www.omoda.beBeoordelingen

: 4.948UitstekendGecertificeerd

Details
Contact
www.omoda.be- Logo - Beoordelingen
www.omoda.be- Logo - Beoordelingen

Categorieën

Contact
Omoda EU B.V.
Lombardenvest 58
2000 Antwerpen
België
Gevolmachtigde
Lourus Jan Verton, WIlhelmus Johannes Verton

Beoordelingen voor www.omoda.be

4.76/5.00
Uitstekend
Hoe wordt de score berekend?

3.050 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

84 %
13 %
1 %
1 %
1 %
4.948 beoordelingen in totaal

Wat andere klanten zeggen over www.omoda.be

11 dagen geleden
Ik had iets besteld en betaald en ineens was het niet meer leverbaar. Ik wacht nog op mijn geld.
 Geverifieerde beoordeling|
19 dagen geleden
Bestelling geplaatst op 16 juni. Bij alle bestelde producten stond:voor 22u besteld,morgen geleverd. Het is intussen 22 juni en nog steeds niets ontvangen,en bestelling is trouwens ook nog niet onderweg. Wel ontvangen is de vraag om een klantbeoordeling te willen geven over de bestelling. Lachwekkend in feite,maar ook triest...
 Geverifieerde beoordeling|
www.omoda.be- Logo - Beoordelingen
www.omoda.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van www.omoda.be
18 dagen geleden
Goedemiddag Davy, bedankt voor je review maar wat jammer dat je niet tevreden bent. Jammer genoeg waren de producten uit jouw bestelling niet meer leverbaar, excuses daarvoor! Het kan zijn dat de mail die daarover gaat in je spam is beland. Mocht je verder nog vragen hebben, neem dan zeker contact op met onze klantenservice. Groetjes, Eveline | Webcare
25 dagen geleden
Bij de levering werd er zelfs niet aangebeld door de postman. Schoenen die ik ontving waren met gebruikssporen. Niet tevreden!
 Geverifieerde beoordeling|
www.omoda.be- Logo - Beoordelingen
www.omoda.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van www.omoda.be
24 dagen geleden
Goedemiddag, dankjewel voor je beoordeling. Vervelend dat er niet werd aangebeld door de postman. Het is ook erg jammer om te lezen dat je de schoenen met gebruikssporen te ontvangen. Dat is zeker niet de bedoeling geweest. Ben je in de gelegenheid om hier foto's van te sturen naar onze klantendienst? https://www.omoda.be/nl/klantendienst/ Mijn collega kijkt daar graag met je mee. Groetjes, Lies
2 maanden geleden
Geen communicatie. Mijn bestelling is zelf terug naar omoda zonder dat ik het heb gehad. Moet achter alles komen en bellen. Ben benieuwd hoe ze dit oplossen...mijn geld terug of toch mijn pakket. Zeeeeeer ontevreden op dit moment .
 Geverifieerde beoordeling|
www.omoda.be- Logo - Beoordelingen
www.omoda.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van www.omoda.be
2 maanden geleden
Goedemorgen Karin, dankjewel voor het delen van jouw ervaring. Wat jammer om te vernemen dat je pakket niet geleverd kon worden. Ik zie dat er hier navraag bij Bpost over is gedaan. Wanneer hier bericht op terug is ontvangen, wordt het zo snel mogelijk naar je doorgezet. We houden je dan ook graag via mail verder op de hoogte. Groetjes, Renée
2 maanden geleden
Vier paar schoenen besteld. 2 paar gewoonweg verkeerd. Tja... zwak verhaal.
 Geverifieerde beoordeling|
www.omoda.be- Logo - Beoordelingen
www.omoda.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van www.omoda.be
2 maanden geleden
Hi Kristine, dankjewel voor je review. Wat jammer dat je verkeerde paren hebt ontvangen. Mijn excuses hiervoor. Kun je mij wellicht e-mailen om nader te specificeren welke paren je hebt ontvangen? Dan kan ik kijken wat ik op dit moment voor je kan betekenen. Groetjes, Omoda Webcare
2 maanden geleden
ik heb helaas nog steeds geen bestelling ontvangen; Nochtans stond op site voor 22u bestellen volgende dag geleverd. Ik heb ook al telefonisch contact opgenomen. Dat heeft bijna een half uur geduurd voor ik geholpen werd. Ik kreeg daar een vage uitleg met de distributeur moet nog komen. Dit is ook al enkele dagen geleden. Maar nog steeds GEEN schoenen. Dus ontevreden.
 Geverifieerde beoordeling|
2 maanden geleden
Sorry op het laatste moment mailtje dat het niet meer voorradig was. Hopelijk mijn centjes terug op de rekening.
 Geverifieerde beoordeling|
www.omoda.be- Logo - Beoordelingen
www.omoda.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van www.omoda.be
2 maanden geleden
Hi Miriam, dankjewel voor het delen van jouw ervaring. Wat jammer dat je op het laatste moment hoorde dat het artikel niet meer geleverd kon worden. Jammer genoeg was het laatste paar bij het nakijken niet verkoopbaar. Hierdoor is er op het laatste moment besloten, het artikel niet meer toe te sturen. Mijn excuses. Het bedrag heb je binnen enkele dagen terug. Groetjes, Renée
2 maanden geleden
Verkeerde kleur schoenen in de doos dan besteld waren
 Geverifieerde beoordeling|
www.omoda.be- Logo - Beoordelingen
www.omoda.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van www.omoda.be
2 maanden geleden
Goedemiddag, dankjewel voor je review. Mijn excuses dat je een verkeerde kleur heb ontvangen. Dit gaat om de Lio Jo sneakers, correct? Heb je in plaats van de witte variant de zwarte variant ontvangen? Sorry! Het paar mag je retourneren en via https://omoda.nu/2WMXQat kun je een nieuwe bestelling plaatsen. Groetjes, Omoda Webcare
3 maanden geleden
Ik had besteld deze week voor Moederdag en tot op vandaag niets ontvangen!!!
 Geverifieerde beoordeling|
3 maanden geleden
Ik ontvang een uitnodiging tot beoordeling vlugger dan mijn bestelling. Tot op heden is de bestelling nog steeds niet aangekomen. Na herhaaldelijk telefonisch contact blijf ik in het ongewisse. Er wordt gezegd dat ik op de hoogte zal worden gehouden maar niets is minder waar. Telkens sturen ze me met een kluitje in het riet. Wanneer ik bestelling ongedaan wil maken kan dat niet. Zeer jammer.
 Geverifieerde beoordeling|
www.omoda.be- Logo - Beoordelingen
www.omoda.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van www.omoda.be
2 maanden geleden
Goedemiddag Dorien, dankjewel voor je review. Allereerst mijn excuses dat jouw bestelling is vertraagd. Als ik de track & trace code van de zending check, zie ik dat het pakket gisteren is bezorgd. Zie https://omoda.nu/2LkQvcG. Sorry dat je langer dan gebruikelijk hebt moeten wachten op de bestelling. Ik hoop dat de inhoud naar wens is! Groetjes, Omoda Webcare
3 maanden geleden
Mijn bestelling nooit ontvangen.
 Geverifieerde beoordeling|
www.omoda.be- Logo - Beoordelingen
www.omoda.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van www.omoda.be
3 maanden geleden
Goedemiddag, dankjewel voor je bericht. Wat onwijs jammer dat je jouw bestelling nooit hebt ontvangen. Mijn excuses hiervoor! Ik zie dat je hierover contact hebt gehad met onze klantenservice. Mocht je verder nog vragen hebben, ik hoor het graag. Groetjes, Liselotte
3 maanden geleden
Zonder boe of ba bestelling geanulleerd. Wachten voor niks
 Geverifieerde beoordeling|
www.omoda.be- Logo - Beoordelingen
www.omoda.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van www.omoda.be
3 maanden geleden
Goedemorgen, dankjewel voor je bericht. Wat onwijs jammer dat jouw bestelling is geannuleerd. Tijdens het bestelproces bleek het artikel niet meer voorradig en waren wij genoodzaakt de bestelling te annuleren. Mijn excuses hiervoor. Heb je geen e-mail ontvangen? Voor het ongemak deel ik graag een kortingscode met je. Groetjes, Omoda Kortingscode: Y9RC-92P3-FHUY-5PPO
3 maanden geleden
Pakket onvolledig en beschadigd
 Geverifieerde beoordeling|
www.omoda.be- Logo - Beoordelingen
www.omoda.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van www.omoda.be
3 maanden geleden
Goedemorgen Suzanne, dankjewel voor je bericht. Wat onwijs jammer dat je jouw bestelling niet in goede orde hebt ontvangen. Ik heb zojuist gereageerd in het Whatsapp gesprek. Mocht je verder nog vragen hebben, ik hoor het graag. Groetjes, Omoda
3 maanden geleden
Slippers ontvangen sandalen niet gewicht klop niet doos gescheurt wancht nog steeds op een verklaring
 Geverifieerde beoordeling|
3 maanden geleden
Ik heb een totaal verkeerd artikel binnen gekregen. Ik had schoenen besteld. hetgeen ik geleverd krijg is de verkeerde maat 32 ipv 43. een verkeerde kleur en een verkeerde prijs. Ik heb het pakket met keerde post terug gezonden in de hoop het bestelde artikel nog te krijgen. Neen , ik ben zeker niet tevreden. van de Bruinhorst Fred. ordernummer 22277326
 Geverifieerde beoordeling|
www.omoda.be- Logo - Beoordelingen
www.omoda.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van www.omoda.be
3 maanden geleden
Goedemorgen Fred, Dankjewel voor het delen van jouw ervaring. Allereerst mijn excuses dat je een verkeerd artikel hebt ontvangen. Ik heb dit genoteerd. Via https://omoda.nu/2Kbk9km kun je een nieuwe bestelling plaatsen. Voor het ongemak deel ik de code RLZP-2EQC-IG met je, die je EUR 7,50 korting geeft voor het ongemak. Als ik je verder nog kan helpen, dan hoor ik het graag. Groetjes, Omoda
3 maanden geleden
Na een week nog steeds niets ontvangen, zelfs geen mail om te melden dat het later zou toekomen.
 Geverifieerde beoordeling|
www.omoda.be- Logo - Beoordelingen
www.omoda.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van www.omoda.be
3 maanden geleden
Goedemorgen Valerie, Dankjewel voor je review. Nogmaals mijn excuses dat het pakket kwijt is geraakt in het sorteerproces. Dit is natuurlijk ook niet hoe wij bestellingen graag willen afhandelen en daarvoor bied ik je mijn excuses aan. Het aankoopbedrag is naar je terug gestort en als ik op dit moment nog iets anders voor je kan betekenen, dan hoor ik het graag. Fijne dag! Groetjes, Omoda
4 maanden geleden
Kan niet verder oordelen tot op heden mijn bestelling niet grkregen
 Geverifieerde beoordeling|
www.omoda.be- Logo - Beoordelingen
www.omoda.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van www.omoda.be
3 maanden geleden
Goedemiddag, dankjewel voor je bericht. Ik ben gelijk met je mee gaan kijken en jouw pakket staat sinds 3 april op dezelfde status. Ik heb het voor je opgelost door de bestelling handmatig retour te verwerken. Via deze link kun je de schoenen opnieuw bestellen: https://omoda.nu/3a0fNaa Laat je mij weten als het is gelukt? Dit kan door een Whatsapp bericht te sturen naar 0031111410044 Groetjes, Lis
4 maanden geleden
Schoenen ontvangen met flinke lijm plekken erop.
 Geverifieerde beoordeling|
www.omoda.be- Logo - Beoordelingen
www.omoda.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van www.omoda.be
4 maanden geleden
Goedemorgen Denise, dankjewel voor je review. Wat jammer om te horen dat er lijmresten op de enkellaarsjes van Verton zitten. Kun je me via klantendienst@omoda.be foto's toesturen van de schoenen? Dan kan ik je eventueel een passende korting aanbieden. Via https://omoda.nu/39TOCO4 kun je eventueel een nieuw paar bestellen, als je voorkeur daar naar uit gaat. Groetjes, Omoda Webcare
4 maanden geleden
Toen ik het product bestelde was het zeker nog voorradig. Een paar dagen later krijg ik het bericht dat het plots niet meer voorradig is. Vond ik totaal geen leuke ervaring. Normaal ben ik heel tevreden van omoda.
 Geverifieerde beoordeling|
www.omoda.be- Logo - Beoordelingen
www.omoda.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van www.omoda.be
4 maanden geleden
Goedemiddag Sabine, Dankjewel voor je review. Tijdens de controle bleek dat de sneakers van Ted Baker niet aan onze kwaliteitseisen voldoen. Dit was het laatste paar in maat 40 en daardoor waren wij genoodzaakt om een deel van de bestelling te annuleren. Onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Winya | Omoda Webcare
4 maanden geleden
Kleine maat van schoenen
 Geverifieerde beoordeling|