bikester.be- Logo - Beoordelingen

bikester.beReviews

: 9.253Goed

4,46

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 8/9/2016
Laatst gewijzigd op: 10/8/2022
bikester.be is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webwinkel
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij bikester.be kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 2.500 beschermd. Lees meer


Gecertificeerd sinds: 8/9/2016
Laatst gewijzigd op: 10/8/2022
bikester.be is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webwinkel
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij bikester.be kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 2.500 beschermd. Lees meer

Beoordelingen voor bikester.be

1.829 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

9.253 beoordelingen in totaal
Zo zorgen we ervoor dat beoordelingen van echte klanten komen.

de meest positieve beoordeling


3 maanden geleden
Altijd betrouwbare en verzorgde verzending. Betaling per Bancontact of Maestro is nog niet mogelijk. Per overschrijving verlies je algauw enkele dagen voor je bestelling wordt verzonden. De levering was deze keer 10 dagen na de bestelling. Toch 5 sterren omdat ik van oordeel ben dat zulke leveringen (overigens gratis voor het bestelde bedrag) helemaal niet de dag nadien moeten geleverd worden. Heb je wel een dringende levering, gebruik dan Paypal. Ik bestel meestal materiaal voor mijn reserve (banden, remmen) en onderhoudsmateriaal.
Beoordeling melden

Alle positieve beoordelingen weergeven

de meest kritische beoordeling


2 maanden geleden
Ik bestel regelmatig bij Bikester maar het valt op hoe de laatste tijd iets verandert is. Als er vroeger een probleem was met de bestelling dan werd er zeer goed gereageerd op je mail en er werd door bikester gereageerd. De laatste ervaring was dat er een niet correct artikel was geleverd door een misverstand op de website. Eerder was Bikester zo dat de service er was dat het correct artikel werd toegezonden en een retourticket voor het verkeerd geleverde artikel gegeven werd. Nu kreeg ik in de mail met de vermelding "ok verkeerd"? Wij storten uw geld terug. En voor de rest zoek het zelf maar uit wat verkeerd was op de website! Hoe kan men iets bestellen als er 4 maten staan en je deze niet kan aanduiden om te bestellen. "FOX RACING SHOX DUST WIPER KIT 32 MM/34 MM/36 MM/40 MM" Zelfs als ik het stuk terug bestel en een mail mee stuur dat het artikel maat 32 moet zijn krijg je geeneens een mail terug. Het is spijtig maar de service is niet dat meer wat het ooit was,spijtig...
Beoordeling melden

Alle kritische beoordelingen weergeven

Beoordelingen voor bikester.be

Filter 
 Sorteren Relevantie 
(70)
(34)
(95)
 Geverifieerde beoordeling
4 maanden geleden
Te lange levering tijd
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
4 maanden geleden
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
4 maanden geleden
Wou van een Belgische webshop bestellen , maar helaas niet tevreden . Artikelen aangegeven als op stock op de Website zijn niet op voorraad. Extra jammer is dat dat ook pas bevestigd werd nadat ik zelf een week later om feedback vroeg aangezien ik geen levertermijn had ontvangen. Het geld van de bestelling was uiteraard wel meteen van m’n rekening gehaald . Intussen 10 dagen verder, nog steeds geen leverdatum gekend voor de artikelen die op stock waren en zouden worden uitgezonden en het deel wat niet op voorraad was moet ik algnog elders bestellen, dus ook weer extra leverkosten … Hopelijk zijn ze met de terugbetaling serieuzer dan met de service … In deze tijd en met de huidige technologie kan service toch echt beter , volgende keer maar weer bij de Duitse concurrent bestellen , daar weet ik wel wat hoeveel stuks echt op stock zijn, en krijg ik binnen de dag netjes bevestiging . Jammer
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
4 maanden geleden
J'ai acheté une vélo et une semaine après ils m'ont informé qu'ils n'avaient plus ce vélo. Mais aucune information relative à me rendre l'argent que j'ai payé. J'attends des nouvelles de sa part. Pas sérieux
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
4 maanden geleden
2X uitgestelde levering en dan vragen om een review vooraleer product geleverd is.
Beoordeling melden
Antwoord van bikester.be
4 maanden geleden
Soms kan het bij de vervoerder wel eens tot een vertraging komen, dit is natuurlijk heel erg vervelend. Indien er nog een probleem is met u levering kan u zeker en vast contact opnomen met ons over het contactformulier in onze webshop.
 Geverifieerde beoordeling
4 maanden geleden
2 kettingen besteld, beide verpakkingen waren al open geweest!
Beoordeling melden
Antwoord van bikester.be
3 maanden geleden
In zo een situatie kan u zeker even vast contact opnemen met de klantenservice. Indien u de items niet wenst te behouden kan u deze ook 30 dagen kostenloos retoursturen. Mijn excuses voor het ongemak.
 Geverifieerde beoordeling
4 maanden geleden
Wij hebben onze bestelling nog steeds niet ontvangen !!!
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
4 maanden geleden
Betaling niet door gekomen en antwoord duurt lang
Beoordeling melden
Antwoord van bikester.be
4 maanden geleden
Soms is het moeilijk voor onze mensen in de financiele afdeling een betaling te koppelen aan een order als er geen referentie in de betaling opgegeven is en er een schrijffout in de opgegeven achternaam zit. Ik zie dat mijn collega's u binnen de 24u een antwoord gaven en ze alles op een juiste manier hebben afgehandeld. Mijn excuses voor het ongemak.
 Geverifieerde beoordeling
4 maanden geleden
Nog niets ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van bikester.be
4 maanden geleden
Ik zie in uw trackinglink dat uw pakket terug retour gestuurd werd aangezien ze uw pakket niet konden afleveren. Uw pakket is als retour bij ons aangekomen en terugbetaald.
 Geverifieerde beoordeling
4 maanden geleden
Beoordeling melden
Antwoord van bikester.be
4 maanden geleden
Wir bedauern es, dass Sie unzufrieden sind. Gerne könne Sie uns über unser Kontaktformular ein detaillierteres Feedback zukommen lassen. Wir prüfen dies anschließend.
 Geverifieerde beoordeling
4 maanden geleden
Beoordeling melden
Antwoord van bikester.be
4 maanden geleden
.
 Geverifieerde beoordeling
1 jaar geleden 
Levering bestelde goederen was perfect in orde. Omdat na 4 dagen de status van mijn bestelling ongewijzigd bleef (bestelling ontvangen) een mail gestuurd met de vraag wanneer er geleverd zou worden. 2 dagen later pas een antwoord gekregen van Bikester. Er was toen juist geleverd. Status bestelling zou vlugger info moeten geven ivm leveringsdatum en klantendienst zou vlugger moeten reageren op vragen van de klanten.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
7 maanden geleden 
Goederen dik oké . Levering ups niet. Zeggen dat ze aan de deur geweest zijn , geen briefje en ik was thuis. Parcelshop op 300m maar neen liever 5km verder. Niet meer met ups voor mij!!!!
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
1 jaar geleden 
Matenlebels bij kledij amper aanwezig dus je moet af gaan op reviews van klanten als die er al zijn. Foto's tonen niet altijd voldoende info heb ik ondervonden. Verzending is met UPS en dat is altijd een ramp, ook nu weer. Al lang geleden dat ik nog zo'n verscheurde en platgedrukte doos in ontvangst heb moeten nemen.
Beoordeling melden
Antwoord van bikester.be
1 jaar geleden
U kan voor al onze kleding op de productpagina de maattabel terugvinden gebaseerd op informatie van de fabrikant. Verder informeren wij u graag dat wij samenwerken met verschillende leveranciers waaronder DPD, DHL en UPS.
 Geverifieerde beoordeling
9 maanden geleden
De geleverde producten voldeden aan de verwachting. De levering helaas niet, een dag vroeger geleverd dan vermeld was, zonder dit te verwittigen zodat er niemand thuis was, en wij daarna zelf dienden af te halen. Een mail of sms was hier nuttig geweest.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
1 jaar geleden
Bestelling te laat geleverd Eerst adres door UPS niet gevonden:gebouw van 6000m2 groot Dan nieuwe poging vermelding UPS afhaalpunt (Haacht) maar na 2 maal bezoek nog geen pakje Tenslotte de volgende dag thuis afgeleverd.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
9 maanden geleden
Misschien buiten de wil van Bikester, maar in het doosje van BUMM (achterlicht met rubberen bevestiging) zaten 2 dezelfde rubbers. Bij een andere levering waren dat er 2 verschillende (ivm diameter zadelpenbuis)
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
1 jaar geleden
De kwaliteit van de levering is abominabel, Groot pakket(fiets) vol gaten, helemaal dooreeengeschud, zonder respect voor pijlen. Klein pakket(spatborden) was besmeurd met soort vet. Weinig kwalitatief!
Beoordeling melden
Antwoord van bikester.be
1 jaar geleden
Onze excuses dat u het pakket in deze staat heeft ontvangen. Indien u materiële schade aan uw producten heeft ondervonden raden wij u aan de onze klantendienst te contacteren.
 Geverifieerde beoordeling
10 maanden geleden
de besteldienst (UPS) heeft na enkele seconden een briefje in de brievenbus gestoken, waarop stond dat ik het pakket vanaf 15.00 kon ophalen in een afhaalpunt. Om 15. 25 was het nog niet binnen.
Beoordeling melden
Antwoord van bikester.be
10 maanden geleden
Het spijt ons te vernemen dat de informatie op het briefje van de bezorger niet juist was. Onze excuses voor het ontstane ongemak. Wij zien dat u het pakket inmiddels heeft kunnen ophalen en gaan ervan uit dat u de bestelling in uw bezit heeft.
 Geverifieerde beoordeling
6 maanden geleden 
Als Belg kan je niet met mister cash betalen, met banktransfer duurt het 1 week voor je uw artikelen id bus hebt. In deze rijd moet mister cash kunnen, andere duitse o line shops gaat dit wel.
Beoordeling melden