cookinglife.be- Logo - Beoordelingen

cookinglife.be
Beoordelingen:

205 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden205 beoordelingen in totaal  

4,08
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

6 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik kocht 14 witte wijnglazen online. Ze zijn tegen normale snelheid bij mij thuis geleverd. De glazen voldeden qua stijl, look en kwaliteit aan de verwachtingen. Wat me verbaasde was hoe de glazen bij ons aan huis werden geleverd: 2 megagrote kartonnen dozen (60 cm X 60 cm X 60 cm) stonden voor de deur. de eerste doos bevatte 6 glazen, de tweede 8 :-)

Meest relevante negatieve beoordeling

14 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
De enige website waar ik bij een retour al meer dan twee maanden op mijn geld wacht... en nog steeds! Vandaag kreeg ik een antwoord op mijn mail van drie weken geleden (!) dat ik geduld moet hebben vanwege de drukte, terwijl dit dateert van half oktober: ik denk niet dat de eindejaarsdrukte toen al begonnen was. Vooreerst was er al een gedoe om de retour 'goed' te keuren, terwijl de zending geschonden was en het geleverde niet beantwoordde aan de foto op de website. Ik bestel vaak online wegens tijdsgebrek om zelf op stap te gaan maar deze gang van zaken kan ik wel missen! Ik heb niet het gevoel dat de klant gewaardeerd wordt. Ik wil er nog bij vertellen dat ik zelden iets moet terugsturen en waar dit het geval is, is dit binnen de week geregeld.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor cookinglife.be

Filter
 Sorteren  
Relevantie
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Verklaring mail trusted shop

Ik.begrijp de k laatste mail van trusted shop niet ivm mijn niet ontvangen artikel Gaat men mij nu terugbetalen? Ik.kaat mijn eis niet vallen! Ann Fermon
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.be
3 dagen geleden
Beste Ann, Bedankt voor uw review.   Onze excuses dat u de bestelling niet heeft ontvangen, dat spijt ons zeer! 😔 Om dit snel op te lossen, hebben wij een onderzoek gestart bij onze verzendpartner.  We sturen u graag het keukenschort opnieuw toe. Zou u zo vriendelijk willen zijn het adres per e-mail te verifiëren? 📧  We horen graag van u! Veel kookplezier gewenst met het nieuwe schort! 👩‍🍳 Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
6 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Aankoop voldeed aan verwachting maar ik was in shock over de leveringswijze

Ik kocht 14 witte wijnglazen online. Ze zijn tegen normale snelheid bij mij thuis geleverd. De glazen voldeden qua stijl, look en kwaliteit aan de verwachtingen. Wat me verbaasde was hoe de glazen bij ons aan huis werden geleverd: 2 megagrote kartonnen dozen (60 cm X 60 cm X 60 cm) stonden voor de deur. de eerste doos bevatte 6 glazen, de tweede 8 :-)
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.be
6 jan 2024
Beste An Neefs, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij dat de glazen aan je verwachtingen voldoen. Onze excuses voor de opvallend grote dozen bij de levering. We streven naar verbeteringen in onze verpakkingsprocessen. Wij wensen je veel plezier toe met je nieuwe wijnglazen! Vriendelijke groeten, Team Cookinglife
12 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Vervolg levering?

Er staat nog deel van de bestelling open en tot op heden heb ik nog niets van Cookinglife.be gehoord over hoe het nu verder gaat met de bestelling. Een servies waar een deel van ontbreekt, is eigenlijk geen servies. Als de rest volledig geleverd is, is mijn beoordeling toch wel anders. Eerste deel ging meer dan soepel en goed!
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.be
15 dec 2023
Beste Raf, Bedankt voor je bericht en onze oprechte excuses voor het ongemak met betrekking tot je bestelling. We begrijpen dat een onvolledig servies niet aan je verwachtingen voldoet en we willen graag onze oprechte spijt betuigen voor deze situatie. We hebben je recente e-mail ontvangen waarin je aangeeft de resterende artikelen van je bestelling te willen annuleren. We hebben direct actie ondernomen en deze annuleringen voor de overige artikelen in werking gezet. Een terugbetaling voor deze items is in gang gezet en je kunt de terugbetaling binnen 10 werkdagen op je rekening verwachten. Het spijt ons dat deze ervaring niet aan je verwachtingen heeft voldaan, vooral na een soepele start van je bestelling. We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke service te bieden en we betreuren het dat we in dit geval niet aan deze standaard hebben voldaan. Mocht je nog verdere vragen hebben of als er iets is waarmee we je nog kunnen helpen, neem dan alsjeblieft contact met ons op. We waarderen je begrip en de kans om dit recht te zetten. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
6 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Wachten op levering

Moest wachten als het product op voorraad kwam en kreeg uiteindelijk een mail om te zeggen dat het terug op voorraad was. Heb het besteld met een ander product dat ook op voorraad was, maar moest dan wachten door productie fabrikant. Er was een klein (mini) stukje van een kommetje, maar laat het zo … Voor de rest tevreden!
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.be
7 okt 2023
Beste klant, Bedankt voor jouw review! We vinden het jammer dat je langer hebt moeten wachten op een artikel, onze excuses hiervoor. Fijn om te horen dat je voor de rest tevreden bent met jouw bestelling. Mocht er sprake zijn van schade, dan kan je dat melden via ons schadeformulier via onze site. Dan helpen we jou graag verder! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
AR
Angelo R.
Roselies
21 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
J’ai bien reçu ma commande, malgré son emballage, 3 bols était à cassés. En attente d’un retour de leur service. Mise à jour Les articles cassés ont été replacés et me sont parvenus 2 jours après. Seul bémol, il faut renvoyer les articles cassés mais en payant les frais de retour.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.be
8 jan 2024
Dear Mylene, We appreciate your patience and understanding while we resolved the issue. We are sorry to hear that there were additional charges for returning the broken items. However, we do not need to receive the broken items back if you have sent photos of the damage. In this case, we will arrange replacements without you having to return the items. Nevertheless, we are glad that the replacement items arrived quickly. We hope these new items are completely to your liking and now complete your tableware set. Should you have any questions or need further support in the future, please let us know. Kind regards, Team Cookinglife
28 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

afspraken niet nagekomen

Ik heb 2 dagen zitten wachten op de colli die zou geleverd worden om daarna de melding te krijgen dat ik hem op een afhaalpunt moest gaan halen. Nochthans ben ik de hele tijd thuis gebleven om de aangekondigde levering af te wachten. Dus kan ik niet echt tevreden zijn.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.be
29 jan 2024
Beste Katrien, Onze oprechte excuses voor het ongemak en de verwarring met betrekking tot de levering van je bestelling. We begrijpen dat dit teleurstellend is, vooral wanneer je de hele tijd thuis hebt gewacht op de aangekondigde levering. Soms kunnen er onvoorziene omstandigheden optreden bij onze verzender, wat tot dergelijke situaties leidt. We begrijpen dat dit niet de service is die je verwachtte, en daarvoor bieden we onze excuses aan. We hopen desondanks dat je tevreden bent met je aankoop. Als er nog vragen zijn of als we je op een andere manier kunnen helpen, laat het ons alsjeblieft weten. We waarderen je begrip en danken je voor je geduld. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
25 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Via hun eigen website een servies besteld maar ik moest verzendkosten erbij betalen. Dag daarop via bol.com dezelfde servies gekocht, aan dezelfde prijs maar zonder extra kosten voor verzending. Raar! Voor de rest super prijs/kwaliteit!!!
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.be
29 dec 2023
Beste Diana, Bedankt voor je feedback en leuk om te horen dat je tevreden bent over de prijs/kwaliteit van ons servies! Wat betreft de verzendkosten, het kan inderdaad zo zijn dat er verschillen zitten in de verzendkosten tussen onze eigen website en andere platforms zoals Bol.com. Dit heeft te maken met de afspraken die we met deze platforms hebben. We begrijpen dat dit verwarrend kan zijn en we waarderen je feedback hierover. We hopen dat je veel plezier hebt van je nieuwe servies! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
2 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Jullie verkopen mooie kookpotten maar mijn bestelling was niet voorradig. Misschien kan je dit al melden bij het artikel zodat er ook geen onnodige betaling gebeurt, die jullie weer moeten terugstorten. Of het artikel verwijderen.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.be
2 feb 2024
Beste Marina, Bedankt voor je feedback! We proberen altijd om onze voorraadinformatie zo up-to-date mogelijk te houden, maar soms kan het voorkomen dat er een fout optreedt. We werken continu aan het verbeteren van ons systeem om deze situaties te vermijden. We begrijpen dat het vervelend is om te betalen voor een product dat uiteindelijk niet voorradig is. Onze excuses voor het ongemak. De terugbetaling van je bestelling is reeds in gang gezet en zou binnenkort op je rekening moeten verschijnen. We stellen je geduld en begrip zeer op prijs en hopen dat je ons nog een kans geeft in de toekomst.
AM
A M.
Zolder
27 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ondanks dat de glazen schalen goed verpakt waren, zijn deze beschadigd geleverd. Onmiddellijk contact opgenomen met de klantendienst. Na beoordeling van mijn klacht nieuwe schalen toegestuurd gekregen. Correcte afhandeling !
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.be
27 feb 2024
Beste Ann, Bedankt voor je mooie review! Het is erg vervelend dat de glazen schalen beschadigd waren, maar we zijn blij te horen dat we het snel en naar tevredenheid hebben kunnen oplossen. Veel plezier met je nieuwe schalen! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
18 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Perfect

Clear communication after purchase (about shipping, tracking code, delays), fast shipping, safe packaging of breakable items, and everything arrived exactly as described. Perfect, 10/10, couldn't be happier.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.be
19 feb 2024
Beste Riemann, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij om te horen dat je zo tevreden bent over onze service en dat alles naar wens is verlopen. Veel plezier met je aankopen!
25 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
The best experience with this shop. Ships products fast, products correspond to the description, if you have problems with the products they ship new ones. Customer friendly. Recommended!
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.be
3 nov 2023
Dear R. Starkeviciute, Thank you for sharing your positive experience! We are happy to hear that you received the products quickly and that the products matched the description. It's also nice to hear that you are satisfied with our service. We hope you enjoy your new kitchen items! Kind regards, Team Cookinglife
19 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
In een wip correct geleverd. Als ik dan toch iets zou opmerken: de dozen van de glazen waren erg stoffig, dat viel nogal op. Maar dat is echt een detail. Ben verder super tevreden.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.be
23 dec 2023
Beste Anne, Bedankt voor je mooie review! Het doet ons goed om te horen dat je tevreden bent over de levering. We nemen je opmerking over de stoffige dozen zeker mee. We proberen altijd te zorgen voor een perfecte ervaring, dus ook dit soort details zijn belangrijk voor ons. Veel plezier met je Riedel Tumbler glazen! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
15 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

uitstekende service

2 maal servies besteld. Zeer snel geleverd. 3 borden lichte productiefouten. Na het invullen van het retourformulier zeer snel nieuwe geleverd gekregen. Uitstekende service.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.be
16 jan 2024
Beste Dirk, Bedankt voor je mooie review!  We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze service en dat we alles snel voor je konden oplossen. Veel plezier met je nieuwe servies! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
1 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Mooie producten, zeer goed verpakt

Mooie producten, snel geleverd, en bijzonder goed verpakt zodat alle breekbare spullen in zeer goede staat toekwamen. Proficiat en een extra pluim voor de inpakkers!
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.be
2 dec 2023
Beste Nadia,  Bedankt voor je mooie review!  Veel plezier met je producten. Ons team zal het geweldig vinden om te horen dat hun harde werk wordt gewaardeerd. Ze zetten zich altijd in om alles zo goed mogelijk in te pakken, zodat het in perfecte staat aankomt.  Nogmaals bedankt en we hopen dat je snel weer iets moois bij ons vindt! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
27 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
IK HEB NOG GEEN MENING OMDAT MIJN BESTELLING NOG NIET IS UITGEVOERD IK HEB WEL VOLDOENDE INFO GEKREGEN BETREFFENDE LEVERING GROETJES ANTOINE
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.be
27 jan 2024
Beste Antoine, Bedankt voor je review. Je krijgt een verzendbevestiging van ons per email zodra jouw bestelling ons magazijn verlaat met de track&trace waarmee je de zending kan volgen. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
1 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mooie duidelijke overzichtelijke website. Mooi groot assortiment voor elk wat wils. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle verzorgde levering.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.be
3 mrt 2024
Beste Hugo, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij te horen dat je onze website en assortiment waardeert en dat je tevreden bent met de kwaliteit en levering van je bestelling. Veel plezier met je aankopen en we staan altijd klaar als je nog vragen of behoefte aan meer keukeninspiratie hebt!
23 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Top

Goeie communicatie. Tapasplanken de dag zelf reeds verzonden omdat ik ze dringend nodig had. Op tijd alles mogen ontvangen. Top service!
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.be
24 feb 2024
Beste Sarah, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service en dat de tapasplanken op tijd zijn aangekomen! We doen altijd ons best om onze producten zo snel mogelijk te leveren.  Bedankt voor je mooie review, en veel plezier met je tapasplanken! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
2 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Geweldige service! Door vervoer 2 borden beschadigd en onmiddellijk nieuwe opgestuurd! Ben zeer tevreden! Super kwaliteit servies !
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.be
4 dec 2023
Beste Daiby, Wat geweldig om te horen dat je tevreden bent met de service!  We vinden het jammer dat er schade was aan de borden tijdens het vervoer, maar we zijn blij dat we het meteen konden oplossen door nieuwe borden op te sturen.  Bedankt voor je positieve woorden over de kwaliteit van ons servies, het betekent veel voor ons!  Als er in de toekomst nog iets is waar we mee kunnen helpen, laat het ons gerust weten. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
9 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
het pakje kwam redelijk gehavend aan de zak was helemaal open van onder! Heb dit al gemeld echter geen response hierop gehad!
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.be
10 feb 2024
Beste Ellen, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je pakket beschadigd is aangekomen! We willen dit natuurlijk graag zo snel mogelijk met je oplossen. Om dit te doen, vragen we je om via de volgende link een retouraanvraag in te dienen: https://cookinglife.returnless.com/nl Voor de aanvraag heb je de volgende gegevens nodig: - Ordernummer (deze staat in de e-mail met de bevestiging van je bestelling) - Je e-mailadres Na het ontvangen van je aanvraag nemen we zo snel mogelijk contact met je op! We zien je aanvraag graag tegemoet! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
20 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Had cakevorm besteld krijg ik cupcake vormen.Als ik contact opneem laten ze weten dat de siliconen cakevorm niet voorradig is.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.be
21 sep 2023
Beste Lydia, We vinden het vervelend om te horen dat je niet het juiste artikel hebt ontvangen. Onze excuses hieervoor! Gelukkig hebben we de cakevormen weer op voorraad. Ik heb deze opnieuw voor jou besteld en jou hierover een mail gestuurd. Nogmaals excuses voor het ongemak en we wensen je veel plezier met jouw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife