bikester.be- Logo - Beoordelingen

bikester.be
Beoordelingen:

830 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.138 beoordelingen in totaal  

3,96
Goed
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

12 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Fiets besteld in een grotere maat maar daags nadien kreeg ik een hele uitleg maar het kwam erop neer dat de voorraadindicatie niet klopte en mijn bestelling dan toch niet meer leverbaar is. Ik had bijna compassie met hen dat het systeem niet goed ontwikkeld is. Uiteindelijk dan een maat kleiner gekozen. De levering was ook niet zo vlot. Ze stonden aan mijn deur zonder mijn medeweten en zonder mijn aanwezigheid. Ik zag nadien de communicatie van de logistieke dienstverlener dat men geen afspraak had gemaakt met mij terwijl dat wel de bedoeling was. Bon, uiteindelijk paar dagen laten ontvangen toen ik toevallig wel thuis was. Goed, mijn rating blijft desondanks goed 4 sterren want het product zelf is zeker naar mijn wensen. Jammer dat het een maat lager is dan oorspronkelijk beoogd, maar dat was dus mijn keuze. Ik ben tevreden van het product, inpakwijze, de talrijke accessoires etc.

de meest kritische beoordeling

23 apr 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling, prijs en aflevering zelf zijn feilloos. Hier vind je normaal gezien alles. Maar de leveringstijd is ronduit lang. Ik had een fiets besteld op 6 april, voorradig! Met een instant betaling via overschrijven werd de betaling bevestigd op 11 april. Pas op 15 april werd bevestigd dat de fiets werd overgemaakt aan de koerier voor verzending. Omdat ik op 19 april nog steeds geen tracking van de verzending met UPS kon doen, stuur ik een email die vrij snel en correct beantwoord werd. Men had een andere koerier gekozen omdat het pakket voor UPS te groot was. Die koerier belde me dan op 20 april om te laten weten dat de fiets zou geleverd worden op 21april tussen 8-16u. Omwille van een verkeersinfarct rond Antwerpen die dag kwam de verzending pas aan om 16.45u…eindelijk. Conclusie: alles tip top, maar de verwerkingstijd van het ganse proces is niet goed. Dat is allemaal niet zo een ramp als je geen hast hebt, maar volle 14dagen is zowat het langste dat ik als trouwe klant bij Bikester heb ervaren.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor bikester.be

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
(50)
(59)
(103)
Resetten
16 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Lange levertijd en de aangenomen leveringsfirma voldoet niet. Het volgen van het pakje staat in transit, geen levering tijden, en pakje wordt aan de deur geplaatst waar elke voorbijganger zo het pakje kan meen nemen. Als het aangekocht product moet teruggestuurd worden met terugstorting van de kostprijs is gecompliceerd en zeer ontmoedigend om het om te ruilen voor een andere maat. Dit omdat er weer eerst moet betaald worden.
Beoordeling melden
12 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Pakket werd geleverd in afhaalpunt zonder te verwittigen of een papier achter te laten op het leveradres. Nadat ik klantendienst had gecontacteerd, kwam ik te weten dat het geleverd was in een afhaalpunt ! Afhaalpunt was niet het dichtsbijzijnde en de openingsuren waren zeer beperkt.
Beoordeling melden
12 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Goed product maar slechte levering

Mijn bestelling is bijna 2 weken onderweg geweest Bij de concurentie (bv mantel ) heb ik mijn producten op 2 dagen
Beoordeling melden
29 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
28 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Eerste bestelling bij hen en blijkt dan toch niet leverbaar door een computerfout….???? Betaling ging wel door en zou nog terugbetaald worden. Zwak
Beoordeling melden
27 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bestelde fiets niet leverbaar

Hier een e-MTB besteld, en dan annuleren ze hem plots omdat er een fout in hun systeem is en de fiets niet meer beschikbaar is. Gewoon een droog mailtje dat hij niet meer beschikbaar is. Nochtans staat dit in hun mail: "Met het versturen van deze e-mail, is uw bestelling bevestigd. Hiermee is de aankoop contractueel afgerond." De enige compensatie die ik kreeg was een bon van 10% die niet combineerbaar is met andere acties, wat dus niets is. Kortom, nooit meer!
Beoordeling melden
26 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
geen bevestiging mail. Als gast bestellen zonder account krijg je niets van bevestiging ik weet nu pas via trust pilot mijn bestel nr
Beoordeling melden
20 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Verkeerde schoenen zaten in juiste doos.pakket werd geleverd ineen winkel op 1km van m'n huis. Ik ben zelf op zoek moeten gaan via jullie klantendienst om te zoeken waar pakket lag. Via toevallig in klantensysteem te staan van die winkel werd ik gecontacteetd
Beoordeling melden
19 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Als trouwe klant toch een paar opmerkingen: Betaalwijze enkel mogelijk via visa. Artikelen die achteraf toch niet beschikbaar blijken te zijn. Extreem lang wachten op verzending.
Beoordeling melden
19 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling leveren VOOR tevedenheids enquête!
Beoordeling melden
19 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Vorige week maandag een bestelling gedaan en nog altijd niks ontvangen!!
Beoordeling melden
JT
jean T.
roosdaal
18 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
18 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn bestelling nog niet thuis gekregen , nu toch al 10 dagen besteld . Bij andere fiets sides kan dat op 1à2 werkdagen (bv Mantel )
Beoordeling melden
18 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Geen levering!

Geen ontvangen, blijkbaar nietmeer in stock terwijl het nog bestelbaar was 🤔🤷🏽‍♂️
Beoordeling melden
17 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bestelling

Moeilijk om een beoordeling te geven als het bestelde artikel nog niet aangekomen is. Zou het gemakkelijk vinden indien de levering ook kon gebeuren in een afhaalpunt. Mvg
Beoordeling melden
13 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling onmogelijk te volgen, zelf niet duidelijk of die wel verstuurd is! Is dit oplichting ? Klantendienst antwoord altijd met : heb geduld, komt eraan , maar na 12 werkdagen nog steeds niets, hoewel het product op stock is …(3 dagen levertijd)
Beoordeling melden
JT
jean T.
roosdaal
29 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Levering niet ontvangen

We hebben de levering nog niet ontvangen. Ze zeggen dat het leveringsadres verkeerd is. Maar het staat correct vermeld op de factuur.
Beoordeling melden
25 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Fiets ok geen schade, Daar er een tijd was afgesproken omdat niemand thuis was is de fiets toch vroeger aangekomen dan gepland,en aan de deur geplaatst. Gelukkig was de fiets nog aan bezig bij thuiskomst. Prijs OK niet gemonteerd , voor 10 euro meer kan je deze in een zaak vinden. jammer bestond de maat XL niet in de cube winkels in de regio . Vandaar bestelling via Bikester
Beoordeling melden
23 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Na een mailtje werd de bestelling uiteindelijk geleverd.
Beoordeling melden
21 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

slechte klantenbeleving

als er een pakketje niet arriveert, stuurt bikester een invulformulier terug dat ze dan als 'klacht' bij de transporteur gaan neerleggen. Wat is dat nu voor zever? Ik wil DIRECT geholpen worden, dat is niet het probleem van de koper maar van de verkoper.
Beoordeling melden