Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
printabout.be-klant
Beoordeling melden
31 aug. 2023
Geverifieerde beoordeling
Mijn canon printer geeft aan dat mijn inktpatronen bijna leeg zijn. Daar geloof ik dus niets van en print lekker verder. Dan wordt het volgens mij spannend en bestel ik zwart en kleur cartridges bij print about. die krijg ik via een gemakkelijke website eenvoudig besteld en eveneens snel geleverd. dan instaleren en kijken of het werkt. De installatie werkt even vlot. En ja hoor alles naar wens en veel goedkoper. Dus Ik ken mijn leverancier. Een opmerking aan print about: als je een balpen gratis mee geeft zorg dan dat die ook kwaliteit heeft want de mijne is zielig.
We hebben bij hen dit jaar al 3 hoog volume printers besteld inclusief wat cartridge orders. Bij de HP printer van +/- 1000 euro btw inclusief ging het mis.
De printer was slecht gebouwd de rolletjes waren niet op mekaar uitgelijnd, er ontbrak ook een roller, de voorklep viel er tijdens het bellen met hen gewoon af, Het HP logo was er zelfs niet volledig ingekleefd.
PRINTABOUT heeft ons vervolgens uitgebreid testen door ons laten doen, foto's laten sturen, enz... .
Omdat dit een DOA is.
Nadat we alle testen en foto's hadden doorgestuurd over deze mismaakte printer zegt men doodleuk dat we naar HP moeten bellen voor een retour authorisatie.
Na de HP retour authorisatie stuurde HP ons terug naar PRINTABOUT, om vervolgens ons opnieuw rondjes te laten draaien en uiteindelijk kregen we dan een retour sticker.
Wat aan zich ook al problematisch was aangezien dit een printer van vlot 20 kg is dat ik naar POSTNL punt mocht zeulen waar het pak gedrurende lange tijd is blijven staan omdat POSTNL het omvangrijke pak niet mee wou nemen uit die krantenwinkel.
Een georchestreerde uitputtingsslag.
Na lange tijd, maanden nadien, ontvang ik een mail van PRINTABOUT waar ze dus letterlijk ALLE testen ALLE foto's en alle mails negeren en doodleuk zeggen dat de printer dat we retour hebben gestuurd goed functioneert.
En dat er geen sprake is van de ontbrekende onderdelen. Men weigert dit ook de staven met foto's... en zorgt ervoor dat we geen toegang meer hebben tot de printer. Logisch .
Het hele opzet is zo min mogelijk terugbetalen bij problemen.
Er zijn foto's van. In het lang en het breed communicatie over, en inheb zelfs een VERVANGENDE Printer bij hen gekocht. Waar men ook adviseerde om toch eerder voor BROTHER te gaan.
Bovendien zorgt men er bij PRINTABOUT dat je grote bestellingen niet kan betalen met kredietkaart. Met als gevolg dat je dus je geld niet kan terugclaimen via de kredietkaartmaatschappij, en dat de enige manier is om juridische procedure te starten tegen PrintAbout.
Vandaag belofte gekregen dat men mij ging terugbellen... > niet gebeurd.
Wel opnieuw koud mailtje, dat er niks met die printer mis is... zeer en zeer vuil... met als enige doel ons euro's lichter maken.
Dus de printer van 1000 euro dat we geleverd kregen met onbekende logo plaat, ontbrekende inwendige rollers, fusers met niet uitgelijnde en geblokkeerde rolles, enz.. enz.. enz.. enz... waar wij maximaal 50 blz hebben op kunnen printen moeten we dan beschouwen als een goed werkende printer waar dit alles normaal is.
5 sterren kut bedrijf.
Heel slechte ervaring met de pakjesdienst.Gezien ik niet thuis was bij de levering is dit afgeleverd in een afhaalpunt in de E.Hielstraat in Gentbrugge. Dit is een hele afstand van St Amandsberg naar Gentbrugge. Dit vind ik onbegrijpelijk en ook niet voor herhaling vatbaarHet spijt mij erg maar in dit geval kan ik niet meer bij jullie bestellen.
Antwoord van printabout.be
2 uur geleden
Beste Denise,
Bedankt voor je beoordeling.
We hebben zojuist geprobeerd om telefonisch contact met je op te nemen, maar helaas konden we je niet bereiken. Het is uiteraard erg vervelend dat je pakketje naar een afhaalpunt is gebracht die niet bij jou in de buurt is. Helaas hebben wij geen invloed op de planning van de vervoerder. Dit kan natuurlijk ook gebeuren wanneer je ergens anders een bestelling doet, aangezien het een extern bedrijf is waar veel bedrijven mee samenwerken. We zullen hier uiteraard wel een melding van maken.
We hopen je in de toekomst alsnog terug te mogen zien voor een nieuwe bestelling.
Fijne dag gewenst!
Kaylee
Team Webcare | PrintAbout
printabout.be-klant
Beoordeling melden
11 sep. 2023
Geverifieerde beoordeling
Ik bestelde 2 kleur cartriges voor mijn printer HP Deskjet 840 C en men stuurde 2 cartridges op voor HP 930.
Met deze cartriges werkt mijn printer niet!!!
Wat moet ik nu doen ??? Naar waar moet ik deze verkeerde bestelling terugsturen en krijg ik dan de juiste cartridges toegestuurd ? Ik ben een ontevreden klant !!!
Antwoord van printabout.be
11 sep. 2023
Beste Eric,
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te plaatsen. We hebben je geprobeerd te bellen om het een en ander toe te lichten, maar we kregen helaas geen gehoor. Voor zover het ons duidelijk is, heb je dezelfde producten hebt ontvangen als welke je zelf besteld hebt.
Het kan natuurlijk gebeuren dat je per abuis een verkeerd product besteld hebt. We hebben je inmiddels een e-mail gestuurd met de uitleg hoe je producten kunt retourneren.
We zien je reactie graag tegemoet en wensen je een zonnige dag vandaag!
Raquel,
Team Webcare | PrintAbout
printabout.be-klant
Beoordeling melden
6 sep. 2023
Geverifieerde beoordeling
defect artikel werd kostenloos vervangen
geen reactie op vragen aan klantendienst
Antwoord van printabout.be
14 sep. 2023
Beste Arnout,
Bedankt voor je feedback! Goed nieuws, we hebben inmiddels contact met je gehad en dit voor je kunnen oplossen onder garantie. Je zult morgen een vervangende cartridge ontvangen waar je weer zorgeloos mee kunt verder printen.
Geniet van je dag!
Kaylee
Team Webcare | PrintAbout
printabout.be-klant
Beoordeling melden
28 aug. 2023
Geverifieerde beoordeling
Werk met post België en niet met PostNL
Antwoord van printabout.be
28 aug. 2023
Beste Florent,
Bedankt voor je review. Je hebt ons met 1 ster beoordeeld; dat vinden wij erg jammer.
Wij leveren zowel met PostNL, DHL als Bpost. Dit wordt echter willekeurig gekozen wanneer je een bestelling plaatst, het is helaas niet mogelijk om zelf een vervoerder te kiezen. Wellicht leuk om te weten, is dat wij ermee bezig zijn om dit in de toekomst wel mogelijk te maken!
We wensen je een mooie dag vandaag.
Raquel,
Team Webcare | PrintAbout
printabout.be-klant
Beoordeling melden
25 jul. 2023
Geverifieerde beoordeling
Slechte service bij problemen gericht op NIET terugbetalen.
We hebben bij hen dit jaar al 3 hoog volume printers besteld inclusief wat cartridge orders. Bij de HP printer van +/- 1000 euro btw inclusief ging het mis.
De printer was slecht gebouwd de rolletjes waren niet op mekaar uitgelijnd, er ontbrak ook een roller, de voorklep viel er tijdens het bellen met hen gewoon af, Het HP logo was er zelfs niet volledig ingekleefd.
PRINTABOUT heeft ons vervolgens uitgebreid testen door ons laten doen, foto's laten sturen, enz... .
Omdat dit een DOA is.
Nadat we alle testen en foto's hadden doorgestuurd over deze mismaakte printer zegt men doodleuk dat we naar HP moeten bellen voor een retour authorisatie.
Na de HP retour authorisatie stuurde HP ons terug naar PRINTABOUT, om vervolgens ons opnieuw rondjes te laten draaien en uiteindelijk kregen we dan een retour sticker.
Wat aan zich ook al problematisch was aangezien dit een printer van vlot 20 kg is dat ik naar POSTNL punt mocht zeulen waar het pak gedrurende lange tijd is blijven staan omdat POSTNL het omvangrijke pak niet mee wou nemen uit die krantenwinkel.
Een georchestreerde uitputtingsslag.
Na lange tijd, maanden nadien, ontvang ik een mail van PRINTABOUT waar ze dus letterlijk ALLE testen ALLE foto's en alle mails negeren en doodleuk zeggen dat de printer dat we retour hebben gestuurd goed functioneert.
En dat er geen sprake is van de ontbrekende onderdelen. Men weigert dit ook de staven met foto's... en zorgt ervoor dat we geen toegang meer hebben tot de printer. Logisch .
Het hele opzet is zo min mogelijk terugbetalen bij problemen.
Er zijn foto's van. In het lang en het breed communicatie over, en inheb zelfs een VERVANGENDE Printer bij hen gekocht. Waar men ook adviseerde om toch eerder voor BROTHER te gaan.
Bovendien zorgt men er bij PRINTABOUT dat je grote bestellingen niet kan betalen met kredietkaart. Met als gevolg dat je dus je geld niet kan terugclaimen via de kredietkaartmaatschappij, en dat de enige manier is om juridische procedure te starten tegen PrintAbout.
Vandaag belofte gekregen dat men mij ging terugbellen... > niet gebeurd.
Wel opnieuw koud mailtje, dat er niks met die printer mis is... zeer en zeer vuil... met als enige doel ons euro's lichter maken.
Dus de printer van 1000 euro dat we geleverd kregen met onbekende logo plaat, ontbrekende inwendige rollers, fusers met niet uitgelijnde en geblokkeerde rolles, enz.. enz.. enz.. enz... waar wij maximaal 50 blz hebben op kunnen printen moeten we dan beschouwen als een goed werkende printer waar dit alles normaal is.
5 sterren kut bedrijf.
printabout.be-klant
Beoordeling melden
4 jul. 2023
Geverifieerde beoordeling
Goede klanten service geven, geen opdringerig gedrag
Antwoord van printabout.be
5 jul. 2023
Beste Lorenzo,
Bedankt voor het plaatsen van deze review. Je hebt ons met 1 ster beoordeeld; dat vinden we natuurlijk erg jammer. We kunnen geen enkele correspondentie terugvinden, waardoor we niet zo goed weten waar dit precies over gaat.
Indien dit om de e-mails gaat die je van ons ontvangt, kun je jezelf uitschrijven voor de nieuwsbrief door de button onderaan de mail te gebruiken. De button heet 'uitschrijven'. Nadat je dit gedaan hebt zal je geen aanbiedingen en acties meer van ons ontvangen.
We wensen je een mooie dag verder.
Raquel,
Team Webcare | PrintAbout
printabout.be-klant
Beoordeling melden
7 jun. 2023
Geverifieerde beoordeling
Ongewild, grof gepusht naar huismerk
Ik vind het niet kunnen dat we opgebeld worden om het huismerk te kopen boven het A-merk. Een zeer onaangename ervaring en een gesprek met geen respect voor onze keuze.
Antwoord van printabout.be
9 jun. 2023
Beste Ian,
Bedankt voor jouw beoordeling. We zijn blij dat je deze ervaring met ons deelt, want op deze manier kunnen we onze service juist verbeteren.
Ons belletje is puur bedoeld om met jou als klant mee te denken, maar het is niet netjes als dit bij jou pushend overkomt. Sorry daarvoor. We gaan dit intern oppakken om dit in de toekomst te voorkomen.
Elma,
Team Webcare | PrintAbout
printabout.be-klant
Beoordeling melden
13 jun. 2023
Geverifieerde beoordeling
Ik wil dat een bestelling wordt uitgevoerd zoals doorgegeven en dat men niet per se het huismerk door de strot wil duwen.
Antwoord van printabout.be
14 jun. 2023
Beste Paul,
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te plaatsen. We bellen juist om je te vertellen dat je kunt besparen op exact dezelfde kwaliteit. Jammer dat je ons service gerichte telefoontje als onprettig hebt ervaren, veel klanten waarderen dit juist aan ons!
Uiteraard is het niet de bedoeling dat dit op een vervelende manier overkomt. Wij hebben een aantekening gemaakt in je account, zodat je in de toekomst niet meer gebeld zal worden. Onze oprechte excuses voor de vervelende ervaring.
Een zonnige dag gewenst! :-)
Raquel,
Team Webcare | PrintAbout
printabout.be-klant
Beoordeling melden
22 jun. 2023
Geverifieerde beoordeling
I still didn't received my order and had to buy urgently somewhere else
Antwoord van printabout.be
26 jun. 2023
Dear Carine,
Thank you for your review. We are sorry that you rated us with 1 star.
We see that your package has now been delivered to a collection point, after it has unfortunately been slightly delayed. We have sent you the address details of this collection point by e-mail.
Have a nice day!
Raquel,
Team Webcare | PrintAbout
printabout.be-klant
Beoordeling melden
12 jun. 2023
Geverifieerde beoordeling
2x cartridges gehad die over datum waren!
Antwoord van printabout.be
13 jun. 2023
Beste Dieter,
Bedankt voor je review! Goed dat je al contact met ons hebt opgenomen. Hierdoor hebben we je de juiste cartridges kunnen nasturen.
Excuses voor het ongemak wat dit heeft gebracht, en nog een mooie dag gewenst!
Kaylee
Team Webcare | PrintAbout
printabout.be-klant
Beoordeling melden
12 jun. 2023
Geverifieerde beoordeling
Antwoord van printabout.be
13 jun. 2023
Bedankt voor je beoordeling Chantal! Je hebt ons met één ster beoordeeld; dat vinden wij natuurlijk erg jammer. Wij horen dan ook graag wat er aan de hand is. Kun je een e-mail sturen naar klantenservice@printabout.nl? Uiteraard zullen wij op zoek gaan naar een passende oplossing.
Wij wensen je een fijne dag!
Kaylee,
Team Webcare | PrintAbout
printabout.be-klant
Beoordeling melden
29 sep. 2022
Geverifieerde beoordeling
Ben reeds klant sedert 2020 maar heb nu een heel slechte ervaring waardoor ik hier niet meer bestel! Ik bestelde zoals gewoonlijk de toner van HP waarover ik tevreden ben. Na enkele dagen krijg ik een telefoontje van een opdringerige medewerker met de vraag of ik de HP toner niet wil ruilen tegen 2 toners van het huismerk. Ik vertelde dat ik dat in het verleden al geprobeerd heb en dat ik een slechte ervaring had (deze maakte namelijk strepen op de papieren die ik printte). De medewerker zei me dat dat wellicht een eenmalige fout was en dat dat niet meer mocht gebeuren. Hij verzekerde me dat ik, indien ik niet tevreden was, het product zonder problemen mocht terugsturen.
Na ontvangst van de toner van hun huismerk bleek het resultaat wederom niet goed. Ik stuurde toen een schrijven naar het mailadres die op hun site staat bij contact: klantenservice@printabout.nl
Geen antwoord na de eerste mail! Enkele dagen een tweede mail gestuurd. Weer geen antwoord! Een week later een derde mail gestuurd die ook onbeantwoord bleef.
Uiteindelijk heb ik dan via de help functie mijn bericht gekopieerd. Na een dag of 2 heb ik dan antwoord gekregen met de vraag of ik een formulier wou invullen op de site, ondanks het feit dat ik al mijn gegevens, de factuur en een bewijs van slechte print gemaild had.
Maar dat bleek nog niet genoeg. Een medewerker vroeg me om nog een blad te printen met door hen opgestelde kleuren. Dit was voor mij de druppel.
Ik ben als klant van in het begin duidelijk geweest, heb alle bewijzen voorgelegd maar het is duidelijk dat men het klanten zo moeilijk mogelijk maakt om een product te retourneren alhoewel de bewijzen hiervoor duidelijk geleverd. Dit is duidelijk een firma die het niet nauw neemt met de regels en hun klanten niet respecteert!
Voor mij is dit de laatste keer geweest dat ik hier gekocht heb!
Antwoord van printabout.be
30 sep. 2022
Beste Luc,
Bedankt voor jouw beoordeling.
Tot onze spijt betreft jou reactie geen waarheid. Wij hebben zodra je een mail hebt gestuurd hierop gereageerd. Je had je mails verstuurd naar een mail adres maar niet van PrintAbout Klantenservice. Doordat je niet direct gehoor gaf om de garantie te starten via het retourportaal konden wij geen garantie voor je starten.
We vinden het natuurlijk heel vervelend dat je een product hebt ontvangen welke een slechte kwaliteit levert. Wij hadden hiervoor geen voorbeeld ontvangen, en hebben dit nagevraagd. We willen dit alsnog graag voor je oplossen maar hebben wel jouw medewerking hiervoor nodig.
Mocht je dit alsnog willen aanleveren dan gaan we het voor je oppakken. We zullen je dan een passende oplossing bieden.
Mooie dag gewenst.
Madeline
Team PrintAbout.
printabout.be-klant
Beoordeling melden
7 mei 2023
Geverifieerde beoordeling
Valse beloftes: "Bestel nu, morgen in huis"
De realiteit:
30/04: bestelling geplaatst en bevestiging van orderbestelling ontvangen om 11/00u
01/05: bestelling met ordernummer 22078247 meegegeven aan PostNL met track & trace-nummer XXX
03/05: Je pakket is bijna binnen! PostNL bezorgt het vandaag tussen 13:30 en 17:30 ---> NIET WAAR!!!
04/05: pakket gevonden in brievenbus (wij waren nochtans aanwezig de ganse avond van 03/05
Antwoord van printabout.be
8 mei 2023
Beste Guy,
Fijn dat je de verzending via PostNL hebt toegelicht. De vertraging bij PostNL had zeker niet mogen gebeuren en zullen we dan ook melden bij de vervoerder. We hebben zojuist telefonisch contact met elkaar opgenomen om dit alles verder door te spreken. Uiteraard zijn we blij dat je hebt aangegeven wel blij te zijn met de service die vanuit PrintAbout is aangeboden. We hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.
Elma,
Team Webcare | PrintAbout
printabout.be-klant
Beoordeling melden
3 nov. 2022
Geverifieerde beoordeling
Oneerlijkheid troef bij deze leverancier
Er werd een fout product geleverd en het terugsturen via hun retourticket kost je 9,75€.
Je bestelt opnieuw en je wordt onmiddellijk gecontacteerd om hun huisproduct aan te smeren. Waarom? Hebben ze het gevraagde product niet, zeg dat dan gewoon.
Een 2e bestelling annuleer ik volgens hun eigen richtlijnen, zelfs binnen de 2H en tóch versturen ze het pakje.
Resultaat: 2 x 9,75€ uit mijn zak omdat ze niet het juiste product kunnen leveren.
Ik noem dat mafiapraktijken. Was mijn 1e en tevens mijn laatste ervaring bij PrintAbout.
Antwoord van printabout.be
4 nov. 2022
Hi,
Bedankt voor je beoordeling!
Vervelend dat je dit zo ervaart! Alleen de ongeopende verpakking kan je weer terug sturen, en daar heb je gelukkig maar een label voor nodig. Indien je twijfelt, kan je ons altijd contacten voor een passend advies.
Wij wensen je een mooie dag!
Madeline
Team PrintAbout.
printabout.be-klant
Beoordeling melden
14 feb. 2023
Geverifieerde beoordeling
Retourneren is problematisch ...
Huismerk cartridges werden niet herkend, alle mogelijk stappen zonder succes uitgevoerd, ik begrijp dat de grote fabrikanten dit moeilijk maken maar ... ik ben ontevreden over de afhandeling van mijn retour aanvraag. Niets van reactie ontvangen, in de plaats blijf ik maar e-mails krijgen ivm een nieuwe bestelling en dat heb ik helemaal niet gedaan. Heb telkens geantwoord en niemand zegt wat er aan de hand is en wat de volgende stap is. Jammer, dit had wel heel wat beter kunnen worden afgehandeld ...
Antwoord van printabout.be
15 feb. 2023
Beste Xavier,
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat dit voor verwarring heeft gezorgd! Wij hebben je onder garantie kosteloos een vervangende cartridge toegestuurd. Heb je deze al geprobeerd? Wij verwachten namelijk dat het mankement opgelost zal zijn na het vervangen van de cartridge.
Omdat we je telefonisch niet konden bereiken, zullen we je een nieuwe mail sturen. Mocht je nog steeds problemen ervaren zullen we natuurlijk samen kijken naar een passende oplossing!
Fijne dag gewenst!
Kaylee
Team Webcare | PrintAbout
printabout.be-klant
Beoordeling melden
3 mei 2023
Geverifieerde beoordeling
Foutief patroon
beste
Ik heb de verkeerde patronen aangekregen deze waren ook beschadigt ik heb via een winkel in de buurt de juiste patroon kunnen kopen ik zou hier graag een oplossing voor willen ontvangen liefst zou ik een terugbetaling ontvangen
Wat stellen jullie voor
Vriendelijke Groetjes
Antwoord van printabout.be
11 mei 2023
Beste Jozef,
Bedankt voor je review. Goed dat je aangeeft problemen te hebben met de bestelde cartridges, we willen dit graag voor je oplossen! Om deze reden hebben we telefonisch contact met je gehad. We hebben je een e-mail gestuurd om de garantieprocedure op te starten. Zien we je reactie tegemoet?
Fijne dag gewenst!
Kaylee
Team Webcare | PrintAbout
printabout.be-klant
Beoordeling melden
15 mei 2023
Geverifieerde beoordeling
verkeerde patronen gestuurd 2 maal foto's doorgestuurd tweede mail nog steeds geen reactie + vorige bestelling geen factuur
printabout.be-klant
Beoordeling melden
8 nov. 2022
Geverifieerde beoordeling
Huismerk trekt op niets.
Koop nooit dat huismerk voor HP printers. Je kan niet meer zien wat het inktniveau is en de printer zeurt constant dat je gebruik maakt van refurbished of hervulde catridges. Als je dan een slechte review geeft, antwoorden ze wel dat ze de garantie gaan opstarten maar verder gebeurt er niets. Loze beloftes dus. Het is goedkoop maar daar zijn dan ook alle voordelen mee opgesomt.
Antwoord van printabout.be
18 nov. 2022
Beste Pascal,
Goed dat je contact met ons opneemt.
Onze huismerk cartridges worden geproduceerd onder dezelfde ISO normen als waar een originele cartridge aan moet voldoen. Het is dan natuurlijk onwijs vervelend als het inktniveau van de cartridge niet wordt weergegeven.
Zo dadelijk zal je een e-mail van ons ontvangen, zodat we samen kunnen kijken naar een passende oplossing. Deze e-mail sturen we naar het e-mailadres welke je bij je bestelling hebt achtergelaten.
Met vriendelijke groet,
Elma, Team PrintAbout
printabout.be-klant
Beoordeling melden
14 mrt. 2023
Geverifieerde beoordeling
Waar blijft de oplossing !
Vlugger een juist voorstel doen als andere voorgestelde oplossingen(lees trucjes) niet helpen. U vraagt nu mijn oordeel vooraleer een voorstel van oplossing is. Ik heb al 3 keer alle gegevens (steeds dezelfde ) moeten doorgeven maar een voorstel komt er niet. Misschien zal de Inspecteur vlugger een oplossing krijgen!
Antwoord van printabout.be
15 mrt. 2023
Beste Luc,
Bedankt voor je review,
Het is goed dat je contact hebt opgenomen met onze klantenservice afdeling, zodat we de juiste gegevens hebben.
Je aanvraag is daarom ook behandeld en goedgekeurd. Je kunt de producten kosteloos retourneren, waarna je een credit-nota zal ontvangen.
Vertrouwende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd
Fijne dag gewenst!
Chelsea,
Team Webcare | PrintAbout
printabout.be-klant
Beoordeling melden
8 feb. 2023
Geverifieerde beoordeling
Pas na installatie van huismerk kleurcartridges, verscheen mededeling dat door update van hp dit niet meer mogelijk was. Bij bestelling nochtans gevraagd of ze compatibel waren. Ondanks linken en uitleg, lukt het mij niet om dit te veranderen. Opengedane inktcartridges worden waarschijnlijk ook niet teruggenomen?
Antwoord van printabout.be
9 feb. 2023
Beste Martine,
Fijn dat je deze review plaatst!
Flink balen dat de huismerk cartridges niet worden geaccepteerd door jouw printer. Goed nieuws! Wij hebben een reset om dit probleem te verhelpen. Wij zien dat wij deze al naar je toe hebben gestuurd op 06-02-2023 naar aanleiding van je e-mail. Mocht dit niet helpen kun je de retouraanvraag invullen waarnaar we zullen kijken voor een passende oplossing onder garantie.
Helaas hebben we nog geen reactie van je mogen ontvangen. Om deze reden zullen we de mail nogmaals naar je doorsturen. Horen we snel van je?
Kaylee
Team Webcare | PrintAbout
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.