bikester.be- Logo - Beoordelingen

bikester.be
Beoordelingen:

762 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.152 beoordelingen in totaal  

3,94
Goed
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

12 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Fiets besteld in een grotere maat maar daags nadien kreeg ik een hele uitleg maar het kwam erop neer dat de voorraadindicatie niet klopte en mijn bestelling dan toch niet meer leverbaar is. Ik had bijna compassie met hen dat het systeem niet goed ontwikkeld is. Uiteindelijk dan een maat kleiner gekozen. De levering was ook niet zo vlot. Ze stonden aan mijn deur zonder mijn medeweten en zonder mijn aanwezigheid. Ik zag nadien de communicatie van de logistieke dienstverlener dat men geen afspraak had gemaakt met mij terwijl dat wel de bedoeling was. Bon, uiteindelijk paar dagen laten ontvangen toen ik toevallig wel thuis was. Goed, mijn rating blijft desondanks goed 4 sterren want het product zelf is zeker naar mijn wensen. Jammer dat het een maat lager is dan oorspronkelijk beoogd, maar dat was dus mijn keuze. Ik ben tevreden van het product, inpakwijze, de talrijke accessoires etc.

de meest kritische beoordeling

23 apr 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling, prijs en aflevering zelf zijn feilloos. Hier vind je normaal gezien alles. Maar de leveringstijd is ronduit lang. Ik had een fiets besteld op 6 april, voorradig! Met een instant betaling via overschrijven werd de betaling bevestigd op 11 april. Pas op 15 april werd bevestigd dat de fiets werd overgemaakt aan de koerier voor verzending. Omdat ik op 19 april nog steeds geen tracking van de verzending met UPS kon doen, stuur ik een email die vrij snel en correct beantwoord werd. Men had een andere koerier gekozen omdat het pakket voor UPS te groot was. Die koerier belde me dan op 20 april om te laten weten dat de fiets zou geleverd worden op 21april tussen 8-16u. Omwille van een verkeersinfarct rond Antwerpen die dag kwam de verzending pas aan om 16.45u…eindelijk. Conclusie: alles tip top, maar de verwerkingstijd van het ganse proces is niet goed. Dat is allemaal niet zo een ramp als je geen hast hebt, maar volle 14dagen is zowat het langste dat ik als trouwe klant bij Bikester heb ervaren.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor bikester.be

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(42)
(56)
Resetten
16 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Lange levertijd en de aangenomen leveringsfirma voldoet niet. Het volgen van het pakje staat in transit, geen levering tijden, en pakje wordt aan de deur geplaatst waar elke voorbijganger zo het pakje kan meen nemen. Als het aangekocht product moet teruggestuurd worden met terugstorting van de kostprijs is gecompliceerd en zeer ontmoedigend om het om te ruilen voor een andere maat. Dit omdat er weer eerst moet betaald worden.
Beoordeling melden
12 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Pakket werd geleverd in afhaalpunt zonder te verwittigen of een papier achter te laten op het leveradres. Nadat ik klantendienst had gecontacteerd, kwam ik te weten dat het geleverd was in een afhaalpunt ! Afhaalpunt was niet het dichtsbijzijnde en de openingsuren waren zeer beperkt.
Beoordeling melden
25 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Fiets ok geen schade, Daar er een tijd was afgesproken omdat niemand thuis was is de fiets toch vroeger aangekomen dan gepland,en aan de deur geplaatst. Gelukkig was de fiets nog aan bezig bij thuiskomst. Prijs OK niet gemonteerd , voor 10 euro meer kan je deze in een zaak vinden. jammer bestond de maat XL niet in de cube winkels in de regio . Vandaar bestelling via Bikester
Beoordeling melden
23 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Na een mailtje werd de bestelling uiteindelijk geleverd.
Beoordeling melden
JT
jean T.
roosdaal
18 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
20 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Verkeerde schoenen zaten in juiste doos.pakket werd geleverd ineen winkel op 1km van m'n huis. Ik ben zelf op zoek moeten gaan via jullie klantendienst om te zoeken waar pakket lag. Via toevallig in klantensysteem te staan van die winkel werd ik gecontacteetd
Beoordeling melden
19 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Als trouwe klant toch een paar opmerkingen: Betaalwijze enkel mogelijk via visa. Artikelen die achteraf toch niet beschikbaar blijken te zijn. Extreem lang wachten op verzending.
Beoordeling melden
17 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bestelling

Moeilijk om een beoordeling te geven als het bestelde artikel nog niet aangekomen is. Zou het gemakkelijk vinden indien de levering ook kon gebeuren in een afhaalpunt. Mvg
Beoordeling melden
HK
Herman K.
Assebroek (Brugge)
24 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Informatie kan beter!

Adidas Five Ten Impact Pro MTB schoenen. Informatie over de maat van de schoenen was onjuist op de website: duidelijk kleine maten, wrdr. retournering en een grotere maat diende besteld te worden (zelfs tot 2 maten groter) Bijgesloten informatie over het retourneren was onjuist: er stond aangegeven dat dit via BPost diende te gebeuren, wat niet mogelijk was. Het pakket diende geretourneerd via een DPD-parcelshop.
Beoordeling melden
14 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Een groot assortiment, maar de productomschrijving van kledij kan beter. Andere webshop geven bijkomende informatie over bijvoorbeeld de maat en deze is gebaseerd op evaluaties van klanten en zelf een evaluatie door de webshop zelf.
Beoordeling melden
17 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
betaling niet via paypal of bancontact is een groot minpunt
Beoordeling melden
4 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
29 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling is veel later. Moest ten laatste vandaag er zijn. Zal minstens 3 dagen later aankomen
Beoordeling melden
Antwoord van bikester.be
8 jan 2024
Uw pakket is op de 5e werkdag bezorgd. U hebt uw bestelling op vrijdag 22 december op het einde van de werkdag (20uhr) geplaatst. De bestelling had vertraging door weekenden en feestdagen (25/26 december en 1 januari), de bestelling werd eerst op 27/12 hierdoor in behandeling genomen. Helaas worden weekenden en feestdagen niet als werkdagen gerekend. De bezorgers en het magazijnpersoneel werken helaas niet op deze dagen. Met vriendelijke groeten Uw bikester Team
3 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Pakje nog steeds niet geleverd

Pakje staat al dagen "in transit" maar is nog steeds niet geleverd
Beoordeling melden
Antwoord van bikester.be
8 jan 2024
Volgens de trackinglink werd uw pakket bij u afgeleverd. Helaas was er een vertraging door de feestdagen en het weekend. Met vriendelijke groeten Uw bikester Team
30 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Tot op heden 30/12/23 nog niet ontvangen !

Tot op heden 30/12/23 nog niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van bikester.be
8 jan 2024
Uw pakket is op de 5e werkdag bezorgd. U hebt uw bestelling op zaterdag 23 december geplaatst. De bestelling had vertraging door weekenden en feestdagen (25/26 december en 1 januari). Helaas worden weekenden en feestdagen niet als werkdagen gerekend. De bezorgers en het magazijnpersoneel werken helaas niet op deze dagen. Onze excuses voor de vertraging.
23 apr 2023
 Geverifieerde beoordeling

Bestelling - lange levertijd voor een artikel dat in voorraad is

Bestelling, prijs en aflevering zelf zijn feilloos. Hier vind je normaal gezien alles. Maar de leveringstijd is ronduit lang. Ik had een fiets besteld op 6 april, voorradig! Met een instant betaling via overschrijven werd de betaling bevestigd op 11 april. Pas op 15 april werd bevestigd dat de fiets werd overgemaakt aan de koerier voor verzending. Omdat ik op 19 april nog steeds geen tracking van de verzending met UPS kon doen, stuur ik een email die vrij snel en correct beantwoord werd. Men had een andere koerier gekozen omdat het pakket voor UPS te groot was. Die koerier belde me dan op 20 april om te laten weten dat de fiets zou geleverd worden op 21april tussen 8-16u. Omwille van een verkeersinfarct rond Antwerpen die dag kwam de verzending pas aan om 16.45u…eindelijk. Conclusie: alles tip top, maar de verwerkingstijd van het ganse proces is niet goed. Dat is allemaal niet zo een ramp als je geen hast hebt, maar volle 14dagen is zowat het langste dat ik als trouwe klant bij Bikester heb ervaren.
Beoordeling melden
Antwoord van bikester.be
24 apr 2023
Hartelijk dank voor uw feedback! Wij zijn constant bezig om onze dienstverlening te verbeteren. Daarom zijn wij dankbaar voor de door u genomen moeite om hieraan bij te dragen. Wij zullen uw feedback doorgeven aan de verantwoordelijke afdeling. Voor verdere vragen of opmerkingen kunt u vanzelfsprekend bij ons terecht.
15 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

DPD Laat de wensen over...

Ik ben nu al een week aan het wachten op mijn pakket. Ok ik kreeg een mail van bikester dat het druk was en het iets langer zou duren maar mijn pakket ligt al 2 (week) dagen op een depot in vilvoorde te liggen. Nu ga ik het waarschijnlijk pas dinsdag of woensdag hebben en dan zijn we meer als een week verder... NIET ECHT TEVREDEN HIER MEE !! Over de bestelling zelf kan ik nog niks zeggen natuurlijk maar in het verleden was altijd alles correct. Bikester zoek een andere verzendfirma dan DPD aub !!
Beoordeling melden
23 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb nog niets ontvangen. Geen idee wanneer en hoe ik mijn bestelling zal krijgen. Ik heb 3 dagen geleden een briefje in de bus gekregen van ups met de melding dat ik niet thuis was. Misschien is dit het pakje dat ik heb besteld?? En hoe en wanneer kan ik het ontvangen?? Bikester levert doorgaans goede kwaliteit maar gebruik aub BPost of PostNL!! Dan weet ik zeker dat het toekomt. De andere postbezorgers trekken op niets.
Beoordeling melden
10 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

3 buitenbanden in 2 grote dozen

Ik bestelde 3 buitenbanden 29“ voor mijn MTB. 2 werden aan huis geleverd in een grote doos met veel papier in, de derde band kwam in een nog grotere doos (ook met veel papier) aan in een afhaalpunt.ze werden nochtans tegelijkertijd besteld. Is dit een bijdrage aan een schoner milieu??? En een verkleining van de afvalberg??? Dat moet beter kunnen !
Beoordeling melden
30 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Een promotiebestelling die betaald is en niet kan geleverd worden moet gecompenseerd worden door eenzelfde produkt in een andere kleur dat nog wel voor handen was. Uitleg van systeemtechnisch niet mogelijk is voor mij niet voldoende. Dit is geen moeite willen doen!!!
Beoordeling melden