www.omoda.beBeoordelingen

: 3.353UitstekendGecertificeerd

Details
Contact
Contact
Omoda EU B.V.
Lombardenvest 58
2000 Antwerpen
België
Gevolmachtigde
Lourus Jan Verton, WIlhelmus Johannes Verton

Beoordelingen voor www.omoda.be

4.74/5.00
Uitstekend
Hoe wordt de score berekend?

2.136 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

83 %
14 %
2 %
1 %
1 %
3.353 beoordelingen in totaal

Wat andere klanten zeggen over www.omoda.be

Sorteren Meest recente eerst 
Late bezorging en late terug storting van het geld.
 
 Geverifieerde beoordeling|
3 maanden geleden
Producten ging uiterlijk 31 december geleverd worden. Indicaties kloppen niet op website. Levering pas voorzien 2 januari, want blijkbaar toch geen voorraad aanwezig. Deze info krijg je niet van omoda, maar moet je zelf trachten te achterhalen.
 
 Geverifieerde beoordeling|
3 maanden geleden
Geen mogelijkheid om leverwijze aan te passen tenzij nieuwe bestelling geplaatst wordt. Afhalen in de winkel duurt langer dan levering aan huis terwijl dezelfde goederen in de voorraad van die desbetreffende winkel lagen. Heel slordig en hopeloze communicatie
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van www.omoda.be
3 maanden geleden
Goedemorgen Hubert, bedankt voor je bericht. Bij het bestellen staat de verwachte leverdatum erbij, daaraan kun je zien wanneer iets geleverd wordt. We kunnen de leverwijze niet meer wijzigen als deze is ingeboekt. Excuses voor het ongemak. Groetjes, Eveline | Team Omoda
3 maanden geleden
Gisteren moest ik het ontvangen volgens gegevens van Bpost, dan plots maandag, en nu straks... das met de mensen zijn kloten spelen, daarbovenop las ik op uw site: vandaag besteld morgen geleverd, schande, bende amateurs
 
 Geverifieerde beoordeling|
5 maanden geleden
Eerste maal besteld en de dag nadien melding dat het bestelde produvpct niet meer voorradig is?
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van www.omoda.be
5 maanden geleden
Goedemorgen Anne, Dankjewel voor je bericht. Jammer genoeg is bij de laatste controle gebleken dat de sneakers niet voldeden aan onze kwaliteitseisen. Aangezien dit het laatste paar was, was het niet mogelijk om je een alternatief paar op te sturen. Sorry voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Winya | Team Omoda
5 maanden geleden
Product beschadigd ontvangen.
 
 Geverifieerde beoordeling|
Ik werd niet op de hoogte gesteld dat mijn pakket toegekomen was bij de post. Na een week ben ik zelf bij de post langsgegaan. Eerst vonden ze mijn pakket niet omdat dit niet geregistreerd was. Na lang zoeken werd mijn pakket toch gevonden. Er werd beloofd om binnen de 24 uur mijn pakket te leveren. Dat zijn dus fabeltjes en slechte service. Mvg Erika
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van www.omoda.be
5 maanden geleden
Goedemiddag Erika, dank je wel voor je review. Wat jammer dat je jouw pakket niet eerder in ontvangst hebt mogen nemen. Wat er precies is gebeurt met jouw pakket kan ik jammer genoeg niet inzien. Maar ik wil graag mijn excuses aanbieden voor de vertraging. Ik hoop dat jouw bestelling naar wens is. En mocht je verder nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Groetjes, Liselotte
5 maanden geleden
Als ik duidelijk maak dat ik mijn bestelling nog niet ontvangen heb, dan schrijven jullie: ok, dan vragen wij u later om een beoordeling. Dat is natuurlijk niet wat ik wil. Ik wil dat jullie achter mijn bestelling aangaan. Heb geprobeerd DHL te mailen, maar dan krijg ik als antwoord dat hun mailbox vol zit...
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van www.omoda.be
5 maanden geleden
Goedemiddag Yvonne, bedankt voor je review maar wat jammer dat je niet tevreden bent Inderdaad is het niet handig dat je een review moet geven als je nog geen reactie hebt gekregen. Ik zag dat je bestelling inmiddels aangekomen is in het land van levering. Mocht je hier verder nog vragen hebben, laat het dan zeker even weten via één van onze contactkanalen. Groetjes, Eveline | Team Omoda
mijn bestelling was open
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van www.omoda.be
6 maanden geleden
Goedemorgen Wendy, bedankt voor je review maar wat jammer dat je bestelling open was Heb je dit bij ontvangst aangegeven bij de bezorger? Hopelijk is je bestelling verder wel naar wens. Groetjes, Eveline | Team Omoda
Ik heb bij bpost aangegeven dat ik mijn pakjes rechtstreeks in cubee pakjesautomaat ontvang. Helaas negeert het postkantoor dit en laat het pakje achter in het postkantoor. Ze beweren zelfs dat ze thuis langsgeweest zijn wat ook niet het geval is. Ik werk tijdens de openingsuren van het postkantoor en moet nu verlof nemen om mij pakje daar toch te kunnen afhalen
 
 Geverifieerde beoordeling|
6 maanden geleden
Schoenen besteld en betaald, niet aangekomen na 8 dagen. Ik kon ze ook niet meer opnieuw bestellen want uitverkocht
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van www.omoda.be
6 maanden geleden
Wat jammer om te horen dat je jouw schoenen niet ontvangen hebt, ik wil je aanraden om contact op te nemen met onze klantenservice. We helpen je daar graag verder. Groetjes Amber
7 maanden geleden
Verkeerde maat in de schoendoos
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van www.omoda.be
7 maanden geleden
Goedemiddag Robert, dank je wel voor je review. Wat vervelend dat je de verkeerde maat hebt ontvangen. Mijn excuses hiervoor Ik zie dat je al contact hebt gehad met onze klantenservice. Mocht je hier verder nog vragen over hebben, ik hoor het graag. Groetjes, Liselotte
7 maanden geleden
Heel jammer zoooooo lang te moeten wachten op een bestelling die beloofd werd de volgende dag geleverd te worden.
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van www.omoda.be
7 maanden geleden
Goedemiddag, dank je wel voor je review. Wat jammer dat je langer op je bestelling hebt moeten wachten dan beloofd. Ik ben even met je mee gaan kijken en ik zie dat de sandalen uit een ander filiaal magazijn gehaald moesten worden. Hierdoor heeft het wat langer geduurd. Mijn excuses hiervoor Mocht je verder nog vragen hebben, ik hoor het graag. Groetjes, Liselotte
8 maanden geleden
Ik kan slechts 1 ster geven want last minute werd mijn bestelling door Omoda geannuleerd. Terugbetaling was wel snel in orde
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van www.omoda.be
8 maanden geleden
Goedemiddag Vicky, dank je wel voor je review. Wat onwijs jammer dat jouw bestelling is geannuleerd. Ik ben even met je mee gaan kijken. Bij de controle bleek dat het artikel niet aan onze kwaliteitseisen voldeed. Hierdoor waren wij genoodzaakt om jouw bestelling te annuleren. Mijn excuses hiervoor. Mocht je verder nog vragen hebben, ik hoor ze graag. Groetjes, Liselotte | Omoda Webcare
De handtas die ik bestelde kende ik reeds , daarmede mijn 5 hiervoor . Maar deze order heb ik jammer genoeg nooit ontvangen , daar deze helemaal niet in stock was , en dus niet leverbaar was Via mail , hiervan verwittigd .....beschamend dat dit uberhaupt mogelijk is
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van www.omoda.be
8 maanden geleden
Goedemiddag Marika, dank je wel voor je review. Wat onwijs jammer dat de tas toch niet meer leverbaar was. Mijn excuses hiervoor Dit kan om verschillende redenen zijn geweest. Bijvoorbeeld dat het artikel niet voldeed aan onze kwaliteitseisen of dat de tas toch helemaal was uitverkocht. Mocht je vragen hebben, ik hoor het graag. Groetjes, Liselotte | Omoda Webcare
9 maanden geleden
Het pakket moest vorige dinsdag al geleverd zijn en ik heb het nog steeds niet.
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van www.omoda.be
9 maanden geleden
Hi, bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je jouw pakket nog niet ontvangen had. Mocht dat nog steeds het geval zijn, wil ik je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice. Ik kijk graag met je mee. Groetjes Amber
9 maanden geleden
Zal een week later ontvangen
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van www.omoda.be
9 maanden geleden
Hi, bedankt voor je review. Wat jammer dat je het pakket een week later zal ontvangen. Ik kijk graag even met je mee wat ik voor je kan betekenen. Kan je contact opnemen met de klantenservice? Groetjes Amber
10 maanden geleden
De schoenen die ik vandaag ontvangen heb ga ik retour sturen. Enerzijds omdat ze mij te klein zijn, ik heb een maat groter besteld. Anderzijds omdat deze schoenen (ondanks het etiket van omoda er nog aan vast zit) gedragen leken, de suède aan de zijkant was vuil, aan de riempjes zag je gebruikssporen en bovendien waren de zolen onderaan al afgesleten. Hopend dat de nieuwe bestelling wel in orde is
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van www.omoda.be
10 maanden geleden
Goedemiddag Kimberley, dank je wel voor je review. Wat onwijs jammer dat je schoenen hebt ontvangen met gebruikerssporen. Dat is niet de bedoeling geweest. Is het nog mogelijk om hier foto's van de delen? Ik zal dit dan duidelijk noteren in je bestelling, zodat mijn collega's hierover op de hoogte zijn. Je mag ons een berichtje sturen via Whatsapp: 0613820420. Groetjes, Liselotte