ATuin- Logo - Beoordelingen

ATuin
Beoordelingen:

268 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.306 beoordelingen in totaal  

4,81
Uitstekend
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

15 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Heb de eerste keer online planten gekocht en ben hiervoor, door de vele positieve recensies, bij Atuin terecht gekomen. De bestelling en levering verliep zeer vlot. Daags voor de levering werd ik opgebeld door iemand van Atuin om te melden wanneer precies de planten zouden geleverd worden. De planten zien er heel mooi en gezond uit. Als ik in de toekomst nog planten nodig heb zal ik met zekerheid terug aan Atuin denken om ze aan te kopen. Ze hebben er nog een tevreden klant bij!

de meest kritische beoordeling

1 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Verzending was snel en ok. Kwaliteit van planten lijkt ok, behalve één potje met zielige droge stengel in (de naam plant niet eens waardig). dat moet u gezien en geweten hebben. Jammer
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor ATuin

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(3)
(6)
Resetten
26 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Verpakkingswijze niet al te beschermend voor de plantjes! Afwachten of de clematis het bijvoorbeeld zal halen.
Beoordeling melden
Antwoord van ATuin
26 mei 2024
Hallo Veerle, mocht er een probleem zijn dan kan je steeds beroep doen op de groeigarantie van 1 jaar!.
19 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
10 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Takken van choisya's onder bijna 90 graden in doos gewrongen maar ergste de geleverde rhododendron is een zielig plantje volledig gecontamineerd met bladvlekkenziekte en witte vlieg , dus deze dwaas bezoekt volgende keer wel een kwekerij in de buurt
Beoordeling melden
Antwoord van ATuin
13 mei 2024
Hallo Henri, bedankt voor je bericht. Is het mogelijk om enkele foto's door te mailen van de Rhodo? Dan kunnen we dit verder bekijken. Indien nodig kan je hiervoor de groeigarantie aanspreken.
26 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Regelmatig besteld in het verleden en altijd heel tevreden geweest over Atuin. Helaas nu in 2x zelfde planten moeten bestellen door een aanpassing van het tuinontwerp. Kwaliteit en grote van de tweede levering was ondermaats tgo de eerste levering. Kon er eigenlijk weinig mee aanvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van ATuin
26 mrt 2024
Bedankt voor uw reactie. Ik heb dit even voor u nagekeken. Ik zie dat u de vorige keer een grotere maat besteld heeft, namelijk de 40/50 en bij uw laatste bestelling de maat 30/40. Ik heb ook gezien dat bij uw vorige bestelling de maat 40/50 bij ons niet meer op voorraad was en dat we planten in extra kwaliteit geleverd hebben om uw bestelling te kunnen afwerken. Dit verklaard inderdaad het grote verschil tussen beide partijen. Indien u dit wenst mag u ons steeds de planten terug sturen en zal het betaalde bedrag u terugbetaald worden. Met vriendelijke groeten, Yves
2 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

te weinig materiaal volgens pakketten

de planten zijn mooi, maar het meegeleverde materiaal stemt niet overeen met de inhoud van de pakketten. te weinig meststof volgens de 2kg die er zou moeten zijn per pakket (5 pakketten en slechts 1 klein zakje). te weinig binddraad, slechts 1/3 kunnen doen. te weinig spandraad.
Beoordeling melden
Antwoord van ATuin
2 apr 2024
Hallo Mike, 1 pakket is om 4m. haag aan te planten. 2kg. meststof per pakket zou dus veel te veel zijn. Er staat ook nergens vermeld dat er 2kg. per pakket geleverd wordt dus ik begrijp niet goed waarom je dit verwacht had. Je zou een zakje van 750 gr. meststof moeten ontvangen hebben. Spandraad staat wel vermeld: 8 meter per pakket, dus normaal gezien moet je iets meer dan 40 m. ontvangen hebben want we geven altijd iets meer mee voor de zekerheid. Idem voor de binddraad. Mocht het zijn dat je minder ontvangen hebt laat gerust iets weten. Er kan altijd iets misgelopen zijn en dan zullen we dit zeker rechtzetten.
19 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Dure tak.

De levering ging snel en was prima ingepakt. Maar het was geen plant, maar slechts een DURE TAK !
Beoordeling melden
Antwoord van ATuin
22 feb 2024
Hallo Phil, Ik heb je hierover gecontacteerd en op de foto die je me gestuurd hebt is de plant op zich OK (2 hoofdtakken + verdere vertakking). Maar hij stond inderdaad te duur geprijsd. De prijzen zijn ondertussen aangepast en het saldo van 20,00€ dat je teveel betaald hebt is terugbetaald. Nog veel tuinplezier! Groeten, Yves
1 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Verzending ok - Droge stengel ipv vaste plant (Is dit een plant?)

Verzending was snel en ok. Kwaliteit van planten lijkt ok, behalve één potje met zielige droge stengel in (de naam plant niet eens waardig). dat moet u gezien en geweten hebben. Jammer
Beoordeling melden
Antwoord van ATuin
7 okt 2023
Hallo Luc, zoals via e-mail besproken is het plantje inderdaad beschadigd maar is de wortel van het vaste plantje nog wel intact. Mocht het toch een probleem zijn volgend voorjaar dan kan je steeds beroep doen op de groeigarantie van 1 jaar. Groeten, Yves.
4 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Wij bestelden 27 bloemplantjes, maar zijn teleurgesteld in de kwaliteit. De plantjes waren bij aankomst heel belabberd en ogen er heel fragiel uit. Hopelijk zullen er plantjes van overleven... Dit heeft ons bijna 100 euro gekost...
Beoordeling melden
Antwoord van ATuin
5 sep 2023
Hallo, bedankt voor uw bericht. Ik heb het hier nagekeken en er is inderdaad iets misgelopen met uw bestelling. Deze was voorzien voor levering begin vorige week maar door een misverstand werd er geen verzendbon aangemaakt en is de doos blijven staan. Uiteindelijk is uw bestelling dan donderdag verzonden. Hierdoor hebben de planten te lang in de doos gezeten en is het blad gaan verdorren, maar de wortel zal nog goed zijn. M.a.w. ze zien er niet uit maar ze zullen er wel door komen. In ieder geval heeft u 1 jaar groeigarantie op uw planten. Dus mocht volgend voorjaar blijken dat sommige planten het niet gehaald hebben dan zullen we deze gratis vervangen. Daarnaast bieden we u als tegemoetkomning graag een waardebon aan van 25,00€. Ik stuur u straks nog een mail met een kortingcode. Mocht u nog vragen hebben dan kan u ons steeds contacteren op 09 334 50 60 (7/7 van 09-21u.) of via info@atuin.be. Met vriendelijke groeten, Yves
2 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Een etiket met de naam van de boom aanbrengen
Beoordeling melden