Brandfield- Logo - Beoordelingen

Brandfield
Beoordelingen:

655 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.844 beoordelingen in totaal  

4,34
Goed
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

11 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Yeah I don't speak dutch, i wont remove a star just for that but not everyone in belgium speaks dutch either (we should but we dont), issue is the entire site is in dutch if you're belgian and if you pick another country, availability of the items change, so a bit of a pain in the butt. Otherwise, delivery was ultra fast thanks to PostNL (ordered monday night, delivered tuesday noon), price was good i picked a seiko5 at 120 and the item came in perfect condition. So yeah great service, thx

de meest kritische beoordeling

15 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Nu 30-40 dagen geleden besteld en nog niets gezien terwijl er vermeld stond dat het pakketje de dag nadien nog zou aankomen. Heb na een week toch maar eens gebeld en daar vermeldde ze me dat ze een mail zullen sturen zodra ze iets weten. Terug een week later, nog eens gebeld en zeiden ze dat ze niet zeker zijn en me terug zouden bellen binnen een uur. Na nog een week, niets ontvangen. Inmiddels is de datum van ons jubileum al gepasseerd en moest ik nog ergens anders bestellen om toch een cadeau aan mijn partner te kunnen geven, na een paar dagen terug gebeld met de vraag hoe het nu echt verder gaat gaan, hebben ze me eindelijk een mail na 3 dagen gestuurd dat er een "case" begonnen is waar ze verder onderzoek zullen doen. Na nog een week een mail ontvangen waarin ze me verzoeken een formulier in te vullen voor PostNL. Ik antwoord hierop dat het voor mij niet meer hoeft en een cashback aangevraagd. Nu 5 dagen verder, nog altijd geen mail ontvangen alhoewel ze vermelden dat ze binnen de 5 werkdagen antwoorden. Slechte service met valse beloftes, dit wordt doorgegeven aan TA.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Brandfield

Filter
 Sorteren  
Relevantie
5 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
11 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een verkeerde maat armband geleverd gekregen. Ruilen kan echter niet. Eerst dus weer een nieuwe bestellen en betalen en nu een week later nog helemaal niets vernomen van mijn retour. Heb de klantenservice ook al twee keer gemaild maar hoor helemaal niets. Slechte service!
Beoordeling melden
31 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Op tijd leveren
Beoordeling melden
14 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Dat moederdag geschenk heb ik niet ontvangen. Bij de reclame ervan, ben ik zeker dat die dag GEEN code stond om in te vullen. Want heb er nog naar gekeken, omdat dit niet bij de bestelling aangeklikt kon. De dag erna stond dat er wel een code. En er stond erbij , niet geldig bij al gedane bestellingen. Ergens wisten ze dat. Ik heb pas vorige zondag besteld, en toen was die actie al geldig. Maar je kon die niet bij je bestelling bijvoegen.....
Beoordeling melden
Antwoord van Brandfield
29 jun 2023
Dankjewel voor je twee sterren. Wat vervelend dat je nu geen gebruik hebt kunnen maken van deze actie. We zien dat je wel gebruik hebt kunnen maken van je welkomstkorting. Codes zijn helaas niet te combineren. Onze actievoorwaarden kan je nalezen via deze link https://www.brandfield.be/actie-voorwaarden/ Onze klantenservice kijkt graag met je mee wanneer er problemen zijn met het verzilveren van een code. ^MB
11 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Vrijdag 08/09 mijn bestelling gedaan, met leverdatum maandag 11/09 maar heb niets ontvangen, ook geen track & trace Kan ook geen account maken op de site, ik krijg elke keer een foutmelding. Dus langs die weg kan ik mijn bestelling ook niet volgen
Beoordeling melden
Antwoord van Brandfield
12 sep 2023
Bedankt voor je review. Onze oprechte excuses dat je problemen hebt ondervonden met je bestelling en het aanmaken van een account op de website. Dit kan inderdaad frustrerend zijn. Voor nu heb ik een case aangemaakt onder jouw ordernummer en navraag gedaan intern over de verzendstatus. Na reactie hierop sturen wij jouw een email. Indien je vragen hebt kan je reageren op het casenummer email die je zojuist hebt ontvangen. Qua account zie ik dat dit vandaag is gelukt met aanmaken. Uiteraard staat daar nog geen nieuwe status in, aangezien we nog bezig zijn met die vraag. Nogmaals onze excuses voor de ontstane situatie. Tot snel! ^HJ
16 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Staan belofte op dat niet nageleefd worden van die cadeaus en ook is er een bon bij dat ik zelfs niet kan gebruiken dat vind ik er wel heel spijtig aan want dacht voor een eindejaar nog een verassing ging krijgen
Beoordeling melden
Antwoord van Brandfield
26 dec 2023
Bedankt voor je feedback en het delen van je ervaring met de goodiebag. We begrijpen dat het teleurstellend kan zijn als de inhoud van de goodiebag niet aan je verwachtingen voldoet. We zullen je feedback zeker doorgeven aan het team dat verantwoordelijk is voor dit aspect van onze service, zodat we kunnen blijven verbeteren en ervoor kunnen zorgen dat klanten positieve verrassingen ontvangen. Als je in de toekomst meer vragen hebt of als je andere opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen. Nogmaals bedankt voor je feedback en je keuze voor onze aanbiedingen en diensten! ^HJ
19 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Niet tevreden daar ik korting van - 10 % niet kon invullen bij bestelling en ik deze na contact met de klantendienst ook niet gekregen heb . Niet te begrijpen voor zo'n grote firma !
Beoordeling melden
Antwoord van Brandfield
20 nov 2023
Bedankt voor het kenbaar maken van jouw ervaring. Het spijt ons oprecht dat jouw ervaring met onze service niet naar verwachting was. Ik heb naar aanleiding van jouw feedback direct een case aangemaakt en gekoppeld aan je ordernummer. Via die weg heb ik je een email gestuurd. Mocht je verdere vragen of opmerkingen hebben, laat het ons dan gerust weten in jouw antwoord op onze e-mail. Onze excuses voor het ongemak en tot snel. ^HJ
26 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling

Mindere kwaliteit

Artikel vlot geleverd en mooi verpakt maar ik had de kwaliteit van de handtas met schouderriem hoger ingeschat. De tas oogt minder kwalitatief dan op foto.
Beoordeling melden
Antwoord van Brandfield
31 jul 2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet helemaal tevreden bent met de kwaliteit van de tas. Ik heb een case aangemaakt bij jouw ordernummer en je via de case gemaild. Wij zien graag een reactie tegemoet! ^HJ
7 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling

Teleurgesteld

Ik bestelde een tasje voor een bruiloft. Het zou de volgende dag geleverd worden maar het werd een paar dagen later (te laat) bezorgd.. heel jammer
Beoordeling melden
Antwoord van Brandfield
7 sep 2023
Onze excuses voor de vertraging in de levering van het tasje voor de bruiloft. We begrijpen dat dit erg teleurstellend is, vooral voor een speciale gelegenheid. We streven ernaar om bestellingen tijdig te leveren, maar soms kunnen er vertragingen optreden door verschillende factoren. We zien via de tracking link dat het pakket ligt bij een ophaal locatie. Nogmaals onze oprechte excuses voor de vertraging. Als je verdere vragen hebt of hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. ^HJ
5 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Jammer maar mijn bestelling moest woensdag geleverd zijn en heb tot op heden niks ontvangen. Ik vind het dan erg heb voor de eerste keer besteld
Beoordeling melden
Antwoord van Brandfield
7 aug 2023
Bedankt voor je review. Mijn excuses voor het ongemak. Ik heb gelijk met je meegekeken en er is een error ontstaan in de betaling, aangezien de eerste betaling niet goed was doorgekomen en de tweede wel. Door deze disconnectie kan de order niet worden aangemaakt. Dit betekent dat ik zojuist de terugbetaling heb verwerkt en dat jij deze binnen 5 werkdagen terug ontvangt op jouw rekening. Nogmaals onze excuses voor het ongemak! Indien je nog vragen hebt, aarzel niet ons een email te sturen, dan helpen wij jou graag verder! ^HJ
12 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beste, Ik heb mijn 10% verloren omdat tijdens betaling mis ging. Ik heb mijl gestuurd jullie antworden niet. Daarom deze mening.
Beoordeling melden
Antwoord van Brandfield
14 dec 2023
Dank je wel voor het plaatsen van je review. Het lijkt erop dat er een probleem is met het ordernummer dat je hebt vermeld in je bericht. Volgens ons systeem is de betaling niet correct verwerkt, en we hebben geen e-mail ontvangen vanaf het door jou opgegeven e-mailadres. Zou je alsjeblieft zo vriendelijk willen zijn om een nieuwe e-mail te sturen en te controleren of deze is verzonden naar klantenservice@brandfield.nl? Houd er rekening mee dat het momenteel erg druk is, en we streven ernaar om binnen 5 werkdagen te reageren. ^HJ
19 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Teleurgesteld

Hoe ik al geschreven heb teleurgesteld dat jullie niet aan jullie belofte houden maar dat is omdat het online besteld word he
Beoordeling melden
Antwoord van Brandfield
26 dec 2023
Hartelijk dank voor het achterlaten van een review. We betreuren het dat je ongemak hebt ervaren bij jouw bestelling. Op basis van de informatie in deze review kan ik helaas geen specifieke bestelgegevens achterhalen. Zou je zo vriendelijk willen zijn om ons een email te sturen? Op deze manier kunnen we samen naar de situatie kijken. Alvast bedankt voor de moeite. ^HJ
15 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Levering slecht afgehandeld…

Geen bevestigings e-mail gekregen bij bestelling en bestelling op de beloofde dag niet geleverd
Beoordeling melden
Antwoord van Brandfield
17 nov 2023
Onze excuses voor het ongemak. Het lijkt erop dat er iets niet goed is gegaan met de betaling van je bestelling, waardoor deze automatisch is geannuleerd. Dat is de reden waarom je geen bevestigingsmail hebt ontvangen en de levering niet heeft plaatsgevonden. Als het ordernummer anders is dan het nummer dat je bij je review hebt vermeld, neem dan alsjeblieft contact met ons op via het telefoonnummer of e-mailadres op onze website bij 'contact'. We helpen je graag verder. ^HJ
12 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik bestel de portemonee en er staat een gratis goodiback maar die is niet mee geleverd.
Beoordeling melden
Antwoord van Brandfield
14 dec 2023
Hartelijk dank voor je review. De Christmas Goodiebag-code is enkel geldig bij een aankoopbedrag van €75,- of meer. Je aankoopbedrag was lager dan dat bedrag, wat betekent dat je helaas geen aanspraak kunt maken op deze code. Deze informatie is ook te vinden op onze actievoorwaarden pagina. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen. ^HJ
15 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling zou vrijdag komen heb nog steeds geen tracering code gekregen en geen pakket
Beoordeling melden
Antwoord van Brandfield
17 sep 2023
Onze excuses voor de vertraging en het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We begrijpen dat dit frustrerend kan zijn. We hebben de track en trace gecontroleerd en deze geeft aan dat het pakket is geleverd. Hopelijk heb je je bestelling in goede staat ontvangen en is alles naar wens! Nogmaals onze excuses voor het ongemak. ^HJ
4 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Pakket normaal donderdag te leveren en nog niet geleverd in afhaalpunt
Beoordeling melden
Antwoord van Brandfield
7 aug 2023
Bedankt voor je review. Onze excuses voor de vertraging! Ik zie dat jouw pakket klaar ligt sinds 5 augustus bij de ophaal locatie. Ik wil je vragen daar even een kijkje te nemen! Indien je nog vragen hebt, aarzel niet ons een email te sturen. Dan helpen we je graag verder! ^HJ
29 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het artikel was niet in een doosje verpakt zoals beloofd bij aankoop
Beoordeling melden
Antwoord van Brandfield
2 dec 2023
Bedankt voor het kenbaar maken van jouw ervaring. Het spijt ons oprecht dat jouw ervaring met onze service niet naar verwachting was. Ik heb naar aanleiding van jouw feedback direct een case aangemaakt en gekoppeld aan je ordernummer. We zullen de kwestie grondig onderzoeken zodra we je reactie op de onlangs verzonden e-mail hebben ontvangen. We stellen je geduld en medewerking op prijs terwijl we bezig zijn met je case. Mocht je verdere vragen of opmerkingen hebben, laat het ons dan gerust weten in jouw antwoord op onze e-mail. Onze excuses voor het ongemak en tot snel. ^HJ
27 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
De levering wordt steeds uitgesteld, nog niks gekregen
Beoordeling melden
Antwoord van Brandfield
28 nov 2023
Bedankt voor het kenbaar maken van jouw ervaring. Het spijt ons oprecht dat jouw ervaring met onze service niet naar verwachting was. Ik heb naar aanleiding van jouw feedback direct een case aangemaakt en gekoppeld aan je ordernummer. Via die case is een onderzoek gestart bij PostNL. Mocht je verdere vragen of opmerkingen hebben, laat het ons dan gerust weten in jouw antwoord op onze casenummer e-mail. Onze excuses voor het ongemak en tot snel. ^HJ
14 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Armbandlengte te kort
Beoordeling melden
Antwoord van Brandfield
21 jul 2023
Dankjewel voor je twee sterren. Wat jammer om te horen dat de armband te kort is. Wanneer we je mogen adviseren over de geschikte lengte mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice. We helpen je graag! ^MB
29 apr 2023
 Geverifieerde beoordeling
Veel te duur.
Beoordeling melden