PrintAbout- Logo - Beoordelingen

PrintAbout
Beoordelingen:

1.414 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden16.898 beoordelingen in totaal  

4,65
Uitstekend
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

31 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
het materiaal van Print About is van uitstekende kwaliteit maar de verzendingen zouden een stuk veiliger en betrouwbaarder zijn, moest U met een andere transporteur werken. Ik heb al meerdere slechte ervaringen gehad met POST.NL zo ook nu weer krijg ik een mail dat mijn pakket op woensdag tussen 19 en 21 uur geleverd zou worden waardoor ik als een prostituee voor mijn venster zit en dan krijg ik later een mail van wij hebben U gemist waarop de vrijdag mijn pakket aankomt en omdat ik een opmerking maak wou de chauffeur mijn pakket niet overhandigen waarop ik het uit zijn handen heb moeten trekken. ik heb in de toekomst nog enkele bestellingen te doen bij U en zou dan wel willen aandringen op een andere pakjes diens Met Beleefde Groeten Janssens Karel

de meest kritische beoordeling

25 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
We hebben bij hen dit jaar al 3 hoog volume printers besteld inclusief wat cartridge orders. Bij de HP printer van +/- 1000 euro btw inclusief ging het mis. De printer was slecht gebouwd de rolletjes waren niet op mekaar uitgelijnd, er ontbrak ook een roller, de voorklep viel er tijdens het bellen met hen gewoon af, Het HP logo was er zelfs niet volledig ingekleefd. PRINTABOUT heeft ons vervolgens uitgebreid testen door ons laten doen, foto's laten sturen, enz... . Omdat dit een DOA is. Nadat we alle testen en foto's hadden doorgestuurd over deze mismaakte printer zegt men doodleuk dat we naar HP moeten bellen voor een retour authorisatie. Na de HP retour authorisatie stuurde HP ons terug naar PRINTABOUT, om vervolgens ons opnieuw rondjes te laten draaien en uiteindelijk kregen we dan een retour sticker. Wat aan zich ook al problematisch was aangezien dit een printer van vlot 20 kg is dat ik naar POSTNL punt mocht zeulen waar het pak gedrurende lange tijd is blijven staan omdat POSTNL het omvangrijke pak niet mee wou nemen uit die krantenwinkel. Een georchestreerde uitputtingsslag. Na lange tijd, maanden nadien, ontvang ik een mail van PRINTABOUT waar ze dus letterlijk ALLE testen ALLE foto's en alle mails negeren en doodleuk zeggen dat de printer dat we retour hebben gestuurd goed functioneert. En dat er geen sprake is van de ontbrekende onderdelen. Men weigert dit ook de staven met foto's... en zorgt ervoor dat we geen toegang meer hebben tot de printer. Logisch . Het hele opzet is zo min mogelijk terugbetalen bij problemen. Er zijn foto's van. In het lang en het breed communicatie over, en inheb zelfs een VERVANGENDE Printer bij hen gekocht. Waar men ook adviseerde om toch eerder voor BROTHER te gaan. Bovendien zorgt men er bij PRINTABOUT dat je grote bestellingen niet kan betalen met kredietkaart. Met als gevolg dat je dus je geld niet kan terugclaimen via de kredietkaartmaatschappij, en dat de enige manier is om juridische procedure te starten tegen PrintAbout. Vandaag belofte gekregen dat men mij ging terugbellen... > niet gebeurd. Wel opnieuw koud mailtje, dat er niks met die printer mis is... zeer en zeer vuil... met als enige doel ons euro's lichter maken. Dus de printer van 1000 euro dat we geleverd kregen met onbekende logo plaat, ontbrekende inwendige rollers, fusers met niet uitgelijnde en geblokkeerde rolles, enz.. enz.. enz.. enz... waar wij maximaal 50 blz hebben op kunnen printen moeten we dan beschouwen als een goed werkende printer waar dit alles normaal is. 5 sterren kut bedrijf.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor PrintAbout

Filter
 Sorteren  
Relevantie
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

loze beloften

volgens uw website zou het pakket daags na de bestelling geleverd worden. Vervolgens stuurt u onmiddellijk een email met titel : "Uw pakket is onderweg" en 7 dagen later check ik nogmaals de link naar PostNL om de status van de levering te checken en daaruit blijkt dat er zelfs nog niets werd afgeleverd aan PostNL om te versturen. Is dit het ontmoedigingsbeleid omdat ik geweigerd heb om alsnog inktcartouches van uw huismerk te bestellen? Ik lees graag uw antwoord en compensatie.
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
11 dagen geleden
Beste Pieter, Bedankt voor je beoordeling en goed dat je dit aangeeft! We hebben elkaar zojuist even telefonisch gesproken. Het blijkt dat jouw pakketje kwijt is geraakt bij PostNL. Gelukkig hebben we dit meteen voor je kunnen oplossen door de bestelling opnieuw naar je te versturen. Naar verwachting zal je deze morgen ontvangen! Er is absoluut geen beleid dat klanten ontmoedigt om hun voorkeuren te kiezen, of dat nu ons huismerk is of een ander merk. Wij waarderen elke bestelling, ongeacht de keuze voor het type product. We hopen het zo voor je te hebben opgelost en wensen je nog een fijne dag! Kaylee Team Webcare | PrintAbout
21 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Als men het huismerk besteld krijgt men nadien een mail dat men de instellingen van de computer moet wijzigen anders kan men de print patronen niet gebruiken. Vermeld dit als men de bestelling doet niet daarna ik vind dit bedrog
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
21 mrt 2024
Beste Frans, Bedankt voor je beoordeling! Onze huismerk cartridges hebben een chip die aangepast zijn op de nieuwste updates van HP. We gaan er vanuit dat je deze cartridges zorgeloos kunt gebruiken zonder het aanpassen van de instellingen. De e-mail met de uitleg om de updates van HP uit te zetten hebben we alvast verstuurd uit voorzorg. Je kunt de cartridges gewoon proberen te plaatsen, indien deze wel een foutmelding geven heb je levenslange garantie en kun je de cartridges gewoon retour sturen. Zodra je de producten lang genoeg in gebruik hebt genomen, zijn wij benieuwd naar de ervaring hiervan. Wij willen je vriendelijk vragen om deze productbeoordeling dan te herzien/herschrijven. Gezellige dag gewenst! Kaylee, Team Webcare | PrintAbout
21 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Leveringstermijn

Bestelde goederen lange tijd na bestelling nog steeds niet ontvangen. Geen feedback omtrent leveringstermijn
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
21 mrt 2024
Beste Danny, Goed dat je dit aangeeft! We hebben elkaar zojuist telefonisch gesproken om dit op te lossen. Gelukkig hebben we de bestelling opnieuw naar je kunnen versturen. Deze was naar ons retour gestuurd doordat je een foutje had gemaakt in het adres, wat uiteraard kan gebeuren. We hopen dat je de bestelling snel in bezit hebt en wensen je een fijne dag! Kaylee Team Webcare | PrintAbout
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
geen verkeerde inktpotten zenden of geen waar er geen inkt inzet epsom
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
2 dagen geleden
Goedemiddag Mariette, Bedankt voor jouw beoordeling. Wij zien dat er reeds al contact is met onze klantenservice, wij willen jou uiteraard naar alle tevredenheid een oplossing aanbieden! Gelukkig heb je garantie op de aangekochte cartridges, om na te gaan wat het probleem is hebben wij enkel wat gegevens van jou nodig. Wellicht kan je vragen aan jouw vrienden/kennissen of zij jou hiermee kunnen helpen? Zou je hierna weer contact kunnen opnemen met onze klantenservice? Alvast bedankt! Wendy, Team Webcare | PrintAbout
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Kortingscode werd niet doorgerekend
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
11 dagen geleden
Beste Dimitry, Bedankt voor je review en goed dat je dit aangeeft! We hebben je meteen een e-mail gestuurd zodat we dit verder kunnen nakijken. Zou je hierop willen reageren? We lossen dit graag onder garantie voor je op! Geniet van je dag! Kaylee Team Webcare | PrintAbout
26 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beste , Ik kan ze niet gebruiken
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
26 mrt 2024
Beste Marc, bedankt voor je beoordeling. Goed dat je aangeeft problemen te ervaren met de bestelde cartridges! We lossen dit uiteraard graag voor je op. Helaas konden we je telefonisch niet bereiken en hebben we je een e-mail gestuurd. Zou je hierop willen reageren? Een fijne dag gewenst! Kaylee Team Webcare | PrintAbout
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
9 dagen geleden
Goedemiddag! Bedankt voor jouw beoordeling. Wij hebben zojuist telefonisch contact met elkaar gehad om het euvel te bespreken. Intern zullen wij dit direct voor jou in orde maken! Nog een hele fijne dag gewenst! Wendy, Team Webcare | PrintAbout
7 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Spam 2.0. EOS

Als ik iets bestel, waarom moet er dan iemand bellen tot driemaal toe om te vragen of je toch niks anders wil kopen? Dit ook nadat ik dit al bij de bestelling als opmerking meegaf en na bestellen dit ook nog eens in hun chat aangaf. Dit werd bij de vorige bestelling ook reeds duidelijk gemaakt. Op zoek (en ondertussen gevonden) naar een nieuwe leverancier die minder agressief en toch prijsbewust is
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
7 mrt 2024
Beste Filip, Bedankt voor jouw beoordeling! Wat jammer om te horen dat je deze ervaring hebt gehad, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wij bellen je enkel op om je te vertellen dat je kunt besparen op exact dezelfde kwaliteit. Uiteraard is nee ook een antwoord. :-) Wij hebben in dit geval een aantekening gemaakt in je account, zodat je in de toekomst niet meer gebeld zal worden. Fijne dag! Kaylee, Team Webcare | PrintAbout
3 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
er heeft niemand aangebeld en we moesten ver gaan om ons pakje te gaan halen. We hebben zelf moeten bellen om te weten waar we om ons pakje moesten gaan. We hebben nooit een mail gekregen waar we erom moesten gaan.
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
4 mrt 2024
Beste Cindy, Bedankt voor jouw beoordeling! We begrijpen dat het vervelend is wanneer je pakketje op een afhaalpunt geleverd wordt terwijl je gewoon thuis was om het pakketje te ontvangen. Uiteraard zullen we een melding maken bij PostNL hiervan, zodat dit in de toekomst hopelijk voorkomen kan worden. Via de track & trace link die je van ons ontvangt zodra jouw pakketje onderweg is, kun je jouw pakketje volgen. Je kunt op die manier ook zien waar jouw pakketje is afgeleverd. Een mooie dag gewenst! Raquel, Team Webcare | PrintAbout
28 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik krijg nu ongevraagd dagelijks meermaals reclame op sociale media hiervan. Ben dit kotsbeu !!!!!!!!!!!
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
28 feb 2024
Bedankt voor je beoordeling Berto. Fijn dat je tevreden bent over de bestelde producten! Om het aantal reclames dat je ziet te verminderen kun je proberen om je cookies te verwijderen. Daarnaast kun je in de instellingen van je sociale media accounts je voorkeuren voor advertenties aanpassen om minder specifieke reclames te ontvangen. Een fijne dag gewenst! Kaylee Team Webcare | PrintAbout
28 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
veel te opdringerig met telefoons om andere producten te kopen dan je doorgeeft veel te veel mails
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
28 feb 2024
Beste Koen, Bedankt voor jouw beoordeling! Wat jammer om te horen dat je deze ervaring hebt gehad, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wij bellen je enkel op om je te vertellen dat je kunt besparen op exact dezelfde kwaliteit. Uiteraard is nee ook een antwoord. :-) We wensen je nog een fijne dag! Kaylee Team Webcare | PrintAbout
5 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
toners werken niet en bestelling van printer krijg je na 4 dagen dat die niet beschikbaar is...
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
5 mrt 2024
Beste Denis, Bedankt voor je beoordeling. We hebben inmiddels telefonisch contact gehad en samen een nieuwe printer uitgezocht die wel direct op voorraad is. Alvast veel plezier met je nieuwe printer en een fijne dag gewenst! Kaylee Team Webcare | PrintAbout
4 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling nog niet geleverd
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
4 mrt 2024
Bedankt voor je beoordeling Murat. We zien dat de printer vandaag opnieuw bij je wordt aangeboden nadat je eerder niet thuis was om het pakket aan te nemen. Mocht je de bestelling vandaag niet ontvangen, zou je dan contact op willen nemen met onze klantenservice? Een mooie dag! Kaylee Team Webcare | PrintAbout
20 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Slechte service

Eerst kwam de bestelling niet toe en werd automatisch teruggestuurd. Na contact met de klantendienst werd het verkeerde product opgezonden. Na een 3e contact werd na 2 weken eindelijk het juiste product geleverd. De pakketdienst kwam ook nooit op het gemelde tijdstip langs. Wel vriendelijke mensen op de klantendienst.
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
29 jan 2024
Beste Eli, Wat onwijs balen dat de bezorging van jouw bestelling zo is verlopen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Uiteraard hebben we hiervan een melding gemaakt bij de vervoerder, zodat ze dit kunnen oppakken ter verbetering van hun diensten. Geniet van je dag! Elma, Team Webcare | PrintAbout
1 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Niet duidelijk uitgelegd voor senioren waardoor ik dacht een inktpatroon besteld te hebben, dus niet. Iemand van de klantendienst raadde me " het juiste inktpatroon aan. In mijn printer gezet en werkt nog steeds niet. Bijna 70 euro in de vuilbak . Wel vlugge levering.
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
2 feb 2024
Beste Mia, Bedankt voor je beoordeling. Zojuist hebben we geprobeerd om je telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. In eerste instantie was er een drum besteld, terwijl de printer aangaf dat de toner vervangen moest worden. Dit kan natuurlijk gebeuren. Als je vervolgens de toner ook niet kunt gebruiken, is dat flink balen. Je zult straks een e-mail ontvangen met de vervolg stappen, je hebt hierop namelijk gewoon garantie. Dus zeker geen weggegooid geld, fijn toch?! Elma, Team Webcare | PrintAbout
23 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het niet leveren van de beloofde 1x gratis Powerbank! bij bestelling 24243636
Beoordeling melden
18 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Niet tevreden over de dienst na verkoop.
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
29 jan 2024
Beste Marleen, Onwijs bedankt voor jouw beoordeling. Aangezien we erg benieuwd zijn naar jouw toelichting over deze review, hebben we telefonisch contact met je opgenomen. Aan de hand hiervan zullen we intern overleggen naar een eventuele tegemoetkoming. Later deze dag zul je van ons een e-mail ontvangen. Elma, Team Webcare | PrintAbout
29 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling nog steeds niet ontvangen :-(
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
2 jan 2024
Beste Carmen, Bedankt voor je beoordeling. Uiteraard hebben we dit direct voor je uitgezocht en contact met je opgenomen. Het lijkt erop dat PostNL het pakket vandaag bij de afhaallocatie gaat bezorgen. Mocht dit om wat voor reden dan ook niet gebeuren, kun je ons terugbellen. Uiteraard hopen we dat je de producten snel in bezit hebt. Elma, Team Webcare | PrintAbout
5 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
nihil
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
8 jan 2024
Bedankt voor je beoordeling Willy! Je hebt ons met één ster beoordeeld; dat vinden wij natuurlijk erg jammer. Wij horen dan ook graag wat er aan de hand is, aangezien je de producten al hebt geretourneerd en een terugbetaling hebt ontvangen. Zou je een e-mail willen sturen naar klantenservice@printabout.nl? Fijne dag gewenst! Kaylee Team Webcare | PrintAbout
25 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling

Slechte service bij problemen gericht op NIET terugbetalen.

We hebben bij hen dit jaar al 3 hoog volume printers besteld inclusief wat cartridge orders. Bij de HP printer van +/- 1000 euro btw inclusief ging het mis. De printer was slecht gebouwd de rolletjes waren niet op mekaar uitgelijnd, er ontbrak ook een roller, de voorklep viel er tijdens het bellen met hen gewoon af, Het HP logo was er zelfs niet volledig ingekleefd. PRINTABOUT heeft ons vervolgens uitgebreid testen door ons laten doen, foto's laten sturen, enz... . Omdat dit een DOA is. Nadat we alle testen en foto's hadden doorgestuurd over deze mismaakte printer zegt men doodleuk dat we naar HP moeten bellen voor een retour authorisatie. Na de HP retour authorisatie stuurde HP ons terug naar PRINTABOUT, om vervolgens ons opnieuw rondjes te laten draaien en uiteindelijk kregen we dan een retour sticker. Wat aan zich ook al problematisch was aangezien dit een printer van vlot 20 kg is dat ik naar POSTNL punt mocht zeulen waar het pak gedrurende lange tijd is blijven staan omdat POSTNL het omvangrijke pak niet mee wou nemen uit die krantenwinkel. Een georchestreerde uitputtingsslag. Na lange tijd, maanden nadien, ontvang ik een mail van PRINTABOUT waar ze dus letterlijk ALLE testen ALLE foto's en alle mails negeren en doodleuk zeggen dat de printer dat we retour hebben gestuurd goed functioneert. En dat er geen sprake is van de ontbrekende onderdelen. Men weigert dit ook de staven met foto's... en zorgt ervoor dat we geen toegang meer hebben tot de printer. Logisch . Het hele opzet is zo min mogelijk terugbetalen bij problemen. Er zijn foto's van. In het lang en het breed communicatie over, en inheb zelfs een VERVANGENDE Printer bij hen gekocht. Waar men ook adviseerde om toch eerder voor BROTHER te gaan. Bovendien zorgt men er bij PRINTABOUT dat je grote bestellingen niet kan betalen met kredietkaart. Met als gevolg dat je dus je geld niet kan terugclaimen via de kredietkaartmaatschappij, en dat de enige manier is om juridische procedure te starten tegen PrintAbout. Vandaag belofte gekregen dat men mij ging terugbellen... > niet gebeurd. Wel opnieuw koud mailtje, dat er niks met die printer mis is... zeer en zeer vuil... met als enige doel ons euro's lichter maken. Dus de printer van 1000 euro dat we geleverd kregen met onbekende logo plaat, ontbrekende inwendige rollers, fusers met niet uitgelijnde en geblokkeerde rolles, enz.. enz.. enz.. enz... waar wij maximaal 50 blz hebben op kunnen printen moeten we dan beschouwen als een goed werkende printer waar dit alles normaal is. 5 sterren kut bedrijf.
Beoordeling melden