Fixami.beBeoordelingen

: 1.814GoedGecertificeerd

Details
Contact
Fixami.be- Logo - Beoordelingen
Fixami.be- Logo - Beoordelingen
Contact
HBL Online B.V.
Jellinghausstraat 37
5048 AZ Tilburg
Nederland

Beoordelingen voor Fixami.be

4.27/5.00
Goed
Hoe wordt de score berekend?

1.055 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

62 %
22 %
5 %
4 %
7 %
1.814 beoordelingen in totaal

Wat andere klanten zeggen over Fixami.be

6 dagen geleden
Prima verlopen
 Geverifieerde beoordeling|
7 dagen geleden
Respecteren leveringstermijn niet.
 Geverifieerde beoordeling|
Fixami.be- Logo - Beoordelingen
Fixami.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van Fixami.be
Gisteren
Hartelijk dank voor uw review. Excuus voor het ongemak rondom deze order. Spijtig genoeg had een onderdeel van deze bestelling inderdaad meer vertraging opgelopen dan verwacht.
9 dagen geleden
Alles mooi op tijd geleverd, degelijk verpakt. Goede communicatie
 Geverifieerde beoordeling|
12 dagen geleden
Prima winkel
 Geverifieerde beoordeling|
13 dagen geleden
een beetje lang wachten op levering
 Geverifieerde beoordeling|
14 dagen geleden
alles prima verlopen,geen schade aan de produkten -prima diensten waarvoor dank
 Geverifieerde beoordeling|
17 dagen geleden
over de ganse lijn een dikke nul: levering niet ok want er ontbreken onderdelen; producten niet ok want Fixami kan zijn leverancier niet ertoe bewegen om de ontbrekende onderdelen op te sturen en de service is helemaal een lachertje: na 7 weken, 2 chats, 9 mails en één telefoongesprek is dit nog steeds niet opgelost. Afgelopen week nog 2 mails verstuurd; reactie blijft nihil. pure oplichterij !!
 Geverifieerde beoordeling|
Fixami.be- Logo - Beoordelingen
Fixami.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van Fixami.be
12 dagen geleden
Hartelijk voor uw review. De missende onderdelen zouden inderdaad door de leverancier zelf naar u opgestuurd worden. Spijtig dat dit niet gebeurd is. Excuus hiervoor. U heeft aangegeven de machine niet meer te willen dus wij hebben het retourformulier voor u ingevuld en u hierover gemaild.
17 dagen geleden
Commandé et payé le 4/5. D’abord de stock, un article est ensuite affiché livré sous 3 semaines. Cela fait 7 semaines et toujours rien. Service après vente inexistant, aucune réponse qui peut informer ou rassurer, très décevant. Remboursement demandé mais pas de réponse. Je ne pense pas encore utiliser ce site
 Geverifieerde beoordeling|
23 dagen geleden
alles OK
 Geverifieerde beoordeling|
23 dagen geleden
Bestelde goederen na 2 maand nog niet in stock. Binnen deze periode slechts 1 maal gecontacteerd dat levering niet kon wegens stockproblemen. maar geen vermoedelijke datum doorgegeven. Zonet bestellibg laten anuleren. Deze beoordeling zk ingevuld omdat de vraag al kwam 1 week na bestelling en ik toen nog niet eens wist wanneet ze gingen leveren. Maar toch iets waar jullie snel mee zijn.
 Geverifieerde beoordeling|
Fixami.be- Logo - Beoordelingen
Fixami.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van Fixami.be
19 dagen geleden
Hartelijk dank voor uw review. Excuus dat de bestelling zo verlopen is. Volgens onze gegevens hebben wij meerdere malen een mail gestuurd met daarin de melding dat het vertraagd is. Dat neemt niet weg dat de vertraging erg spijtig is.
23 dagen geleden
tip top
 Geverifieerde beoordeling|
24 dagen geleden
Alles proper geleverd, goed ingepakt en top kwaliteit.
 Geverifieerde beoordeling|
24 dagen geleden
Fixami houdt zich niet aan levertermijnen. De productvoorraden weergegeven op de website kloppen niet. Fixami levert halve orders en laat de klant eindeloos wachten op back-orders zonder hier verder tijd in te steken om de klant te informeren. Een beleefd gesprek via de chatbox van de website wordt plots beëindigd zonder een antwoord te geven op de gestelde vraag. Fixami is onbetrouwbaar.
 Geverifieerde beoordeling|
Fixami.be- Logo - Beoordelingen
Fixami.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van Fixami.be
19 dagen geleden
Hartelijk dank voor uw review. Wij hebben elkaar zojuist telefonisch gesproken. Excuus voor het verloop van de vorige order. Hier zijn een aantal dingen misgelopen. De huidige order is bij deze opgelost.
24 dagen geleden
Levertermijn zelf bij corona heel slecht
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
Prima product, levering heeft enkele weken geduurd.
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
Levering veel veel te laat voor een artikel in promotie, in voorraad en direct leverbaar (5 weken) En slechts 1 van de 2 artikelen geleverd. Geen info over het niet geleverd artikel.
 Geverifieerde beoordeling|
Fixami.be- Logo - Beoordelingen
Fixami.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van Fixami.be
1 maand geleden
Hartelijk dank voor uw review. Het tweede artikel staat voor u in nazending, dit zou ook in de mail van de factuur moeten staan. Wanneer dat niet het geval is, horen wij dat graag want dan gaat er iets mis. Wij verwachten de nazending volgende week te kunnen verzenden. Excuses voor het ongemak.
1 maand geleden
ALLES ZOALS HET MOET
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
5 a 6 weken na bestelling deze bestelling geannuleerd. Nooit correcte info gehad ivm levertermijn. Er werd telkens beloofd de leverancier te contacteren en me op de hoogte te houden maar nooit positieve of negatieve info ontvangen.
 Geverifieerde beoordeling|
Fixami.be- Logo - Beoordelingen
Fixami.be- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van Fixami.be
1 maand geleden
Hartelijk dank voor uw review. Wij hebben zelf meerdere malen de levertijd opgevraagd bij de leverancier, maar het item staat momenteel in backorder. Dit is ook de reden dat we gekozen hebben voor annuleren. We kunnen niet garanderen dat het op korte termijn geleverd kan worden, dus dit leek ons de beste optie. Excuses voor het ongemak rondom deze order.