cookinglife.be- Logo - Beoordelingen

cookinglife.be
Beoordelingen:

204 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden204 beoordelingen in totaal  

4,10
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 17 nov 2023
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
cookinglife.be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

6 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik kocht 14 witte wijnglazen online. Ze zijn tegen normale snelheid bij mij thuis geleverd. De glazen voldeden qua stijl, look en kwaliteit aan de verwachtingen. Wat me verbaasde was hoe de glazen bij ons aan huis werden geleverd: 2 megagrote kartonnen dozen (60 cm X 60 cm X 60 cm) stonden voor de deur. de eerste doos bevatte 6 glazen, de tweede 8 :-)

de meest kritische beoordeling

14 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
De enige website waar ik bij een retour al meer dan twee maanden op mijn geld wacht... en nog steeds! Vandaag kreeg ik een antwoord op mijn mail van drie weken geleden (!) dat ik geduld moet hebben vanwege de drukte, terwijl dit dateert van half oktober: ik denk niet dat de eindejaarsdrukte toen al begonnen was. Vooreerst was er al een gedoe om de retour 'goed' te keuren, terwijl de zending geschonden was en het geleverde niet beantwoordde aan de foto op de website. Ik bestel vaak online wegens tijdsgebrek om zelf op stap te gaan maar deze gang van zaken kan ik wel missen! Ik heb niet het gevoel dat de klant gewaardeerd wordt. Ik wil er nog bij vertellen dat ik zelden iets moet terugsturen en waar dit het geval is, is dit binnen de week geregeld.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor cookinglife.be

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(10)
(6)
(31)
Resetten
9 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
het pakje kwam redelijk gehavend aan de zak was helemaal open van onder! Heb dit al gemeld echter geen response hierop gehad!
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.be
10 feb 2024
Beste Ellen, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je pakket beschadigd is aangekomen! We willen dit natuurlijk graag zo snel mogelijk met je oplossen. Om dit te doen, vragen we je om via de volgende link een retouraanvraag in te dienen: https://cookinglife.returnless.com/nl Voor de aanvraag heb je de volgende gegevens nodig: - Ordernummer (deze staat in de e-mail met de bevestiging van je bestelling) - Je e-mailadres Na het ontvangen van je aanvraag nemen we zo snel mogelijk contact met je op! We zien je aanvraag graag tegemoet! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
28 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

PAN

Goederen goed checken zodat er geen schaad is. voordelig snelheid en snel reactie.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.be
29 feb 2024
Beste Naima, Bedankt voor je feedback. We vinden het vervelend om te horen dat je een beschadigd artikel hebt ontvangen. We doen ons best om alle producten met zorg te verpakken. Ik zie dat de kwestie al is opgelost met mijn collega"s.  Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, horen wij het natuurlijk graag! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
AV
Anne V.
Veldegem
16 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Als het niet meer te verkrijgen is weg doen in jullie gamma
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.be
16 feb 2024
Beste Anne, Bedankt voor je feedback. Het is zeker niet onze bedoeling om producten op onze website te tonen die niet beschikbaar zijn. We proberen ons assortiment zo actueel mogelijk te houden. Mochten wij nog wel iets voor je kunnen betekenen, dan vernemen wij het graag. Wij wensen je nog een fijne dag! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
19 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik plaatste een bestelling, producten waren op voorraad. Onmiddellijk na de betaling kwam de melding dat de producten voor onafzienbare tijd niet beschikbaar waren. Waarom dan bij de producten vermelden dat ze op voorraad zijn??? Een gans gedoe achteraf om de bestelling te annuleren en mijn geld terug te krijgen. Veel teveel mails daaromtrent. Ik bestel niet meer bij Coockinglife.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.be
19 feb 2024
Beste Christine, Bedankt voor je bericht. Het spijt ons te horen dat je een minder prettige ervaring hebt gehad met je bestelling. We streven ernaar om onze voorraadinformatie zo nauwkeurig mogelijk te houden, maar er kunnen momenten zijn waarop er een vertraging optreedt tussen wanneer een product uitverkocht raakt en wanneer onze website deze wijziging weerspiegelt. Dit is absoluut niet de ervaring die we willen voor onze klanten en we bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat je hebt ervaren. Ik zie dat wij in de tussentijd je bestelling al hebben geannuleerd en je het bedrag ook al terug hebben gestort. We waarderen je feedback en nemen deze serieus, omdat het ons helpt om te groeien en onze dienstverlening te verbeteren. Als je verdere vragen of zorgen hebt, horen we dat graag.
19 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik wacht nog altijd op mijn bestelling. Hoor niets meer over mijn bestelling.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.be
19 feb 2024
Beste Guy, Wat vervelend om te horen dat je al zo lang wacht op je bestelling. Mijn excuses voor het ongemak. Ik zie dat je een Patisse Bakplaat Silver Top Verstelbaar 38 x 35 cm hebt besteld. Je bestelling is op dit moment nog in behandeling en wordt zo spoedig mogelijk verstuurd. Het is uiteraard niet de bedoeling dat je zo lang moet wachten. We gaan intern uitzoeken waarom het nog niet verzonden is en je zo snel mogelijk per e-mail een reactie geven. Als je nog vragen of opmerkingen hebt, laat het ons dan weten. We staan altijd klaar om je te helpen!
28 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

afspraken niet nagekomen

Ik heb 2 dagen zitten wachten op de colli die zou geleverd worden om daarna de melding te krijgen dat ik hem op een afhaalpunt moest gaan halen. Nochthans ben ik de hele tijd thuis gebleven om de aangekondigde levering af te wachten. Dus kan ik niet echt tevreden zijn.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.be
29 jan 2024
Beste Katrien, Onze oprechte excuses voor het ongemak en de verwarring met betrekking tot de levering van je bestelling. We begrijpen dat dit teleurstellend is, vooral wanneer je de hele tijd thuis hebt gewacht op de aangekondigde levering. Soms kunnen er onvoorziene omstandigheden optreden bij onze verzender, wat tot dergelijke situaties leidt. We begrijpen dat dit niet de service is die je verwachtte, en daarvoor bieden we onze excuses aan. We hopen desondanks dat je tevreden bent met je aankoop. Als er nog vragen zijn of als we je op een andere manier kunnen helpen, laat het ons alsjeblieft weten. We waarderen je begrip en danken je voor je geduld. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
2 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Jullie verkopen mooie kookpotten maar mijn bestelling was niet voorradig. Misschien kan je dit al melden bij het artikel zodat er ook geen onnodige betaling gebeurt, die jullie weer moeten terugstorten. Of het artikel verwijderen.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.be
2 feb 2024
Beste Marina, Bedankt voor je feedback! We proberen altijd om onze voorraadinformatie zo up-to-date mogelijk te houden, maar soms kan het voorkomen dat er een fout optreedt. We werken continu aan het verbeteren van ons systeem om deze situaties te vermijden. We begrijpen dat het vervelend is om te betalen voor een product dat uiteindelijk niet voorradig is. Onze excuses voor het ongemak. De terugbetaling van je bestelling is reeds in gang gezet en zou binnenkort op je rekening moeten verschijnen. We stellen je geduld en begrip zeer op prijs en hopen dat je ons nog een kans geeft in de toekomst.
20 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling geplaatst, dan e-mail gekregen dat het bestelde niet op voorraad is dus kon wachten of annuleren. Ik doe een mail om te annuleren, geen reactie. Ergens anders besteld. Na een week ofzo krijg ik melding dat mijn product word verzonden. Weeral doe ik een mail dat ik geannuleerd heb en dat het niet verzonden moet worden. Krijg pas reactie als het verzonden is en dat ik kan retourneren. Wil ik retourneren moet ik 6.50€ retourkosten betalen op een bestelling die ik geannuleerd had. Wederom een mail gedaan tot nu toe nog steeds geen reactie gehad. Was mijn eerste bestelling daar en meteen ook de laatste keer. Zeker GEEN aanrader
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.be
20 jan 2024
Beste Iris, Wat vervelend om te horen dat jouw ervaring met ons niet soepel is verlopen. Onze excuses voor het ongemak. Het is zeker niet de bedoeling dat je retourkosten moet betalen voor een bestelling die je hebt geannuleerd. Ik heb zojuist een mail verstuurd zodat je je bestelling gratis kunt retourneren. Laat het ons weten als je nog meer vragen of opmerkingen hebt. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
22 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Trage klantenservice

Paar keer iets besteld en was toen in orde. Jammer genoeg klopte de laatste bestelling niet. Ondertussen 5 dagen geleden heb ik de klantenservice een mailtje gestuurd hierover maar nog steeds geen reactie gekregen…
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.be
23 jan 2024
Beste Rudolf, Bedankt voor je review. Onze excuses voor de vertraging! Ik heb je zojuist een mail gestuurd om je verder te informeren. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
25 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mijn borden worden gebroken geleverd en ik moet zelf betalen om ze gebroken te retouren? Ik wens 4 gewoon nieuwe borden voor degene die gebroken geleverd zijn.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.be
29 jan 2024
Beste Valerie, Allereerst willen we onze excuses aanbieden voor de ongemakken die zijn ontstaan door de gebroken levering van uw borden. We begrijpen dat dit teleurstellend is en willen u verzekeren dat we dit serieus nemen. We hebben de foto"s van de schade ontvangen die u hebt verstrekt. Aangezien de schade duidelijk zichtbaar is op de foto"s, begrijpen we dat het retourneren van de gebroken borden onnodig zou zijn. In plaats daarvan hebben we onmiddellijk vier nieuwe borden voor u verzonden. Volgens onze gegevens zijn deze op 26/01 afgeleverd. We hopen dat de nieuwe borden in perfecte staat zijn aangekomen en dat u er veel plezier aan zult beleven. Als er nog verdere vragen of problemen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We waarderen uw begrip en bedanken u voor uw geduld. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
24 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
nog niets ontvangen al lang betaald
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.be
24 jan 2024
Beste Geert, Bedankt voor het delen van je ervaring, en onze oprechte excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden met je bestelling. We begrijpen dat het frustrerend is wanneer je al lang wacht op jouw bestelling, en we willen graag meer duidelijkheid verschaffen over de situatie. Helaas moeten we mededelen dat een deel van je bestelling momenteel niet op voorraad is, wat heeft geleid tot vertraging in de verzending. We begrijpen dat dit niet het niveau van service is dat je van ons mag verwachten, en we betreuren de ongemakken die dit met zich meebrengt. Om de ontbrekende artikelen zo snel mogelijk bij je te krijgen, hebben we deze opnieuw besteld bij onze leverancier. We hebben je ook een e-mail gestuurd met een statusupdate van je bestelling, inclusief de geschatte levertijd van de ontbrekende items. We begrijpen dat dit niet het ideale scenario is en waarderen je geduld en begrip in deze situatie. Als er verdere vragen zijn of als we je ergens anders mee kunnen helpen, neem dan gerust contact met ons op via info@cookinglife.nl. Nogmaals onze excuses voor het ongemak, en we streven ernaar om de resterende artikelen zo spoedig mogelijk bij je te bezorgen. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
2 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik ze nog altijd niet ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.be
2 feb 2024
Beste Guy, Het spijt ons om te horen dat je jouw bestelling nog niet hebt ontvangen. Volgens onze gegevens is jouw bestelling nog in afwachting van verzending. Ik heb je een mail gestuurd met alle nodige informatie die je nodig hebt. Excuses voor het ongemak en bedankt voor je geduld.
12 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Vervolg levering?

Er staat nog deel van de bestelling open en tot op heden heb ik nog niets van Cookinglife.be gehoord over hoe het nu verder gaat met de bestelling. Een servies waar een deel van ontbreekt, is eigenlijk geen servies. Als de rest volledig geleverd is, is mijn beoordeling toch wel anders. Eerste deel ging meer dan soepel en goed!
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.be
15 dec 2023
Beste Raf, Bedankt voor je bericht en onze oprechte excuses voor het ongemak met betrekking tot je bestelling. We begrijpen dat een onvolledig servies niet aan je verwachtingen voldoet en we willen graag onze oprechte spijt betuigen voor deze situatie. We hebben je recente e-mail ontvangen waarin je aangeeft de resterende artikelen van je bestelling te willen annuleren. We hebben direct actie ondernomen en deze annuleringen voor de overige artikelen in werking gezet. Een terugbetaling voor deze items is in gang gezet en je kunt de terugbetaling binnen 10 werkdagen op je rekening verwachten. Het spijt ons dat deze ervaring niet aan je verwachtingen heeft voldaan, vooral na een soepele start van je bestelling. We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke service te bieden en we betreuren het dat we in dit geval niet aan deze standaard hebben voldaan. Mocht je nog verdere vragen hebben of als er iets is waarmee we je nog kunnen helpen, neem dan alsjeblieft contact met ons op. We waarderen je begrip en de kans om dit recht te zetten. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
6 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Wachten op levering

Moest wachten als het product op voorraad kwam en kreeg uiteindelijk een mail om te zeggen dat het terug op voorraad was. Heb het besteld met een ander product dat ook op voorraad was, maar moest dan wachten door productie fabrikant. Er was een klein (mini) stukje van een kommetje, maar laat het zo … Voor de rest tevreden!
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.be
7 okt 2023
Beste klant, Bedankt voor jouw review! We vinden het jammer dat je langer hebt moeten wachten op een artikel, onze excuses hiervoor. Fijn om te horen dat je voor de rest tevreden bent met jouw bestelling. Mocht er sprake zijn van schade, dan kan je dat melden via ons schadeformulier via onze site. Dan helpen we jou graag verder! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
20 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Had cakevorm besteld krijg ik cupcake vormen.Als ik contact opneem laten ze weten dat de siliconen cakevorm niet voorradig is.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.be
21 sep 2023
Beste Lydia, We vinden het vervelend om te horen dat je niet het juiste artikel hebt ontvangen. Onze excuses hieervoor! Gelukkig hebben we de cakevormen weer op voorraad. Ik heb deze opnieuw voor jou besteld en jou hierover een mail gestuurd. Nogmaals excuses voor het ongemak en we wensen je veel plezier met jouw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
19 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het kan allemaal wel wat sneller. Levering laat altijd lang op zich wachten.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.be
20 okt 2023
Beste Anja, Bedankt voor jouw review. We vinden het vervelend om te horen dat je lang op jouw bestelling moest wachten!  We begrijpen dat je jouw bestelling graag snel ontvangt. Normaal gesproken streven we ernaar om je bestelling de volgende dag te bezorgen, mits deze voor 22:00 uur is geplaatst. Helaas kan het soms voorkomen dat er vertraging optreedt, bijvoorbeeld door een uitgelopen planning van de bezorger. Als we weten dat het niet gaat lukken, proberen we dit zo snel mogelijk via een e-mail te laten weten! We doen ons best om jou in de toekomst van een betere service te voorzien! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
7 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.be
8 dec 2023
Beste Erik, Bedankt voor je aankoop van de Leonardo Champagnecoupe Poesia en de Crockpot Slowcooker. We hopen dat je tevreden bent met je bestelling! Als je nog vragen hebt of als we iets kunnen verbeteren om je ervaring beter te maken, laat het ons dan gerust weten. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
14 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

je retouraanvraag met referentie RE-2023-1159 voor bestelling 202340244191473547 is gewijzigd naar Approved.

De enige website waar ik bij een retour al meer dan twee maanden op mijn geld wacht... en nog steeds! Vandaag kreeg ik een antwoord op mijn mail van drie weken geleden (!) dat ik geduld moet hebben vanwege de drukte, terwijl dit dateert van half oktober: ik denk niet dat de eindejaarsdrukte toen al begonnen was. Vooreerst was er al een gedoe om de retour 'goed' te keuren, terwijl de zending geschonden was en het geleverde niet beantwoordde aan de foto op de website. Ik bestel vaak online wegens tijdsgebrek om zelf op stap te gaan maar deze gang van zaken kan ik wel missen! Ik heb niet het gevoel dat de klant gewaardeerd wordt. Ik wil er nog bij vertellen dat ik zelden iets moet terugsturen en waar dit het geval is, is dit binnen de week geregeld.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.be
16 dec 2023
Beste Hilde, Onze oprechte excuses voor de vertraging en het ongemak met betrekking tot je retourzending. We hebben je pakket in goede orde ontvangen en ons systeem geeft aan dat de terugbetaling is verwerkt. Echter, na zorgvuldig onderzoek hebben we ontdekt dat er een technische fout is opgetreden, waardoor de terugbetaling niet correct is afgerond. We begrijpen de frustratie die hierdoor is ontstaan en hebben dit onmiddellijk doorgegeven aan onze financiële afdeling. Zij zullen dit nu met de hoogste prioriteit oplossen om ervoor te zorgen dat het bedrag zo spoedig mogelijk naar je wordt teruggestort. We willen benadrukken dat we de waarde van elke klant enorm waarderen en dit zeker niet de normale gang van zaken is bij ons. We streven ernaar om een naadloze ervaring te bieden en betreuren het ten zeerste dat dit niet is gebeurd in jouw geval. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Als er iets is waarmee we je nog meer kunnen helpen of als je verdere vragen hebt, laat het ons alsjeblieft weten. We zetten alles op alles om dit snel recht te zetten. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
5 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Service 0!

Ik heb een bestelling geplaatst, een tijd later krijg ik een mail dat het niet op voorraad is en dat ze het gaan bestellen bij de leverancier en dat het langer gaat duren. Dan ontvang ik een mail dat mijn bestelling geannuleerd is en dat ik mijn geld binnen 10dagen zal terug krijgen. Ik heb 100000 keer gebeld naar de klantenservice, niemand geen enkele keer ( niet ‘s morgens, niet ‘s middags, niet tegen 17u) heeft opgenomen!!! Ik heb uren aan de telefoon gehangen!!! Ik heb mails verstuurd, maar deze blijven ook onbeantwoord.. Dan krijg ik een mail dat mijn bestelling klaar staat om te versturen… geen idee wanneer ik mijn bestelling en/of geld ga terug zien…. Super onprofessioneel!
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.be
6 okt 2023
Beste Darina, We vinden het vervelend om te horen dat je ons niet hebt kunnen bereiken. Onze excuses hiervoor! We doen ons best om op alle platformen zo spoedig mogelijk reactie te geven, echter kunnen wij, wegens drukte, onze klanten niet altijd binnen de gewenste tijd van een reactie voorzien. We werken er als team hard aan om klanten zo snel mogelijk te woord te staan. Ook vinden we het spijtig dat de artikelen, die jij besteld had, niet meer op voorraad waren en dat jouw bestelling daarom geannuleerd is. Ik heb je een mail gestuurd om de situatie wat te verduidelijken. Nogmaals excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife  
20 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Nog aan het wachten op mijn geld

Ik heb mijn bestelling geplaatst vorige week donderdag en kreeg 20min later een e-mail van de klantendienst dat het product niet op voorraad is. Heel vreemd dat je iets kan bestellen dat niet op stock staat? Na het doorgeven van mijn rekeningnummer ben ik nog steeds aan het wachten op mijn geld. Ik krijg steeds een automatisch antwoord terug dat het druk is tijdens de kerstdagen. Alle begrip, maar een terugstorting via de webshop zou toch niet zo lang mogen duren?
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.be
28 dec 2023
Beste Sue Ellen, Onze oprechte verontschuldigingen voor de teleurstellende ervaring die je hebt gehad. Het spijt ons enorm dat het product dat je hebt besteld niet op voorraad was op het moment van je bestelling. We begrijpen je zorgen met betrekking tot de terugbetaling en de vertraging hierin. We willen je laten weten dat we je rekeningnummer hebben ontvangen en het bedrag op 22 december hebben teruggestort. De vertraging in de terugbetaling was niet onze intentie en we begrijpen de impact hiervan. We streven ernaar om onze diensten te verbeteren, vooral tijdens drukke periodes zoals de feestdagen, zodat we een snellere en efficiëntere service kunnen bieden aan onze gewaardeerde klanten. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak en het langer duren van de terugbetaling. Als er nog verdere vragen zijn of als we je op een andere manier van dienst kunnen zijn, laat het ons alsjeblieft weten. We hopen dat we in de toekomst de kans krijgen om je een verbeterde ervaring te bieden. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife