PrintAbout- Logo - Beoordelingen

PrintAbout
Beoordelingen:

1.414 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden16.898 beoordelingen in totaal  

4,65
Uitstekend
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

31 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
het materiaal van Print About is van uitstekende kwaliteit maar de verzendingen zouden een stuk veiliger en betrouwbaarder zijn, moest U met een andere transporteur werken. Ik heb al meerdere slechte ervaringen gehad met POST.NL zo ook nu weer krijg ik een mail dat mijn pakket op woensdag tussen 19 en 21 uur geleverd zou worden waardoor ik als een prostituee voor mijn venster zit en dan krijg ik later een mail van wij hebben U gemist waarop de vrijdag mijn pakket aankomt en omdat ik een opmerking maak wou de chauffeur mijn pakket niet overhandigen waarop ik het uit zijn handen heb moeten trekken. ik heb in de toekomst nog enkele bestellingen te doen bij U en zou dan wel willen aandringen op een andere pakjes diens Met Beleefde Groeten Janssens Karel

de meest kritische beoordeling

25 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
We hebben bij hen dit jaar al 3 hoog volume printers besteld inclusief wat cartridge orders. Bij de HP printer van +/- 1000 euro btw inclusief ging het mis. De printer was slecht gebouwd de rolletjes waren niet op mekaar uitgelijnd, er ontbrak ook een roller, de voorklep viel er tijdens het bellen met hen gewoon af, Het HP logo was er zelfs niet volledig ingekleefd. PRINTABOUT heeft ons vervolgens uitgebreid testen door ons laten doen, foto's laten sturen, enz... . Omdat dit een DOA is. Nadat we alle testen en foto's hadden doorgestuurd over deze mismaakte printer zegt men doodleuk dat we naar HP moeten bellen voor een retour authorisatie. Na de HP retour authorisatie stuurde HP ons terug naar PRINTABOUT, om vervolgens ons opnieuw rondjes te laten draaien en uiteindelijk kregen we dan een retour sticker. Wat aan zich ook al problematisch was aangezien dit een printer van vlot 20 kg is dat ik naar POSTNL punt mocht zeulen waar het pak gedrurende lange tijd is blijven staan omdat POSTNL het omvangrijke pak niet mee wou nemen uit die krantenwinkel. Een georchestreerde uitputtingsslag. Na lange tijd, maanden nadien, ontvang ik een mail van PRINTABOUT waar ze dus letterlijk ALLE testen ALLE foto's en alle mails negeren en doodleuk zeggen dat de printer dat we retour hebben gestuurd goed functioneert. En dat er geen sprake is van de ontbrekende onderdelen. Men weigert dit ook de staven met foto's... en zorgt ervoor dat we geen toegang meer hebben tot de printer. Logisch . Het hele opzet is zo min mogelijk terugbetalen bij problemen. Er zijn foto's van. In het lang en het breed communicatie over, en inheb zelfs een VERVANGENDE Printer bij hen gekocht. Waar men ook adviseerde om toch eerder voor BROTHER te gaan. Bovendien zorgt men er bij PRINTABOUT dat je grote bestellingen niet kan betalen met kredietkaart. Met als gevolg dat je dus je geld niet kan terugclaimen via de kredietkaartmaatschappij, en dat de enige manier is om juridische procedure te starten tegen PrintAbout. Vandaag belofte gekregen dat men mij ging terugbellen... > niet gebeurd. Wel opnieuw koud mailtje, dat er niks met die printer mis is... zeer en zeer vuil... met als enige doel ons euro's lichter maken. Dus de printer van 1000 euro dat we geleverd kregen met onbekende logo plaat, ontbrekende inwendige rollers, fusers met niet uitgelijnde en geblokkeerde rolles, enz.. enz.. enz.. enz... waar wij maximaal 50 blz hebben op kunnen printen moeten we dan beschouwen als een goed werkende printer waar dit alles normaal is. 5 sterren kut bedrijf.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor PrintAbout

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(29)
(15)
Resetten
29 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Afhaalpunt

Als er keuze is om aftehalen in een afhaalpunt dient er duidelijk gespecificeerd te worden dat dit een afhaalpunt van PostNl dient te zijn.
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
2 apr 2024
Beste Jan, Bedankt voor je beoordeling! Wij versturen pakketjes met PostNL, maar ook met DHL en Bpost. Het kan dus ook zo zijn dat het pakket naar een afhaallocatie van één van de andere vervoerders wordt gestuurd wanneer je niet thuis bent. Gezellige dag gewenst! Kaylee Team Webcare | PrintAbout
3 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
De levering was niet in orde, de verantwoordelijkheid wordt door Tonershop nogal gemakkelijk van zich af geschoven
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
3 apr 2024
Beste Karine, bedankt voor je beoordeling. Het spijt ons te horen dat er een probleem was met de levering door PostNL. We begrijpen dat het vervelend kan zijn als de bezorging niet verloopt zoals verwacht. Helaas hebben we geen controle over de externe processen van PostNL. Gelukkig heb je de bestelling inmiddels kunnen ophalen bij een PostNL locatie! Fijne dag gewenst! Kaylee Team Webcare | PrintAbout
1 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
De doos en de verpakking was volledig beschadigd.
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
2 apr 2024
Beste Herman, Goed dat je dit aangeeft want dit is uiteraard niet de bedoeling! We lossen dit dan ook graag voor je op. We hebben je een e-mail gestuurd waarop je kunt reageren met een foto van hoe je het pakket hebt ontvangen. Zou je hierop willen reageren? We wensen je ondanks dit alles een fijne dag! Kaylee Team Webcare | PrintAbout
CJ
2 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Verzendkosten zijn te hoog
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
2 apr 2024
Beste Rony, Bedankt voor jouw beoordeling! Goed nieuws - op al onze Huismerk producten boven de €50,- ontvang je gratis verzending, wellicht interessant voor bij een volgende bestelling! :) Nog een hele fijne dag gewenst! Wendy, Team Webcare | PrintAbout
26 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
ik had toner van brother besteld en jullie bevestigen een huismerk. kon dit niet meer wijzigen want bestelling waant reeds onderweg
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
27 feb 2024
Beste André, Je hebt ons met 2 sterren beoordeeld, dat vinden wij natuurlijk erg jammer. Je geeft aan de originele Brother cartridges te hebben besteld, maar een orderbevestiging te hebben ontvangen van huismerk cartridges. Dat laatste klopt ook. We zien namelijk dat je zelf via de website onze huismerk toners hebt besteld. Wellicht had je dit niet helemaal goed gezien, wat uiteraard kan gebeuren! De bestelling kan enkel geannuleerd worden als deze nog niet is verstuurd. De kwaliteit tussen huismerk en origineel verschilt niet, dus je kunt de huismerk toners gerust in gebruik nemen. Mocht je de bestelling toch willen retourneren dan is dat natuurlijk mogelijk. Een fijne dag gewenst! Kaylee Team Webcare | PrintAbout
7 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Spam

Achteraf bellen ze je op en krijg je spam mailtjes
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
7 mrt 2024
Beste Anneke, Allereerst willen we je bedanken voor je bestelling bij PrintAbout! Bij PrintAbout streven we ernaar om onze klanten de beste service en ervaring te bieden. Dit kan soms betekenen dat we contact opnemen om te informeren of er behoefte is aan aanvullende producten of om suggesties te doen die mogelijk beter bij de wensen Uiteraard is het niet de bedoeling dat dit op een vervelende manier overkomt. Excuses daarvoor! Een fijne dag gewenst. Kaylee, Team Webcare | PrintAbout
SM
sonja m.
turnhout
6 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Niet tevreden
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
6 mrt 2024
Beste Sonja, We hebben zojuist geprobeerd om telefonisch contact met je op te nemen, om te kijken wat er aan de hand is. Helaas konden we je niet bereiken, dus hebben we je een e-mail gestuurd. Zou je hierop willen reageren? We lossen dit graag voor je op! Geniet van je dag! Kaylee Team Webcare | PrintAbout
21 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
22 feb 2024
Goedemorgen Ernst, Bedankt voor jouw beoordeling. We hebben kort contact gehad omdat we ons afvroegen of er wellicht iets met de bestelling aan de hand was. Gelukkig gaf je aan dat je tevreden bent en alles in orde is, top! We zien je graag terug voor een nieuwe bestelling en wensen je een mooie dag toe. Raquel, Team Webcare | PrintAbout
22 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik vroeg levering op mijn firma-adres en betaalde 4 € leveringskosten. Toch moest ik mijn pakketje gaan afhalen op een PostNl-punt op 3,5 km van mijn adres en dat terwijl ik de Post Nl camionetten hier minstens éénmaal per dag voorbij mijn raam zie rijden.
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
29 jan 2024
Beste Victor, bedankt voor je beoordeling. Wij hebben helaas geen invloed op alsook inzage in de werkwijze van PostNL, waardoor het voor ons niet mogelijk is om te zeggen wanneer een pakket naar een afhaallocatie wordt gebracht of opnieuw bij de ontvanger wordt aangeboden. Een pakketje wordt altijd naar een van de dichtstbijzijnde afhaalpunten gebracht. Een prettige dag gewenst! Kaylee Team Webcare | PrintABout
8 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Huismerkcartridges niet echt geschikt voor mijn Brotherprinter.

Mijn Brotherprinter geeft steeds aan dat het inktvolume van de huismerkcartridges onvoldoende is, terwijl er nog heel veel inkt in is.
Beoordeling melden
19 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Duur en daarbovenop nog verzendkosten die bij vele andere soortgelijke shops weg vallen voor hoge bedragen
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
29 jan 2024
Beste Ruben, Bedankt voor je beoordeling! Je hebt bij ons de Lexmark toner besteld welke inderdaad wat duurder is omdat deze van het originele merk is. Uiteraard ben je zelf akkoord gegaan met de prijzen door deze bestelling bij ons te plaatsen. Meer informatie over bezorgen kun je lezen via de onderstaande link: https://www.printabout.nl/klantenservice/bezorgen/#bezorgopties Elma, Team Webcare | PrintAbout
21 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
LEVEREN UITSLUITEND VIA BPOST EN NIET POSTNL
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
29 jan 2024
Bedankt voor je review Roger! Het spijt ons om te horen dat je niet tevreden bent over je ervaring met onze huismerk cartridge. We begrijpen dat je teleurgesteld bent, vooral als je de verwachting had dat je zou besparen door voor ons huismerk te kiezen. We zien dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice en dat je de defecte producten inmiddels hebt geretourneerd. We hopen dat je tevreden bent over de afhandeling en wensen je een mooie dag! Kaylee Team Webcare | PrintAbout
5 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
hp cardridges origineel niet te verkrijgen?
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
5 feb 2024
Bedankt voor jouw beoordeling Eric. Mocht je vragen hebben over ons assortiment, kun je natuurlijk altijd contact opnemen met onze klantenservice afdeling. Elma, Team Webcare | PrintAbout
5 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb onlangs lege cartridges opgestuurd (13 in totaal) en omdat ik bij deze allemaal met hetzelfde nummer op de enveloppen had gezet, kreeg ik slechts voor vier lege cartridges een korting bij mijn volgende aankoop. ik heb jullie toen gebeld en ik kreeg iets als ik voor 30 november zou bestellen. Ik ben deze korting nu kwijt.
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
8 jan 2024
Beste Martin, Bedankt voor je beoordeling. De verwerking van de lege cartridges verloopt via een partner van ons in Etten-Leur. Op deze locatie wordt de retourzending gecontroleerd en gekeken of de cartridges daadwerkelijk geschikt zijn voor recycling. Wanneer ze niet geschikt zijn, of er andere cartridges zijn opgestuurd dan aangegeven, zullen ze afgekeurd worden en komt het recht op vergoeding te vervallen. Als de korting tot november geldig was, kun je deze nu helaas niet meer gebruiken. We raden je aan om je recycle korting de volgende keer op tijd te verzilveren. Fijne dag gewenst! Kaylee Team Webcare | PrintAbout
18 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
klant wordt vriendelijk opgebeld om de persoonlijke inktcartridges te kopen ipv de originele, deze werken echter niet in de printer en ik moet daarna dan toch nog de originele aankopen dus alles samen een dure optie.
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
29 jan 2024
Beste Ronny, Bedankt voor jouw beoordeling! Wat goed dat je deze ervaring deelt! Het is natuurlijk flink balen dat je het huismerk niet naar wens hebt kunnen gebruiken. Als we dit op voorhand geweten hadden, was ja natuurlijk niet gebeld. We hopen dat je dit begrijpt. Gelukkig hebben we een garantie regeling waardoor we dit netjes voor je hebben opgelost. Elma, Team Webcare | PrintAbout
22 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
goede en snelle afhandeling van de geplaatste bestelling. Maar spijtig dat bij de de bestelling geen usb printerkabel voorhandig was.
Beoordeling melden
4 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Goede kwaliteit en levering maar duur voor het verstuurde volume.
Beoordeling melden
7 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling

Contact met jullie verkoopster huismerktoner

Ik ben alles behalve opgezet met de reactie op een aanvankelijk vriendelijke dame die me een huismerk probeerde te laten kopen ipv een originele bestelde toner. Ik vertelde haar voor ze aan haar verkoopspraatje begon dat ik totaal niet geïnteresseerd was in de huismerk toners omdat ik hier reeds verschillende negatieve ervaringen mee gehad heb. Haar reactie was : “ heb je soms een glazen bol waarin je kan zien wat ik ga vertellen “ waarop ik positief antwoordde. Haar reactie was hierna niet echt professioneel te noemen en het gesprek werd snel beëindigd. Totaal verkeerde aanpak m.I. Klant is koning en jullie zijn keizer maar dan met klantenverlies.
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
9 jun 2023
Beste Benny, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Ons belletje is puur bedoeld om met jou als klant mee te denken en je erop te wijzen dat je voordeliger uit kunt zijn voor exact dezelfde kwaliteit. Goed dat je aangegeven hebt dit niet te willen en ook de reden ervan. We schrikken ervan dat de reactie welke je van ons gekregen hebt niet professioneel was. Dit mag zeker niet gebeuren. Uiteraard gaan we dit intern oppakken om onze service te verbeteren. Elma, Team Webcare | PrintAbout
24 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling

Ik heb niet gekregen wat ik besteld had

Ik heb niet het gevraagde gekregen. Ik had duidelijk aangegeven 2 originele toners van Brother te willen ontvangen en ik krijg dan toch 1 toner in een niet originele verpakking. Ik weet niet of de toner zal werken op mijn toestel en daar ben ik een beetje kwaad om. Ik betaal voor originele toners en wil deze dan ook krijgen. Na telefonisch gesprek werd me wel degelijk gezegd dat het een originele toner zou zijn maar dat de verpakking alleen anders is. Als bij het openen van de verpakking er dan toch een andere toner in zit, wil ik niet meer bij jullie bestellen. Dat staat nu toch wel al vast. Een beetje een misnoegde klant. Annemie Declercq
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
25 jul 2023
Beste Annemie, Bedankt voor je review. Wij kunnen niet garanderen dat je alle producten in originele doos zult ontvangen. Op dit moment is het lastiger aan bepaalde producten te komen. Hierdoor kan het voorkomen dat je de originele producten ontvangt in een omdoos. Op deze producten staat wel gewoon een keurmerk van het desbetreffende merk en typenummer van het product, in dit geval Brother. Mocht je twijfelen of je wel het juiste artikel hebt ontvangen kun je altijd een foto toesturen van het ontvangen product naar: klantenservice@printabout.nl. We zullen dit dan voor je nakijken! Mooie dag gewenst! Kaylee Team Webcare | PrintAbout
IV
Ivan V.
Sint-Michiels Brugge
27 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling

Slechte ervaringen met HUISMERK.

Ik heb wel goede ervaringen met printabout BEHALVE met de huismerken voor sommige HP printers. Ze werken wel MAAR geven na 1/2 vulling al slechte afdrukken waarbij de cartridges veel toner verliezen. Ik heb onlangs eentje gehad die na 10 afdrukken LEEG was waarbij ik me afvroeg hoe dat kan komen. Voor alle duidelijkheid was de eerder gebruikte een HP cartridge en die welke direct op was een HUISMERK. Ik kop geen huismerk meer voor HP behalve voor de HP COLOR LJ PRO 400, die doen het wel goed tot nu. Ik denk dat de huismerken, refill's zijn maar onvoldoende gecontroleerd op kwaliteit.
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
28 jun 2023
Beste Ivan, Bedankt voor je review! Wat goed dat je de keuze gemaakt hebt voor het huismerk. Uiteraard snappen we dat je baalt dat de toners niet de kwaliteit geven die je had gehoopt. Goed nieuws, want we lossen dit graag samen met jou op. We hebben je een e-mail gestuurd om de garantie op te starten. Zou je hierop willen reageren? Mooie dag gewenst! Kaylee Team Webcare | PrintAbout