Lucardi.be- Logo - Beoordelingen

Lucardi.beReviews

: 2.816Goed

4,26

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 27/4/2020
Laatst gewijzigd op: 10/8/2022
Lucardi.be is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webwinkel
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij Lucardi.be kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 2.500 beschermd. Lees meer


Gecertificeerd sinds: 27/4/2020
Laatst gewijzigd op: 10/8/2022
Lucardi.be is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webwinkel
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij Lucardi.be kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 2.500 beschermd. Lees meer

Beoordelingen voor Lucardi.be

538 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2.816 beoordelingen in totaal
Zo zorgen we ervoor dat beoordelingen van echte klanten komen.

de meest positieve beoordeling


5 dagen geleden
Ik heb verschillende bestellingen bij Lucardi gedaan en ik ben nog nooit teleurgesteld. De artikelen zijn altijd zeer snel verzonden, zeer goed verpakt en met Bpost-diensten die veel beter zijn dan sommige vervoerders die de pakketten kwijtraken of terugsturen naar de afzender zonder zelfs maar te proberen ze af te leveren. De artikelen komen overeen met de beschrijving en de foto's en zijn van zeer goede kwaliteit. Tot nu toe heb ik nog maar één artikel moeten terugsturen omdat het klein was en ik kreeg heel snel mijn geld terug. Wanneer een artikel niet meer voorradig is nadat de bestelling is geplaatst, brengt het team ons hiervan op de hoogte en biedt het ons zijn verontschuldigingen aan, waarna het betaalde bedrag voor deze artikelen die niet kunnen worden verzonden, zeer snel wordt teruggestort. Ik beveel deze site ten zeerste aan voor de kwaliteit van de producten en de kwaliteit van de service. Dank je wel.
Beoordeling melden

Alle positieve beoordelingen weergeven

de meest kritische beoordeling


8 maanden geleden
Dit schreef ik aan Lucardi. Aan Lucardi, Ik heb zojuist 2 zilveren kettingen bestelt voor mijn vrouw, nu krijg ik een mail van Lucardi met de vermelding 2+1 gratis op zilveren juwelen op 6 en 7 december. Mijn vraag is, daar ik aan de voorwaarde voldoe hoe moet ik het 3de gratis dan bestellen? Vriendelijke groeten Jaak. Uw antwoord was, Goedemiddag, Bedankt voor je bericht. Je dient drie zilveren artikelen in je winkelmand te plaatsen en dan wordt de korting automatisch berekend. Je kunt niet achteraf de korting toepassen. Ik hoop je zo voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Eline Bedankt voor je antwoord, ik vind het wel niet correct want zo is het niet te verstaan uit je advertentie. (zie foto) Dat is niet voor iedereen even duidelijk, dus ik trek mijn conclusie en kijk uit naar een ander internet juwelier. Toch bedankt.
Beoordeling melden

Alle kritische beoordelingen weergeven

Beoordelingen voor Lucardi.be

Filter 
 Sorteren Relevantie 
 Geverifieerde beoordeling
5 maanden geleden 
van Kim T.
Ik had een bestelling geplaatst en 's'avonds kreeg ik een mail dat de ring niet meer leverbaar was dus ik heb geen goede ervaring met de aankoop bij jullie
Beoordeling melden
Antwoord van Lucardi.be
5 maanden geleden
Hi Kim, wat jammer dat we het gewenste artikel niet hebben kunnen leveren. Helaas kan het voorkomen dat het artikel alsnog uitverkocht raakt. Dit staat ook vermeld in het winkelmandje. Voor vragen mag je altijd contact met ons opnemen. Liefs, Lucardi
 Geverifieerde beoordeling
8 maanden geleden
Ik heb een armbandje bij jullie besteld en ik heb ook nog €5 extra betaald om te laten graveren. Maar ik kreeg het bandje zonder gegraveerd.
Beoordeling melden
Antwoord van Lucardi.be
7 maanden geleden
Excuses, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Je kunt hiervoor contact opnemen met onze klantendienst. We helpen je zo snel mogelijk verder. Liefs, Lucardi
 Geverifieerde beoordeling
6 maanden geleden
De slotjes van de oorbelletjes schuiven er gewoon af. Ik heb een mail gestuurd naar de klantendienst maar ik krijg geen reactie terug
Beoordeling melden
Antwoord van Lucardi.be
6 maanden geleden
Excuses voor het ongemak. Het is momenteel drukker dan normaal, onze klantendienst zal jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden! Liefs, Lucardi
 Geverifieerde beoordeling
7 maanden geleden
Ik ontving 2x na elkaar dezelfde kapotte horloge. Dit vertelt veel over de kwaliteitscontrole en retouropvolging bij lucardi.
Beoordeling melden
Antwoord van Lucardi.be
7 maanden geleden
Excuses, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Je kunt hiervoor contact opnemen met onze klantendienst. We helpen je zo snel mogelijk verder. Liefs, Lucardi
 Geverifieerde beoordeling
7 maanden geleden
Zoveel geld betalen voor zo een kleine leter p je ziet het nog niet liggen voor 100e heb ik een groot en 18kt in Antwerpen
Beoordeling melden
Antwoord van Lucardi.be
7 maanden geleden
Wat jammer dat je niet zo tevreden bent. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Voor vragen mag je altijd contact met ons opnemen. We helpen je met alle liefde verder. Liefs, Lucardi
 Geverifieerde beoordeling
8 maanden geleden
Twee paar oorbellen besteld van Guess, het ene paar zat mooi verpakt in een doosje, het andere paar simpel in plastic zakje
Beoordeling melden
Antwoord van Lucardi.be
7 maanden geleden
Wat jammer dat je niet zo tevreden bent. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Voor vragen mag je altijd contact met ons opnemen. We helpen je met alle liefde verder. Liefs, Lucardi
 Geverifieerde beoordeling
8 maanden geleden
Iets besteld en helaas niet correct binnen gekregen, Pakketje gaat terug verzonden worden en hoop me geld terug
Beoordeling melden
Antwoord van Lucardi.be
7 maanden geleden
Excuses, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Je kunt hiervoor contact opnemen met onze klantendienst. We helpen je zo snel mogelijk verder. Liefs, Lucardi
 Geverifieerde beoordeling
7 maanden geleden
Snelle en goede service. Ketting en hangertje amazonite gekocht, helaas is het kettinkje na vier dagen gebroken.
Beoordeling melden
Antwoord van Lucardi.be
7 maanden geleden
Wat vervelend, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Je kunt hiervoor langs een Lucardi winkel in de buurt of langs een winkel in de buurt. We kijken graag mee voor de mogelijkheden. Liefs, Lucardi
 Geverifieerde beoordeling
9 maanden geleden 
Ik wacht nu al sinds 22 november op mijn bestelling, die binnen de 2 tot 3 dagen diende geleverd te worden !!
Beoordeling melden
Antwoord van Lucardi.be
9 maanden geleden
Excuses voor het ongemak. Is hiervoor al contact geweest met onze klantendienst? We helpen je met alle liefde verder. Liefs, Lucardi
 Geverifieerde beoordeling
6 maanden geleden
Tot nu toe nog geen bestelling ontvangen. Nochtans reeds 10 dagen geleden besteld en betaald.
Beoordeling melden
Antwoord van Lucardi.be
6 maanden geleden
Hi Brigitte, heb je hiervoor al contact gehad met onze klantenservice? We kijken graag mee voor de status van jouw bestelling. Liefs, Lucardi
 Geverifieerde beoordeling
8 maanden geleden
De set bevat dezelfde oorbellen dus kan dat geen probleen zijn deze gewoon te wisselen
Beoordeling melden
Antwoord van Lucardi.be
7 maanden geleden
Voor vragen kun je het beste contact opnemen met onze klantendienst. We helpen je zo snel mogelijk verder. Liefs, Lucardi
 Geverifieerde beoordeling
6 maanden geleden
I chose Lucardi because a specific item was listed as in stock - turns out it wasn't 😅
Beoordeling melden
Antwoord van Lucardi.be
6 maanden geleden
We are sorry we were unable to supply the item you wanted. It is indeed possible that a piece of jewelry is sold out after ordering. This is also mentioned in the shopping basket. For questions you can always contact us.
 Geverifieerde beoordeling
7 maanden geleden
De letter is niet correct in het midden gezet en de ketting is van slechte kwaliteit.
Beoordeling melden
Antwoord van Lucardi.be
7 maanden geleden
Excuses, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Je kunt hiervoor contact opnemen met onze klantendienst. We helpen je zo snel mogelijk verder. Liefs, Lucardi
 Geverifieerde beoordeling
7 maanden geleden
Mijn bestelling is geannuleerd. Ik heb niets gekregen.Ik ben zeer teleurgesteld.
Beoordeling melden
Antwoord van Lucardi.be
7 maanden geleden
Wat vervelend dat we de order niet hebben kunnen leveren. Sieraden kunnen inderdaad alsnog uitverkocht raken. Dit staat ook altijd vermeld in het winkelmandje. Excuses voor het ongemak. Voor vragen kun je altijd contact met ons opnemen. Liefs, Lucardi
 Geverifieerde beoordeling
9 maanden geleden
Het is rommel wat ik heb gekocht En weet ook niet waar en wat ik moet betalen
Beoordeling melden
Antwoord van Lucardi.be
9 maanden geleden
Hi Marleen, wat jammer dat jouw order niet naar verwachting was. Uiteraard kun je jouw order retourneren. Het bedrag wordt dan teruggestort op jouw rekening. Voor vragen mag je altijd contact opnemen met onze klantendienst via klantendienst@lucardi.be. Liefs, Lucardi
 Geverifieerde beoordeling
8 maanden geleden
besteld product was niet voorradig en heb dus elders een aankoop moeten doen
Beoordeling melden
Antwoord van Lucardi.be
8 maanden geleden
Excuses voor het ongemak. Mocht je vragen hebben, dan kun je altijd contact opnemen met onze klantendienst. Liefs, Lucardi
 Geverifieerde beoordeling
8 maanden geleden
De gevraagde personalisatie van de ring was niet gebeurd maar wel betaald
Beoordeling melden
Antwoord van Lucardi.be
7 maanden geleden
Excuses, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Je kunt hiervoor contact opnemen met onze klantendienst. We helpen je zo snel mogelijk verder. Liefs, Lucardi
 Geverifieerde beoordeling
8 maanden geleden
Ik heb 14.dagen geleden iets besteld. En nog altijd niks aangekomen
Beoordeling melden
Antwoord van Lucardi.be
8 maanden geleden
Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Heb je hiervoor al contact gehad met onze klantendienst? We helpen je met alle liefde verder. Liefs, Lucardi
 Geverifieerde beoordeling
7 maanden geleden
Product werkte niet, geen klantvriendelijk tegenvoorstel.
Beoordeling melden
Antwoord van Lucardi.be
7 maanden geleden
Wat jammer dat je niet zo tevreden bent. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Voor vragen mag je altijd contact met ons opnemen. We helpen je met alle liefde verder. Liefs, Lucardi
 Geverifieerde beoordeling
9 maanden geleden
Mijn producten waren beide beschadigd bij het aankomen.
Beoordeling melden
Antwoord van Lucardi.be
9 maanden geleden
Bedankt voor jouw review. Wat vervelend dat de sieraden beschadigd waren. Je kunt deze uiteraard kosteloos retourneren. Excuses voor het ongemak. Voor vragen mag je altijd contact met ons opnemen. Liefs, Lucardi