logistiekonline.be- Logo - Beoordelingen

logistiekonline.be
Beoordelingen:

117 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden335 beoordelingen in totaal  

4,24
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 13 okt 2020
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
logistiekonline.be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

9 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Une première livraison à été tentée jeudi 7/09 mais j'étais absente. J'en ai été avertie par mail et il m'a été demandé quand la seconde pourrais être faite. J'ai proposé de laisser le portillon non verrouillé pour que le transporteur puisse livrer à sa meilleure convenance. Vendredi, à mon retour de travail, les palettes m' attendaient. J'aurais juste voulu être avertie du jour de livraison pour éviter que le transporteur doive revenir. A part celà, je suis très satisfaite.

de meest kritische beoordeling

17 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
de levering is niet gebeurd op de afgesproken dag, zonder verwittiging. Ik heb dus een ganse dag (waarvoor ik verlof moest nemen) zitten wachten. ik heb herhaaldelijk moeten bellen om toch wat info te krijgen, de laatste maal om 15u15 en de verantwoordelijke (Jeroen) ging mij direct terug bellen. Om 15u45 - dus een 1/2 uur later, nog altijd niets. Ik bel terug en mijnheer is naar huis ! Besluit : De arbeidsethiek van Dhr.Jeroen is bedroevend en de logistieke keten over de leveringsinfo tussen vervoermaatschapij, bedrijf en klant is bedroevend.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor logistiekonline.be

Filter
 Sorteren  
Relevantie
11 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Jullie sturen al 2 maal een mail van trusted maar ik heb de bestelling nog niet ontvangen.
Beoordeling melden
12 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het pakket tijdig leveren
Beoordeling melden
7 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Geen communicatie Te late levering Nog steeds niets geleverd
Beoordeling melden
Antwoord van logistiekonline.be
19 feb 2024
Beste, Het spijt ons oprecht voor deze ongemakkelijke situatie. Vanwege een gebrek aan interne communicatie vanuit ons depot, waren we niet in staat om nauwkeurige informatie te verstrekken. Dit mag echter niet gebeuren. We zijn vastbesloten om in toekomstige vergelijkbare omstandigheden duidelijker en transparanter te communiceren. We hopen dat u alsnog tevreden bent met onze producten hopen u in de toekomst nog van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groeten, Het Team van Logistiekonline
GD
Geert D.
MALDEGEM
14 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Na een week nog steeds niets ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van logistiekonline.be
18 jan 2024
Goedemorgen Geert, Eerst en vooral bedankt om bij ons te aan te kopen. Wij garanderen een levertermijn van 48u op werkdagen, wanneer onze goederen voorradig zijn. Indien dit niet het geval is, kan de levertermijn soms oplopen. Hiervoor willen wij ons graag excuseren. In gevallen zoals deze, proberen wij steeds de toch beschikbare items eerst uit te leveren, ongeacht de extra transportkost die op onze rekening valt. Wij hopen dat de door ons geleverde goederen alsnog kwalitatief worden bevonden. Met vriendelijke groeten, Logistiekonline
15 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Van de 2 bestellingen die wij gedaan hebben is het niet gelopen zoals het moet
Beoordeling melden
Antwoord van logistiekonline.be
27 dec 2023
Goedemiddag Carine, Eerst en vooral bedankt om bij ons te aan te kopen. Wij garanderen een levertermijn van 48u op werkdagen, wanneer onze goederen voorradig zijn. Indien dit niet het geval is, kan de levertermijn soms oplopen. Hiervoor willen wij ons graag excuseren. Wij proberen steeds correcte levertijden en stockniveaus weer te geven. In gevallen zoals deze, proberen wij steeds de toch beschikbare items eerst uit te leveren, ongeacht de extra transportkost die op onze rekening valt. Wij hopen dat de door ons geleverde goederen alsnog kwalitatief worden bevonden. Met vriendelijke groeten, Logistiekonline
17 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
de levering is niet gebeurd op de afgesproken dag, zonder verwittiging. Ik heb dus een ganse dag (waarvoor ik verlof moest nemen) zitten wachten. ik heb herhaaldelijk moeten bellen om toch wat info te krijgen, de laatste maal om 15u15 en de verantwoordelijke (Jeroen) ging mij direct terug bellen. Om 15u45 - dus een 1/2 uur later, nog altijd niets. Ik bel terug en mijnheer is naar huis ! Besluit : De arbeidsethiek van Dhr.Jeroen is bedroevend en de logistieke keten over de leveringsinfo tussen vervoermaatschapij, bedrijf en klant is bedroevend.
Beoordeling melden
Antwoord van logistiekonline.be
6 jun 2023
Beste Paul, Eerst en vooral willen wij u bedanken voor het vertrouwen in ons bedrijf en onze producten. Daarnaast willen wij ook onze excuses aanbieden voor dit voorval. Wij werken zelf voor een bepaald deel van ons assortiment met een externe transporteur, waardoor de inzage in levertijden & termijnen vaak niet tot op de minuut te timen is. Desalniettemin geldt doorgaans steeds de belofte voor 12h besteld, volgende dag geleverd. Afhankelijk van de voorraad en de capaciteit. Conclusie: door een ongelukkige samenloop van omstandigheden is deze bestelling in het honderd gelopen. Hiervoor nemen wij dan ook alle verantwoordelijkheid. Indien u in de toekomst nog van onze goederen & service wenst gebruik te maken, zullen wij dit met de uiterste hoogachting behandelen. Wij bieden nogmaals onze excuses aan en hopen op een betere toekomstige samenwerking. Met vriendelijke groet, Team Logistiekonline
DG
Denis G.
Villers-devant-Orval
14 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

commande en cours pas honorée par perte du colis

J'ai une commande toujours en cours: le transporteur me signale que'il n'a pas reçu le colis alors qu'il avait prévu la livraison dans les 24 hr. J'ai contacté le vendeur qui m'a dit faire des recherches et s'il ne trouvait pas qu'il m'enverrait un nouveau colis. Depuis vendredi dernier. Rien aucun message ni du vendeur ni du transporteur (qui n'a rien à voir dans cet égarement de colis).
Beoordeling melden
Antwoord van logistiekonline.be
21 aug 2023
Bonjour Denis, Tout d'abord, merci pour votre commande et votre patience dans ce cas. Il est vrai qu'il s'agit d'une erreur de notre côté (le transporteur). Malheureusement, nous ne pouvons pas le vérifier directement. Toutefois, nous avons immédiatement procédé à un nouvel envoi. Celui-ci devrait être livré à partir de la semaine 34. Salutations, L'équipe logistiekonline
31 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Discussies tussen transporteur en leveranciers

Discussies tussen transporteur en leverancier ivm waar mijn bestelde goederen zich bevinden, kan ik niet normaal noemen. Eerst aanmelden dat er zal geleverd worden, vervolgens is die zending ergens verloren en dienen we het zelf maar eens gaan te achterhalen, of wat? Hopelijk komt er spoedig eens een reactie van deze firma. Spijtig want voorheen al eens goederen besteld zonder probleem.
Beoordeling melden
Antwoord van logistiekonline.be
6 dec 2023
Beste Kenny, Wij excuseren ons oprecht voor deze situatie. Wegens een gebrek aan interne communicatie vanuit ons depot, én de transporteur, konden wij helaas zelf geen accurate informatie voorzien. Desalniettemin mogen dergelijke zaken zich niet voordoen. Wij engageren ons om bij volgende soortgelijke situaties transparanter en aangenamer te communiceren naar jullie toe. Wij hopen van harte dat jullie tevreden zijn van onze producten en hopen op een verlengde handelsrelatie. Met vriendelijke groeten, Team Logistiekonline
26 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een bestelling geplaatst. Maar pas bij levering zag ik dat niet alles geleverd is, ik heb voor te vragen hoe dat komt. Krijg ik te horen dat niet alles binnen is. Raar dat ik er zelf voor moet bellen. Nu 2 weken later nog niets ontvangen ondanks ze dat beloofd hadden.
Beoordeling melden
Antwoord van logistiekonline.be
6 dec 2023
Goedemiddag Murad, Eerst en vooral bedankt om bij ons te aan te kopen. Wij garanderen een levertermijn van 48u op werkdagen, wanneer onze goederen voorradig zijn. Indien dit niet het geval is, kan de levertermijn soms oplopen. In dit geval heeft er ook een gebrek aan communicatie van onze zijde zich voorgedaan. Hiervoor willen wij ons graag excuseren. Wij proberen steeds correcte levertijden en stockniveaus weer te geven, alsook een transparante communicatie te voorzien. In gevallen zoals deze, proberen wij steeds de toch beschikbare items eerst uit te leveren, ongeacht de extra transportkost die op onze rekening valt. Wij hopen dat de door ons geleverde goederen alsnog kwalitatief worden bevonden. Met vriendelijke groeten, Logistiekonline
29 mrt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Gebrek aan klantenopvolging

Herinnering om te betalen als er betaald is. Geen opvolging bij te late levering. After sales service aangenaam als je één keer belt en zeer onaangenaam als je meerdere keren belt als de fout aan hun kant ligt. Helaas is er geen echt alternatief voor deze service.
Beoordeling melden
Antwoord van logistiekonline.be
3 apr 2023
Beste, Wij excuseren ons oprecht voor deze situatie. De herinnering tot betaling is mogelijks een gevolg van verkeerde informatie in het ERP systeem. Wij zijn steeds meteen paraat om dergelijke gevallen te behandelen en op te lossen wanneer de fout aan onze kant ligt. Wij engageren ons om bij volgende dergelijke situaties transparanter en aangenamer te communiceren naar jullie toe. Wij hopen van harte dat jullie tevreden zijn van onze producten en hopen op een verlengde handelsrelatie. Met vriendelijke groeten, Team Logistiekonline
27 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
je n ai toujours pas reçu ma commande et il y a déjà plus d'une semaine. Alors que le produit est soit disant de stock. Pas de suivit de logistiekonline pour me dire ou en est ma commande.
Beoordeling melden
Antwoord van logistiekonline.be
6 dec 2023
Bonjour Etienne, Tout d'abord, lorsqu'un délai de livraison n'est pas respecté, c'est essentiellement de notre responsabilité. Nous comprenons donc votre point de vue et vous présentons nos excuses. Cependant, dans ce cas, il nous était très difficile d'intervenir nous-mêmes pour accélérer la livraison, car nous dépendons de notre propre fournisseur pour ces marchandises. Pour l'instant, nous espérons que les marchandises livrées par nos soins répondent à la qualité attendue. Nous vous prions d'agréer, Monsieur, nos salutations distinguées, L'équipe de Logistiekonline
3 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Product info niet 100%

Geleverd product komt niet helemaal overeen met het online geafficheerde product
Beoordeling melden
Antwoord van logistiekonline.be
21 aug 2023
Beste Peter, Eerst en vooral bedankt voor je bestelling en het initiële vertrouwen in onze webshop. In principe is het zo dat alle foto's bij onze producten 1 op 1 kloppen met de geleverde producten. Dit komt omdat elke foto die wij beschikbaar hebben, ook effectief door ons is gefotografeerd. Graag willen wij dan ook even polsen waar het verschil tussen de producten dan ligt volgens jou? Wij staan steeds open voor communicatie. Groetjes, Team Logistiekonline
24 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Levertermijn is voorbij. Sinds bestelling niet meer op de hoogte gehouden.
Beoordeling melden
Antwoord van logistiekonline.be
6 dec 2023
Beste Kenny, Graag willen wij jou eerst bedanken voor de bestelling die je bij ons hebt geplaatst en het verkregen vertrouwen. Daarnaast hadden wij graag onze excuses aangeboden voor de mogelijke overschrijding van de levertijd. Wij proberen steeds al onze goederen tijdig bij onze klanten te krijgen. Wij doen ons uiterste best om dit tot een minimum te beperken. Gezien de situatie vonden wij het dan ook niet meer dan normaal om een terugbetaling te voorzien wanneer gewenst. Wij hopen jou daarom in de toekomst nog steeds van dienst te kunnen zijn. Groetjes, Team Logistiekonline.
16 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Délais annoncés initialement non respectés...
Beoordeling melden
Antwoord van logistiekonline.be
27 jun 2023
Bonjour Tangy, Tout d'abord, lorsqu'un délai de livraison n'est pas respecté, c'est essentiellement de notre responsabilité. Nous comprenons donc votre point de vue et vous présentons nos excuses. Cependant, dans ce cas, il nous était très difficile d'intervenir nous-mêmes pour accélérer la livraison, car nous dépendons de notre propre fournisseur pour ces marchandises. Pour l'instant, nous espérons que les marchandises livrées par nos soins répondent à la qualité attendue. Nous vous prions d'agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées, L'équipe de Logistiekonline
30 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden