www.omoda.beBeoordelingen

: 4.948UitstekendGecertificeerd

Details
Contact
www.omoda.be- Logo - Beoordelingen
www.omoda.be- Logo - Beoordelingen

Categorieën

Contact
Omoda EU B.V.
Lombardenvest 58
2000 Antwerpen
België
Gevolmachtigde
Lourus Jan Verton, WIlhelmus Johannes Verton

Beoordelingen voor www.omoda.be

4.76/5.00
Uitstekend
Hoe wordt de score berekend?

3.050 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

84 %
13 %
1 %
1 %
1 %
4.948 beoordelingen in totaal

Wat andere klanten zeggen over www.omoda.be

7 dagen geleden
Een week geleden heb ik een cadeaubon besteld voor een verjaardag. Na een week nog steeds nkets in de bus gekregen en heb ook geen online exemplaar om het zo te geven / te gebruiken. Hoe moeilijk kan het zijn...
 Geverifieerde beoordeling|
15 dagen geleden
Vroeger besteldeikveelbij omoda met afterpay.nublijkbaar kanditniet meer.mijnbestellingiszelfs geweigerd. Ikbestel nu niksmeerbij omoda
 Geverifieerde beoordeling|
16 dagen geleden
De schoenen die ik toekreeg waren kapot, ik betaalde voor een levering die niet ok was. Ik ben in Antwerpen in de omodawinkel geweest en daar ben ik goed geholpen en kreeg ik ook de tas die beloofd was maar niet bij de levering zat.
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
Schoen na 2 dagen al stuk!!!
 Geverifieerde beoordeling|
www.omoda.be- Logo - Beoordelingen
www.omoda.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van www.omoda.be
1 maand geleden
Goedemiddag Mouch, dankjewel voor je review. Wat jammer dat de schoen na twee dagen al stuk is. Zou je misschien een foto willen sturen naar onze klantenservice? Dit kan via Whatsapp naar dit nummer: 0031111410044 of per e-mail naar klantendienst@omoda.be. Mijn collega kijk dan graag met je mee. Groetjes, Liselotte
2 maanden geleden
Ik had sneakers besteld wacht af en plots krijg ik een mail geretourneerd?? Groetjes
 Geverifieerde beoordeling|
www.omoda.be- Logo - Beoordelingen
www.omoda.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van www.omoda.be
2 maanden geleden
Goedemiddag Alfons, dankjewel voor je review. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega en dat je een kortingscode hebt ontvangen voor het ongemak en dat je gisteren een nieuwe bestelling hebt geplaatst. Fijn! Als ik je op dit moment nog ergens mee kan helpen, dan hoor ik het graag. Fijne dag! Groetjes, Omoda Webcare
3 maanden geleden
Je bestelt maar 38 en krijgt maat 40,5 b
 Geverifieerde beoordeling|
www.omoda.be- Logo - Beoordelingen
www.omoda.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van www.omoda.be
3 maanden geleden
Goedemiddag, dankjewel voor je beoordeling. Wat jammer dat je maat 40,5 hebt ontvangen in plaats van maat 38. Ik heb dit genoteerd in jouw bestelling, zodat onze retourafdeling op de hoogte is. Gelukkig is maat 38 nog beschikbaar. Het is mogelijk om een nieuw paar te bestellen. Wil je mij laten weten via onze klantenservice of de bestelling dan naar wens? Groetjes, Liselotte
3 maanden geleden
van één sandaaltje was de diamantjes eraf en ook niet terug te vinden in de doos. Normaal zou ik deze dan terugsturen omdat ze beschadigd zijn (en ik vind ze nu ook niet zo mooi met dat verschil) maar mijn dochter wil ze al aan doen. Ik heb toch liever dat een firma de schoenen nakijkt in de doos voor ze verzonden worden. Dus niet zo tevreden.
 Geverifieerde beoordeling|
www.omoda.be- Logo - Beoordelingen
www.omoda.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van www.omoda.be
3 maanden geleden
Goedemorgen Kristel, dankjewel voor je beoordeling. Wat jammer dat je de sandaaltjes hebt ontvangen waar diamantjes vanaf zijn. Heb je hierover al contact gehad met onze klantendienst? Mocht dit niet zo zijn dan wil ik je graag vragen om wat foto's te sturen naar klantendienst@omoda.nl. Ik kijk dan graag met je mee. Groetjes, Omoda
3 maanden geleden
Levering eerste product 4 dagen later dan eerst aangegeven. 2de product, daags voor de eventuele levering plots mail dat deze bestelling uitverkocht was???
 Geverifieerde beoordeling|
www.omoda.be- Logo - Beoordelingen
www.omoda.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van www.omoda.be
3 maanden geleden
Goedemorgen Glenn. De Nike sneakers waren jammer genoeg geannuleerd, omdat tijdens de laatste controle is gebleken dat de schoenen niet aan onze kwaliteitseisen voldeden. Gelukkig heb je een nieuw paar kunnen bestellen! Zoals Bpost zelf aangeeft kan je pakje wat langer onderweg zijn dan normaal vanwege het coronavirus, zie https://omoda.nu/2wHxYni voor meer uitleg. Groetjes, Omoda
6 maanden geleden
Late bezorging en late terug storting van het geld.
 Geverifieerde beoordeling|
7 maanden geleden
Producten ging uiterlijk 31 december geleverd worden. Indicaties kloppen niet op website. Levering pas voorzien 2 januari, want blijkbaar toch geen voorraad aanwezig. Deze info krijg je niet van omoda, maar moet je zelf trachten te achterhalen.
 Geverifieerde beoordeling|
7 maanden geleden
Geen mogelijkheid om leverwijze aan te passen tenzij nieuwe bestelling geplaatst wordt. Afhalen in de winkel duurt langer dan levering aan huis terwijl dezelfde goederen in de voorraad van die desbetreffende winkel lagen. Heel slordig en hopeloze communicatie
 Geverifieerde beoordeling|
www.omoda.be- Logo - Beoordelingen
www.omoda.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van www.omoda.be
7 maanden geleden
Goedemorgen Hubert, bedankt voor je bericht. Bij het bestellen staat de verwachte leverdatum erbij, daaraan kun je zien wanneer iets geleverd wordt. We kunnen de leverwijze niet meer wijzigen als deze is ingeboekt. Excuses voor het ongemak. Groetjes, Eveline | Team Omoda
7 maanden geleden
Gisteren moest ik het ontvangen volgens gegevens van Bpost, dan plots maandag, en nu straks... das met de mensen zijn kloten spelen, daarbovenop las ik op uw site: vandaag besteld morgen geleverd, schande, bende amateurs
 Geverifieerde beoordeling|
9 maanden geleden
Eerste maal besteld en de dag nadien melding dat het bestelde produvpct niet meer voorradig is?
 Geverifieerde beoordeling|
www.omoda.be- Logo - Beoordelingen
www.omoda.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van www.omoda.be
9 maanden geleden
Goedemorgen Anne, Dankjewel voor je bericht. Jammer genoeg is bij de laatste controle gebleken dat de sneakers niet voldeden aan onze kwaliteitseisen. Aangezien dit het laatste paar was, was het niet mogelijk om je een alternatief paar op te sturen. Sorry voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Winya | Team Omoda
9 maanden geleden
Product beschadigd ontvangen.
 Geverifieerde beoordeling|
9 maanden geleden
Ik werd niet op de hoogte gesteld dat mijn pakket toegekomen was bij de post. Na een week ben ik zelf bij de post langsgegaan. Eerst vonden ze mijn pakket niet omdat dit niet geregistreerd was. Na lang zoeken werd mijn pakket toch gevonden. Er werd beloofd om binnen de 24 uur mijn pakket te leveren. Dat zijn dus fabeltjes en slechte service. Mvg Erika
 Geverifieerde beoordeling|
www.omoda.be- Logo - Beoordelingen
www.omoda.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van www.omoda.be
9 maanden geleden
Goedemiddag Erika, dank je wel voor je review. Wat jammer dat je jouw pakket niet eerder in ontvangst hebt mogen nemen. Wat er precies is gebeurt met jouw pakket kan ik jammer genoeg niet inzien. Maar ik wil graag mijn excuses aanbieden voor de vertraging. Ik hoop dat jouw bestelling naar wens is. En mocht je verder nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Groetjes, Liselotte
9 maanden geleden
Als ik duidelijk maak dat ik mijn bestelling nog niet ontvangen heb, dan schrijven jullie: ok, dan vragen wij u later om een beoordeling. Dat is natuurlijk niet wat ik wil. Ik wil dat jullie achter mijn bestelling aangaan. Heb geprobeerd DHL te mailen, maar dan krijg ik als antwoord dat hun mailbox vol zit...
 Geverifieerde beoordeling|
www.omoda.be- Logo - Beoordelingen
www.omoda.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van www.omoda.be
9 maanden geleden
Goedemiddag Yvonne, bedankt voor je review maar wat jammer dat je niet tevreden bent Inderdaad is het niet handig dat je een review moet geven als je nog geen reactie hebt gekregen. Ik zag dat je bestelling inmiddels aangekomen is in het land van levering. Mocht je hier verder nog vragen hebben, laat het dan zeker even weten via één van onze contactkanalen. Groetjes, Eveline | Team Omoda
10 maanden geleden
mijn bestelling was open
 Geverifieerde beoordeling|
www.omoda.be- Logo - Beoordelingen
www.omoda.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van www.omoda.be
10 maanden geleden
Goedemorgen Wendy, bedankt voor je review maar wat jammer dat je bestelling open was Heb je dit bij ontvangst aangegeven bij de bezorger? Hopelijk is je bestelling verder wel naar wens. Groetjes, Eveline | Team Omoda
10 maanden geleden
Ik heb bij bpost aangegeven dat ik mijn pakjes rechtstreeks in cubee pakjesautomaat ontvang. Helaas negeert het postkantoor dit en laat het pakje achter in het postkantoor. Ze beweren zelfs dat ze thuis langsgeweest zijn wat ook niet het geval is. Ik werk tijdens de openingsuren van het postkantoor en moet nu verlof nemen om mij pakje daar toch te kunnen afhalen
 Geverifieerde beoordeling|
10 maanden geleden
Schoenen besteld en betaald, niet aangekomen na 8 dagen. Ik kon ze ook niet meer opnieuw bestellen want uitverkocht
 Geverifieerde beoordeling|
www.omoda.be- Logo - Beoordelingen
www.omoda.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van www.omoda.be
10 maanden geleden
Wat jammer om te horen dat je jouw schoenen niet ontvangen hebt, ik wil je aanraden om contact op te nemen met onze klantenservice. We helpen je daar graag verder. Groetjes Amber
11 maanden geleden
Verkeerde maat in de schoendoos
 Geverifieerde beoordeling|
www.omoda.be- Logo - Beoordelingen
www.omoda.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van www.omoda.be
11 maanden geleden
Goedemiddag Robert, dank je wel voor je review. Wat vervelend dat je de verkeerde maat hebt ontvangen. Mijn excuses hiervoor Ik zie dat je al contact hebt gehad met onze klantenservice. Mocht je hier verder nog vragen over hebben, ik hoor het graag. Groetjes, Liselotte