Floorhouse NV- Logo - Beoordelingen

Floorhouse NV
Beoordelingen:

731 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden859 beoordelingen in totaal  

4,61
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 1 jun 2023
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Floorhouse NV voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

21 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bij aankomst in de showroom werden wij hartelijk onthaalt en kregen we de tijd om rustig rond te kijken. Onze interesse viel op een paar laminaatvloeren. We kregen van de medewerker bij uitvoerig uitleg over de verschillende kwaliteiten. Ook de technische vragen werden uitvoerig uitgelegd. De medewerker praatte echt met kennis van zaken. De afspraak om de goederen op te halen werd ook hier stipt en correct uitgevoerd. Bij de afhaling van de goederen werden wij terug fantastisch ontvangen. De medewerker hielp mee om de goederen in te laden. Dank aan alle medewerkers van Floorhouse om hun enthousiasme, spontane vriendelijkheid en de eerlijke informatie. Een stevige aanrader: score 10/10 Kleine tip: een koffietje tijdens het rondkijken, bestelling. 😁

de meest kritische beoordeling

23 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
volgende punten zijn misgelopen ; - na opmeting van een appartement werd er dampfolie in de offerte meegerekend die niet nodig bleek en er werd maar liefst 22 m te weinig plinten geleverd. -na evaluatie van de vloer tijdens de installatiedag werd het nodig geacht om 1 m² egalisatie uit te voeren,waardoor de werken stilvielen.Er was zogezegd nog max 2 uurtjes werk waar we dan 1 maand hebben moeten op wachtten terwijl wij dus op een ruwe betonnen vloer moesten lopen. -De plaatsing ging razendsnel en her en der waren de planken daardoor te kort afgesneden thv de muur met als gevolg een te grote spatie,die werd wel nadien met de plint bedekt. -Er werd in het keukengedeelte ineens van in verband werken overgegaan in parrallel leggen van de planken en dan in het laatste deel werd dan opnieuw in verband gewerkt,hetgeen helemaal niet esthetish overkwam(werd op onze vraag wel aangepast) -slechte onderlinge communicatie (floorhouse-installateur) waardoor er ten eerste 1 maand moest gewacht worden voor afwerking en ten tweede ikzelf de installateur op de hoogte moest stellen van het ophalen van de plinten(eerst afspraak 7u30 en dan plotseling na 10u....),mijn vrouw en zowel ik hebben 1 a 2 keer gebeld ,email gestuurd ivm verdere afspraken zonder gevolg van de installateur.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Floorhouse NV

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(25)
(11)
(18)
Resetten
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Vloer op oneffen ondervlak

Folie & Vinyl vloerplanken werden rechtstreeks op een recente chape-laag gelegd. NOOIT DOEN! Iedere chape, hoe nieuw ook, vertoont steeds en onvermijdelijk wat kleine oneffenheden waardoor onze nieuwe stoelen nu op sommige plaatsen staan dansen (zie speling op foto). Veel beter is om eerst een dun laagje egalisé te gieten waardoor het oppervlak perfect waterpas en glad ligt. (bv. zoals men dat doet bij kurk tegels) Daarna de dempingsfolie en dan de vinyl plankjes erop.
Beoordeling melden
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
De gekochte vloer is zeker dik in orde. Ik koos voor plaatsing door een onderaannemer van floorhouse. Jammer genoeg is de uiteindelijke prijs aanzienlijk hoger dan de afgesproken overeenkomst en is het onduidelijk waar de meerkost vandaan komt...
Beoordeling melden
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Besteld op 19 april. Nog steeds geen bericht gekregen voor afhaling. Graag beter opvolgen in de toekomst, ook van de leveranciers.
Beoordeling melden
30 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Leveringstijd van meer dan een maand voor een onderhoudsprodukt vind ik wel erg lang.
Beoordeling melden
30 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
20 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
22 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Vergeten om de camionette te reserveren. Nochtans zo besproken bij de aankoop
Beoordeling melden
Antwoord van Floorhouse NV
28 mrt 2024
Beste, Onze excuses voor het ongemak. Het zou inderdaad de bedoeling moeten zijn dat onze collega's de agenda voldoende goed aanvullen en bijhouden. Het spijt ons dat er hier ergens een fout in is gebeurt. Met vriendelijke groeten, Julian, FloorHouse,
14 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
leveringstermijnen
Beoordeling melden
9 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
20 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

3 keer verkeerde kleur geleverd

Eerste keer bij floorhouse , kleur gekozen en besteld , bij de levering donkere kleur gehad daarna wat blijkt dat het verkeerde kleur besteld. Ok tweede poging , weeral dezelfde kleur gehad maar met een andere kleurnummer ( mooi gedaan en in zak gezet opzettelijk) daarna moest ik nog twee pakjes bijbestellen omdat ik tekort had , deze keer wel de juiste kleur gehad wat we eigenlijk in begin hadden gekozen. Slechte service slechte kwaliteit alles is slecht , personeel heeft klachtmail gestuurd maar zelfs daarop geen reactie gekregen , schandalig hoe da jullie omgaan met de klanten !!! Er is een Promotie team opgesteld waar ze alleen maar slechte reclame gaan doen op sociale media over floorhouse !!! Ik zal ervoor zorgen dat jullie klantenverlies krijgen ;)
Beoordeling melden
Antwoord van Floorhouse NV
6 mrt 2024
Beste Gokhan, Het spijt me ten zeerste te horen over jouw teleurstellende ervaring met onze service. We streven er altijd naar om onze klanten een vlotte en professionele ervaring te bieden, en het is duidelijk dat we in jouw geval niet aan die verwachtingen hebben voldaan. Het spijt ons oprecht voor de verwarring en frustratie die zijn ontstaan ​​door de fouten in de kleurkeuze en levering van jouw bestelling. Dit is niet de standaard van service die we nastreven bij FloorHouse, en we begrijpen de impact die dit heeft gehad op jouw ervaring. We waarderen de feedback die je hebt gegeven en nemen jouw klacht zeer serieus. Ons team zal intern bekijken wat er mis is gegaan in het proces en stappen ondernemen om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Het spijt ons ook dat jouw klachtmail niet op tijd is beantwoord. Dit is niet de normale gang van zaken bij FloorHouse en we zullen ervoor zorgen dat jouw klacht snel en adequaat wordt opgevolgd. Van wat ik momenteel heb begrepen van onze collega's is dat ze wel contact hebben gehad met u de eerste keer dat het was misgelopen toen zelf de nieuwe vloer bij u thuis zijn komen aanleveren en de verkeerde terug hebben meegenomen. We begrijpen dat dit een zeer frustrerende ervaring voor je is geweest en we willen onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Als je verdere vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen en te luisteren naar jouw feedback. Met vriendelijke groet, Julian FloorHouse
20 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Teleurgesteld

Na aankoop van een vloer vroeg ik om een geschikte verbindingslat om de overgang met een andere vloer netjes af te werken. De lat koste me bijna € 70, maar bleek bij installatie niet te passen en ook helemaal niet geschikt te zijn voor de dikte van de aangekochte vloer. Dit werd ook bevestigd door een medewerker Floorhouse. Echter geen terugname of andere compensatie gekregen, zelf bij nabestelling van vloerdelen. Jammer, maar dit had ik niet verwacht van deze zaak.
Beoordeling melden
13 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Klantendienst reageert niet op klacht

Verschillende tekening/baden van kurkvloer. Vloer moeten schilderen en geen compensatie ontvangen, zelfs geen antwoord op mail met klacht
Beoordeling melden
Antwoord van Floorhouse NV
15 mrt 2024
Beste Marnix, Onze excuses voor het laattijdig reageren op uw klacht. Dankzij uw review hebben wij contact opgenomen met de winkel om dit met spoed op te volgen. Ik heb dan ook begrepen dat zij gisteren met u gesproken hebben en dat er een overeenkomst is gemaakt. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en we hopen op de kans om uw vertrouwen terug te winnen. Met vriendelijke groeten, Julian, FloorHouse,
1 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Verschillende verkopers. De ene verschuilt zich achter de andere. Levering te laat. Ze zeggen meermaals dat ze gaan horen bij hun leverancier en morgen iets laten weten. Niet dus. Altijd zelf achterna moeten bellen. Triestig hoe ze met mensen omgaan. 1x en nooit meer.
Beoordeling melden
Antwoord van Floorhouse NV
6 mrt 2024
Beste Evelien, Onze ervaring met de betreffende leverancier is hoge kwaliteit van producten, maar, spijtig genoeg, vaak gepaard gaande met levertermijnen die hoog kunnen oplopen. Dit wordt ook steeds gemeld aan de klanten bij aankoop (gemiddeld 4 weken). De levertermijn hier was 5 weken. We beseffen dat dit voor plinten zeer lang is en willen ons hiervoor oprecht excuseren. We zullen dit dan ook opnieuw met de betreffende leverancier opnemen. Met vriendelijke groeten, FloorHouse, Julian
22 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Alles wat fout kan gaan gaat fout, fout inde grond, extra kost.Verkeerd gemeten dus vinyl tegels tekort besteld, zijn al week aan het kamperen. Hopelijk volgende week eindelijk klaar. Laat je de werken profesioneel(?)doen. Geengoed woord over,
Beoordeling melden
Antwoord van Floorhouse NV
6 mrt 2024
Beste Rik, Het spijt me ten zeerste te horen dat je ervaring met onze diensten zo teleurstellend is geweest. We streven ernaar om onze klanten een professionele en hoogwaardige service te bieden, en het is duidelijk dat we in jouw geval niet aan die verwachtingen hebben voldaan. Het spijt ons oprecht voor de fouten in het meetproces en de daaropvolgende vertragingen en extra kosten die dit heeft veroorzaakt. We nemen de verantwoordelijkheid voor deze fouten en zullen ons best doen om de situatie zo snel en zo goed mogelijk op te lossen. Ik verzeker je dat we intern de nodige stappen zullen ondernemen om te voorkomen dat dit soort problemen in de toekomst opnieuw voorkomen. We waarderen het dat je ons hebt gewezen op de gebreken in onze service, omdat dit ons helpt om onze processen te verbeteren en onze klanten beter van dienst te zijn. Nogmaals, onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Met vriendelijke groet, Julian, FloorHouse
7 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Hetgeen op 1 dag klaar had moeten zijn heeft 3 weken geduurd.na het einde vd werken maandag om 10.00 zat debsaldo rekening om 12.00 al in de mailbox. Daar hadden ze niet zoveel tijd voor nodig. NOOIT meer floorhouse
Beoordeling melden
1 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Te lang moeten wachten na een bijbestelling. De communicatie liep niet zo vlot
Beoordeling melden
Antwoord van Floorhouse NV
5 mrt 2024
Beste Gie, Onze excuses dat de wacht tijd te lang heeft opgelopen. We begrijpen dat dit een frustratie kan vormen en weet dat wij deze zeker ook delen. Als er goederen van bij een leverancier moeten komen, kunnen deze meestal relatief snel aangeleverd worden, natuurlijk gebeurd het soms dat zij een stockbreuk hebben en niet kunnen aanleveren. Hier worden wij dan meestal zelf ook niet van op de hoogte gebracht. Wat dus ook vervelend is voor ons en met als gevolg ook de klant. Hopelijk helpt deze situatieschets om toch te tekenen dat dit absoluut niet om kwaadwilligheid gaat maar echter onvoorziene en ongelukkige omstandigheden. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, FloorHouse, Julian,
1 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Trage levering

Duidelijke beschrijving op de site. Levering echter maar na 2-3 weken…
Beoordeling melden
Antwoord van Floorhouse NV
15 mrt 2024
Beste Julie, Onze excuses voor de vertraging in uw levering. Helaas kan ik niet tot in de detail nazien wat er hier is misgelopen. De artikelen die u heeft besteld, hadden momenteel uit stock kunnen zijn of in de stock van een andere vestiging. Het kan dus zijn dat er meer tijd over is gegaan dan beloofd omwille van het centraliseren van de goederen in onze hoofdvestiging vanwaar de goederen verzonden worden. Dit is geenzins een excuus, enkel een schets van wat er waarschijnlijk mis is gelopen. Het spijt ons voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Met vriendelijke groeten, Julian, FloorHouse,
7 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Floorhouse NV
15 mrt 2024
Beste Ghislain, Onze excuses dat uw ervaring niet voldoet aan uw verwachting en uiteraard ook die van ons. Bent u in de mogelijkheid om dit verder toe te lichten, geef met dan zeker een seintje. U kan mij persoonlijk bereiken via julian.alderman@floorhouse.be Alvast bedankt! Julian, FloorHouse,
13 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
32m² laminaat gekocht in promotie , echt brol ,3 pakken gelegd, terug moeten opbreken , heb nochtans ervaring genoeg , wel met quickstep , spijtig geen terugname in de winkel , had nochtans gevraagd of het de kwaliteit had van quickstep, antwoord , ja om te leggen wel maar niet zo bestand tegen vocht , ondertussen andere vloer aangekocht
Beoordeling melden
Antwoord van Floorhouse NV
27 feb 2024
Beste Eduard, Spijtig dat het niet is verlopen zoals verwacht. Als ik terug kijk in uw bestelling zie ik dat u een click- vinyl heeft aangekocht en dit is in plaatsing toch iets of wat verschillend tegenover laminaat. Ik heb begrepen dat u enkel had gevraagd om in te ruilen. Als de plaatsing moeilijk verloopt, vragen wij gewoonlijk om de winkel te bezoeken met een pakje vloer, zodat we dit samen kunnen doen. Het terugnemen van vloer kunnen wij inderdaad garantie- technisch niet doen. Onze leveranciers aanvaarden ook geen pakken die terugkomen en zonder in de pakken te kunnen kijken, durven wij deze ook niet met een gerust hart aan de volgende verkopen. Het spijt ons dat het niet is verlopen naar verwachting. Graag wil ik je wel nog even bedanken voor de feedback, ik neem dit mee naar de winkels zodat wij toch nog eens extra inzetten op de aanpak van plaatsing en de communicatie naar de klant. Ik wens u verder nog een hele fijne dag toe! Met vriendelijke groeten, FloorHouse, Julian,
13 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Service heel goed, keuze ook super. Wij zijn tevreden met de looks van onze vloer! Er zijn 3 maar's voor ons: Het los leggen op chape, daar hebben wij nu onze bedenkingen bij, hier en daar hol bij ons. Het plaatsen is vlotter voorgesteld dan de realiteit. Voor intensief gebruik met kinderen ook niet ideaal.
Beoordeling melden
Antwoord van Floorhouse NV
27 feb 2024
Beste Veerle, Bedankt voor de review! Het klopt weldegelijk dat de vloer recht over uw chappe mag gelegd worden. Het kan wel zo zijn, dat daar waar de chappe niet egaal of in uw geval zelfs hol is, dat ook de plaatsing op die plekken moeilijker wordt. Het plaatsinggemak wijst voornamelijk op de geïntegreerde ondervloer die al aan de vloer hangt. Waardoor er hier geen "dubbel" werk is met het plaatsen van de ondervloer apart. Als ik kijk naar de afbeelding zie ik nergens tekenen dat de vloer niet geschikt zou zijn voor intensief gebruik? De vloer lijkt mij zelfs zeer mooi geplaatst en in goede staat. De fabrikant of het merk waarvan de vloer komt geeft zelfs een pet- proof garantie, alsook in de technische fiche is op te merken dat de vloer een slijtvastheid heeft voor huishoudelijk intensief gebruik. Hopend u hier voldoende met te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groeten, FloorHouse, Julian