profipack.be- Logo - Beoordelingen

profipack.be
Beoordelingen:

194 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden983 beoordelingen in totaal  

4,72
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

29 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Goede prijs. De rollen folie zelf zien er OK uit. Gebruik zal uitwijzen of ze kwalitatief voldoen, maar rekfolie van 20 micron is en blijft rekfolie van 20 micron, waar je die ook koopt. Juist de kleefkracht kan verschillen. Het verpakkingsmateriaal voor verzending is wel wat licht. DPD diende de levering van de 2 pakken in 2 leveringen te doen omdat één van de dozen het begaf tijdens de ronde. Ze dienden die doos zelf in een oververpakking te doen.

Meest relevante negatieve beoordeling

27 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Had online iets besteld dat volgens de site op voorraad was. Bij bestelling ineens betaald. Tijdje later kreeg ik een mail met het bericht dat ze mijn bestelling niet konden leveren. Daarop heb ik mijn bestelling geannuleerd en hebben ze de betaling terug op mijn rekening gestort. Keurig afgehandeld dus, maar wel jammer dat de site niet aangaf dat de voorraad op was.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor profipack.be

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(3)
(1)
(5)
Resetten
24 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Er werd niet medegedeeld wanneer de levering kwam Karton Werd in de regen voor de deur gezet
Beoordeling melden
Antwoord van profipack.be
24 jul 2024
Bedankt voor de beoordeling. Wij sturen voor leveringen altijd een track & code zodat je kan inzien wanneer de levering komt. Ondanks dat kan het niet dat de levering wordt neergezet in de regen buiten, onze excuses. Ik zal u even mailen om te kijken hoe we het wellicht kunnen oplossen!
6 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Eén enkele verpakking was beschadigd. De verzenddoos was intact, dus de schade was er al vroeger.
Beoordeling melden
Antwoord van profipack.be
9 jul 2024
Bedankt voor de beoordeling. Jammer om te horen dat er schade is geconstateerd bij de verkregen dozen. Helaas kan er wel eens wat in ons magazijn gebeuren, waardoor met inpakken schade kan ontstaan bij de dozen. Ik ga contact opnemen om te kijken wat we kunnen doen om dit op te lossen.
27 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bestelling geannuleerd

Had online iets besteld dat volgens de site op voorraad was. Bij bestelling ineens betaald. Tijdje later kreeg ik een mail met het bericht dat ze mijn bestelling niet konden leveren. Daarop heb ik mijn bestelling geannuleerd en hebben ze de betaling terug op mijn rekening gestort. Keurig afgehandeld dus, maar wel jammer dat de site niet aangaf dat de voorraad op was.
Beoordeling melden
Antwoord van profipack.be
27 mei 2024
Bedankt voor de beoordeling! We grijpen helaas wel een keertje mis met artikelen die niet voorradig zijn. We doen ons best om dit zo accuraat mogelijk te houden, maar dit gaat nog wel eens mis. Gelukkig is het terugbetalingsproces goed verlopen. We helpen u graag in de toekomst nog een keer. Fijne dag!
14 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Nauwelijks een efficiënt of eerlijk bedrijf

Ik bestelde 30 dozen, slechts 15 geleverd. Ik schreef met de vraag waarom, maar kreeg geen antwoord. Ik heb voor 30 betaald, ik heb er maar 15 ontvangen, nauwelijks een efficiënt of eerlijk bedrijf.
Beoordeling melden
Antwoord van profipack.be
15 nov 2023
Goedendag Chris, Bedankt voor uw beoordeling. We hebben contact gehad en het ziet er naar uit dat hier een fout is gemaakt, onze excuses hiervoor. Omdat wij zeker een eerlijk bedrijf zijn, zijn er 15 dozen gecrediteerd. Met vriendelijke groet, Team Profipack
30 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb gisteren een mail gekregen dat mijn pakje geleverd zou zijn Deze morgen kom ik thuis - maar geen pakje te zien niettegenstaande er een “ pakjesbox “ aan de voordeur staat
Beoordeling melden
Antwoord van profipack.be
2 jan 2024
Goedemorgen Paul, Ik heb u zojuist ook een mail verzonden met het pakketnummer. Uw pakket is nog niet geleverd. Wij zijn tussen kerst en oud en nieuw gesloten geweest. Vandaag 2 januari zijn we weer fris en op volle sterkte begonnen. Uw pakket zal waarschijnlijk morgen of overmorgen worden geleverd. We wensen u geduld, alle goeds en vooral een mooi verpakt 2024! Team Profipack
19 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Levering door DPD was echt niet oké. Los daarvan wel tevreden over hetgeen ik besteld heb.
Beoordeling melden
Antwoord van profipack.be
19 dec 2023
Goedendag, hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te schrijven. We zijn nu nieuwsgierig naar wat er niet oké was met de levering. We horen graag van u, zodat we passende maatregelen kunnen nemen. Met vriendelijke groet, Team Profipack
19 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling na 6 dagen nog niet ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van profipack.be
19 jun 2024
Bedankt voor de beoordeling! Helaas zie ik in de track en tracé dat het pakket verkeerde scans heeft gehad. Zojuist contact gehad met DPD en zij geven aan dat het pakket vandaag of morgen alsnog wordt bezorgd. Excuses voor de late levering.
27 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
veel teveel plastic rond de verpakking
Beoordeling melden
Antwoord van profipack.be
3 jun 2024
Bedankt voor de beoordeling! Wij versturen onze pakketten altijd met harde plastic banden. Uit onze ervaring weten wij dat zo de bestelling het beste aankomt bij onze klant.
3 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Nog altijd niks ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van profipack.be
4 dec 2023
Goedemorgen Tom, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Afgelopen donderdag hebben we contact met elkaar gehad betreffende uw online bestelling waarbij een foutief adres was doorgegeven. We hebben op donderdag DHL verzocht om het pakket alsnog naar het juiste adres te verzenden. Vanwege de huidige drukte door Black Friday en Sinterklaas bij de vervoerders, kan het voorkomen dat het niet direct de volgende dag op het nieuwe adres wordt afgeleverd. We waarderen uw geduld in deze situatie. Met vriendelijke groet, Team Profipack