Zeeman België
Beoordelingen:

1.478 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.855 beoordelingen in totaal  

4,58
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 29 sep 2020
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Zeeman België voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

4 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
De producten van Zeeman zijn van goede kwaliteit en goede prijs, maar ondanks dat ik online heb besteld met thuislevering hebben we het pakket nog zelf moeten afhalen in een afhaalpunt. Wij waren thuis maar als een persoon van een pakketjesdienst het vertikt om ook als het regent eventjes gaat uitstappen en aanbelt, dan heb ik toch grote vraagtekens bij de levering, en dit is niet de eerste keer Dus voor ons zal het in de toekomst zo zijn, opnieuw gaan halen in de winkel Met vriendelijke groeten,

de meest kritische beoordeling

26 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling is redelijk snel toegekomen wel is het zo dat ik moet vaststellen dat producten aan de te grote kant zijn je vraagt M maar veel te groot is waardoor ik alsnog naar de winkel moet. Een voorbeeld bij het ondergoed die per 3 vasthangen er ook al wel eens ondergoed bij is met verschil in maat, zelfde met basic joggingbroeken de ene maat L de andere niet is. Gezien ik minder mobiel ben vindt ik dit niet leuk uiteraard. Heb dit al verschillende keren opgemerkt, verder moet je online zeer snel zijn omdat er blijkbaar weinig stock is.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Zeeman België

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
(20)
(37)
Resetten
TA
Thierry A.
Overpelt
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling niet geleverd in ophaalpunt. Pakket nummer komt niet overeen op het pakket, staat op andere naam
Beoordeling melden
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
In tijd van shopping online duurt het heel lang alvorens de bestelling klaargemaakt is 1week dan misschien nog een week alvorens ik mijn bestelling heb das dan 2 weken als ik ergens anders bestel duurt het max 4 dagen en ik heb mijn pakketje zelfs soms 3 dagen vanuit Nederland das service ik bestel online omdat ik dacht dat ik mijn bestelling vlug ging hebben ik kon er beter in de winkel om gaan dan
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
9 dagen geleden
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Goed dat je dit met ons deelt en excuses hiervoor. Groeten, je Shopteam
23 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Betaald en iets kan niet geleverd worden. Zonder overleg de rest wel opsturen en het geld terug storten van datgene. Hetgene wat ze niet meer hadden was net dat ik wou, de rest was voor de verzendkosten...
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
24 apr 2024
Beste klant, hartelijk dank voor je review en we begrijpen dat dit erg vervelend is. Soms komt het voor dat een artikel online op voorraad lijkt te zijn, maar dat er geen fysieke voorraad meer is. Wij merken dit helaas pas als de order picker voor een leeg schap staat. Je order wordt gepickt vlak voordat deze verzonden wordt. Dit is de reden dat je deze informatie zo laat pas krijgt. Wij hebben ervoor gekozen om orders (ondanks het missende artikel) wel gelijk te verzenden om vertraging in het verzendproces te voorkomen. Helaas kunnen wij deze artikelen niet naleveren. Onze excuses voor het ongemak. Je Shopteam
11 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
11 apr 2024
Beste klant, als je niet tevreden bent, kun je altijd contact opnemen met service@zeeman.com, groeten je Shopteam
6 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beste, ik was thuis de dag van levering en niemand gezien Nu blijkt mijn pakket bij en pakketdienst geleverd te zijn op 11 april pas...ik heb betaald voor thuislevering . Grtjs pascale
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
8 apr 2024
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
16 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
ik heb SIERKUSSENS besteld en ik krijg KUSSENSLOPEN
Beoordeling melden
29 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een grote bestelling die in 2 pakketten is gesplitst. Ben niet op de hoogte gebracht dat er 2 pakketten waren en ik heb maar 1 gekregen. Het is precies moeilijk om de barcode van de 2de pakket en een datum van levering te krijgen, niet van zeeman en niet van bpost…. Niet echt professioneel… spijtig
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
30 jan 2024
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je klacht heeft onze aandacht. Groeten, je Shopteam
24 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
slechte klantenservice
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
25 jan 2024
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je klacht heeft onze aandacht. Groeten, je Shopteam
20 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb maar de helft van mijn bestelling ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
22 jan 2024
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
SP
16 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
T-shirt zaten verfrommeld gepropt in de postzak die dan nog gescheurd was
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
16 jan 2024
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
29 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
verwachte leverdatum 27/12 2023 heb nog steeds niets ontvangen waar blijft mijn bestelling ?
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
4 jan 2024
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
19 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Slechte kwaliteit wijde compfytrui. Te dun, slecht en foutief model : te korte mouwen, oksels kloppen niet, achterste pand 20 cm korter dan voorste.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
19 dec 2023
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je klacht heeft onze aandacht. Groeten, je Shopteam
14 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Verkeerd product ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
14 dec 2023
Beste klant, dat is vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
29 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Niet logisch dat je kan bestellen en betalen en de dag erna een mail krijgt dat het product niet in voorraad is en dat je een terugbetaling krijgt.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
29 nov 2023
Beste klant, hartelijk dank voor je review en we begrijpen dat dit erg vervelend is. Soms komt het voor dat een artikel online op voorraad lijkt te zijn, maar dat er geen fysieke voorraad meer is. Wij merken dit helaas pas als de order picker voor een leeg schap staat. Je order wordt gepickt vlak voordat deze verzonden wordt. Dit is de reden dat je deze informatie zo laat pas krijgt. Wij hebben ervoor gekozen om orders (ondanks het missende artikel) wel gelijk te verzenden om vertraging in het verzendproces te voorkomen. Helaas kunnen wij deze artikelen niet naleveren. Onze excuses voor het ongemak. Je Shopteam
25 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
bestelling niet gekregen
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
27 nov 2023
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
18 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
DE INTERNET AANKOOP VERLIEP ZEER MOEILIJK DETAILS WEET IK NIET MEER ,TE LANG GELEDEN;
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
20 nov 2023
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Goed dat je ons dit laat weten en excuses hiervoor. We hopen dat je ons nog eens een herkansing wilt geven. Groeten, je Shopteam
15 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
t-shirts verkreukelt in verpakking. Als regent waren ze doorweekt geweest.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
15 nov 2023
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je klacht heeft onze aandacht. Groeten, je Shopteam
14 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik kon online 8 bollen breigaren bestellen die ik betaalde met verzendingskosten. Vier dagen later kreeg ik een mail dat er maar 4 bollen breigaren konden geleverd worden. Ik had uitgerekend hoeveel wol ik nodig had voor een pull dus met 4 bollen kan ik niets doen.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
14 nov 2023
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je klacht heeft onze aandacht. Groeten, je Shopteam
13 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling was niet correct
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
13 nov 2023
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam