Lucardi.be- Logo - Beoordelingen

Lucardi.beReviews

: 2.816Goed

4,26

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 27/4/2020
Laatst gewijzigd op: 10/8/2022
Lucardi.be is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webwinkel
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij Lucardi.be kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 2.500 beschermd. Lees meer


Gecertificeerd sinds: 27/4/2020
Laatst gewijzigd op: 10/8/2022
Lucardi.be is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webwinkel
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij Lucardi.be kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 2.500 beschermd. Lees meer

Beoordelingen voor Lucardi.be

538 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2.816 beoordelingen in totaal
Zo zorgen we ervoor dat beoordelingen van echte klanten komen.

de meest positieve beoordeling


5 dagen geleden
Ik heb verschillende bestellingen bij Lucardi gedaan en ik ben nog nooit teleurgesteld. De artikelen zijn altijd zeer snel verzonden, zeer goed verpakt en met Bpost-diensten die veel beter zijn dan sommige vervoerders die de pakketten kwijtraken of terugsturen naar de afzender zonder zelfs maar te proberen ze af te leveren. De artikelen komen overeen met de beschrijving en de foto's en zijn van zeer goede kwaliteit. Tot nu toe heb ik nog maar één artikel moeten terugsturen omdat het klein was en ik kreeg heel snel mijn geld terug. Wanneer een artikel niet meer voorradig is nadat de bestelling is geplaatst, brengt het team ons hiervan op de hoogte en biedt het ons zijn verontschuldigingen aan, waarna het betaalde bedrag voor deze artikelen die niet kunnen worden verzonden, zeer snel wordt teruggestort. Ik beveel deze site ten zeerste aan voor de kwaliteit van de producten en de kwaliteit van de service. Dank je wel.
Beoordeling melden

Alle positieve beoordelingen weergeven

de meest kritische beoordeling


8 maanden geleden
Dit schreef ik aan Lucardi. Aan Lucardi, Ik heb zojuist 2 zilveren kettingen bestelt voor mijn vrouw, nu krijg ik een mail van Lucardi met de vermelding 2+1 gratis op zilveren juwelen op 6 en 7 december. Mijn vraag is, daar ik aan de voorwaarde voldoe hoe moet ik het 3de gratis dan bestellen? Vriendelijke groeten Jaak. Uw antwoord was, Goedemiddag, Bedankt voor je bericht. Je dient drie zilveren artikelen in je winkelmand te plaatsen en dan wordt de korting automatisch berekend. Je kunt niet achteraf de korting toepassen. Ik hoop je zo voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Eline Bedankt voor je antwoord, ik vind het wel niet correct want zo is het niet te verstaan uit je advertentie. (zie foto) Dat is niet voor iedereen even duidelijk, dus ik trek mijn conclusie en kijk uit naar een ander internet juwelier. Toch bedankt.
Beoordeling melden

Alle kritische beoordelingen weergeven

Beoordelingen voor Lucardi.be

Filter 
 Sorteren Relevantie 
(22)
 Geverifieerde beoordeling
21 dagen geleden
Het is spijtig Day u het product niet omwiselt
Beoordeling melden
Antwoord van Lucardi.be
20 dagen geleden
Hi Philippe, artikelen kunnen helaas alleen in onze winkels omgeruild worden. Wel kun je het artikel kosteloos retourneren en een nieuw artikel bestellen. Voor vragen kun je altijd contact opnemen met onze klantendienst. Liefs, Lucardi
 Geverifieerde beoordeling
1 maand geleden
Levertijd was 3 a 4 weken dus normaal net op tijd voor de verjaardag van onze dochter. Op 4 weken nog steeds niks . Zeer teleurgesteld
Beoordeling melden
Antwoord van Lucardi.be
1 maand geleden
Hi Erik, Ik zie dat het inderdaad 2 dagen langer dan 4 weken heeft geduurd. Deze is inmiddels bij jou afgeleverd. Onze excuses voor de vertraging. Liefs, Lucardi
 Geverifieerde beoordeling
2 maanden geleden
Het slotje van 1 oorbel zit heel los, waardoor mijn dochter 1 oorbel al kwijt was na 2 dagen
Beoordeling melden
Antwoord van Lucardi.be
2 maanden geleden
Hi Debbie, wat vervelend. Excuses hiervoor. Wanneer er iets mis is met juwelen, kun je altijd contact met ons opnemen. Liefs, Lucardi
 Geverifieerde beoordeling
2 maanden geleden
Gravering ingegeven op dag van gratis gravering.. toegestuurd zonder gravering
Beoordeling melden
Antwoord van Lucardi.be
2 maanden geleden
Hi Jill, excuses. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Je kunt hiervoor contact opnemen met onze klantendienst via klantendienst@lucardi.be.
 Geverifieerde beoordeling
2 maanden geleden
Maken dat de bestelling volledig is zoals besteld en betaald.
Beoordeling melden
Antwoord van Lucardi.be
2 maanden geleden
Hi Ingrid, excuses hiervoor. Mocht je vragen hebben over jouw bestelling, dan kun je altijd contact met ons opnemen. We kijken dan met alle liefde mee. Liefs, Lucardi
 Geverifieerde beoordeling
3 maanden geleden
Bestelling geplaatst en na een week te horen gekregen dat er niet geleverd kan worden. Dit had reeds bij het product in kwestie moeten staan: uitverkocht
Beoordeling melden
Antwoord van Lucardi.be
3 maanden geleden
Hi Cindy, excuses voor het ongemak. Het kan inderdaad voorkomen dat een artikel alsnog uitverkocht raakt. Dit staat ook vermeld in het winkelmandje. Mocht je hier vragen over hebben, dan mag je altijd contact met ons opnemen. Liefs, Lucardi
 Geverifieerde beoordeling
3 maanden geleden 
Armbandje leek verroest gegraveerd. Heel jammer want was anders wel mooi geweest helaas
Beoordeling melden
Antwoord van Lucardi.be
3 maanden geleden
Hi Sidney, wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent met jouw gravure. Mocht je hier vragen over hebben, dan mag je altijd contact met ons opnemen via de klantendienst. Liefs, Lucardi
 Geverifieerde beoordeling
4 maanden geleden
De ring dat ik mijn mama als cadeau had gedaan voor moederdag is al een steentje kwijt, ze had hem net aan.
Beoordeling melden
Antwoord van Lucardi.be
3 maanden geleden
Hi Kimberly, excuses voor het ongemak. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Je mag hiervoor altijd contact opnemen met onze klantenservice of met een Lucardi winkel in de buurt. We kijken graag mee voor de mogelijkheden. Liefs, Lucardi
 Geverifieerde beoordeling
8 maanden geleden
Dit schreef ik aan Lucardi. Aan Lucardi, Ik heb zojuist 2 zilveren kettingen bestelt voor mijn vrouw, nu krijg ik een mail van Lucardi met de vermelding 2+1 gratis op zilveren juwelen op 6 en 7 december. Mijn vraag is, daar ik aan de voorwaarde voldoe hoe moet ik het 3de gratis dan bestellen? Vriendelijke groeten Jaak. Uw antwoord was, Goedemiddag, Bedankt voor je bericht. Je dient drie zilveren artikelen in je winkelmand te plaatsen en dan wordt de korting automatisch berekend. Je kunt niet achteraf de korting toepassen. Ik hoop je zo voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Eline Bedankt voor je antwoord, ik vind het wel niet correct want zo is het niet te verstaan uit je advertentie. (zie foto) Dat is niet voor iedereen even duidelijk, dus ik trek mijn conclusie en kijk uit naar een ander internet juwelier. Toch bedankt.
Beoordeling melden
Antwoord van Lucardi.be
8 maanden geleden
Hi Jaak, de advertentie wordt duidelijk gecommuniceerd. Jammer dat je hier niet tevreden over bent. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je contact met ons opnemen. Liefs, Lucardi
 Geverifieerde beoordeling
6 maanden geleden
2 setjes oorbellen besteld, beide beschadigd geleverd. Nadat ik de verpakking opende had ik het gevoel dat ik iets van Aliexpress had ontvangen, maar dan 20x te duur. Inruilen kan blijkbaar alleen in een fysiek winkel, wat mij 2h van mijn leven gaat kosten. Ik kan ook terugsturen maar dan verlies ik de korting die ik bij mijn oorspronkelijke aan koop had. Ik ga waarschijnlijk niet meer langer bij Lucardi kopen. Bij concurrenten zoals Glamira is dat allemaal geen probleem...
Beoordeling melden
Antwoord van Lucardi.be
6 maanden geleden
Hi, wat vervelend! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Is hiervoor al contact geweest met onze klantendienst? We kijken graag mee voor de mogelijkheden. Liefs, Lucardi
 Geverifieerde beoordeling
9 maanden geleden
Steeds heel tevreden geweest, maar nu ben ik al langer dan een week op mijn pakje aan het wachten.. het was mijn dochtertje s cadeautje voor pakjesavond.. Helaas te laat.. Hopelijk komt het snel toe.
Beoordeling melden
Antwoord van Lucardi.be
9 maanden geleden
Excuses voor het ongemak. Heb je hiervoor al contact gehad met onze klantendienst? We kijken graag mee met jouw bestelling. Liefs, Lucardi
 Geverifieerde beoordeling
6 maanden geleden
Beste, ik vind het spijtig dat het uurwerk niet werkt. De batterij moet vervangen worden bij een uurwerk dat ik net heb aangekocht Helaas was dit mijn enige en laatste aankoop bij Lucardi.
Beoordeling melden
Antwoord van Lucardi.be
6 maanden geleden
Excuses voor het ongemak, dat is natuurlijk niet de bedoeling. De batterij kan kosteloos vervangen worden in een Lucardi winkel in de buurt. We helpen je met alle liefde verder. Liefs, Lucardi
 Geverifieerde beoordeling
7 maanden geleden
Ringen mogen iets kwaliteitvoller gemaakt worden. Na 1 dag was hij al kapot, steentje uit. Klantservice wel vriendelijk, verkoopster in de winkel heel onbeleefd.
Beoordeling melden
Antwoord van Lucardi.be
7 maanden geleden
Wat jammer dat je niet zo tevreden bent. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Voor vragen mag je altijd contact met ons opnemen. We helpen je met alle liefde verder. Liefs, Lucardi
 Geverifieerde beoordeling
6 maanden geleden
De slotjes van de oorbelletjes schuiven er gewoon af. Ik heb een mail gestuurd naar de klantendienst maar ik krijg geen reactie terug
Beoordeling melden
Antwoord van Lucardi.be
6 maanden geleden
Excuses voor het ongemak. Het is momenteel drukker dan normaal, onze klantendienst zal jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden! Liefs, Lucardi
 Geverifieerde beoordeling
7 maanden geleden
Zoveel geld betalen voor zo een kleine leter p je ziet het nog niet liggen voor 100e heb ik een groot en 18kt in Antwerpen
Beoordeling melden
Antwoord van Lucardi.be
7 maanden geleden
Wat jammer dat je niet zo tevreden bent. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Voor vragen mag je altijd contact met ons opnemen. We helpen je met alle liefde verder. Liefs, Lucardi
 Geverifieerde beoordeling
8 maanden geleden
Twee paar oorbellen besteld van Guess, het ene paar zat mooi verpakt in een doosje, het andere paar simpel in plastic zakje
Beoordeling melden
Antwoord van Lucardi.be
7 maanden geleden
Wat jammer dat je niet zo tevreden bent. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Voor vragen mag je altijd contact met ons opnemen. We helpen je met alle liefde verder. Liefs, Lucardi
 Geverifieerde beoordeling
6 maanden geleden
I chose Lucardi because a specific item was listed as in stock - turns out it wasn't 😅
Beoordeling melden
Antwoord van Lucardi.be
6 maanden geleden
We are sorry we were unable to supply the item you wanted. It is indeed possible that a piece of jewelry is sold out after ordering. This is also mentioned in the shopping basket. For questions you can always contact us.
 Geverifieerde beoordeling
7 maanden geleden
De letter is niet correct in het midden gezet en de ketting is van slechte kwaliteit.
Beoordeling melden
Antwoord van Lucardi.be
7 maanden geleden
Excuses, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Je kunt hiervoor contact opnemen met onze klantendienst. We helpen je zo snel mogelijk verder. Liefs, Lucardi
 Geverifieerde beoordeling
9 maanden geleden
Het is rommel wat ik heb gekocht En weet ook niet waar en wat ik moet betalen
Beoordeling melden
Antwoord van Lucardi.be
9 maanden geleden
Hi Marleen, wat jammer dat jouw order niet naar verwachting was. Uiteraard kun je jouw order retourneren. Het bedrag wordt dan teruggestort op jouw rekening. Voor vragen mag je altijd contact opnemen met onze klantendienst via klantendienst@lucardi.be. Liefs, Lucardi
 Geverifieerde beoordeling
6 maanden geleden
Letter staat niet gecentreerd gegraveerd.
Beoordeling melden
Antwoord van Lucardi.be
6 maanden geleden
Hi Eva, wat vervelend dat je niet tevreden bent met de gravure. Voor vragen kun je het beste contact opnemen met onze klantendienst. Zij kijken graag mee voor de mogelijkheden. Liefs, Lucardi