Beoordelingen voor Athleteshop.be



Goed

4.01/5.00

    • 5 sterren
    • 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 798 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 1.787 beoordelingen verzameld.

    • Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

   
Datum van publicatie
18-05-2018
Besteldatum
18-05-2018
18-05-2018
Prima service
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
18-05-2018
Besteldatum
20-04-2018
18-05-2018
Positief: groot aanbod
Negatief: Eerder hoge verzendingskosten, extra kosten voor betaling.
Negatief: Enorm trage levertermijn. Verschillende meldingen dat levering vertraging oploopt. Dan uiteindelijk gedeeltelijke levering ontvangen maar geen informatie wanneer de rest komt? (EDIT: nog steeds niets 11d na onderstaande reactie...)

Absoluut niet voor herhaling vatbaar, sorry
2.00
Matig

Datum van publicatie
17-05-2018
Besteldatum
03-05-2018
17-05-2018
3 mei besteld, 17 mei nog steeds niet geleverd. En op de site staat nog dteefs dat het artikel op voorraad is en binnen 2 dagen geleverd wordt. Paar dagen geleden een mailtje voor gestuurdaar nog altijd geen antwoord. Vandaar deze slechte review.
1.00
Slecht

Datum van publicatie
15-05-2018
Besteldatum
30-04-2018
15-05-2018
Houden zich niet aan de beloofde leveringstermijn.
Prijs/kwaliteit lijkt in orde.
1.67
Matig

Datum van publicatie
14-05-2018
Besteldatum
30-04-2018
14-05-2018
Het product dat ik kocht was binnen de twee dagen leverbaar. Dag drie krijg ik een mail dat er een vertraging was opgetreden. Dag vijf nog een vertraging en dag 12 dat het niet leverbaar was. Geen enkele oplossing werd aangeboden. Ik wacht nog steeds op mijn geld. Een schande Pure oplichting.
1.00
Slecht

Datum van publicatie
14-05-2018
Besteldatum
19-04-2018
14-05-2018
Vals informatie op de site voor levering, wacht nu al 6 weken, op de site stond, vandaag besteld, morgen geleverd... ze houden je wel netjes op de hoogte dat het vertraagt is... Hahaha
Zo te lezen ben ik niet de eerste en zeker niet de laatste dit overkomt. Nooit weer
2.33
Matig

Datum van publicatie
13-05-2018
Besteldatum
28-04-2018
13-05-2018
Op tijd geleverd. Ben tevreden van hun diensten.
4.00
Goed

Datum van publicatie
11-05-2018
Besteldatum
11-05-2018
11-05-2018
Weeral een afgesproken leveringsdag afgelopen zonder levering of enige berichtgeving
1.00
Slecht

Datum van publicatie
08-05-2018
Besteldatum
18-04-2018
08-05-2018
Besteld op 18/04, 2 weken gewacht op deellevering. En van opvolging backorders hebben ze nog nooit gehoord. Enkel dat het volgende week geleverd wordt.
Morgen vraag ik mijn geld terug via de creditcard maatschappij want ze reageren toch niet via de mail.
Nooit meer kopen mensen.Vermijden
2.00
Matig

Athleteshop.be antwoordt: 09-05-2018
We vinden het erg vervelend dat we een deel van je order niet hebben kunnen leveren en willen hier onze excuses voor aanbieden. Ik zie dat je mailtjes binnen een dag zijn beantwoord en een collega inmiddels de order heeft geannuleerd. Je ontvangt de terugbetaling binnen 5 tot 7 werkdagen. Mochten we je verder kunnen helpen, dan horen we het graag.

Datum van publicatie
08-05-2018
Besteldatum
24-04-2018
08-05-2018
Ben in verwachting van 2 bestellingen; reeds van in Maart en April. kan bijna niet in contact komen voor hulp bij Athlet shop. ben zeer teleurgesteld.
1.00
Slecht

Athleteshop.be antwoordt: 09-05-2018
Bedankt voor je bericht en onze excuses voor de vertraging. Ik heb je een mail gestuurd met een update voor beide orders. We helpen je graag verder via de mail.

Datum van publicatie
07-05-2018
Besteldatum
23-04-2018
07-05-2018
Nooit zo'n slechte webshop geweten, bestelling geplaatst op 23/4, levering binnen de 3 dagen, ze verleggen steeds hun datum zonder schaamte, daar het op 5/5 nog niet geleverd was, wat ze weeral beloofden, heb ik m'n bestelling afgezegd, nu nog wachten tot ik m'n geld terug krijg
1.00
Slecht

Athleteshop.be antwoordt: 08-05-2018
Onze excuses voor de vertraging van je order. De leverancier van het product dat je hebt besteld gaat volgende week weer nieuwe voorraad aan ons leveren. We snappen dat dit voor jou te lang duurde en zullen binnen 5 tot 7 werkdagen het geld terugstorten op je rekening.

Datum van publicatie
07-05-2018
Besteldatum
22-04-2018
07-05-2018
Tot mijn spijt kan ik geen sterren geven over de beoordeling van de levering. Jammer genoeg moet ik minstens één ster geven. Heb slechts een gedeelte van de levering ontvangen. Het betreft hier enkel de levering van de binnenbanden. De buitenbanden waren er niet bij. Ik niet te spreken over de levering van mijn bestelling. Ik zal dus nooit nog iets bestellen bij de webshop van Athleteshop.be.
1.00
Slecht

Athleteshop.be antwoordt: 08-05-2018
Dat vinden we jammer om te horen en we willen graag onze excuses aanbieden voor de vertraging van je order. De buitenbanden die je hebt besteld zijn momenteel slecht leverbaar, tegen onze verwachtingen in. We gaan ze maandag naar je opsturen. We doen ons best om je in de toekomst een betere klantenervaring te bieden.

Datum van publicatie
07-05-2018
Besteldatum
23-04-2018
07-05-2018
Ik heb mijn product nog steeds niet ontvangen. De levertijd is veel langer dan bij bestelling was opgegeven.
2.33
Matig

Athleteshop.be antwoordt: 08-05-2018
We vinden het erg vervelend dat je order nog niet is bezorgd. In de planning stond dat we het product van je order al een aantal keren terug op voorraad zouden krijgen, maar helaas bleek dit niet mogelijk vanuit onze leverancier. We hebben echter bericht gekregen dat we maandag nieuwe voorraad krijgen, dus dinsdag heb jij je order in huis.

Datum van publicatie
07-05-2018
Besteldatum
23-04-2018
07-05-2018
Betaald op 23 april maar tot op heden nog niks ontvangen
1.00
Slecht

Athleteshop.be antwoordt: 08-05-2018
Ik zie dat je order nog niet is verstuurd, onze excuses hiervoor. Ik zie dat jij je order begin volgende week in huis hebt. We hopen dat je hier nog even op kunt wachten en willen je bedanken voor je geduld.

Datum van publicatie
06-05-2018
Besteldatum
22-04-2018
06-05-2018
Heb order nr 7518100008165 gplaatst op 22/4. Werd later verplaatst naar 26/4 dan naar 27/4. Heb ondertussen nog niets ontvangen. Ik heel dikwijls geprobeerd om te bellen. Wachttijden van 1 minuut werden er 4 vooraleer ik aflegde. 4 minuten werden er 10. Ik vraag me af of het telefoontoestel wel bemand is en een computer mij aan de lijn houdt. Ik heb vragen over de prijs en de kortingscode .
1.00
Slecht

Athleteshop.be antwoordt: 07-05-2018
Bedankt voor je review. Je order is inderdaad een aantal keren verplaatst,waarvoor onze excuses. We gaan de order op vrijdag verzenden. Het is momenteel erg druk aan de lijn dus je kunt het beste in de avonduren bellen, dan is het vaak wat rustiger aan de lijn. Een mail sturen kan natuurlijk ook, dan zullen we je vragen zo snel mogelijk beantwoorden.

Datum van publicatie
03-05-2018
Besteldatum
03-05-2018
03-05-2018
5 weken geleden 4 windsocks besteld. Product was zogezegd in voorraad en zou binnen 2 werkdagen afgeleverd worden. Heb drie keer uitgesteld afleveringsdatum gekregen. Maar nog altijd niets ontvangen. Mijn eerste en laatste bestelling. Nooit meer
1.00
Slecht

Athleteshop.be antwoordt: 04-05-2018
Graag wil ik onze excuses aanbieden voor de vertraging. Onverwachts hebben we dit product nog niet van de leverancier binnen gekregen. Ik heb je een mail gestuurd met meer informatie over je order. We helpen je graag verder via de mail.

Datum van publicatie
03-05-2018
Besteldatum
18-04-2018
03-05-2018
Product prima , maar levering heel laat na twee verlengingen uiteindelijk toch na 14 dagen ontvangen en op mijn 2 laatste mails , geen antwoord meer ontvangen.
3.33
Redelijk

Datum van publicatie
03-05-2018
Besteldatum
14-04-2018
03-05-2018
Beste, ik heb een bestelling gedaan 19 aprilen betaalt, verschillende levering datums gekregen, wa blijkt heb ik mijn bestelling nog altijd niet.. En ik hoor er niets meer van, zeer spijtige zaak vind ik
Ik vindt dit Gene service.. Groetjes
1.00
Slecht

Athleteshop.be antwoordt: 04-05-2018
Graag wil ik mijn excuses aanbieden voor de vertraging van je order en de gebrekkige communicatie. Door leveringsproblemen hebben we je bestelde product nog niet terug op voorraad ontvangen. We gaan je order echter op dinsdag naar je versturen en hopen dat je blij zal zijn met je product.

Datum van publicatie
29-04-2018
Besteldatum
15-04-2018
29-04-2018
ik heb een bestelling geplaatst op 15 april
eerst zeggen ze dat ik mijn pakje 20 april ga ontvangen daarna op 25 april en daarna 27april.....en heb het nu 29 april nog steeds niet. ik heb zelfs geen tracking nummer gekregen
hopelijk zal ik mijn pakje volgende week ontvangen.
wat een gedoe voor 2 broeken
2.00
Matig

Athleteshop.be antwoordt: 30-04-2018
Hartelijk dank voor je bericht. Ik heb je bestelling gecontroleerd en zie dat de broekjes inderdaad vertraagd zijn vanuit de leverancier. Mijn excuses voor het ongemak. Zodra we de broeken binnen hebben in ons magazijn, kunnen we het direct voor je versturen. Daar krijg je dan uiteraard ook een bericht van.

Datum van publicatie
28-04-2018
Besteldatum
14-04-2018
28-04-2018
Levering na twee weken nog steeds niet geleverd, ondanks beloften Doe er geen bestelling meer...
1.33
Slecht

Athleteshop.be antwoordt: 30-04-2018
Hartelijk dank voor je review. Mijn excuses voor de vertraging en ongemak. Ik heb je bestelling gecontroleerd en zie dat het slot helaas onverwachts vertraagd is vanuit de leverancier. Zodra we het product in ons magazijn binnen hebben, kunnen we het direct versturen

Datum van publicatie
27-04-2018
Besteldatum
11-04-2018
27-04-2018
3 weken aan het lijntje gehouden.en uiteindelijk krijg ik een track and trace nummee.ben benieuwd of dit geen leugen is van hun.zeer slechte service..k hoop dat het geen oplichterij is..k heb moeten dreigen met consumentenbond en de politie hiermee..ze zijn ook op de hoogte hiervan..
1.00
Slecht

Athleteshop.be antwoordt: 30-04-2018
Hartelijk dank voor je bericht. Daar kan je gerust op zijn, dit is geen oplichterij. Ik heb je bestelling gecontroleerd en zie dat PostNL inderdaad je pakket aan het verzenden is en ze verwachten dit vandaag bij je te leveren. Ik hoop dat je veel plezier zal hebben van je bestelling

Datum van publicatie
26-04-2018
Besteldatum
12-04-2018
26-04-2018
enkel tegoedbon wordt aangeboden in geval produkt niet meer voorradig of niet langer in assortiment. Van terugstorten van het betaalde bedrag is geen sprake.
2.33
Matig

Datum van publicatie
26-04-2018
Besteldatum
26-04-2018
26-04-2018
Gemakkelijke betaling, snelle verzending, correct geleverd. Top.
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
26-04-2018
Besteldatum
09-04-2018
26-04-2018
Deel van bestelling niet geleverd nl. fietshelm van 58 euro.
Besteld en betaald op 9/04/2018 en na herhaaldelijk 3 X mailen is het antwoord steeds "morgen wordt hij geleverd" maar nog steeds niets ontvangen.
Tot hiertoe enige onbetrouwbare Nederlandse webshop (jammer genoeg).
1.00
Slecht

Datum van publicatie
25-04-2018
Besteldatum
25-04-2018
25-04-2018
Ik ben gisteren mijn product (2 volleyballen van GALA) gaan ophalen op het leveringsadres en ik moet zeggen dat ik uitermate tevreden ben overhet product. Ik sta in het onderwijs als sportleerkracht en heb al reclame gemaakt voor jullie bedrijf.Service en levering waren volgens mij supergoed waarvoor dank.
MVG
Elie Dhondt
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
25-04-2018
Besteldatum
10-04-2018
25-04-2018
op 10 april heb ik een aankoop gedaan
nog steeds niks ontvangen
het is reeds betaalt van 10 april
guido vieren
1.00
Slecht

Athleteshop.be antwoordt: 26-04-2018
Bedankt voor je recensie. Dat is gek, en inderdaad natuurlijk niet de bedoeling. Ik zie dat de levering sowieso al wat later gepland stond, maar dat het daarna nog opschuift hadden we niet zien aankomen helaas. Daarvoor onze oprechte excuses. We nemen even contact op met onze leverancier en houden je op de hoogte.

Datum van publicatie
23-04-2018
Besteldatum
26-03-2018
23-04-2018
Dit is de zoveelste bestelling bij Athleteshop die niet geleverd wordt volgens de beloofde levertermijnen. 4 weken na de bestelling mis ik nog steeds 4 van de 11 bestelde artikels en heb ik geen zicht wanneer de resterende artikels geleverd worden. Hier zijn echt geen woorden meer voor...
1.00
Slecht

Athleteshop.be antwoordt: 24-04-2018
Hoi Karl. Dat is inderdaad niet de bedoeling. We kampen voor de overige artikelen in je bestelling helaas met een tekort bij onze leverancier. Het was niet onze bedoeling je zo lang te laten wachten. We nemen contact met je op om te kijken of we niet iets anders voor je kunnen betekenen.

Datum van publicatie
21-04-2018
Besteldatum
07-04-2018
21-04-2018
Levering telkens uitgesteld dus 0/5
Product nooit gezien dus 0/5
Service was er niet, 3 tegenstrijdige berichten in 1 weekend dus 0/5
1.00
Slecht

Datum van publicatie
20-04-2018
Besteldatum
18-04-2018
20-04-2018
Deze bestelling was zeer vlotjes en goed verlopen
4.33
Goed

Datum van publicatie
19-04-2018
Besteldatum
05-04-2018
19-04-2018
Snelle levering en goede service
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
19-04-2018
Besteldatum
16-04-2018
19-04-2018
Jullie gaven aan dat de levering op17/04 ging gebeuren door DHL.De link die jullie stuurde van levering was van DHL daar wisten ze van niks blijkbaar.
Uiteindelijk is het op 19/04 geleverd door B-post.
Dus wees eerlijk over de datum van levering.
4.33
Goed

Datum van publicatie
19-04-2018
Besteldatum
03-04-2018
19-04-2018
Levering besteld product al 2 maal uitgesteld
3.33
Redelijk

Datum van publicatie
18-04-2018
Besteldatum
03-04-2018
18-04-2018
Belofte: we leveren binnen 5 dagen. Na een dag: levering al een dag uitgesteld. Op dag van levering: korte mail waarin staat dat de levering een week later is. Wanneer je daar op reageert krijg je dagen later een mail terug waarin staat dat het probleem niet bij hun ligt. Volgende mail: nog een week langer uitstel en de vraag koop iets anders uit onze shop in de plaats... Ongelooflijk
1.00
Slecht

Athleteshop.be antwoordt: 19-04-2018
Bedankt voor je review. Heel vervelend. Ik zie dat we inderdaad tegen een onverwachts leverprobleem zijn aangelopen bij je bestelling, maar het had natuurlijk nooit zo lang moeten duren om je op de hoogte te houden. We zorgen voor een volledige terugbetaling voor je, en we hebben ook wat extra's als winkeltegoed op je account gezet.

Datum van publicatie
12-04-2018
Besteldatum
03-04-2018
12-04-2018
Ik was bij het bestellen m'n huisnummer vergeten.Indien ik een mailtje had gekregen had de levering geen 9 dagen op zich laten wachten.
4.33
Goed

Datum van publicatie
11-04-2018
Besteldatum
11-04-2018
11-04-2018
Super snelle levering Zelden meegemaakt Dank aan alle personen die daar voor hun best hebben gedaan.
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
10-04-2018
Besteldatum
06-04-2018
10-04-2018
Alles op tijd en volgens bestelling geleverd
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
07-04-2018
Besteldatum
24-03-2018
07-04-2018
Indien ik langer dan oorspronkelijk (item Liefetime Slam Dunk stond in voorraad) dien te wachten, verwacht ik een correcte leveringsperiode te vernemen en niet " Het komt deze week bij u thuis" terwijl ik al doorhad dat deze informatie niet op gecontroleerde basis vanuit de "fabriek" was. Liever twee weken wachten indien dit bij de leverancier gecheckt werd dan met leugens zoet gehouden worden
1.67
Matig

Athleteshop.be antwoordt: 09-04-2018
Hartelijk dank voor je bericht. Ik zie in je bestelling dat we inderdaad de verkeerde informatie hebben verschaft. Mijn excuses daarvoor, dit was absoluut niet de bedoeling. Ik hoop dat je veel plezier zal hebben van je aankoop en wij zien je graag nog eens terug in onze webshop.

Datum van publicatie
06-04-2018
Besteldatum
06-04-2018
06-04-2018
Bezorging mag correcter. Gaf initieel leverbaar in 1 dag, welke 1 week bleek te zijn.
Inlichten van klanten vd bestelling. Ik moest zelf bellen om na 2 weken retour een status te hebben.
Anders top
4.33
Goed

Datum van publicatie
05-04-2018
Besteldatum
18-03-2018
05-04-2018
Beste,heb tot nu heden 5/04 mijn bestelling nog niet gekregen.
Is me nu beloofd voor 7/04.
Ben benieuwd.
1.00
Slecht

Athleteshop.be antwoordt: 07-04-2018
Hartelijk dank voor je bericht. Ik heb je bestelling gecontroleerd en ik zie dat het zadel inderdaad vertraagd is. De leverancier gaf aan het zadel niet meer te kunnen leveren maar gelukkig hebben we een andere leverancier kunnen vinden. Die geeft aan dat het zadel 18/04 geleverd zal worden. Mijn excuses voor het ongemak. Zodra het pakket verzonden is, ontvang je een bericht van ons

Datum van publicatie
05-04-2018
Besteldatum
05-04-2018
05-04-2018
Helm besteld rond 2h en de volgende dag geleverd volgens afspraak. Ik ben heel tevreden
5.00
Uitstekend

Athleteshop.be klantbeoordeling

Athleteshop.be

Athleteshop - de nummer 1 in sportartikelen!

Athleteshop is dé webshop in sportartikelen. Van voetbal, fitness, sportgadgets, sportbrillen tot aan outdoor producten. Je kunt bij ons terecht als particulier, maar ook als bedrijf. Athleteshop heeft vanaf dag één de ambitie om het breedste en meest uitgebreide assortiment aan te bieden op het gebied van sportartikelen. Door de jaren heen heeft Athleteshop een flink aantal merken aan zich gebonden en bestaat het assortiment inmiddels uit meer dan 100.000 producten.

Contact
Rostockweg 5
9723 HG Groningen
Nederland
klantenservice@athleteshop.be
Athleteshop.be
Winkel-exploitant
Athlete.nl B.V.
Rostockweg 5
9723 HG Groningen
Nederland
Handelsregister
Kamer van Koophandel 01182566
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Y. Solinger
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met Athleteshop.be.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen
Trusted Shops is marktleider op het gebied van vertrouwen voor online shops in Europa. Trusted Shops test alle beoordelingen met behulp van machinale en handmatige controles, omdat enkel authentieke recensies hulp bieden bij het kopen.