Zeeman België
Beoordelingen:

1.494 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.768 beoordelingen in totaal  

4,59
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 29 sep 2020
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Zeeman België voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

17 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
vlotte bestelling online mogelijk - heel vlotte levering (echt heel vlug) - correct levering (niets tekort) - betaling via bankcontact mogelijk (bij vele sites al niet meer mogelijk - verplicht Visa of payconnic of edm - ik betaal graag nog gewoon via bankcontact) - goede kwaliteit van de kleding (moet heel vaak wassen omwill van gezondheidsproblemen van mijn papa en ze blijven hun vorm behouden) - dus prijs/kwaliteitsverhouding mag een klant zeker niet klagen

de meest kritische beoordeling

26 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling is redelijk snel toegekomen wel is het zo dat ik moet vaststellen dat producten aan de te grote kant zijn je vraagt M maar veel te groot is waardoor ik alsnog naar de winkel moet. Een voorbeeld bij het ondergoed die per 3 vasthangen er ook al wel eens ondergoed bij is met verschil in maat, zelfde met basic joggingbroeken de ene maat L de andere niet is. Gezien ik minder mobiel ben vindt ik dit niet leuk uiteraard. Heb dit al verschillende keren opgemerkt, verder moet je online zeer snel zijn omdat er blijkbaar weinig stock is.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Zeeman België

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Betaald en iets kan niet geleverd worden. Zonder overleg de rest wel opsturen en het geld terug storten van datgene. Hetgene wat ze niet meer hadden was net dat ik wou, de rest was voor de verzendkosten...
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
7 dagen geleden
Beste klant, hartelijk dank voor je review en we begrijpen dat dit erg vervelend is. Soms komt het voor dat een artikel online op voorraad lijkt te zijn, maar dat er geen fysieke voorraad meer is. Wij merken dit helaas pas als de order picker voor een leeg schap staat. Je order wordt gepickt vlak voordat deze verzonden wordt. Dit is de reden dat je deze informatie zo laat pas krijgt. Wij hebben ervoor gekozen om orders (ondanks het missende artikel) wel gelijk te verzenden om vertraging in het verzendproces te voorkomen. Helaas kunnen wij deze artikelen niet naleveren. Onze excuses voor het ongemak. Je Shopteam
11 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
11 apr 2024
Beste klant, als je niet tevreden bent, kun je altijd contact opnemen met service@zeeman.com, groeten je Shopteam
6 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beste, ik was thuis de dag van levering en niemand gezien Nu blijkt mijn pakket bij en pakketdienst geleverd te zijn op 11 april pas...ik heb betaald voor thuislevering . Grtjs pascale
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
8 apr 2024
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
16 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
ik heb SIERKUSSENS besteld en ik krijg KUSSENSLOPEN
Beoordeling melden
24 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
slechte klantenservice
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
25 jan 2024
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je klacht heeft onze aandacht. Groeten, je Shopteam
20 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb maar de helft van mijn bestelling ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
22 jan 2024
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
29 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
verwachte leverdatum 27/12 2023 heb nog steeds niets ontvangen waar blijft mijn bestelling ?
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
4 jan 2024
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
19 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Slechte kwaliteit wijde compfytrui. Te dun, slecht en foutief model : te korte mouwen, oksels kloppen niet, achterste pand 20 cm korter dan voorste.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
19 dec 2023
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je klacht heeft onze aandacht. Groeten, je Shopteam
14 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Verkeerd product ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
14 dec 2023
Beste klant, dat is vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
29 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Niet logisch dat je kan bestellen en betalen en de dag erna een mail krijgt dat het product niet in voorraad is en dat je een terugbetaling krijgt.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
29 nov 2023
Beste klant, hartelijk dank voor je review en we begrijpen dat dit erg vervelend is. Soms komt het voor dat een artikel online op voorraad lijkt te zijn, maar dat er geen fysieke voorraad meer is. Wij merken dit helaas pas als de order picker voor een leeg schap staat. Je order wordt gepickt vlak voordat deze verzonden wordt. Dit is de reden dat je deze informatie zo laat pas krijgt. Wij hebben ervoor gekozen om orders (ondanks het missende artikel) wel gelijk te verzenden om vertraging in het verzendproces te voorkomen. Helaas kunnen wij deze artikelen niet naleveren. Onze excuses voor het ongemak. Je Shopteam
25 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
bestelling niet gekregen
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
27 nov 2023
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
14 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik kon online 8 bollen breigaren bestellen die ik betaalde met verzendingskosten. Vier dagen later kreeg ik een mail dat er maar 4 bollen breigaren konden geleverd worden. Ik had uitgerekend hoeveel wol ik nodig had voor een pull dus met 4 bollen kan ik niets doen.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
14 nov 2023
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je klacht heeft onze aandacht. Groeten, je Shopteam
13 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling was niet correct
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
13 nov 2023
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
13 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn pakje nooit ontvangen. Is gewoon retour gestuurd en mij op de hoogte gebracht via mail...?
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
16 okt 2023
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
11 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Smurf kassamedewerker

Mijn kassamedewerker leek op een smurf. Ze kon niet deftig retourneren & alles duurde heel lang.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
11 okt 2023
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je opmerking heeft onze aandacht. Groeten, je Shopteam
22 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Helemaal niet fijn als je 3 stuks bestelt en nog geen 5 minuten later een bericht krijgt dat 2 van de 3 stuks toch niet meer in voorraad blijkt te zijn. Komt er dan ook op neer dat ik 5 euro verzending heb betaalt voor amper 1 artikel van 8,99 euro. Terwijl wij anders de verzendkosten door 3 konden delen. Eén keer online maar nooit meer hierna
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
25 sep 2023
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
22 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling

Levering pakket

Mijn pakket is niet toegekomen op het postpunt... Wat nu???
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
25 sep 2023
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
14 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een artikel te klein ontvangen. Hierdoor ben ik in de winkel gaan ruilen. Maar heb de juiste artikelen aan de gewone prijs gekocht ipv promoprijs
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
14 sep 2023
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Goed dat je ons dit laat weten. Groeten, je Shopteam
SL
Saskia l.
zwevegem - belgie
7 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling nog steeds niet gekregen
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
11 sep 2023
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam