x2o.be/nl- Logo - Beoordelingen

x2o.be/nl
Beoordelingen:

872 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.631 beoordelingen in totaal  

4,44
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 24 sep 2021
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
x2o.be/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

29 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Gemakkelijk kunnen bestellen, levering goed toegekomen. We pakken de levering uit en we dachten dat er iets mis was, onmiddellijk een mailtje gedaan en heel snel antwoord en het was opgelost. Top want we wilden het al terugsturen. Heel snelle service waarvoor dank.
RB
Romina B.
Houthalen-Helchteren

de meest kritische beoordeling

23 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb bij X2O een bestelling gedaan van een inbouw badkraan. De doos die werd geleverd was al een open gedaan, en het was duidelijk dat het kraanwerk al reeds was gehanteerd aangezien deze vol met vetplekken stond. Het instructieboekje dat hierbij zat was verfrommeld en vuil, en was tevens niet het juiste; Er zat ook een instructieboekje bij van een toilet dat helemaal niets met de zaak had te maken. Bij dergelijk kraanwerk heb je een 40-tal onderdelen nodig om het in elkaar steken. Wetende dat je het verkeerde boekje hebt, en dat er mogelijks onderdelen kunnen mankeren omdat het al gebruikt is geweest, maakt de plaatsing een stressvolle bedoeling. Ik heb een andere bestelling geplaatst voor het leveren van een bad. Dit werd defect geleverd. Dit werd echter wel correct terug opgehaald en opnieuw geleverd.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor x2o.be/nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(32)
(24)
(48)
Resetten
6 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
De website en bestellingspagina heeft dringend een update nodig… deze werkt allesbehalve naar genoegen. Pagina’s die niet laden of een error geven, producten die dan opeens 2 maal in bestellings”mand” vallen maar niet op de factuur terecht komen waardoor je denkt de volledige factuur te hebben betaald maar er plots nog een bedrag tegoed staat… Cadeaubonnen die niet kunnen worden ingegeven… Kortom, een zeer frustrerende website en helemaal niet gebruiksvriendelijk. Een voordeel dat de werknemers gelukkig wel goed bereikbaar zijn en dergelijke problemen vlot kunnen oplossen, alleen jammer dat de levering hierdoor met een week uitgesteld is…
Beoordeling melden
Antwoord van x2o.be/nl
8 dagen geleden
Beste, Bedankt voor je feedback. Het is voor ons van groot belang dat onze klanten een positieve ervaring hebben, zowel in onze winkels als op onze website. Wij betreuren het ten zeerste dat u hinder heeft ondervonden tijdens het gebruik van onze bestelpagina. We streven ernaar om onze beloften na te komen en transparant te communiceren, zoals u ook merkte bij onze behulpzame medewerkers die snel een oplossing konden bieden. Onze excuses dat uw levering hierdoor vertraging heeft opgelopen. Wij werken hard om onze service op elk vlak naar een topniveau te tillen, zoals u gewend bent van ons. De door u gemelde problemen met de website nemen wij zeer serieus; we zijn continu bezig met het verbeteren van onze online dienstverlening. Daarnaast willen we benadrukken dat onze klantenservice steeds beschikbaar is om u te ondersteunen bij vragen over leveringen, voorraad en andere diensten, zoals vermeld op onze servicepunten in de winkels. Hartelijke groet en heel graag tot een volgende keer, Het X²O team
PM
Philippe M.
Brugge (St.-Michiels)
3 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
1 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
De manier waarop jullie de retour behandelen van mijn laatste bestelling vind ik beneden alle peil. Ik ben eerst naar de winkel gereden en daar had men geen tijd (wat ik begrijp want ze waren onderbemand). Ik heb dan alles via de website aangevraagd. Dan werd ik terug naar de winkel doorverwezen. Daar vroeg men terug langs te komen... Kortom het is nog altijd niet in orde. Eigenlijk onbegrijpelijk dat dit zo klant onvriendelijk moet gebeuren. En dit is het systeem niet de man van de winkel die voor alle duidelijkheid correct was.
Beoordeling melden
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Blaufoss kraan met plastic bevestiging

Blaufoss Ottawa koudwaterkraan gekocht. Stond een plastic soort moer op waarmee je de kraan op de wastafel moet bevestigen. Onmogelijk om zo’n plastic spul voldoende vast te draaien zodat de kraan niet meer beweegt. We hebben andere stukken moeten gebruiken. Onbegrijpelijk dat dit zo verkocht wordt.
Beoordeling melden
30 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Product besteld en een totaal anders product verkregen. Dit resulteert in vertraagde werken, extra kosten voor de loodgieter en geen touletmogelijkheden gedurende 12 dagen!
Beoordeling melden
Antwoord van x2o.be/nl
7 mei 2024
Beste klant, We waarderen je feedback. Het spijt ons te horen dat u een onjuist product heeft ontvangen, wat heeft geleid tot vertragingen en ongemak. Onze belofte van kwaliteit en service staat hoog in het vaandel en wij streven ernaar om elk vraagstuk zorgvuldig te behandelen. We willen benadrukken dat het niet onze standaard is dat klanten een andere ervaring hebben dan zij verwachten. Bij X²O is het onze prioriteit om betrouwbare leveringstijden te communiceren en directe oplossingen te bieden bij eventuele problemen. Hoewel wij geen eigen installatieservice hebben, ontwerpen wij onze producten zodanig dat ze eenvoudig te installeren zijn en voorzien we klanten van gedetailleerde handleidingen en technische informatie. Wij nodigen u graag uit om contact op te nemen met onze klantenservice via de fysieke servicepunten in onze winkels of via onze supportpagina, zodat wij samen met u kunnen werken aan een gepaste oplossing. Uw feedback is essentieel voor ons om onze dienstverlening te blijven verbeteren. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Levering van beschadigde elektrische radiator. Ik heb een klachtenformulier ingediend en wacht op reactie.
Beoordeling melden
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Veel te laat geleverd én kraan was beschadigd..
Beoordeling melden
Antwoord van x2o.be/nl
8 dagen geleden
Beste, We waarderen je feedback. Het spijt ons te horen dat de levering niet aan uw verwachtingen voldeed en dat er een probleem was met de staat van uw kraan. Wij streven ernaar om onze klanten te voorzien van een zorgvuldige levering en producten van hoge kwaliteit. Uw ervaring is voor ons dan ook een belangrijk signaal. Hoewel wij geen controle hebben over externe leveringsprocessen en onvoorziene omstandigheden, nemen we uw feedback serieus en zoeken we continu naar verbeteringen in onze dienstverlening. Onze garantievoorwaarden zijn er om u zekerheid te bieden en we zijn toegewijd om een passende oplossing te vinden voor de problemen die zich voordoen. Wij waarderen het vertrouwen dat u in ons heeft gehad door uw aankoop bij X²O en hopen dat u ons de kans geeft om in de toekomst te bewijzen dat we uw verwachtingen kunnen overtreffen. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
19 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling
Geen goede service
Beoordeling melden
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
7 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
21 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van x2o.be/nl
25 apr 2024
Beste klant, We waarderen je feedback. Het spijt ons dat je een negatieve ervaring had. De tevredenheid van onze klanten is essentieel, daarom hadden we graag wat meer info gehad over de reden voor je teleurstelling. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
DS
Daniel S.
Belgien
10 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Vanaf 01/04 39,95€ verzendkosten voor een item dat 149€ kost… Transport kost geld dat begrijp ik maar zo’n kost kan in mijn enkel als er de optie is het gratis af te halen in de lokale winkel en dat gaat dus niet. Een bewuste keuze van X2O die de klant niet zo hoog zou moeten betalen. Ik heb het ergens anders gekocht…
Beoordeling melden
Antwoord van x2o.be/nl
17 apr 2024
Beste klant, Bedankt voor dit bericht. Het spijt ons te horen dat de verzendkosten voor uw bestelling niet aan uw verwachtingen voldeden. Afhankelijk van uw aankoop worden de verzendkosten bepaald door het type transport. Wij begrijpen dat dit in sommige situaties niet ideaal is en houden altijd rekening met de feedback van onze klanten om onze dienstverlening te verbeteren. Onze excuses voor het ongemak en wij hopen dat u, ondanks deze ervaring, de kwaliteit en service die wij bij X²O bieden kunt waarderen. Wij nemen uw punten serieus en blijven werken aan het verbeteren van onze klantenervaring. Zien we je gauw nog eens terug? Met hartelijke groeten, Het X²O team
1 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Spijtig dat men de kraan niet kan zien in een winkel van jullie en er ook niet kan aankopen.
Beoordeling melden
Antwoord van x2o.be/nl
5 apr 2024
Beste klant, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat u de kraan niet in onze winkel heeft kunnen bekijken of aanschaffen. We streven ernaar om onze klanten een breed en kwalitatief assortiment aan te bieden, waarbij onze showroommodellen een realistische weergave van de mogelijkheden presenteren. Hoewel het mogelijk is dat bepaalde producten niet in elke vestiging tentoongesteld worden, is ons personeel altijd bereid om u van gedetailleerde informatie en advies te voorzien, zodat u de juiste keuze kunt maken. Wij nemen uw opmerkingen ter harte en zullen blijven werken aan het verbeteren van onze klantbeleving. Prettige dag, Het X²O team
27 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Pech dat de verkoper op de douchekop een aansluiting (slang) meegaf welke niet paste.
Beoordeling melden
Antwoord van x2o.be/nl
2 apr 2024
Beste klant, We waarderen het dat je de tijd nam voor je feedback. Het spijt ons te horen dat de meegegeven aansluiting voor de douchekop niet correct was. Wij streven ernaar om onze klanten een uitstekende service te bieden, en ik betreur het dat dit voorval een smet op uw winkelervaring heeft geworpen. Onze medewerkers zijn goed opgeleid en gepassioneerd, en wij geven om de tevredenheid van onze klanten, zoals blijkt uit onze belofte van kwaliteit en deskundigheid. Mochten er in de toekomst nog vragen of problemen zijn, dan staat onze klantenservice altijd klaar om u persoonlijk van dienst te zijn en een passende oplossing te vinden. Prettige dag, Het X²O team
5 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
16 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Afgelopen vrijdag hebben de douchedeur bij ons komen leveren. Wij zijn niet te spreken over deze leverdienst. De 2 heren die hier aankwamen waren uiterst onvriendelijk. Ze hebben dan het pakket op onze oprit gezet, net achter de poort. Dit terwijl onze voordeur slechts 2 meter verder was. Ze wilden het niet binnen zetten. En vermits mijn vrouw alleen thuis was, heeft ze dit niet binnen kunnen zetten. Het pakket heeft dus gans de namiddag buiten gestaan. Al goed dat het niet regende. Dit zijn toch zaken die niet kunnen!
Beoordeling melden
Antwoord van x2o.be/nl
25 apr 2024
Beste klant, We waarderen je feedback. Het spijt ons te horen dat de service bij de levering van uw douchedeur niet aan uw verwachtingen voldeed. Wij streven ernaar om onze klanten met respect en zorg te behandelen en we betreuren het dat u een andere indruk heeft gekregen. Onze bezorgteams zijn doorgaans opgeleid om de producten met zorg te plaatsen en we zijn verbaasd over de situatie die u beschrijft. Hoewel onze medewerkers inderdaad niet verantwoordelijk zijn voor de installatie binnen het huis, is het wel onze intentie om leveringen zo comfortabel mogelijk te maken voor onze klanten. We nemen uw feedback serieus en zullen dit gebruiken om onze dienstverlening te blijven verbeteren. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om ons van deze ervaring op de hoogte te stellen en we hopen dat u, ondanks dit voorval, nog vele jaren van uw aankoop bij X²O zult genieten. We nodigen u uit om eventuele toekomstige zorgen rechtstreeks met onze klantenservice te delen, waar we altijd klaarstaan om u te ondersteunen. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
13 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Eerst de foute toilet gekregen. Dan sturen ze dat ik mag kiezen voor een compensatie of nieuwe toilet. Ik kies dezelfde dag nog voor een compensatie omdat ik niet kon wachten omdat de aannemer de dag erna kwam. Dan zeggen ze dat dit niet gaat wat de andere toilet is al opgestuurd en wordt geleverd de dag erna. Juist wanneer ik moet werken en er niemand thuis is
Beoordeling melden
Antwoord van x2o.be/nl
17 apr 2024
Beste klant, Bedankt voor dit bericht. We vinden het bijzonder spijtig te vernemen dat de levering van uw toilet niet naar wens is verlopen. Het is voor ons belangrijk dat onze klanten kunnen rekenen op een vlekkeloze service, en we betreuren het dat in uw geval de verwachtingen niet zijn ingelost. Het is duidelijk dat de situatie omtrent de levering en uw keuze voor compensatie niet ideaal was. Hoewel wij altijd streven naar een transparante communicatie en het nakomen van onze beloftes, lijkt het in deze situatie niet gelukt te zijn de voor u beste oplossing te bieden. Wij nemen uw feedback ter harte en zullen deze gebruiken om onze dienstverlening te verbeteren. We begrijpen dat het ongemakkelijk is wanneer een levering plaatsvindt terwijl u niet thuis bent, vooral als dit onverwacht is. In dergelijke gevallen staan onze medewerkers in de winkels altijd klaar om samen met u naar een passende oplossing te zoeken. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Hartelijk dank, Het X²O team
15 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik ben echt niet tevreden.. Heb een pakket gekocht met een badkraan en een douchestang en een doucheslang met sproeier. De slang is veel te kort dus moet ik apart een nieuwe kopen. Ook is de prijs van de aparte onderdelen veel goedkoper..
Beoordeling melden
Antwoord van x2o.be/nl
29 apr 2024
Beste klant, Dank om de tijd te nemen je feedback met ons te delen. Het is voor ons belangrijk dat onze klanten tevreden zijn met hun aankoop en de service die wij bieden. Het betreurt ons dat de doucheslang niet voldeed aan de benodigde lengte. We bieden een breed en kwalitatief assortiment aan, waarbij we streven naar producten die aansluiten bij de diverse wensen van onze klanten. Wat betreft jouw opmerking over de prijsstelling, onze pakketten zijn zorgvuldig samengesteld om een goede balans tussen prijs en kwaliteit te waarborgen, zonder dat de kwaliteitsnormen worden ondermijnd. Desondanks begrijpen we dat het teleurstellend kan zijn als de prijs anders lijkt dan verwacht. Wij houden onze prijzen transparant en conform de marktstandaarden, waarbij we een 8-jarige garantie bieden op de meeste van onze producten voor jouw gemoedsrust. Wij waarderen jouw feedback en nemen deze serieus in onze voortdurende inspanningen om onze dienstverlening te verbeteren. Mocht je verdere ondersteuning nodig hebben, onze klantenservice staat altijd klaar om je te helpen met eventuele vragen of zorgen. Hartelijk dank, Het X²O team
28 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het was niet mogelijk om in een fysieke winkel naar de spiegel te gaan kijken. Op de geleverde spiegel zitten vlekken (lijm? vet?) die ik er niet af krijg.
Beoordeling melden
Antwoord van x2o.be/nl
2 apr 2024
Beste klant, Bedankt voor dit bericht. Wij vinden het spijtig te horen dat u de spiegel niet vooraf in een van onze winkels heeft kunnen bekijken en dat er vlekken op het product aanwezig zijn. Onze showrooms bieden tot 72 volledig ingerichte badkamers om een realistisch beeld te geven van onze producten. Voor situaties waarbij het product niet aan de verwachtingen voldoet, staan wij altijd klaar om naar een passende oplossing te zoeken. Neemt u alstublieft contact op met de klantenservice via het telefoonnummer op uw bestelformulier of via onze ondersteuningspagina, zodat wij u verder kunnen helpen. Hartelijk dank, Het X²O team