Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
colora.be/nl-klant
Beoordeling melden
3 jan. 2023
Geverifieerde beoordeling
💯 % goed 👍 ps dit heeft niets met jullie te maken maar ze moeten meer bedrijven boete opleggen voor het niet leveren van producten ik heb al met 3 bedrijven aan de hand gehad betellen betalen 💰 geen levering als dat zo door gaat met iedereen te bedriegen dan zal het niet lang meer duren met leveren er word niks aan gedaan ik vind als iemand besteld eerste helft betalen 💰 als het product geleverd is dan de andere helft betalen zo gelijk sommige bedrijven bezig zijn dan zal het binnen een paar jaar gedaan zijn
Bestelde cadeaubon nog steeds niet mogen ontvangen
Antwoord van colora.be/nl
11 dagen geleden
Beste Lander, de cadeaubonnen worden opgestuurd via de post en soms kan het wel zijn dat het wat langer duurt hierdoor. Mocht je deze nog niet ontvangen hebben stuur dan zeker een bericht naar info@colora.be. Groeten Sam van colora.
colora.be/nl-klant
Beoordeling melden
31 jul. 2023
Geverifieerde beoordeling
Verf online besteld en 2 werkdagen later
bij ophalen nog meer dan een half uur moeten wachten omdat verf (2l) niet gemaakt was.
Antwoord van colora.be/nl
11 dagen geleden
Dag Marc, jammer dat je moest wachten op je verf in de winkel. Normaal wordt deze al klaargezet zodat je deze snel kan meenemen mocht het druk zijn in de winkel. Ik zal het eens nagaan waarom dit niet gebeurt was. Groeten Sam van colora.
colora.be/nl-klant
Beoordeling melden
7 jun. 2023
Geverifieerde beoordeling
Geen pakket gekregen
Ik heb nog steeds het pakket niet aangekregen terwijl het maar 2-3 werkdagen ging duren!
Antwoord van colora.be/nl
13 jun. 2023
Dag Lena, de kleurkaartjes worden in tegenstelling tot onze verf opgestuurd als briefpost. Vermoedelijk zal het daar verkeerd gelopen zijn. Ik zie dat ze hier vertrokken zijn op 30/05. Ik laat de kaartjes nog eens opsturen naar je. Groetjes Sam van colora.
colora.be/nl-klant
Beoordeling melden
13 nov. 2022
Geverifieerde beoordeling
Colora vindt mijn betaling niet terug!
Al meer dan een week besteld en betaald. Ze vinden de betaling bij hen niet terug en bestelling staat dus al een week on hold.
Antwoord van colora.be/nl
18 nov. 2022
Dag Andy, er waren inderdaad wat problemen bij de verwerking van je bestelling. Deze zijn ondertussen opgelost en de verf zou moeten onderweg zijn naar je. Groeten Sam van colora.
colora.be/nl-klant
Beoordeling melden
17 apr. 2023
Geverifieerde beoordeling
Er waren 3 staaltjes van kleur die ontbraken
Antwoord van colora.be/nl
20 apr. 2023
Hoi Inge, heb je deze ondertussen ontvangen? Je kan me bereiken op info@colora.be. Laat zeker iets weten. Met vriendelijke groeten, Sam van colora.
colora.be/nl-klant
Beoordeling melden
29 nov. 2022
Geverifieerde beoordeling
Bestelling is nog steeds niet geleverd
Antwoord van colora.be/nl
2 dec. 2022
Dag Patrick, heb je de bestelling ondertussen ontvangen? Ik zie dat bij ons alles verwerkt en verstuurd is op 23/03. Stuur gerust een mailtje naar info@colora.be. Ik stuur je ook nog een mailtje. Groeten Sam van colora.
colora.be/nl-klant
Beoordeling melden
2 mei 2023
Geverifieerde beoordeling
Waar blijft mijn bestelling?
Antwoord van colora.be/nl
4 mei 2023
Hoi, de kaartjes worden in tegenstelling tot de verf en toebehoren opgestuurd met de gewone post. Ik vermoed dat daar iets is verkeerd gelopen. Ik vraag het na en kijk dat ze opnieuw worden opgestuurd. Groetjes Sam van colora.
colora.be/nl-klant
Beoordeling melden
15 okt. 2022
Geverifieerde beoordeling
Levertijd 4 dagen ???
Antwoord van colora.be/nl
7 nov. 2022
Hoi, de standaard levertermijn is normaal 2 tot 3 werkdagen waarbij de meeste producten al na 2 dagen tot bij de klant zijn geraakt . Echter werken we hiervoor samen met een externe partner waardoor we dit nooit voor 100% kunnen garanderen. Hopelijk zal dit je niet tegenhouden om terug te bestellen via de webshop en doen we het dan in minder dagen. Groeten Sam van colora.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.