gsmhoesjemaken.be- Logo - Beoordelingen

gsmhoesjemaken.be
Beoordelingen:

135 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden520 beoordelingen in totaal  

3,30
Redelijk
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

16 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Produkt werd niet geleverd op de afgesproken dag. Ik heb er wel voor betaald. Op het eerste bericht dat ik stuurde kwam snel bericht. Sindsdien niets meer gehoord. Produkt zelf wel ok. Nog steeds geen antwoord op mijn mail maar ondertussen wel centjes terug gehad. Dankjewel

de meest kritische beoordeling

23 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik betaal extra om mijn hoesjes spoedig geleverd te zien (cadeaus voor moederdag) en daags na de bestelling ontvang ik al een mail dat mijn hoesje vertraging heeft, maw er treft de koerierdienst géén schuld maar wél gsmhoesjemaken.be! Bestelling werd pas een week later geleverd, maar ik ben wel mijn geld kwijt voor spoedlevering, waar ze het mijns insziens 'gewoon' verzonden hebben :-( Als ik daags na mijn bestelling een mail krijg inzake de vertraging, antwoord ik hierop onmiddellijk dat ik dit niet kunnen vind, maar niks van tegemoetkoming, enkel een mail dat ik mijn klacht moet 'specificiëren', maw standaardmail!
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor gsmhoesjemaken.be

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(58)
(18)
(15)
(39)
Resetten
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Top service!

Levering met Bpost premium was niet op tijd, maar snelle reactie van support team en meteen opgelost. Zeer tevreden! Ook kwaliteit en print van de bestelling is zeer goed, tevreden kids hier
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
7 dagen geleden
Hartelijk dank voor uw review, Britt! We zijn blij te horen dat ondanks de initiële vertraging, alles naar tevredenheid is opgelost en dat de kwaliteit en print goed ontvangen zijn. We hopen u en uw kids snel weer te mogen verwelkomen!
26 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Hoesje was niet naar wens en er werd onmiddellijk een voorstel gedaan om een nieuw hoesje mét korting te bestellen. Heel vriendelijk !
Beoordeling melden
26 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het was zeer lang onderweg. Uiteindelijk toch gekregen.
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
6 mei 2024
Hallo, Onze excuses hiervoor. We willen dat onze klanten tevreden zijn en vinden het erg vervelend om te horen over je ervaring. We willen het graag goedmaken en je waar mogelijk helpen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan verder met dit probleem. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
29 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Goede kwaliteit en kwam binnen de levertijd
Beoordeling melden
28 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Eenvoudig en snel
Beoordeling melden
RM
Ronny M.
Antwerpen
4 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Prima service
Beoordeling melden
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
7 dagen geleden
Bedankt voor de positieve feedback! We hopen je weer te mogen verwelkomen.
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
7 dagen geleden
Bedankt voor uw positieve feedback! We hopen u snel weer te mogen verwelkomen.
7 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
3 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
30 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
GV
Gina V.
Merksem
22 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
25 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb nog geen hoesje gehad kan niet beoordeling geven
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
6 mei 2024
Hallo We begrijpen heel goed hoe vervelend het is dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Natuurlijk streven wij ernaar om dit zo snel mogelijk op te lossen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan zo snel mogelijk. Bedankt voor je medewerking! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Nog niets ontvangen

Ik heb nog altijd mijn bestelling niet ontvangen.
Beoordeling melden
MV
7 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Hoesje is veel te laat aangekomen desondanks ik die extra kosten betaalde voor de snelle verzending,was heel teleurstellend,zal bij deze geen goede referentie doorvertellen,
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
16 apr 2024
Hallo, Wat vervelend dat de verzending van je bestelling vertraging heeft opgelopen. We helpen je graag. Had je bestelling een gegarandeerde bezorgdatum? Neem dan contact met ons op via ons Helpcenter, zodat we je compensatie kunnen aanbieden. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
3 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Is ferm gerief veu zene prijs Bij betalen voor getekende zending Jamer dat het zo tog in de bus zat zonder het moeten af teekenen
Beoordeling melden
11 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mooie kleure van de foto komt goed tot zijn recht ik denk dat het al het 3 of 4 de keer dat ik aankoop bij jullie
Beoordeling melden
28 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling beloofd ten laatste dinsdag 26 maart. Zijn nu 2 dagen later en nog geen bestelling ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
3 apr 2024
Hallo! Wat vervelend dat de verzending van je bestelling vertraging heeft opgelopen. We helpen je graag. Had je bestelling een gegarandeerde bezorgdatum? Neem dan contact met ons op via ons Helpcenter, zodat we je compensatie kunnen aanbieden. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
10 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heel mooi, zeer tevreden, bestel zeker nog bij jullie, service is ook perfect!
Beoordeling melden
10 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Omdat ik mijn bestelling niet heb aangekregen
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
16 apr 2024
Hallo, We begrijpen heel goed hoe vervelend het is dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Natuurlijk streven wij ernaar om dit zo snel mogelijk op te lossen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan zo snel mogelijk. Bedankt voor je medewerking! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team