baert.com/nl- Logo - Beoordelingen

baert.com/nlReviews

: 131Uitstekend

4,56

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 11 mei 2021
Laatst gewijzigd op: 29 nov. 2022
baert.com/nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webwinkel
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij baert.com/nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 2.500 beschermd. Lees meer


Gecertificeerd sinds: 11 mei 2021
Laatst gewijzigd op: 29 nov. 2022
baert.com/nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webwinkel
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij baert.com/nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 2.500 beschermd. Lees meer

Beoordelingen voor baert.com/nl

128 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

131 beoordelingen in totaal
Zo zorgen we ervoor dat beoordelingen van echte klanten komen.

de meest positieve beoordeling


18 jan. 2022 
van C D.
We hebben altijd al goed samengewerkt met Baert gedurende de 20 jaar dat we bij hen bestellen. Als er al eens een probleem is dan wordt het steeds onmiddellijk opgelost. Wel heel regelmatig naleveringen.
Beoordeling melden

Alle positieve beoordelingen weergeven

de meest kritische beoordeling


17 jan. 2022
Wij wachten nog altijd op een deel van een bestelling dd. 05/11/21. Alsook op de factuur van het product dat reeds is afgehaald in de winkel. Hiervoor is al gebeld naar de winkel, maar er is tot op heden geen opvolging.
Beoordeling melden

Alle kritische beoordelingen weergeven

Beoordelingen voor baert.com/nl

Filter 
 Sorteren Relevantie 
(1)
 Geverifieerde beoordeling
17 jan. 2022
Wij wachten nog altijd op een deel van een bestelling dd. 05/11/21. Alsook op de factuur van het product dat reeds is afgehaald in de winkel. Hiervoor is al gebeld naar de winkel, maar er is tot op heden geen opvolging.
Beoordeling melden
Antwoord van baert.com/nl
17 jan. 2022
Dag Gr Die, wat lastig dat je bestelling nog niet is toegekomen. Zou je ons een mailtje kunnen sturen naar info@baert.com met je bestellingsnummer? Dan kijken onze collega's hoe we je verder kunnen helpen. Je kan ons ook bereiken via marketing@baert.com mocht het niet in orde geraken. Met vriendelijke groeten, Baert - Alles voor het lerende kind