printabout.be- Logo - Beoordelingen

printabout.beReviews

: 14.306Uitstekend

4,67

Beoordelingen voor printabout.be

2.669 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

14.306 beoordelingen in totaal
Zo zorgen we ervoor dat beoordelingen van echte klanten komen.

de meest positieve beoordeling


7 maanden geleden 
Het enige minpuntje is PostNL . Wat een verschil met Bpost ! Ik begrijp dat de bestellers van de transportfirma's onder grote druk staan, maar men kan wel beleefd blijven. Het duurt bij mij 15 seconden vooraleer ik mijn deur kan openen. In die tijdspanne lukt het de chauffeur bij 3 of 4 buren aan te bellen, om dan toch nog uw pakje onbewaakt op uw stoep achter te laten. Het zou mij kunnen tegenhouden om een bestelling te plaatsen.
Beoordeling melden

Alle positieve beoordelingen weergeven

de meest kritische beoordeling


6 maanden geleden
Ik kruip niet snel in mijn pen voor een review maar deze keer zit het even heel hoog. PrintAbout scoort enkel goed in snelheid. Snel in leveren maar ook snel in eventuele problemen doorschuiven en afwimpelen. Zodra je problemen ondervindt met je product zijn ze qua service echt enorm klantonvriendelijk en zeker niet oplossingsgericht. Je wordt als klant bovendien geacht om de printer te kunnen testen zonder uitpakken, verwijderen van beveiligingen en toners plaatsen anders is er sprake van meteen 25% waardevermindering bij terugsturen. Gelukkig had ik de hulp van PrintAbout uiteindelijk niet nodig om tot een alternatieve oplossing te komen en kon ik elders rekenen op de hulp van een échte printer expert die titel waardig. Voor aankoop van je printer shop je volgens mij beter elders. Voor cartridges loop je daarna vast minder risico maar ben ik zelf intussen veel te veel teleurgesteld in PrintAbout.
Beoordeling melden

Alle kritische beoordelingen weergeven

Beoordelingen voor printabout.be

Filter 
 Sorteren Relevantie 
(58)
 Geverifieerde beoordeling
Gisteren
Een alternatieve cartridge die wordt voorgesteld op jullie aankoopsite moet wel uitgetest zijn en werken. De bewuste huismerk zwarte inkt cartridge werd niet geaccepteerd door de printer. De HP6950 toont een foutmelding dat “een chip gedetecteerd werd die geen originele HP chip is” De printer weigert te werken zolang de huismerk cartridge geïnstalleerd is. Na 3 werkdagen nog geen antwoord ontvangen op mijn ingediende klacht via het officiële klachtdocument op jullie site. Ik kijk alsnog uit naar een antwoord en een oplossing en hoop dat geen enkele andere klant met dit euvel geconfronteerd worden
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
1 maand geleden
Enkele minuten na mijn bestelling van HP Cartridges werd ik opgebeld door iemand van PrintAbout die mij gedurende 10 minuten op een vrij opdringerige manier probeerde mijn bestelling te laten wijzigen ten voordele van hun huismerk. Ik vind dit een ongeoorloofde praktijk Dus, dit was mijn laatste bestelling.
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
1 maand geleden
Beste Francois, Bedankt voor je review. Ons belletje is puur bedoeld om met jou als klant mee te denken en je erop te wijzen dat je dus enorm kunt besparen. En dit voor exact dezelfde kwaliteit en zelfs meer inhoud, dit noemen wij een win-win situatie. Wat jammer om te lezen dat je naar aanleiding van deze mededeling, besluit niet meer bij ons te bestellen. Je bent altijd vrij om je huidige bestelling te behouden, wat ook gebeurd is. We wensen je veel print-plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Elma van PrintAbout
 Geverifieerde beoordeling
6 dagen geleden
Hoe kan ik oordelen over iets wat ik nog steeds niet gekregen heb.
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
5 dagen geleden
Beste Maria-Anne, Goed dat je even contact opneemt. Als we de track&trace code bekijken zien we dat je bestelling klaarligt op een afhaallocatie. We zullen je per e-mail even op de hoogte brengen hiervan zodat je het pakket kunt afhalen. Veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Elma van PrintAbout
 Geverifieerde beoordeling
17 dagen geleden
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
16 dagen geleden
Beste Wilfried, Goed dat je een review hebt achtergelaten. Het is natuurlijk jammer te zien dat je niet tevreden bent. Zou je je ervaringen met ons willen delen zodat we onze service kunnen verbeteren? We horen uiteraard heel graag van je. Met vriendelijke groet, Elma van PrintAbout
 Geverifieerde beoordeling
1 maand geleden
Al een week aan het wachten op een bestelling. Geen reactie op herinneringsmail…
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
1 maand geleden
Beste Pieter, Bedankt voor het achterlaten van deze review. Het is natuurlijk niet fijn dat je al een week wacht op je bestelling. Gisteren hebben we hierover contact met je gehad, de bestelling is opnieuw verstuurd. Deze was door de vervoersdienst retour gestuurd omdat het adres niet correct zou zijn. We hopen dat je de bestelling snel in bezit zult hebben. Met vriendelijke groet, Elma van PrintAbout
 Geverifieerde beoordeling
3 maanden geleden
agressieve benadering via telefoon, omdat ik niet voor het huismerk heb gekozen... Ik weet dat op deze huismerken een heel pak meer winst wordt op gemaakt ( ik werk zelf in een winkel die ook cartridges verkoopt ) en weet uit ervaring dat die huismerken originele cartridges zijn, die terug gevuld zijn.... enige nadeel is dat eens de chip van de cartridge zegt dat die leeg is ( dus tot de laatste druppel opgebruikt ), je die chip niet kan resetten, en ook al is deze her opgevuld, deze niet meer bruikbaar is en geweigerd wordt door de printer... om dit te voorkomen, kies ik resoluut voor originele cartridges, dan eventueel een getouwtrek als een cartridge geweigerd word, die via een online bestelling is besteld. en ik dus veel meer geld zou verliezen dan de winst die ik maak op een goedkopere cartridge....
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
3 maanden geleden
Beste Didier, Bedankt voor je beoordeling. Wij vinden het jammer om te lezen dat je het op deze manier hebt ervaren. Dit is uiteraard niet onze bedoeling. Het klopt dat wij onze klanten attenderen op ons eigen huismerk cartridges. Dit vanwege de vele voordelen. Onze huismerk cartridges worden geheel nieuw geproduceerd onder dezelfde ISO-normen dan originele producten. Tevens heb je levenslange garantie op onze huismerk producten. In de toekomst willen wij je graag opnieuw van dienst zijn. Een mooi weekend toegewenst! Met vriendelijke groet, PrintAbout.nl
 Geverifieerde beoordeling
3 maanden geleden
Bij de bestelling was ik vergeten de code voor 10% korting, ALLESPA10, in te vullen. Ik heb dit vastgesteld en een paar uren daarna dit gemeld om mijn bedrag van de bestelling met 10% te verminderen. 2 dagen nadien kreeg ik de melding dat ik deze niet zou krijgen. Service kennen jullie blijkbaar niet, dus bij zo een firma's of wat dan ook bestel ik niet meer. Ik heb jullie in mijn E-mail bestand verwijderd! Jullie hebben 5 à 6 euro bijverdiend met mijn bestelling, gelukwensen!
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
3 maanden geleden
Beste Iwein, Wat onwijs vervelend dat je niet tevreden bent. Het klopt dat wij kortingscodes niet met terugwerkende kracht kunnen verwerken. Wat wel mogelijk was geweest binnen het actietermijn, is het opnieuw plaatsen van de bestelling en het retourneren van de eerdere bestelling. Op deze manier had je alsnog gebruik kunnen maken van de 10% korting. Inmiddels is de actie niet meer geldig. Met vriendelijke groet, Het PrintAbout Team
 Geverifieerde beoordeling
3 maanden geleden
Eerste levering liep uitstekend. Dan volgde een telefoongesprek met een voorstel om nog bijkomend artikel te bestellen aan voordelige voorwaarden. De textuur voor die bijkomende zending is niet comfort aan de gemaakte afspraken. Hierdoor is vertrouwen geschokt. Vandaar negatieve beoordeling.
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
3 maanden geleden
Beste Arnold, Bedankt voor je review. Spijtig te vernemen dat de kwaliteit van de cartridge niet naar behoren is. Uiteraard heb je hier garantie op, om de garantie te starten, zullen wij je per e-mail informeren. Prettige dag gewenst, Klantenservice PrintAbout
 Geverifieerde beoordeling
3 maanden geleden
communication uniquement en néerlandais ou en anglais! Pas de retour possible avec motif qui ne tient pas la route! J'avais acheté un tambour par mégarde et on me répond que je vne peux pas la renvoyer parce que l'encre a sèché. Depuis quand il y a de l'encre sur un tambour!
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
3 maanden geleden
Dear sir or Madam, Thank you for leaving your review. It is true that we communicate in Dutch and in English. We are sorry to read that there is a lack of clarity about the return notification. The return request was rejected because the protection was removed. As a result, the product no longer falls within the return conditions. We informed you about this on 20 May. If you have any questions, please let us know. Have a nice day. Sincerely, The PrintAbout team
 Geverifieerde beoordeling
3 maanden geleden
ik heb een bestelling gedaan op 06 mei 2022 ordernummer 18771247 en mijn bestelling is nog altijd niet toegekomen
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
3 maanden geleden
Beste Valere, Wat vervelend om te lezen dat je de bestelling nog niet ontvangen hebt. We zien dat deze op een afhaallocatie ligt en zullen je per e-mail hierover informeren. Met vriendelijke groet, Het PrintAbout Team
 Geverifieerde beoordeling
4 maanden geleden
Onlangs kocht ik kleuren- en zwarte huismerk cartridges voor HP printer aan bij PrintAbout. Nadat ik deze geplaatst had kreeg ik vrij snel problemen met de printer die de kleuren cartridge en kort nadien ook de zwarte niet meer erkende. Na nieuw contact diende ik een foto van de foutmelding op te sturen. Maar hier stond nog enkel de zwarte in fout en gevolg is dat ik geen vervanging krijg de kleur
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
23 dagen geleden
Beste Yves, Bedankt voor je beoordeling. Goed dat je contact met ons opneemt, want het is niet de bedoeling dat je de bestelde artikelen niet hebt kunnen gebruiken. Je hebt gewoon garantie en we lossen dit dan ook graag met je op. Wel is het zo dat we dan een foto nodig hebben van de foutmelding welke de kleurencartridge veroorzaakt. Direct na ontvangst daarvan sturen we een nieuwe cartridge naar je toe. Wil je de foto even naar ons mailen? Dit kan naar klantendienst@printabout.be o.v.v. het ordernummer. We zien je bericht graag snel tegemoet. Met vriendelijke groet, Elma van PrintAbout
 Geverifieerde beoordeling
4 maanden geleden
Mijn pakket is vijf maal niet toegekomen. Dat is niet te accepteren natuurlijk. De klantenservice was wel altijd heel vriendelijk, doch na jaren vaste klant te zijn, bestel ik hier nooit meer.
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
4 maanden geleden
Beste Deback, Bedankt voor je review. Helaas is de levering niet naar wens verlopen. Wij hebben er alles aangedaan om het pakket bij jou te laten leveren, helaas werd door Post-NL het pakket niet afgeleverd en weer geretourneerd. Er zal contact met u worden opgenomen. Prettige dag gewenst. Met vriendelijke groet, Klantenservice PrintAbout
 Geverifieerde beoordeling
4 maanden geleden
Ik wacht nog steeds op mijn goederen. Krijg ook geen antwoord op eerdere mail
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
4 maanden geleden
Laatste levering had een incompatibele toner en wacht nog op instructies.
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
4 maanden geleden
Bedankt voor uw review. Spijtig om te vernemen dat u problemen ervaart. Inmiddels hebben wij uw aanvraag in behandeling genomen en zal dit zo snel mogelijk worden opgelost. Het PrintAbout team.
 Geverifieerde beoordeling
4 maanden geleden
onze laatste bestelling is nog niet aangekomen
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
4 maanden geleden
Beste Paul, Bedankt voor het bericht. Spijtig te vernemen dat u de bestelling nog niet heeft ontvangen. We hebben een e-mail naar u verstuurd met de track&trace van de bestelling, zodat u de bestelling kan afhalen bij een Post-NL punt waar het pakket is geleverd. Wij wensen u een prettige dag. Met vriendelijk groet, Klantenservice PrintAbout
 Geverifieerde beoordeling
4 maanden geleden
nog altijd mijn bestelling niet ontvangen!
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
4 maanden geleden
Beste Reinhart, Bedankt voor je bericht. Zoals telefonische besproken, sturen wij het pakket weer naar je op. Zodra het pakket verzonden is ontvang je een track&trace waarmee je het pakket kan volgen. Met vriendelijk groet, Klantenservice PrintAbout.
 Geverifieerde beoordeling
4 maanden geleden
je n ai toujours pas reçu mon colli !!!!
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
4 maanden geleden
Dear sir or madam, Thank you for your review. We are sorry that you have not received your order. Of course we want to check this for you. On May 5, the package would have been collected from the PostNL location according to PostNL's track & trace code. We therefore assume that you have already received the package. We would like to be of service to you again in the future. Have a nice day.
 Geverifieerde beoordeling
4 maanden geleden
Er klopt iets niet met de toners
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
4 maanden geleden
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
4 maanden geleden
Bedankt voor uw review. Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent. Inmiddels hebben wij u een mail gestuurd met de vraag wat er niet goed is gegaan. Uw reactie zien wij hierop graag tegemoet. Het PrintAbout team.
 Geverifieerde beoordeling
6 maanden geleden
Ik kruip niet snel in mijn pen voor een review maar deze keer zit het even heel hoog. PrintAbout scoort enkel goed in snelheid. Snel in leveren maar ook snel in eventuele problemen doorschuiven en afwimpelen. Zodra je problemen ondervindt met je product zijn ze qua service echt enorm klantonvriendelijk en zeker niet oplossingsgericht. Je wordt als klant bovendien geacht om de printer te kunnen testen zonder uitpakken, verwijderen van beveiligingen en toners plaatsen anders is er sprake van meteen 25% waardevermindering bij terugsturen. Gelukkig had ik de hulp van PrintAbout uiteindelijk niet nodig om tot een alternatieve oplossing te komen en kon ik elders rekenen op de hulp van een échte printer expert die titel waardig. Voor aankoop van je printer shop je volgens mij beter elders. Voor cartridges loop je daarna vast minder risico maar ben ik zelf intussen veel te veel teleurgesteld in PrintAbout.
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
6 maanden geleden
Beste Olivier, Allereerst bedankt voor uw beoordeling. Wij vinden het fijn als klanten eerlijk zijn zodat wij uw mening kunnen meenemen bij interne meetings. Het is natuurlijk vervelend om te lezen dat u teleurgesteld bent in onze service. We zien dat u afgelopen week contact heeft gehad met onze klantenservice afdeling. Hierin is uiteindelijk vastgesteld, ook vanuit HP, dat uw printer niet geschikt is voor het besturingssysteem van uw computer. Echter maken wij uit uw beoordeling op iemand in uw omgeving het probleem heeft opgelost en dat u de printer kunt gebruiken. Als we dit verkeerd geïnterpreteerd hebben, neem dan vooral contact met ons op. Met vriendelijke groet, Het PrintAbout Team