brandfield.be- Logo - Beoordelingen

brandfield.beReviews

: 12.705Goed

4,38

Beoordelingen voor brandfield.be

557 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

12.705 beoordelingen in totaal
Zo zorgen we ervoor dat beoordelingen van echte klanten komen.

de meest positieve beoordeling


8 dagen geleden
In eerste instantie werd een foutief item geleverd. Slechts één kort telefoontje was nodig en de klantenservice heeft onmiddellijk het noodzakelijke gedaan om dit recht te trekken én met nog een leuke compensatie voor het ongemak er bovenop. Dát is waar klantenservice om gaat. Het kan altijd wel eens fout lopen in het reguliere process, en als je dan een bereidwillige persoon vindt die het nodige voor je doet om het foutje recht te trekken, dan kan je alleen maar tevreden zijn
Beoordeling melden

Alle positieve beoordelingen weergeven

de meest kritische beoordeling


8 maanden geleden
ik had een week voor Kerstmis een Pandora bedel besteld. Deze was op voorraad . Ik heb betaald en kort daarna een mail ontvangen van goede ontvangs van bestelling en dat het pakket ging klaar gemaakt worden en geleverd worden op maandag 20/12. Maandag niets ontvangen. Op dinsdag geprobeerd om info in te winnen zowel via telefoon (niet bereikbaar), via mail (antwoord ging een paar dagen duren), via Whatsapp (nog steeds niet geantwoord). Op woensdag heb ik na 3 pogingen toch iemand telefonisch kunnen spreken waarna ik het leuke antwoord kreeg: "helaas meneer, maar de bedel die u besteld heeft vorige week is er niet meer". Service en communicatie = 0. 2 dagen voor Kerstmis heel Vlaanderen beginnen afbellen om die bedel te vinden, helaas niets meer beschikbaar. Geen Brandfield meer voor mij. Enig pluspunt ze hebben netjes mijn betaling terug gestort, maar daar heb ik geen Kerstkado mee.
Beoordeling melden

Alle kritische beoordelingen weergeven

Beoordelingen voor brandfield.be

Filter 
 Sorteren Relevantie 
(21)
 Geverifieerde beoordeling
5 dagen geleden
Ik heb al verschillende bestellingen geplaatst en was altijd tevreden maar de laatste zending was mijn gratis geschenk er niet bijgevoegd. Ik heb hiervoor een mail verstuurd en geen antwoord gekregen.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
1 maand geleden
die goodybag die er bijzat ter waarde van 100 euro dat was echt schandalig. Dit was zo nen brol. direkt moeten wegsmijten. Dan geef je beter niets.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
3 maanden geleden
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
10 maanden geleden
Steeds goede en snelle levering. Gratis cadeaupakket "ter waarde van 100 euro" is echter lokmiddeltje en eerder teleurstellend. 2 armbanden gekregen van matige kwaliteit (samen 70 EUR) en ze rekenen bv. een waardebon van 30 euro ook in de waarde van 100 euro... alleen moet je nog eens zoveel uitgeven op hun webshop om ervan te kunnen genieten natuurlijk ;-)
Beoordeling melden
Antwoord van brandfield.be
9 maanden geleden
Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je teleurgesteld bent over de goodiebag met gratis extra’s. We doen ons best om een goodiebag samen te stellen waar onze klanten blij van worden. Naast de vele leuke reacties die we al hebben gekregen, kunnen we helaas niet voorkomen dat we niet iedereen blij kunnen maken. De kortingscode welke je hebt ontvangen is naar keuze te gebruiken bij een eventueel volgende aankoop. We nemen de feedback die we krijgen mee voor toekomstige acties en wensen je desondanks veel plezier van je aankoop. Vriendelijke groet ^VM
 Geverifieerde beoordeling
9 maanden geleden 
De producten zijn goed en levering vlug maar verpakking niet goed. Het lijkt of het niet van Pandora komt maar goedkoper. Normaal zijn het degelijke doosjes voor Pandora bedels enzo, nu zakje en in plastiek klein zakje is niet leuk om cadeau te doen zo.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
1 jaar geleden
Snel geleverd. Maar ik betaal voor de luxe verpakking en krijg een gescheurde verpakking die precies door een kind verpakt werd. Excuses zijn dan op zijn plaats maar helaas die heb ik niet gekregen , dus heel jammer. !
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
9 maanden geleden
Ik had van 1 item in de bestelling gevraagd om dit individueel in te pakken, en hier zelfs ook voor bijbetaald. Helaas is dit niet gebeurd. Verder wel tevreden over de website en de prijzen.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
11 maanden geleden
De verpakking was beschadigd waardoor mijn gift-verpakking waar ik 3€ voor heb betaald ook beschadigd was. U zou misschien de gift artikelen in een meer beschermende verpakking, verpakken.
Beoordeling melden
Antwoord van brandfield.be
11 maanden geleden
Hallo Feride, bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat jij een beschadigde cadeauverpakking hebt gekregen, onze excuses voor het ongemak! Je krijgt binnenkort een mailtje van ons. Met vriendelijke groet, Ally
 Geverifieerde beoordeling
8 maanden geleden
SNelle levering, sturen voldoende mails. Ook als het pakketjr vertraging heeft.Maar had normaal ook recht op een goodiebag twv 100 euro, maar deze zat ner jammer niet bij
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
8 maanden geleden
Ik heb 2 bestellingen gedaan waarbij ik voor 1 recht had op de christmas box. Deze werd niet geleverd en wel aangeduid bij bestelling . Jammer.. verder geen opmerkingen
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
9 maanden geleden
Aangekochte producten waren goed (heb enige twijfel over de Pandora charm) En geef toe het kado met een zogezegde waarde van 100€ … ik zou er geen 100€ aangeven hoor!
Beoordeling melden
Antwoord van brandfield.be
9 maanden geleden
Hallo Georgette, bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat de Goodiebag tegenvalt. We proberen altijd om iedereen er blij mee te maken, wat helaas niet altijd lukt. Het is een gratis Goodiebag als bedankje en leuke attentie voor jou als klant. Hopelijk kunnen we je een volgende keer meer verrassen qua inhoud van de Goodiebag. Groet, Ally, team Brandfield
 Geverifieerde beoordeling
11 maanden geleden
Mooie tassen met mooie korting, onbeschadigd aangekomen. Levering later dan gepland. Onnodig verpakkingsmateriaal (kartonnen zak in doos)
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
7 maanden geleden
horloge was prachtig maar de extra stuk da we hebben bij gekregen voor horloge aan te passen was gelijk stuk terwijl we amper iets dede
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
10 maanden geleden
Het geschenk bij de bestelling was meteen al stuk bij het openen (armbandje). Foto toevoegen is niet mogelijk, al moeten weggooien.
Beoordeling melden
Antwoord van brandfield.be
9 maanden geleden
Bedankt voor je review. Wat jammer dat het armbandje niet in goede staat is geleverd, we snappen dat dit vervelend is. Onze excuses voor het ongemak. We hebben je zojuist een e-mail gestuurd met meer informatie omtrent je aankoop. Met vriendelijke groet ^VM
 Geverifieerde beoordeling
8 maanden geleden
Mooi verpakt, maar alles was losgekomen en lag los in de doos.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
9 maanden geleden 
late levering
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
1 jaar geleden
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
1 jaar geleden
Prijs
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
7 maanden geleden
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
8 maanden geleden
Beoordeling melden