www.omoda.beBeoordelingen

: 3.353UitstekendGecertificeerd

Details
Contact
Contact
Omoda EU B.V.
Lombardenvest 58
2000 Antwerpen
België
Gevolmachtigde
Lourus Jan Verton, WIlhelmus Johannes Verton

Beoordelingen voor www.omoda.be

4.74/5.00
Uitstekend
Hoe wordt de score berekend?

2.136 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

83 %
14 %
2 %
1 %
1 %
3.353 beoordelingen in totaal

Wat andere klanten zeggen over www.omoda.be

Sorteren Meest recente eerst 
3 dagen geleden
Schoenen ontvangen met flinke lijm plekken erop.
 
 Geverifieerde beoordeling|
1 week geleden
Toen ik het product bestelde was het zeker nog voorradig. Een paar dagen later krijg ik het bericht dat het plots niet meer voorradig is. Vond ik totaal geen leuke ervaring. Normaal ben ik heel tevreden van omoda.
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van www.omoda.be
6 dagen geleden
Goedemiddag Sabine, Dankjewel voor je review. Tijdens de controle bleek dat de sneakers van Ted Baker niet aan onze kwaliteitseisen voldoen. Dit was het laatste paar in maat 40 en daardoor waren wij genoodzaakt om een deel van de bestelling te annuleren. Onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Winya | Omoda Webcare
1 week geleden
Kleine maat van schoenen
 
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
artikel,besteld en betaald en mail gekregen toch niet voorradig,,,,
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van www.omoda.be
4 weken geleden
Goedemiddag, dankjewel voor je beoordeling. Wat onwijs jammer om te lezen dat jouw bestelling is geannuleerd. Tijdens het proces van jouw bestelling bleek het artikel niet meer voorradig te zijn. Mijn excuses hiervoor. Mocht je verder nog vragen hebben, ik hoor het graag. Groetjes, Liselotte
Prima
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van www.omoda.be
1 maand geleden
Goedemiddag, dankjewel voor je beoordeling. Ik lees als commentaar: Prima, maar ik vraag mij toch af waarom er één ster is gegeven. Mocht je feedback willen geven dan is dit uiteraard van harte welkom. :-) Met vriendelijke groetjes, Liselotte | Omoda Webcare
2 maanden geleden
Sorry kan niet stoefen,het juiste adres doorgegeven maar jullie het adres verandert naar Kortrijk en zo is het pakje terug naar jullie.Dus nog niets ontvangen maar reeds al gebeld naar jullie.Groetjes Ivan Verbrugge.
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van www.omoda.be
2 maanden geleden
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van jouw review. Wat vervelend om te horen dat jouw pakket ergens anders is geleverd dan verwacht. Heeft mijn collega aan de telefoon al jou vragen beantwoord? Zo niet dan kan je ons altijd een bericht verzenden via WhatsApp of via de mail zodat we je verder kunnen helpen.
2 maanden geleden
Er wordt beloofd op de site dat er voor 22 uur besteld, de volgende dag geleverd wordt. Ik belde de dag van levering naar de klantendienst die mij wist te zeggen dat er iets misgelopen was met mijn bestellen. Daarna kreeg ik te horen dat de fout bij mij lag door het fout invullen van gegevens (terwijl dit niet zo was). Kortom, je krijgt zelfs geen excuses alsook geen vergoeding aangeboden.
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van www.omoda.be
2 maanden geleden
Goedemorgen Mayte, dank je wel voor je beoordeling. Allereest mijn excuses dat de bestelling niet is geleverd op de aangegeven datum. Ik ben er gelijk ingedoken en het schijnt dat er een fout zat in het telefoonnummer, waardoor de bestelling niet doorgezet kon worden in ons systeem. Na jouw telefoontje is dit zo snel mogelijk aangepast en in gang gezet. Nogmaals mijn excuses. Groetjes, Liselotte
2 maanden geleden
Het product dat ik besteld heb hebben jullie niet geleverd
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van www.omoda.be
2 maanden geleden
Goedemiddag Maarten, Vervelend om te horen dat je jouw bestelde artikel niet hebt ontvangen. Ik heb het even voor je opgezocht en het artikel is geannuleerd op 02-01 omdat het gekochte artikel niet op voorraad is . Mocht je hierover vragen hebben dan kan je contact opnemen met onze klantenservice via WhatsApp of de mail.
3 maanden geleden
Product chelsea laarzen nu in 3 maten besteld en past nog niet. Er over gebled met klanten service. Maar wordt niet terug gebeld. Inmiddels 600€ aan rekeningen betaald en geen oplossing.
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van www.omoda.be
3 maanden geleden
Goedemorgen Alex, bedankt voor je review maar wat jammer dat je niet tevreden bent. Vervelend dat de schoenen niet passen Jammer genoeg zijn ze er niet meer groter dan maat 45. Excuses Mocht je nog vragen hebben dan raad ik je aan contact op te nemen via een van onze contactkanalen. Groetjes, Eveline | Team Omoda
4 maanden geleden
Snelle en correcte levering, ook het retourneren verliep heel vlot
 
 Geverifieerde beoordeling|
NOG NIETS ONTVANGEN EN BESTELD OP 29/11/2019. HET IS VANDAAG 04/12/2019.
 
 Geverifieerde beoordeling|
4 maanden geleden
Pakje NIET ontvangen
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van www.omoda.be
4 maanden geleden
Goedemiddag Anky, dank je wel voor je review. Wat vervelend om te vernemen dat je jouw pakket nog niet in ontvangst hebt mogen nemen. Ik zie dat je al contact hebt gehad met onze Klantendienst. Zij zullen dit dan ook verder voor jou oppakken. Mocht je hier nog vragen over hebben, ik hoor ze graag. Groetjes, Liselotte | Omoda webcare
5 maanden geleden
Do schoenen besteld met levering vrij. Op di gebeld waar de zending bleef wnt volgens mail verstuurd. Ad telefoon zegt iemand het na te kijken. Niemand belt terug. Tweede keer gebeld. Man zegt dat schoenen niet beschikbaar zijn en dus nt verstuurd, mr ongetwijfeld id loop vn de week. Plots mail dat ze mijn retour accepteren Nooit iets ontvangen 3e telefoon: zending verloren Nooit meer Omoda
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van www.omoda.be
5 maanden geleden
Goedemiddag Ethel, Dankjewel voor je review. Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent over de levering van jouw bestelling. De zending is spijtig genoeg kwijt geraakt in het sorteerproces en daarom is er besloten om de bestelling kwijt te boeken. Mijn collega heeft dit per e-mail vanochtend toegelicht. Mijn excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Winya | Omoda Webcare
5 maanden geleden
Geen pakje ontvangen. Gebeld om te vragen waarom dit door de post onmiddellijk retour gestuurd werd zonder poging tot aflevering bij automaat & hoe het nu verder zou gaan. Ik moest ofwel wachten tot mijn pakje terug bij hen was voor tweede zending, ofwel nog 'n keer bestellen en het andere dan laten annuleren. Geen sorry of niks. Erg slechte service Ik hoop dat ik mijn geld tenminste terug krijg.
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van www.omoda.be
5 maanden geleden
Hoi Monique, dankjewel voor je feedback. Wat jammer dat je er geen goed gevoel aan over hebt gehouden. We proberen iedereen altijd zo goed mogelijk te informeren en te woord te staan. Mocht er hierdoor toch nog vragen zijn mag je altijd contact met ons opnemen via telefoon, Facebook of Whatsapp. Groetjes, Kristel
5 maanden geleden
Een week geleden plaatste ik een bestelling maar tot op heden helaas nog geen levering ontvangen. Na contact met de klantendienst na enkele dagen, terwijl er bij bestellingen voor 22u levering volgende dag wordt beloofd, bleek dat zij geen verdere hulp konden bieden en ik moest wachten. Intussen zijn er 7 werkdagen voorbij en is de status van mijn pakket nog steeds hetzelfde.
 
 Geverifieerde beoordeling|
6 maanden geleden
Levering voorzien 3/10 Geen enkel bericht over vertraging Vandaag 5/10 Bericht via whats app met antwoord dat jullie 24u de tijd nemen om te antwoorden Wat een slechte klant ervaring Eerste bestelling .
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van www.omoda.be
6 maanden geleden
Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat jouw pakket vertraging had, mijn excuses hier voor. Vaak beantwoorden wij onze berichten eerder, maar bij drukke momenten streven wij naar het beantwoorden van berichten binnen 24 uur. Mocht je gelijk antwoord willen op jouw vraag, kan je ons ook telefonisch bereiken. Mijn collega's helpen je graag. Groetjes Amber
6 maanden geleden
Teruggestuurd
 
 Geverifieerde beoordeling|
8 maanden geleden
Nog niets ontvangen
 
 Geverifieerde beoordeling|
8 maanden geleden
Pakket niet ontvangen, werd teruggestuurd omdat Omoda het adres verkeerd had overgenomen. Toen ik dit wilde rechtzetten was er een onbekwame medewerker die de fout niet wilde erkennen. Toen haar shift er op zat kwam er gelukkig wel een bekwame medewerkster die de schoenen alsnog bij retour correct zal laten leveren.
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van www.omoda.be
8 maanden geleden
Goedemorgen, Dank je wel voor je review. Wat jammer om te horen dat jouw pakket retour naar ons is gekomen vanwege een fout in het afleveradres. Gelukkig is het nu juist aangepast. Ik geef je review door aan de desbetreffende afdeling, zodat dit opgepakt kan worden. Mocht je verder nog vragen hebben, ik hoor het graag van je. Groetjes, Liselotte | Omoda Webcare
8 maanden geleden
Bin endtäuscht ich ein Artikel bestellt und sofort bezahlt dann kam tagsdrauf eine Mail der Artikel ist ausverkauft Sorry aber schaut besser euren bestand eurer ware ein
 
 Geverifieerde beoordeling|