Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
12 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Fiets besteld in een grotere maat maar daags nadien kreeg ik een hele uitleg maar het kwam erop neer dat de voorraadindicatie niet klopte en mijn bestelling dan toch niet meer leverbaar is. Ik had bijna compassie met hen dat het systeem niet goed ontwikkeld is.
Uiteindelijk dan een maat kleiner gekozen. De levering was ook niet zo vlot. Ze stonden aan mijn deur zonder mijn medeweten en zonder mijn aanwezigheid. Ik zag nadien de communicatie van de logistieke dienstverlener dat men geen afspraak had gemaakt met mij terwijl dat wel de bedoeling was. Bon, uiteindelijk paar dagen laten ontvangen toen ik toevallig wel thuis was.
Goed, mijn rating blijft desondanks goed 4 sterren want het product zelf is zeker naar mijn wensen. Jammer dat het een maat lager is dan oorspronkelijk beoogd, maar dat was dus mijn keuze. Ik ben tevreden van het product, inpakwijze, de talrijke accessoires etc.
Bestelling, prijs en aflevering zelf zijn feilloos. Hier vind je normaal gezien alles.
Maar de leveringstijd is ronduit lang. Ik had een fiets besteld op 6 april, voorradig! Met een instant betaling via overschrijven werd de betaling bevestigd op 11 april. Pas op 15 april werd bevestigd dat de fiets werd overgemaakt aan de koerier voor verzending. Omdat ik op 19 april nog steeds geen tracking van de verzending met UPS kon doen, stuur ik een email die vrij snel en correct beantwoord werd. Men had een andere koerier gekozen omdat het pakket voor UPS te groot was. Die koerier belde me dan op 20 april om te laten weten dat de fiets zou geleverd worden op 21april tussen 8-16u. Omwille van een verkeersinfarct rond Antwerpen die dag kwam de verzending pas aan om 16.45u…eindelijk.
Conclusie: alles tip top, maar de verwerkingstijd van het ganse proces is niet goed. Dat is allemaal niet zo een ramp als je geen hast hebt, maar volle 14dagen is zowat het langste dat ik als trouwe klant bij Bikester heb ervaren.
Bestelling onmogelijk te volgen, zelf niet duidelijk of die wel verstuurd is! Is dit oplichting ? Klantendienst antwoord altijd met : heb geduld, komt eraan , maar na 12 werkdagen nog steeds niets, hoewel het product op stock is …(3 dagen levertijd)
Beoordeling melden
18 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn bestelling nog niet thuis gekregen , nu toch al 10 dagen besteld . Bij andere fiets sides kan dat op 1à2 werkdagen (bv Mantel )
Beoordeling melden
26 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
geen bevestiging mail.
Als gast bestellen zonder account krijg je niets van bevestiging
ik weet nu pas via trust pilot mijn bestel nr
We hebben de levering nog niet ontvangen. Ze zeggen dat het leveringsadres verkeerd is. Maar het staat correct vermeld op de factuur.
Beoordeling melden
18 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Geen levering!
Geen ontvangen, blijkbaar nietmeer in stock terwijl het nog bestelbaar was 🤔🤷🏽♂️
Beoordeling melden
19 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Vorige week maandag een bestelling gedaan en nog altijd niks ontvangen!!
Beoordeling melden
19 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Bestelling leveren VOOR tevedenheids enquête!
Beoordeling melden
25 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Fiets ok geen schade,
Daar er een tijd was afgesproken omdat niemand thuis was is de fiets toch vroeger aangekomen dan gepland,en aan de deur geplaatst.
Gelukkig was de fiets nog aan bezig bij thuiskomst.
Prijs OK niet gemonteerd , voor 10 euro meer kan je deze in een zaak vinden.
jammer bestond de maat XL niet in de cube winkels in de regio .
Vandaar bestelling via Bikester
Beoordeling melden
14 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Een groot assortiment, maar de productomschrijving van kledij kan beter. Andere webshop geven bijkomende informatie over bijvoorbeeld de maat en deze is gebaseerd op evaluaties van klanten en zelf een evaluatie door de webshop zelf.
Beoordeling melden
17 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
betaling niet via paypal of bancontact is een groot minpunt
Beoordeling melden
23 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Na een mailtje werd de bestelling uiteindelijk geleverd.
In december kocht ik een fiets en pedalen. De pedalen kwamen vlot toe. De fiets is hier nooit geraakt. Volgens de tracking keerde de levering na enige tijd plots om in retour. Bikester kon me geen uitleg geven over dit gebeuren.
Zodra mijn geld teruggestort was kocht ik een andere fiets. Nu wordt me al 2 dagen een zekere levering beloofd, zonder resultaat. Deze keer gaat het om een andere leverancier, die geen tracking aanbiedt. Ik moet zelf bellen en mailen om informatie te krijgen. Morgen zal ik dus opnieuw moeten bellen. De afgelopen dagen kon ik van thuis uit werken, om de levering te kunnen ontvangen. Maar dat was dus allemaal voor niets.
Het probleem zit niet bij Bikester, maar bij de bezorgers. Dit schaadt echter mijn vertrouwen in Bikester.
Beoordeling melden
31 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Artikel niet geleverd
Mijn bestelling is zonder leveringspoging op het afleveradres vanuit het magazijn van de transportfirma (DPD) teruggestuurd naar bikester en vervolgens geannulleerd door bikester. Enige optie volgens bikester is opnieuw bestellen, maar de oorspronkelijke korting is niet meer van toepassing - dit creëert om te beginnen een vermoeden van fraude: de bestelling met grote korting wordt geannuleerd om de klant ertoe aan te zetten te bestellen tegen een hogere prijs.
Trouwens, waarom moet ik als klant opdraaien voor de problemen die ontstaan zijn bij de leverancier/tranportfirma? U komt hiermee weg omdat u handelt via een webshop - in een echte winkel zou het niet waar zijn. De wereld mag van mij vernemen dat zakendoen met bikester een slecht idee is.
Beoordeling melden
Antwoord van bikester.be
8 jan 2024
Onze excuses voor het ongemak.
Helaas kunnen automatisch geretourneerde artikelen niet worden doorgestuurd of opnieuw verzonden, de retouren komen op een andere afdeling terecht. De terugbetaling is onmiddellijk geregeld. Bovendien is de fiets al uitverkocht en kon mijn collega hierdoor geen vervangende bestelling plaatsen voor u. Onze oprechte excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groeten
Uw bikester Team
2 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Al een tijdje aan het kijken om een gravelbike te kopen... uiteindelijk staat er eentje naar m'n zin op hun site...ik doe de bestelling op 22/12... vandaag 2/1 nog steeds geen fiets.
3x contact online genomen geen antwoord.
Fiets staat als verzonden -onderweg naar verdeel center dpb.
...had ik maar de recensies gelezen alvorens te bestellen en met m'n centen bij de lokale fietsenmaker er eentje gekocht.....
Beoordeling melden
Antwoord van bikester.be
8 jan 2024
Vanwege het grote aantal aanvragen en de feestdagen is uw verzoek iets later beantwoord dan gewenst. Uw fiets volgens de trackinglink in goede orde bezorgd.
Onze excuses voor de vertraging.
Uw bikester Team
21 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
slechte klantenbeleving
als er een pakketje niet arriveert, stuurt bikester een invulformulier terug dat ze dan als 'klacht' bij de transporteur gaan neerleggen. Wat is dat nu voor zever? Ik wil DIRECT geholpen worden, dat is niet het probleem van de koper maar van de verkoper.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.