wolkyshop.be
Beoordelingen:

167 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden330 beoordelingen in totaal  

4,60
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 13 okt 2021
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
wolkyshop.be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

30 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
De communicatie en makkelijk te bestellen zijn absolute pluspunten De verzendfirma daarentegen is iets anders Ze geven je de mogelijkheid om een tweede keer het pakje thuis aanbrengen bieden maar als je dat wilt selecteren dan werkt het niet ook het kiezen van een afhaalpunt werkt niet

de meest kritische beoordeling

12 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Schoenen besteld, waren op voorraad, toch meer dan 10 dagen moeten wachten vooraleer ik ze had. Zelf 2X contact op moeten nemen, kreeg steeds een welgemeende sorry maar verder stond er niets tegenover. Schoenen moesten vanuit een winkel rechtstreeks naar mij verstuurd worden, dat was dus niet gebeurd, daar werden ze op attent gemaakt, daarna zijn de schoenen ipv. Naar mij naar het depot gestuurd en zo naar mij. Ook had ik deze besteld met een geschenk er gratis bij, helaas zat ook dit niet erbij, heb nogmaals contact opgenomen, weer sorry, en binnen 2 dagen kreeg ik alsnog m'n geschenk, dus na 3 telefoontjes had ik eindelijk alles. Pffff
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor wolkyshop.be

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(6)
(4)
(3)
Resetten
22 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beste, ik kijk nog steeds vol verlangen uit naar mijn bestelling. Wanneer kan ik ze verwachten?? vriendelijk groet
Beoordeling melden
Antwoord van wolkyshop.be
22 apr 2024
Uw bestelling is door ons op 15-4-2024 overgedragen aan DPD voor verzending naar uw adres. Als het pakket niet bij u is aangekomen dan verzoeken wij u om via de mail contact met ons op te nemen. Team Wolky
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van wolkyshop.be
10 dagen geleden
Beste Wolky klant, bedankt voor uw beoordeling. Helaas had het door u bestelde model vertraging opgelopen vanuit Portugal en dat spijt ons enorm. Wij hopen dat u veel plezier beleeft aan uw Wolky's. Met vriendelijke groeten, Team Wolky
20 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Zeer goede slippers ,maar na 3 dagen dragen kwam stikking los !
Beoordeling melden
Antwoord van wolkyshop.be
20 mrt 2024
Wat vervelend dat het stiksel na 3 dagen al los kwam. Dit is zeker niet de bedoeling. Mijn excuses voor het ongemak. Graag wil ik u vragen om contact op te nemen met de klantenservice. Wij kunnen u dan verder helpen. Met vriendelijke groet, Team Wolky
27 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling en aflevering was prima. Maar de schoenen zijn voor moeilijke voeten. Ik heb vroeger een paar gekocht, geweldige schoenen, mals doen nergens pijn maar daarom dezelfde schoen gekocht in een ander kleur, zilver. Zo stijf, ik kon er niet in, ik heb ze terug gestuurd, heel spijtig.
Beoordeling melden
Antwoord van wolkyshop.be
28 feb 2024
Wat jammer dat de schoenen niet lekker zaten. Als u meer informatie wilt over pasvormen van onze schoenen kan u altijd contact op nemen met een van onze winkels, daar helpen ze u graag op weg. Hartelijke groet, team Wolky.
23 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Slechte pakketbezorger. Al anderhalve week aan het wachten en nog niet geleverd
Beoordeling melden
Antwoord van wolkyshop.be
24 jan 2024
Wat vervelend dat u uw bestelling nog steeds niet heeft ontvangen. Wij hebben hier telefonisch contact met u over gehad. Op het moment dat wij de bestelling versturen, zijn wij afhankelijk van de vervoerder. Helaas is bij de vervoerder uw bestelling zoek geraakt. Mijn excuses voor het ongemak. Wij hebben hiervoor onderzoek opgestart. Wij vinden het erg vervelend dat u zo lang moet wachten. Hierdoor hebben wij alvast een nieuw paar naar u toegestuurd. Ik heb u hierover een e-mail gestuurd. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team Wolkyshop
12 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Schoenen besteld, waren op voorraad, toch meer dan 10 dagen moeten wachten vooraleer ik ze had. Zelf 2X contact op moeten nemen, kreeg steeds een welgemeende sorry maar verder stond er niets tegenover. Schoenen moesten vanuit een winkel rechtstreeks naar mij verstuurd worden, dat was dus niet gebeurd, daar werden ze op attent gemaakt, daarna zijn de schoenen ipv. Naar mij naar het depot gestuurd en zo naar mij. Ook had ik deze besteld met een geschenk er gratis bij, helaas zat ook dit niet erbij, heb nogmaals contact opgenomen, weer sorry, en binnen 2 dagen kreeg ik alsnog m'n geschenk, dus na 3 telefoontjes had ik eindelijk alles. Pffff
Beoordeling melden
Antwoord van wolkyshop.be
17 okt 2023
Het spijt ons dat het zo is gelopen, dit is niet hoe het hoort te gaan. Groeten Team Wolkyshop
22 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Beschadigde schoenen worden opnieuw verkocht

Ik heb mijn schoenen moeten terugsturen omwille van een stiksel dat los was. Ik had deze schade ook gemeld in mijn retourformulier. Ik heb de schoenen opnieuw besteld en ik kreeg opnieuw datzelfde paar met het losse stiksel. Ik wacht nu af. De klantendienst gaat dit regelen via omruiling. Hopelijk ontvang ik de 3e keer een onbeschadigd paar en worden de verzendkosten van de 2 eerste leveringen terugbetaald. Dat er een fout in een schoen voorkomt, dat kan ik begrijpen. Maar dat ,nadat dit gemeld is, deze schoenen terug aan een koper worden aangeboden, vind ik niet oké
Beoordeling melden
Antwoord van wolkyshop.be
22 nov 2023
Goedemiddag, graag wil ik u mijn excuses aanbieden voor het ongemak. Helaas is er iets mis gegaan in de verwerking, waardoor u dit paar opnieuw heeft ontvangen. Wij leveren graag goede kwaliteit schoenen, alleen is het altijd mogelijk dat er iets mis kan gaan. Omdat wij het erg vervelend vinden hoe het met uw bestelling is gegaan, willen wij u graag op de hoogte brengen dat wij gelijk een nieuw paar naar u toe gaan sturen. U zal van de vervoerder een track&trace code ontvangen zodat u de bestelling kan volgen. Ik hoop dat het nieuwe paar volledig naar wens zal zijn. Met vriendelijke groet, Team Wolkyshop
28 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb al lang zo,n paar schoenen. Maar met deze ben ik heel ontevreden. Zeer zwaar..leder heel stijf, kan er onmogelijk mijn steun zolen in steken...
Beoordeling melden
Antwoord van wolkyshop.be
28 jul 2023
Wat jammer dat deze sandalen niet naar wens zijn, we hopen dat een volgend paar wel helemaal perfect voor u zullen zijn. Mocht u advies willen dan kan u altijd contact opnemen met onze klantenservice, we helpen u graag. Met vriendelijke groet, team Wolkyshop.
3 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Retour document Geachte, ik wacht nog steeds een document, waarmee ik een paar schoenen die te klein zijn, kan retoutneren Zie bijlage Dank U
Beoordeling melden
Antwoord van wolkyshop.be
3 aug 2023
Goedemorgen, er is een mail naar u gestuurd met in de bijlage een retouretiket zodat u de bestelling kan terug sturen. Met vriendelijke groet, team wolkyshop.
11 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb normaal een schoenmaat 41 mijn slippers zijn juist gepast eigenlijk naar de kleinere kant.
Beoordeling melden
Antwoord van wolkyshop.be
11 jul 2023
Dit kan kloppen, voor sandalen en slippers adviseren we om een maat groter te nemen. Groeten Team Wolkyshop
5 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
De ene binnenzool is slecht afgewerkt. Dat maakte ik nog nooit mee van Wolky
Beoordeling melden
11 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Levering van de bestelling heeft lang geduurd
Beoordeling melden
Antwoord van wolkyshop.be
11 jul 2023
Wij hebben uw bestelling van 17-6-2023 op 23-6-2023 overgedragen aan de vervoersdienst. Dit is net iets langer dan wij graag zouden willen maar door omstandigheden kan het soms niet anders. Groeten Team Wolkyshop
MD
M D.
Ieper
10 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Retour bijna onmogelijk?
Beoordeling melden
Antwoord van wolkyshop.be
10 jul 2023
Voor Retouren vanuit België kunt u bij onze klantenservice een verzendlabel op vragen voor gratis verzending via BPost. Groeten Team Wolkyshop