kregen telkens de reactie dat het de dag erna zou geleverd worden, dus konden we helaas niet anders dan afwachten. Wij zien dat u uw pakje ondertussen heeft ontvangen, en hopen dat deze aan uw verwachtingen voldoet.
7 maanden geleden
Op 31 Jan. handtas besteld vandaag 8 febr. nog niet in bezit ondanks extra bet. van 4€50 om in Bpost kant. te laten bezorgen;vroeger gratis thuis geleverd altijd correcte service; ligt handtas nu nog altijd bij drukkerij Herman in Gullegem terwijl duidelijk werd aangegeven om in Bpost Wevelgem te leveren (5 min. wandelen voor mij persoonlijk vanaf mijn woning)..niet zo’n tevreden klant momenteel
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van edisac.be/nl
7 maanden geleden
Beste klant, na ons telefonisch contact heb ik Bpost meteen gecontacteerd om het pakje te laten leveren in het juiste afhaalpunt. Ik zie dat dit inmiddels ook gebeurd is. U kunt het afhalen tot 24 februari. Gelieve ons te contacteren indien er vragen of opmerkingen zijn.
7 maanden geleden
slecht materiaal, rits is reeds stuk , gewoon niet open of dicht te krijgen
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van edisac.be/nl
7 maanden geleden
Beste klant, onze welgemeende excuses voor dit ongemak. Aarzel zeker niet om onze klantendienst te contacteren, op die manier kan ozne dienst-na-verkoop zo snel mogelijk een oplossing zoeken voor dit probleem.
10 maanden geleden
Tas was te klein Terug gestuurd geen reactie
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van edisac.be/nl
10 maanden geleden
Beste klant, uw retour werd vandaag behandeld en terugbetaald. Uit nazicht van uw bestelling, blijkt dat, volgens ons, alles correct is verlopen en dat we ook de juiste maat hebben opgestuurd. Aarzel dus zeker niet om ons telefonisch te contacteren zodat we dit verder kunnen bespreken. Tot binnenkort
1 jaar geleden
Dag vind het jammer dat ze schoenen verzenden en op schrijven dat er iets mis met de schoenen en je gaat terug naar de winkel dat er toch niets aan voor de eerste keer dat ik besteld hem alvast bedankt
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van edisac.be/nl
1 jaar geleden
Beste klant, Mocht blijken dat er een probleem is met uw bestelling, dan nodig ik u uit om onze klantendienst te contacteren met de nodige uitleg en eventueel foto's van het probleem. Dit kan via de rubriek 'Contacteer ons' op www. edisac.be. Wij helpen u graag verder. Tot binnenkort