Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
Beoordeling melden
31 aug. 2023
Geverifieerde beoordeling
Mijn canon printer geeft aan dat mijn inktpatronen bijna leeg zijn. Daar geloof ik dus niets van en print lekker verder. Dan wordt het volgens mij spannend en bestel ik zwart en kleur cartridges bij print about. die krijg ik via een gemakkelijke website eenvoudig besteld en eveneens snel geleverd. dan instaleren en kijken of het werkt. De installatie werkt even vlot. En ja hoor alles naar wens en veel goedkoper. Dus Ik ken mijn leverancier. Een opmerking aan print about: als je een balpen gratis mee geeft zorg dan dat die ook kwaliteit heeft want de mijne is zielig.
We hebben bij hen dit jaar al 3 hoog volume printers besteld inclusief wat cartridge orders. Bij de HP printer van +/- 1000 euro btw inclusief ging het mis.
De printer was slecht gebouwd de rolletjes waren niet op mekaar uitgelijnd, er ontbrak ook een roller, de voorklep viel er tijdens het bellen met hen gewoon af, Het HP logo was er zelfs niet volledig ingekleefd.
PRINTABOUT heeft ons vervolgens uitgebreid testen door ons laten doen, foto's laten sturen, enz... .
Omdat dit een DOA is.
Nadat we alle testen en foto's hadden doorgestuurd over deze mismaakte printer zegt men doodleuk dat we naar HP moeten bellen voor een retour authorisatie.
Na de HP retour authorisatie stuurde HP ons terug naar PRINTABOUT, om vervolgens ons opnieuw rondjes te laten draaien en uiteindelijk kregen we dan een retour sticker.
Wat aan zich ook al problematisch was aangezien dit een printer van vlot 20 kg is dat ik naar POSTNL punt mocht zeulen waar het pak gedrurende lange tijd is blijven staan omdat POSTNL het omvangrijke pak niet mee wou nemen uit die krantenwinkel.
Een georchestreerde uitputtingsslag.
Na lange tijd, maanden nadien, ontvang ik een mail van PRINTABOUT waar ze dus letterlijk ALLE testen ALLE foto's en alle mails negeren en doodleuk zeggen dat de printer dat we retour hebben gestuurd goed functioneert.
En dat er geen sprake is van de ontbrekende onderdelen. Men weigert dit ook de staven met foto's... en zorgt ervoor dat we geen toegang meer hebben tot de printer. Logisch .
Het hele opzet is zo min mogelijk terugbetalen bij problemen.
Er zijn foto's van. In het lang en het breed communicatie over, en inheb zelfs een VERVANGENDE Printer bij hen gekocht. Waar men ook adviseerde om toch eerder voor BROTHER te gaan.
Bovendien zorgt men er bij PRINTABOUT dat je grote bestellingen niet kan betalen met kredietkaart. Met als gevolg dat je dus je geld niet kan terugclaimen via de kredietkaartmaatschappij, en dat de enige manier is om juridische procedure te starten tegen PrintAbout.
Vandaag belofte gekregen dat men mij ging terugbellen... > niet gebeurd.
Wel opnieuw koud mailtje, dat er niks met die printer mis is... zeer en zeer vuil... met als enige doel ons euro's lichter maken.
Dus de printer van 1000 euro dat we geleverd kregen met onbekende logo plaat, ontbrekende inwendige rollers, fusers met niet uitgelijnde en geblokkeerde rolles, enz.. enz.. enz.. enz... waar wij maximaal 50 blz hebben op kunnen printen moeten we dan beschouwen als een goed werkende printer waar dit alles normaal is.
5 sterren kut bedrijf.
inkt huismerk versus origineel merk... problemen...
Op (telefonisch) advies van PrintAbout merk-inktcartridges vervangen door huismerk-cartridges, ondanks nadrukkelijke bedenking van mij dat vorige HP-printer dienst weigerde en vervangen moest worden nadat ik een huismerk was beginnen te gebruiken. Sinds gebruik van huismerk-inkt krijg ik nu ook foutmelding bij nieuwe Canon-printer: blijft melding geven dat PGBK-cartridge leeg is, terwijl er een nieuwe cartridge van PrintAbout in steekt... Heb al alles geprobeerd, maar melding blijft. Erg teleurstellend, want ik zit met een pak PrintAbout-cartridges die ik al aangekocht heb.
Antwoord van printabout.be
28 aug. 2023
Beste Ellen,
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Allereerst zijn we blij dat je onze huismerk producten besteld hebt! Uiteraard is het niet de bedoeling dat je hier problemen mee ervaart; we zullen uiteraard op zoek gaan naar een oplossing.
We hebben zojuist geprobeerd telefonisch contact met je op te nemen hierover, maar kregen helaas geen gehoor. Inmiddels heb je een e-mail van ons ontvangen. Zou je hierop willen reageren?
We zien je reactie graag tegemoet en wensen je een mooie dag!
Raquel,
Team Webcare | PrintAbout
Beoordeling melden
8 aug. 2023
Geverifieerde beoordeling
Ongevraagde "geschenkjes" zaten in de doos, dat is heel slecht voor het milieu : een opener voor bierflesjes, een stylo, een fluo stift... Als ik die dingen nodig heb zal ik ze zelf wel kopen. Men hoeft mij dit niet ongevraag te bezorgen als ik inkt voor een printer bestel toch ?
Antwoord van printabout.be
10 aug. 2023
Beste Patrick,
Allereerst willen we je bedanken voor je bestelling bij PrintAbout! Het spijt ons om te horen dat je niet tevreden bent met de extra geschenkjes die we hebben toegevoegd aan je bestelling. We doen dit om onze klanten te verrassen en te bedanken voor hun aankoop. Deze geschenkjes worden automatisch toegevoegd aan je bestelling. Het is helaas niet mogelijk om deze er bij jou bestelling niet aan toe te voegen.
Bedankt voor het delen van je mening en nog een fijne dag gewenst!
Kaylee
Team Webcare | PrintAbout
Beoordeling melden
21 aug. 2023
Geverifieerde beoordeling
Heb originele toner van Brother besteld, 2 van de 3 toners zaten niet meer in de vacuum verpakking, wel in een gewoon plastiek zakje.
Dit schept argwaan.
Antwoord van printabout.be
22 aug. 2023
Beste Johan,
Goed dat je deze ervaring deelt. We kunnen je vertellen dat je onze bulkverpakking hebt ontvangen. We kunnen je garanderen dat dit 100% het originele merk is. Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn met de artikelen, neem dan even contact met ons op. Gezellige dag vandaag!
Elma,
Team Webcare | PrintAbout
Beoordeling melden
24 jul. 2023
Geverifieerde beoordeling
Ik heb niet gekregen wat ik besteld had
Ik heb niet het gevraagde gekregen. Ik had duidelijk aangegeven 2 originele toners van Brother te willen ontvangen en ik krijg dan toch 1 toner in een niet originele verpakking. Ik weet niet of de toner zal werken op mijn toestel en daar ben ik een beetje kwaad om. Ik betaal voor originele toners en wil deze dan ook krijgen.
Na telefonisch gesprek werd me wel degelijk gezegd dat het een originele toner zou zijn maar dat de verpakking alleen anders is. Als bij het openen van de verpakking er dan toch een andere toner in zit, wil ik niet meer bij jullie bestellen. Dat staat nu toch wel al vast.
Een beetje een misnoegde klant.
Annemie Declercq
Antwoord van printabout.be
25 jul. 2023
Beste Annemie,
Bedankt voor je review.
Wij kunnen niet garanderen dat je alle producten in originele doos zult ontvangen. Op dit moment is het lastiger aan bepaalde producten te komen. Hierdoor kan het voorkomen dat je de originele producten ontvangt in een omdoos. Op deze producten staat wel gewoon een keurmerk van het desbetreffende merk en typenummer van het product, in dit geval Brother.
Mocht je twijfelen of je wel het juiste artikel hebt ontvangen kun je altijd een foto toesturen van het ontvangen product naar: klantenservice@printabout.nl. We zullen dit dan voor je nakijken!
Mooie dag gewenst!
Kaylee
Team Webcare | PrintAbout
Ik heb wel goede ervaringen met printabout BEHALVE met de huismerken voor sommige HP printers. Ze werken wel MAAR geven na 1/2 vulling al slechte afdrukken waarbij de cartridges veel toner verliezen. Ik heb onlangs eentje gehad die na 10 afdrukken LEEG was waarbij ik me afvroeg hoe dat kan komen. Voor alle duidelijkheid was de eerder gebruikte een HP cartridge en die welke direct op was een HUISMERK. Ik kop geen huismerk meer voor HP behalve voor de HP COLOR LJ PRO 400, die doen het wel goed tot nu. Ik denk dat de huismerken, refill's zijn maar onvoldoende gecontroleerd op kwaliteit.
Antwoord van printabout.be
28 jun. 2023
Beste Ivan,
Bedankt voor je review! Wat goed dat je de keuze gemaakt hebt voor het huismerk. Uiteraard snappen we dat je baalt dat de toners niet de kwaliteit geven die je had gehoopt. Goed nieuws, want we lossen dit graag samen met jou op.
We hebben je een e-mail gestuurd om de garantie op te starten. Zou je hierop willen reageren?
Mooie dag gewenst!
Kaylee
Team Webcare | PrintAbout
Beoordeling melden
18 jul. 2023
Geverifieerde beoordeling
Het retourneren is niet goed geregeld. Bv. Er zit geen terugstuurbon bij de verpakking, en bij contact kan je een dergelijke bon ook niet krijgen.
Retour is op je eigen kosten
Antwoord van printabout.be
19 jul. 2023
Beste Guido,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Wanneer je per abuis een verkeerd product besteld, zoals nu het geval is, zijn de verzendkosten inderdaad voor eigen rekening. We vergoeden de verzendkosten wel wanneer het bijvoorbeeld om een defect product gaat.
Gelukkig heb je inmiddels het geschikte product besteld en ontvangen. We wensen je dan ook veel print-plezier en een fijne dag!
Raquel,
Team Webcare | PrintAbout
Beoordeling melden
29 jun. 2023
Geverifieerde beoordeling
Heb al 2 krasblaadjes gekregen 1 met gratis A4 papier + 1 gratis bon van 5 euro -maar kan ze nooit ingeven in mijn volgende bestelling !!!
Antwoord van printabout.be
30 jun. 2023
Beste Eddy,
Bedankt voor je review! Goed dat je dit aangeeft, we helpen je hier namelijk graag mee. Bij een volgende bestelling raden we je aan om eerst contact met ons op te nemen, zodat wij de kortingscode kunnen nakijken en voor je in kunnen voeren. Let wel op dat er maar één kortingscode per bestelling gebruikt kan worden.
Mooie dag gewenst!
Kaylee
Team Webcare | PrintAbout
Beoordeling melden
18 jul. 2023
Geverifieerde beoordeling
service is zeer goed maar huismerk trekt op niets.gelukkig is er een duurder alternatief.
Antwoord van printabout.be
20 jul. 2023
Beste Bart,
Bedankt voor je review. Wat ontzettend leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service! Wel vinden we het jammer dat je geen goede ervaring hebt gehad met ons huismerk product. Weet in ieder geval dat we levenslang garantie bieden op ons huismerk; we helpen je uiteraard graag.
Een gezellige dag gewenst!
Raquel,
Team Webcare | PrintAbout
Beoordeling melden
28 jun. 2023
Geverifieerde beoordeling
in de praktijk weinig commercieel begrip mbt een defecte toner...
Antwoord van printabout.be
29 jun. 2023
Beste Yves,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Goed nieuws, je hebt op onze huismerk producten levenslang garantie! We helpen je dan ook graag wanneer je een probleem ervaart. Uit eerdere correspondentie is gebleken dat je in 2021 helaas wat problemen had met een lekkende toner. We hebben je toen een oplossing aangeboden, echter heb je hier geen gebruik van gemaakt. Mocht je dit toch nog willen, kun je uiteraard een e-mail sturen naar klantenservice@printabout.nl.
We wensen je een mooie dag verder.
Raquel,
Team Webcare | PrintAbout
Beoordeling melden
12 jul. 2023
Geverifieerde beoordeling
Antwoord van printabout.be
13 jul. 2023
Beste Teun,
Bedankt voor je review. We hebben zojuist even telefonisch contact met je opgenomen. Hierin heb je aangegeven wel tevreden te zijn over de levering en de service. We wensen je veel plezier met de printer en nog een fijne dag toe!
Kaylee
Team Webcare | PrintAbout
Beoordeling melden
7 jun. 2023
Geverifieerde beoordeling
Een teruggestuurde recycle cartridjes werden niet verwerkt en had er dus geen mail van teruggekregen ter bevestiging.
Antwoord van printabout.be
9 jun. 2023
Beste Marc,
Bedankt voor je review.
Nadat je contact met ons hebt opgenomen is de recycle aanvraag alsnog handmatig goedgekeurd. Je kunt de korting verzilveren via je account. Als dit niet lukt, kun je uiteraard contact opnemen met onze klantenservice afdeling.
Elma,
Team Webcare | PrintAbout
Beoordeling melden
12 jun. 2023
Geverifieerde beoordeling
Extra transportkosten terwijl andere bedrijven dit niet doen.
Vaak altijd een dag extra ipv de dag nadien
Antwoord van printabout.be
13 jun. 2023
Beste Koenraad,
Bedankt voor je review! Wist je dat je bij een bestelling van boven de €50,- aan huismerk producten geen verzendkosten hoeft te betalen? In onze huismerk cartridges zit meer inhoud, de kwaliteit staat gelijk aan het originele merk en heeft dezelfde gebruiksvriendelijkheid. Super fijn toch?! Weet je dat ons huismerk in verhouding met het origineel ook nog eens stukken voordeliger is? Wellicht een optie voor een volgende keer ;-).
We wensen je een fijne dag toe!
Kaylee
Team Webcare | PrintAbout
Beoordeling melden
26 jun. 2023
Geverifieerde beoordeling
Antwoord van printabout.be
27 jun. 2023
Beste Catharine,
Bedankt voor jouw beoordeling!
We zijn erg benieuwd waarop deze 3 sterren gebaseerd zijn en hadden je graag en aan de lijn gekregen. Helaas is het ons niet gelukt om je te bereiken. Mocht je feedback voor ons hebben, deel dit dan gerust even met onze klantenservice afdeling.
Elma,
Team Webcare | PrintAbout
Beoordeling melden
22 dec. 2022
Geverifieerde beoordeling
Inktpatronen huismerk werken niet meer bij HP. Na aangifte van dit euvel heb ik onmiddellijk nieuwe originele cartridges besteld. Na doorlopen van een ietwat lastige retourprocedure een correcte creditnota ontvangen. Al bij al dan toch voldoende voor de service. Al hoop je dat alles perfect werkt, zeker ook het huismerk.
Antwoord van printabout.be
13 jan. 2023
Beste Steven,
Bedankt dat je de tijd neemt om een recensie te schrijven.
Door een update van HP, kan je printer inderdaad aangeven dat de cartridge niet meer herkend worden. In de meeste gevallen is dit gemakkelijk te omzeilen en kunnen mensen gerust gebruikmaken van onze huismerk artikelen, wat erg kan schelen in je portemonnee.
Mocht het toch niet werken heb je natuurlijk een levenslange garantie en kan een defect altijd geretourneerd worden. Daarom is dit altijd het proberen waard. Tof dat je het in ieder geval geprobeerd hebt!
Kleurrijke dag gewenst!
Chelsea
Team PrintAbout.
Beoordeling melden
29 nov. 2022
Geverifieerde beoordeling
Huismerk zwakke kwaliteit (Brother 2410). Minder prints dan het origineel. Voortdurend de melding, na slechts een aantal prints, dat de cartridge dient vervangen te worden wat uitermate storend is. Prints worden steeds lichter (afdruk) in tegenstelling tot origineel. Ontgoochelend resultaat feitenlijk.
Beoordeling melden
10 nov. 2022
Geverifieerde beoordeling
Ik vind het enorm storend opgebeld worden om mij een huismerk aan te smeren.
Als ik een duur merkproduct wil is dat mijn keuze.
Als ik rommel wil zal ik wel rechtstreeks bij de Chinezen bestellen, zij zijn trouwens nog goedkoper dan jullie :-) .
Antwoord van printabout.be
11 nov. 2022
Beste Marie-Louise,
Bedankt voor je beoordeling.
Ons belletje is puur bedoelt om met jou als klant mee te denken en je erop te wijzen dat je dus enorm kunt besparen. Dit voor exact dezelfde kwaliteit en zelfs meer inhoud, dit noemen wij nou een win-win situatie. Uiteraard zouden wij geen contact met je opnemen als de kwaliteit rommel zou zijn, we hopen dat je dit begrijpt.
Onze huismerken worden nieuw geproduceerd, waardoor we de kwaliteit kunnen aanbevelen. Vele huismerken die op de markt verkrijgbaar zijn, worden bijgevuld en dat geeft vaak problemen. Dit is iets wat we niet willen.
Natuurlijk ben je vrij om zelf de keuze te maken om je bestelling te behouden en dat heb je dan ook gedaan.
Veel plezier met je aankoop!
Elma, Team PrintAbout
Beoordeling melden
15 jan. 2023
Geverifieerde beoordeling
Geen klagen over Printabout.
Problemen bij de levering: PostNL komt zelfs niet meer op het gevraagde leveringsadres. Het pakje wordt onmiddellijk naar een postpunt gebracht (niet eens de deze van je keuze.
Antwoord van printabout.be
16 jan. 2023
Beste Mariane,
Bedankt voor je beoordeling.
Wij zien dat het pakketje op 9 januari aangeboden is op het door jouw opgegeven adres. Echter is deze bezorgpoging mislukt, waarna het pakketje naar een afhaalpunt is gebracht. Het pakketje blijft daar nog 4 dagen liggen, daarna wordt het pakketje geretourneerd naar ons.
Mocht je in de toekomst vragen hebben over de levering van jouw pakketje, weet dan dat je ons kunt bereiken via klantenservice@printabout.nl.
Een gezellige dag gewenst vandaag!
Raquel, Team PrintAbout
Beoordeling melden
28 nov. 2022
Geverifieerde beoordeling
Ik heb vorige maal het huismerk gekozen maar ben er niet tevreden over want wat zwart BK had moeten zijn was grijs en daarom heb in nu het originele genomen.
Antwoord van printabout.be
29 nov. 2022
HI Jos,
Bedankt voor je beoordeling.
Het is natuurlijk super fijn dat je dit aangeeft, alleen komt jou product beschrijving niet overeen met de het product wat je hebt aangekocht, en willen je hierdoor dan ook vriendelijk vragen je review aan te passen.
Mooie dag gewenst,
Madeline
Team PrintAbout.
Beoordeling melden
21 okt. 2022
Geverifieerde beoordeling
Prijs is goed, snelle service, alleen de verkopers hebben me nu al 2 keer opgebeld en zijn heel opdringerig om hun eigen merkt te verkopen.
Antwoord van printabout.be
24 okt. 2022
Beste,
Bedankt voor je beoordeling.
Goed dat je dit aangeeft. Wanneer wij zien dat je veel goedkoper uit bent met onze producten bellen wij je op om dit aan je dor te geven. Maar we zijn wel zo eerlijk dat als je geen interesse dan zullen we dit natuurlijk respecteren.
Wij wensen je een mooie dag!
Madeline
Team PrintAbout.
Beoordeling melden
14 mrt. 2023
Geverifieerde beoordeling
Gelieve de klanten niet meer op te bellen, indien ze niet kiezen voor het huismerk, maar dan wel voor de originele inktpatronen!
Antwoord van printabout.be
15 mrt. 2023
Beste Caroline,
Bedankt voor je review.
Het klopt inderdaad dat onze verkoopafdeling contact kan opnemen omtrent ons huismerk. Veel klanten waarderen dit omdat ze niet bekend zijn met ons huismerk. Na enige toelichting stappen ze over en zijn ze na gebruik tevreden over de kwaliteit en werking van deze niet originele cartridges.
Daarnaast bespaart het ook op de kosten, ofwel een win-win situatie.
Uiteraard stellen wij je feedback op prijs. Wij hebben hier een notitie van gemaakt in jouw account.
Wij hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
Chelsea,
Team Webcare | PrintAbout
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.