Zeeman België
Beoordelingen:

1.499 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.756 beoordelingen in totaal  

4,59
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 29 sep 2020
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Zeeman België voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

17 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
vlotte bestelling online mogelijk - heel vlotte levering (echt heel vlug) - correct levering (niets tekort) - betaling via bankcontact mogelijk (bij vele sites al niet meer mogelijk - verplicht Visa of payconnic of edm - ik betaal graag nog gewoon via bankcontact) - goede kwaliteit van de kleding (moet heel vaak wassen omwill van gezondheidsproblemen van mijn papa en ze blijven hun vorm behouden) - dus prijs/kwaliteitsverhouding mag een klant zeker niet klagen

de meest kritische beoordeling

26 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling is redelijk snel toegekomen wel is het zo dat ik moet vaststellen dat producten aan de te grote kant zijn je vraagt M maar veel te groot is waardoor ik alsnog naar de winkel moet. Een voorbeeld bij het ondergoed die per 3 vasthangen er ook al wel eens ondergoed bij is met verschil in maat, zelfde met basic joggingbroeken de ene maat L de andere niet is. Gezien ik minder mobiel ben vindt ik dit niet leuk uiteraard. Heb dit al verschillende keren opgemerkt, verder moet je online zeer snel zijn omdat er blijkbaar weinig stock is.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Zeeman België

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(44)
(21)
(37)
Resetten
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Deels geleverde bestelling

Online besteld & betaald. Na paar dagen een mail gekregen dat de bestelling niet volledig geleverd kan worden, wegens niet op voorraad. Jammer dat het net een broek was van een setje, nu heb k enkel het shirtje. Als ik dit had geweten tijdens het bestellen had ik het shirtje ook niet besteld. Had het fijner gevonden moesten ze dan de broek later opsturen als ze weer beschikbaar zou zijn.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
2 dagen geleden
Beste klant, hartelijk dank voor je review en we begrijpen dat dit erg vervelend is. Soms komt het voor dat een artikel online op voorraad lijkt te zijn, maar dat er geen fysieke voorraad meer is. Wij merken dit helaas pas als de order picker voor een leeg schap staat. Je order wordt gepickt vlak voordat deze verzonden wordt. Dit is de reden dat je deze informatie zo laat pas krijgt. Wij hebben ervoor gekozen om orders (ondanks het missende artikel) wel gelijk te verzenden om vertraging in het verzendproces te voorkomen. Helaas kunnen wij deze artikelen niet naleveren. Onze excuses voor het ongemak. Je Shopteam
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Niet de kwaliteit die ik verwacht had.

Ik had een tijdje geleden een paar sportbroeken gekocht en de bevielen me prima. Dus ik dacht, ga er een paar ven dezelfde bijbestellen. Hoewel de prijs toch nogal wat gestegen was, is de kwaliteit heel wat minder. Viel me dik tegen eigenlijk. Als ik dat op voorhand geweten had, had ik ze elders besteld.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
5 dagen geleden
Beste klant, bedankt voor je review. Goed dat je ons dit laat weten. Ben je niet tevreden over je aankoop, dan kun je er altijd mee terug naar de winkel. Dit geldt ook voor online aangeschafte artikelen. De winkelmedewerkers van Zeeman lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Betaald en iets kan niet geleverd worden. Zonder overleg de rest wel opsturen en het geld terug storten van datgene. Hetgene wat ze niet meer hadden was net dat ik wou, de rest was voor de verzendkosten...
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
3 dagen geleden
Beste klant, hartelijk dank voor je review en we begrijpen dat dit erg vervelend is. Soms komt het voor dat een artikel online op voorraad lijkt te zijn, maar dat er geen fysieke voorraad meer is. Wij merken dit helaas pas als de order picker voor een leeg schap staat. Je order wordt gepickt vlak voordat deze verzonden wordt. Dit is de reden dat je deze informatie zo laat pas krijgt. Wij hebben ervoor gekozen om orders (ondanks het missende artikel) wel gelijk te verzenden om vertraging in het verzendproces te voorkomen. Helaas kunnen wij deze artikelen niet naleveren. Onze excuses voor het ongemak. Je Shopteam
6 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beste, ik was thuis de dag van levering en niemand gezien Nu blijkt mijn pakket bij en pakketdienst geleverd te zijn op 11 april pas...ik heb betaald voor thuislevering . Grtjs pascale
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
8 apr 2024
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een trainingsbroek voor vrouwen maat 44 besteld.Veel té groot. Het ondergoed was Goed.
Beoordeling melden
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik kreeg onlangs een totaal verkeerde zending. De vorige leveringen waren wel ok.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
9 dagen geleden
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Ruimer aanbod

Prijzen zeer goed maar Zeeman zou breder gamma moeten hebben
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
9 dagen geleden
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Goed dat je ons dit laat weten. Groeten, je Shopteam
8 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Artikel niet aanwezig
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
10 apr 2024
Beste klant, dat is vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
11 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
11 apr 2024
Beste klant, als je niet tevreden bent, kun je altijd contact opnemen met service@zeeman.com, groeten je Shopteam
4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
29 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een grote bestelling die in 2 pakketten is gesplitst. Ben niet op de hoogte gebracht dat er 2 pakketten waren en ik heb maar 1 gekregen. Het is precies moeilijk om de barcode van de 2de pakket en een datum van levering te krijgen, niet van zeeman en niet van bpost…. Niet echt professioneel… spijtig
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
30 jan 2024
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je klacht heeft onze aandacht. Groeten, je Shopteam
13 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Niet alle bestelde goederen geleverd

Het materiaal dat per vergissing ontbrak moest ik opnieuw bestellen, in plaats van het gewoon na te sturen zoals ik gevraagd had. Na opmerking van mij zijn de extra verzendkosten wel vergoed. Wel snelle service.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
14 feb 2024
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je opmerking heeft onze aandacht. Groeten, je Shopteam
12 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb 4,99 betaald om te Leveren maar heb het zelf moeten gaan halen op de post was de hele dag thuis en de straat was open
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
13 feb 2024
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je klacht heeft onze aandacht. Groeten, je Shopteam
16 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
ik heb SIERKUSSENS besteld en ik krijg KUSSENSLOPEN
Beoordeling melden
29 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
verwachte leverdatum 27/12 2023 heb nog steeds niets ontvangen waar blijft mijn bestelling ?
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
4 jan 2024
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
SP
16 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
T-shirt zaten verfrommeld gepropt in de postzak die dan nog gescheurd was
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
16 jan 2024
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
28 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
De dekbedovertrekken waren van zeer dun katoen de washandjes waren goed
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
28 dec 2023
Beste klant, wat jammer, dat je niet tevreden bent over je aankopen. Je kan de artikelen, waar je niet tevreden over bent, kosteloos in de winkel bij jou in de buurt ruilen of retourneren. Groeten, je Shopteam
20 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb maar de helft van mijn bestelling ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
22 jan 2024
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
24 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
slechte klantenservice
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
25 jan 2024
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je klacht heeft onze aandacht. Groeten, je Shopteam
26 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling

Hopelijk is de volgende kritiek aanleiding tot beter.

Bestelling is redelijk snel toegekomen wel is het zo dat ik moet vaststellen dat producten aan de te grote kant zijn je vraagt M maar veel te groot is waardoor ik alsnog naar de winkel moet. Een voorbeeld bij het ondergoed die per 3 vasthangen er ook al wel eens ondergoed bij is met verschil in maat, zelfde met basic joggingbroeken de ene maat L de andere niet is. Gezien ik minder mobiel ben vindt ik dit niet leuk uiteraard. Heb dit al verschillende keren opgemerkt, verder moet je online zeer snel zijn omdat er blijkbaar weinig stock is.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
31 mei 2023
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Goed dat je ons dit laat weten. Groeten, je Shopteam