printabout.be- Logo - Beoordelingen

printabout.beReviews

: 14.306Uitstekend

4,67

Beoordelingen voor printabout.be

2.669 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

14.306 beoordelingen in totaal
Zo zorgen we ervoor dat beoordelingen van echte klanten komen.

de meest positieve beoordeling


7 maanden geleden 
Het enige minpuntje is PostNL . Wat een verschil met Bpost ! Ik begrijp dat de bestellers van de transportfirma's onder grote druk staan, maar men kan wel beleefd blijven. Het duurt bij mij 15 seconden vooraleer ik mijn deur kan openen. In die tijdspanne lukt het de chauffeur bij 3 of 4 buren aan te bellen, om dan toch nog uw pakje onbewaakt op uw stoep achter te laten. Het zou mij kunnen tegenhouden om een bestelling te plaatsen.
Beoordeling melden

Alle positieve beoordelingen weergeven

de meest kritische beoordeling


6 maanden geleden
Ik kruip niet snel in mijn pen voor een review maar deze keer zit het even heel hoog. PrintAbout scoort enkel goed in snelheid. Snel in leveren maar ook snel in eventuele problemen doorschuiven en afwimpelen. Zodra je problemen ondervindt met je product zijn ze qua service echt enorm klantonvriendelijk en zeker niet oplossingsgericht. Je wordt als klant bovendien geacht om de printer te kunnen testen zonder uitpakken, verwijderen van beveiligingen en toners plaatsen anders is er sprake van meteen 25% waardevermindering bij terugsturen. Gelukkig had ik de hulp van PrintAbout uiteindelijk niet nodig om tot een alternatieve oplossing te komen en kon ik elders rekenen op de hulp van een échte printer expert die titel waardig. Voor aankoop van je printer shop je volgens mij beter elders. Voor cartridges loop je daarna vast minder risico maar ben ik zelf intussen veel te veel teleurgesteld in PrintAbout.
Beoordeling melden

Alle kritische beoordelingen weergeven

Beoordelingen voor printabout.be

Filter 
 Sorteren Relevantie 
(64)
 Geverifieerde beoordeling
14 dagen geleden
Naar mijn bescheiden mening zijn de cartridges van het huismerk ( ondanks meer inhoud en lagere prijs )toch sneller aan vervanging ( leeg )toe dan het orgineel van het merk in dit geval gaat het HP
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
13 dagen geleden
Beste Charles, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. We vinden het natuurlijk super om te horen dat je vertrouwen heb in het huismerk. Wat natuurlijk niet de bedoeling is, dat het sneller leeg zou zijn, hiervoor zullen we contact met je opnemen per mail. We zullen je dan een passende oplossing bieden. Mooie kleur volle dag gewenst. Madeline van PrintAbout.
 Geverifieerde beoordeling
21 dagen geleden
snellere verzending
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
20 dagen geleden
Beste Frans, Hartelijk dank voor jouw review. Wat goed te vernemen dat je tevreden bent over de producten en de service! In de bestelling zien we dat je de huismerk producten hebt aangekocht en wij gaan er vanuit dat je net zo enthousiast bent als ons over het huismerk! We zien dat de levering wat langer heeft geduurd, helaas had BPost enige vertraging bij het leveren van het pakket. Het pakket is gelukkig wel al geleverd! Mooie dag gewenst. Madeline van PrintAbout.
 Geverifieerde beoordeling
1 maand geleden
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
3 maanden geleden
Producten van het eigen huismerk zijn vaak van minder goede kwaliteit. Positief is wel dat PrintAbout correct handelt en defecte producten vervangt.
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
3 maanden geleden
Beste Luc, Bedankt voor uw review. Vervelend om te vernemen dat u dit zo ervaart, maar goed om te horen dat u tevreden bent over onze service! Onze huismerk cartridges worden nieuw geproduceerd onder dezelfde strenge ISO-normen welke originele merken hanteren. Dit houdt in dat de printkwaliteit geheel gelijk staat aan de originele cartridges. Door intensieve kwaliteitscontroles is het uitvalspercentage slechts 1%; dit geldt ook voor de originele producten. Met vriendelijke groet, Het PrintAbout team.
 Geverifieerde beoordeling
3 maanden geleden
Toner perfect maar levering door PostNL beneden peil: dagenlange vertraging en niet gebeld. Gebruik aub een andere bezorger!
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
3 maanden geleden
Goedemorgen Hugo, Als de klant niet thuis is wordt het pakket afgeleverd bij een postnl punt in de buurt. Voor pakketten in Belgie zijn we overgegaan op B-Post, hopende dat dit voor u beter gaat. Wij wensen u een mooie dag verder.
 Geverifieerde beoordeling
3 maanden geleden
correkte levering,juiste materiaal,goed op de voorgestelde tijd,alleen meegestuurde kras en win werkte NIET
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
3 maanden geleden
Goedemiddag Pierre, Bedankt voor jouw beoordeling. Goed te vernemen dat je tevreden bent over onze service! Wat vervelend dat je kraskaart niet werkte, zodat je natuurlijk niet weet wat je hebt gewonnen. We zullen contact met je opnemen zodat jij snel je prijs in ontvangst kan nemen of die leuke korting kan claimen voor een nieuwe bestelling! Wij wensen je een prettige dag! Met vriendelijke groet, Madeline van PrintAbout
 Geverifieerde beoordeling
4 maanden geleden
Bestelling was prima, maar de korier dienst nul coma nul. Hebben gans de middag thuis gebleven wan ze gingen komen tussen 13 en 17u, dus niemand gezien wel een mailtje gekregen dat we niet thuis waren, en hebben het in afhaal punt gedaan waar ik de dag nadien het kon afhalen, en in het afhaal punt konden ze geen Nederlands.
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
4 maanden geleden
Beste Frans, bedankt voor het review, Spijtig te vernemen dat de levering niet naar wens is verlopen. We hebben contact per mail opgenomen om te zien, hoe we uw ervaring kunnen verbeteren. Prettige dag gewenst. Met vriendelijk groet, Klantenservice PrintAbout
 Geverifieerde beoordeling
4 maanden geleden
Spijtig dat er bij de collectie van de inktpatronen HP 4 kleuren samen geen xl kan besteld worden. Voor de rest zeer snelle service.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
4 maanden geleden
bij de laatste levering was er 1 cartridge gescheurd , inkt liep er uit
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
4 maanden geleden
Goedemorgen Eric, Dat mag natuurlijk niet de bedoeling zijn, wij hebben je een mail gestuurd, zodat je het defect kan aanmelden bij ons. Wij vernemen graag van jou en wensen je een prettige dag verder.
 Geverifieerde beoordeling
4 maanden geleden
1 bestelling = 3 leveringen, waarvan 2 op verkeerd adres geleverd
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
4 maanden geleden
Hartelijk dank voor uw review. Uw bestelling is met meerdere pakketten verzonden vanwege het gewicht van het bestelling. Door vertraging bij PostNL zijn twee pakketten helaas een dag later bezorgd dan verwacht. Onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Het team van PrintAbout
 Geverifieerde beoordeling
4 maanden geleden
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
4 maanden geleden
Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor je beoordeling. Graag vernemen wij hoe we jouw ervaring kunnen verbeteren. Wij wensen je een prettige dag. Met vriendelijk groet, Het PrintAbout Team
 Geverifieerde beoordeling
4 maanden geleden
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
10 maanden geleden
Bij het vervangen van onze originele HP 304 XL patronen door PrintAbout HP 304 XL huismerk patronen, kregen alle afdrukken links en rechts allemaal rare kromminkjes :-( (Printer HP Envy 5030) Zal dus opnieuw originelen bestellen bij PrintAbout en hoop op een vergoeding voor de niet werkende Huismerk aankoop. (Dan kan mijn beoordeling voor "service" naar uitstekend aangepast worden) Mvg
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
10 maanden geleden
Goedemorgen, u heeft bij ons altijd garantie op ons huismerk, u kunt ons een mailtje sturen naar klantenservice@printabout.nl zodat wij de garantie procedure kunnen opstarten. Wij vernemen graag van u.
 Geverifieerde beoordeling
1 jaar geleden
Na telefonisch contact voor het versturen heb ik huismerk niet aanvaard maar toch ontvangen. Alles is in orde gekomen maar mailverkeer en tijdverlies en extra verzendingen zijn niet goed voor het milieu in dit geval. Ik begrijp dat men meer kan verdienen door huismerken te verkopen, maar wij zijn trouw aan de originele producten voor onze printers.
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
1 jaar geleden
Beste Guilaume, Dank voor uw bericht. We zien dat uw order verkeerd is gepicked in ons magazijn. Helaas blijft het mensen werken en kan er een foutje worden gemaakt. Uiteraard hebben wij dit direct voor u opgelost, en kan u weer zorgeloos printen. Een mooie dag verder.
 Geverifieerde beoordeling
1 jaar geleden
Voor het afdrukken krijg ik voortdurend de vermelding "Cartridges niet compatible" enz enz. Uiterst irritant. De afgedrukte teksten zijn erg "vet" en ook slecht leesbaar. 1 cassette stuur ik terug of ontvang een nieuw exemplaar. Graag uw reactie Mvg Bob Veldhuis
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
1 jaar geleden
Printer geeft sinds het installeren van de nieuwe cartridge de hele tijd foutmeldingen dat er iets fout is met de cartridge en wil niet printen. Na verschillende keren opnieuw opstarten soms enkele documenten dan weer de foutmelding.
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
1 jaar geleden
Beste Kristel, Hartelijk dank voor uw review. Vervelend om te vernemen dat u problemen ondervindt met een van de cartridges. Wij hebben u een e-mail gestuurd, zodat wij dit onder garantie voor u op kunnen lossen. Bij deze onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team PrintAbout
 Geverifieerde beoordeling
11 maanden geleden
Producten eigen huismerk geven problemen: ofwel blijven de inktpatronen niet ingeklikt, ofwel geven ze verstopping niettegenstaande nog niet halfleeg. Bij een bijkomend probleem zullen bestellingen niet meer geplaatst worden.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
10 maanden geleden
We hadden eerst het wit product van Printabout gekocht, maar onze printers reageren daar niet goed op.
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
10 maanden geleden
Goedemorgen, wij zien dat u ons huismerk heeft gekocht, mocht dit niet werken dan heeft u altijd garantie hierop, u kunt ons mailen met het probleem naar klantenservice@printabout.nl Wij vernemen graag van u.
 Geverifieerde beoordeling
1 jaar geleden
PRODUKT NIKS WAARD! Geen enkele cardrige werkte.
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
1 jaar geleden
Beste Ingrid, Dank voor uw bericht. Wanneer een product niet werkt, heeft u hier uiteraard garantie op. Wij lossen dit dan ook graag voor u op. We willen u vragen aan te geven wat het probleem is wat u ervaart, zodat wij dit kunnen oplossen. Een mooie dag gewenst.
 Geverifieerde beoordeling
11 maanden geleden
geen aantwoord op onze email...
Beoordeling melden