businbedrijf.beReviews

: 696Goed

4,49

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 23/9/2016
Laatst gewijzigd op: 12/8/2022
businbedrijf.be is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webwinkel
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij businbedrijf.be kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 2.500 beschermd. Lees meer


Gecertificeerd sinds: 23/9/2016
Laatst gewijzigd op: 12/8/2022
businbedrijf.be is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webwinkel
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij businbedrijf.be kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 2.500 beschermd. Lees meer

Beoordelingen voor businbedrijf.be

99 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

696 beoordelingen in totaal
Zo zorgen we ervoor dat beoordelingen van echte klanten komen.

de meest positieve beoordeling


3 maanden geleden
Zeer goede service. Vragen werden vooraf bestelling goed beantwoord en opgevolgd. Koker zit inmiddels op onze bus. Zijn er erg blij mee. Kan deze verkoper aanraden.
Beoordeling melden

Alle positieve beoordelingen weergeven

de meest kritische beoordeling


5 maanden geleden
Om te beginnen waren de ontvangen dozen open en beschadigd. Heb het zelfs gefilmd. Het materiaal (rek) bleek ook niet echt te passen in de wagen. En geen handleiding om de zetels uit elkaar te halen en de hoezen te monteren.
Beoordeling melden

Alle kritische beoordelingen weergeven

Beoordelingen voor businbedrijf.be

Filter 
 Sorteren Relevantie 
(2)
(4)
(2)
 Geverifieerde beoordeling
7 dagen geleden
Alle geleverde dozen beschadigd deel vloer beschadigd Deuk in inrichting die Herselt was Raamprofielen niet aanwezig bij levering Gaten komen niet mooi overeen
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
15 dagen geleden
Beschadigd bij levering
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
4 maanden geleden
Snelle levering maar er ontbraken onderdelen. Snelle oplossing maar ik heb nog wel 18€ aan douanekosten moeten betalen omdat de ontbrekende onderdelen van Engeland werden verzonden.
Beoordeling melden
Antwoord van businbedrijf.be
3 maanden geleden
Beste Klant, We vinden het jammer dat u niet tevreden bent. U gaf tijdens uw telefoongesprek aan de rubbers onder de beugels van uw dakdragers te zijn kwijtgeraakt na demontage ervan. Wanneer een onderdeel ontbreekt bij een zending doen we ons uiterste best om dit alsnog zo snel mogelijk gratis te leveren. Wanneer onze klanten een onderdeel van een product kwijtraken willen we graag meedenken in een passende oplossing. We hebben u geadviseerd deze universele m8 afsluitrubbers bij de plaatselijke bouwmarkt te kopen i.v.m. snelheid en kosten. Hopende u hiermee goed geholpen te hebben. Met vriendelijke groet, Team BusinBedrijf
 Geverifieerde beoordeling
5 maanden geleden
Om te beginnen waren de ontvangen dozen open en beschadigd. Heb het zelfs gefilmd. Het materiaal (rek) bleek ook niet echt te passen in de wagen. En geen handleiding om de zetels uit elkaar te halen en de hoezen te monteren.
Beoordeling melden
Antwoord van businbedrijf.be
4 maanden geleden
Goedemiddag Bart, hartelijk dank voor het melden van bovenstaande kwesties. Als producten beschadigd geleverd zijn, gaan we dit uiteraard zo snel en vakkundig mogelijk voor u oplossen. Kunt u ons laten weten welke schade de producten hebben opgelopen? We kijken ook graag met u mee naar de juiste pasvorm van de producten zodat u het op de juiste manier in kunt richten. Voor de stoelhoezen hebben wij via onze shop online de handleiding staan en zelfs een instructievideo waar we stap voor stap de montage laten zien. Met vriendelijke groet, Team BusinBedrijf.
 Geverifieerde beoordeling
8 maanden geleden
Verkeerde deurladder geleverd. Bij klantendienst van kastje naar de muur gezonden. Uiteindelijk de deurladder zelf aangepast omdat er geen oplossing kwam.
Beoordeling melden
Antwoord van businbedrijf.be
8 maanden geleden
Beste klant, we vinden het jammer dat u niet tevreden bent. We hechten veel waarde aan klanttevredenheid en hadden graag sneller voor u een gratis wisseling op locatie uitgevoerd. We begrijpen dat u er voor gekozen heeft het product zelf aan te passen zodat u het direct in gebruik kan nemen. Mochten we alsnog iets voor u kunnen betekenen, horen we graag van u. Met vriendelijke groet, Team BusinBedrijf
 Geverifieerde beoordeling
7 maanden geleden
Heb mijn bestelling nog niet ontvangen 0493327179
Beoordeling melden
Antwoord van businbedrijf.be
7 maanden geleden
Goedemorgen Lieven, goed dat u contact met ons opneemt. Door het ontbreken van een huisnummer was het voor ons niet mogelijk uw bestelling succesvol te laten afleveren. We hebben n.a.v. telefonisch contact het juiste huisnummer mogen ontvangen en zullen vandaag nog uw bestelling opnieuw verzenden. Met vriendelijke groet, Team BusinBedrijf
 Geverifieerde beoordeling
8 maanden geleden
Handleiding ontbrak en ook niet op website
Beoordeling melden
Antwoord van businbedrijf.be
8 maanden geleden
Goedemiddag Peter, hartelijk dank voor uw feedback. Bij de HDF betimmering set stond inderdaad nog geen montagehandleiding vermeldt. Dit zullen wij gaan toevoegen. Zoals zojuist telefonisch besproken is de montage goed verlopen. We horen het graag als we nog iets voor u kunnen betekenen. Met vriendelijke groet, Team BusinBedrijf
 Geverifieerde beoordeling
11 maanden geleden
juiste materiaal afsturen
Beoordeling melden
Antwoord van businbedrijf.be
11 maanden geleden
Beste klant, we vinden het jammer dat u niet tevreden bent. Zoals eerder besproken heeft u een Ford Transit Connect Ambient line vloer geselecteerd en besteld. Tijdens de montage heeft u ons foto's toegestuurd en zagen we direct dat uw voertuig een Trend line versie is. We hebben de verkeerd bestelde vloer retour genomen en binnen enkele werkdagen de vloer voor een Trendline versie geleverd. Met vriendelijke groet, Team BusinBedrijf