Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
14 aug 2023
Geverifieerde beoordeling
Ik heb een mooie zilver rugketting bij deze (web)winkel aangekocht. Ik heb ze echter maar tweemaal kunnen aandoen. Toen ik ze de derde keer wou aandoen brak de ketting (vlak aan het slotje) in 2. Fabricatiefoutje? Ik had contact opgenomen met de shop met mijn feedback om te vermijden dat andere klanten ook dit probleem zouden hebben. Binnen de drie dagen lag er een postpakketje voor mij klaar: dezelfde ketting maar dan in één geheel. Top service!
Ik bestelde een satijnen roos voor een bruidsjurk. Deze vond ik na héél lang zoeken uiteindelijk bij the BBS. Tot ik een maitje kreeg dat de roos uitverkocht was. Ik begrijp niet goed dat dit dat op de website blijft staan? Ik werd wel correct terug betaald maar heb intussen nog steeds geen dergelijk artikel gevonden...
Ik kan maar een van de 3 spelden gebruiken. Ze staan een beetje open. Ik heb heel fijn haar waardoor ik slechts die ene speld kan gebruiken en de rest niet… dat stond nergens bij het product vermeld.
Beoordeling melden
Antwoord van The Beautiful Bride Shop BE
5 dagen geleden
Hoi - het spijt ons te horen over je ervaring met de spelden! We streven we ernaar om kwaliteitsproducten te leveren die aan al je behoeften voldoen. We zouden het fijn vinden als je ons rechtstreeks contacteert als je vragen hebt over onze producten, zodat we ervoor kunnen zorgen dat je alles hebt wat je nodig hebt voor je grote dag. Bedankt dat je dit onder onze aandacht hebt gebracht en nog een fijne dag!
14 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
moeilijkheden met terugbetaling + verkeerde levering
Slechte ervaring. Nog steeds aan het wachten op een terugbetaling van mijn geretourneerd product. Heb hen hier al enkele keren voor gecontacteerd en krijg geen respons. Slechte bereikbaarheid van de klantenservice.. Bovendien hebben ze me bij 1 van mijn bestellingen een verkeerd product geleverd..
Beoordeling melden
Antwoord van The Beautiful Bride Shop BE
15 mrt 2024
Bedankt voor de feedback, we nemen alle beoordelingen zeer serieus. We verontschuldigen ons voor het ongemak en willen je verzekeren dat we er hard aan werken om ervoor te zorgen dat onze klanten een soepel proces ervaren wanneer ze bij ons winkelen. Onze filosofie is om een snelle en betrouwbare klantenservice te bieden, dus we zorgen ervoor dat je probleem zo snel mogelijk wordt opgelost.
Ik bestelde een satijnen roos voor een bruidsjurk. Deze vond ik na héél lang zoeken uiteindelijk bij the BBS. Tot ik een maitje kreeg dat de roos uitverkocht was. Ik begrijp niet goed dat dit dat op de website blijft staan? Ik werd wel correct terug betaald maar heb intussen nog steeds geen dergelijk artikel gevonden...
Beoordeling melden
Antwoord van The Beautiful Bride Shop BE
31 mei 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Het spijt ons voor het ongemak veroorzaakt door het niet voorradige artikel en we waarderen je begrip hiervoor. Helaas was er een voorraadverschil en was het artikel niet meer leverbaar. Bij beautifulbrideshop.be streven we ernaar onze klanten te voorzien van een breed assortiment producten tegen concurrerende prijzen. We nemen onze klanttevredenheid zeer serieus en zorgen ervoor dat al onze producten nauwkeurig worden weergegeven op onze website. We waarderen je feedback en hopen dat je ons in de toekomst nog een kans geeft.
22 jul 2023
Geverifieerde beoordeling
Niet geleverd
Schoenen waren direct leverbaar en op voorraad. Na enkele dagen na de bestelling en 2 dagen voor mijn huwelijk bericht gekregen dat ze niet meer leverbaar zijn.
Beoordeling melden
Antwoord van The Beautiful Bride Shop BE
23 jul 2023
Bedankt voor je beoordeling. Het spijt ons dat de schoenen niet meer beschikbaar waren. Wij hadden helaas een voorraadverschil. Onze excuses hiervoor!
11 mei 2023
Geverifieerde beoordeling
Telefonisch niet berijkbaar
Niemand berijkbaar op telefoonnummer en via andere kanalen pas na een week antwoord.
Beoordeling melden
Antwoord van The Beautiful Bride Shop BE
12 mei 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. We erkennen dat je niet het niveau van klantenservice hebt ervaren dat we nastreven, en we verontschuldigen ons voor het ongemak dat dit kan hebben veroorzaakt. We nemen klantenservice zeer serieus, en we zijn voortdurend op zoek naar manieren om ons proces en onze responstijden te verbeteren. We waarderen je feedback, en we nodigen je uit om contact met ons op te nemen als je nog vragen of zorgen hebt. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling.
12 mei 2023
Geverifieerde beoordeling
Slechte kwaliteit van het product
Beoordeling melden
Antwoord van The Beautiful Bride Shop BE
13 mei 2023
Dank u voor uw beoordeling. We stellen de feedback op prijs, zodat we onze producten en klantenservice voortdurend kunnen verbeteren. Bij ons bedrijf streven we ernaar producten van de hoogste kwaliteit te maken, en we zijn teleurgesteld te horen dat je deze keer geen positieve ervaring had. We zetten ons in voor een uitstekende klantenservice en nemen alle feedback zeer serieus. We nemen contact met je op om het probleem op te lossen.
4 aug 2023
Geverifieerde beoordeling
Foto’s duidelijker
Had andere stof door de foto verwacht
Beoordeling melden
Antwoord van The Beautiful Bride Shop BE
5 aug 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten! We stellen je feedback erg op prijs en we begrijpen waarom de foto's misschien niet duidelijk genoeg voor je waren. Bij Beautiful Brideshop streven we er altijd naar om klanten de meest nauwkeurige productfoto's te geven, zodat ze weloverwogen beslissingen kunnen nemen. We hopen dat je ons in de toekomst nog een kans geeft!
14 aug 2023
Geverifieerde beoordeling
Heb nog altijd bestelling niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van The Beautiful Bride Shop BE
15 aug 2023
Bedankt dat je dit onder onze aandacht hebt gebracht! We waarderen onze klanten echt en streven ernaar om elke keer weer een geweldige ervaring te bieden. We verontschuldigen ons voor het ongemak dat je hierdoor hebt ondervonden en we onderzoeken de zaak meteen. We zullen hiervoor persoonlijk contact met je opnemen.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.